kuinka kauan levyn eheytys suunnilleen kestää? olen kuullut et se voi kestää tosi kauan. vaikuttaako kovalevyn koko siihen? mun kovalevyn koko on 67G ja siit on käytetty 33G
LEVYN EHEYTYS
7
1517
Vastaukset
- jason-blue
1-2 h. Eheytyksen kesto riippuu siitä, että kuinka suuri on frag-prosentti, kuinka suuria tiedostoja on kuinkakin monessa palassa ja kuinka pitkä hakuaika levyllä on.
tunnin pari on se yleinen, meillä koululla oli yhdessä koneessa fragmentaatio täydet 100%. Screenshotti olis ihan hieno, mutta sitä ei ole.- tuo sun eheyttäminen
mulla eheyttää 120 gigasen muutamassa minuutissa tosin ei se ihan täynnä nyt ole ja toinen 120 gigainen mikä pelkästään elokuvia täynnä eheyttää vielä nopeammin.
- raaven
tuo sun eheyttäminen kirjoitti:
mulla eheyttää 120 gigasen muutamassa minuutissa tosin ei se ihan täynnä nyt ole ja toinen 120 gigainen mikä pelkästään elokuvia täynnä eheyttää vielä nopeammin.
Ei pääse mun "uudellakaan koneella" noihin nopeuksiin, toinen kovo 160 ja toinen 200Giganen. Kyl siinä kahvit kerkeää keitellä, ja juodakkin ennen ku kone selviää yhdestä asemasta. Kovot n.75% täynnä
- apu-
raaven kirjoitti:
Ei pääse mun "uudellakaan koneella" noihin nopeuksiin, toinen kovo 160 ja toinen 200Giganen. Kyl siinä kahvit kerkeää keitellä, ja juodakkin ennen ku kone selviää yhdestä asemasta. Kovot n.75% täynnä
ohjelmista löytyy nopea levyneheyttäjä...
- asdfsa
tuo sun eheyttäminen kirjoitti:
muutamassa minuutissa....
Ei taida olla yhtään pirstoutunut levy?
Mikähän levy pystyisi edes teoriatasolla 120GB materiaalia käsittelemään muutamassa minuutissa?
Kyllä on perkeleen kova levy sinulla. Taitaa olla jostain tulevaisuudesta saapunut sinulle...tai siriuksesta. - tee näin
asdfsa kirjoitti:
muutamassa minuutissa....
Ei taida olla yhtään pirstoutunut levy?
Mikähän levy pystyisi edes teoriatasolla 120GB materiaalia käsittelemään muutamassa minuutissa?
Kyllä on perkeleen kova levy sinulla. Taitaa olla jostain tulevaisuudesta saapunut sinulle...tai siriuksesta.jos eheytetät tarpeeksi usein (pari kertaa kk) niin ei siinä kestä montaa minuuttia.tietenkin jos kerran vuodessa vain eheyttät niin kestää kauemmin kun koko roska on pirstoutunut.
- asdfsa
tee näin kirjoitti:
jos eheytetät tarpeeksi usein (pari kertaa kk) niin ei siinä kestä montaa minuuttia.tietenkin jos kerran vuodessa vain eheyttät niin kestää kauemmin kun koko roska on pirstoutunut.
"Ei taida olla yhtään pirstoutunut levy?"
Siinähän se jo tuli.
Eipä se hirveästi riipu eheytysten tiheydestä vaan siitä miten paljon levyltä on poistettu tavaraa/kirjoitettu. Äskettäin eheytin parin viikon käytön jälkeen niin aika kauan kesti koska levylle oli mätetty gigoittain tavaraa ja myös poistettu paljon. Jos levy on täynnä leffoja, ja niitä vain katselee niin eipä se juuri pirstoudu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516600- 705601
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1034908Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273635- 2053201
- 413025
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242944mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132829- 1561661
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3461610