Hääpäivänä vaimolle mustaa

vaimus

Olen 40 vuotias ja vaimoni on 36, joten aivan nuoria emme ole ja pystymme puhumaan seksiin liittyvistä asioista ilman mustasukkaisuutta, puhuahan aina voi. Kerran muutaman punaviinilasillisen jälkeen, kun urheiluruudusta tuli kuvaa 100 metrin pikajuoksusta punatukkainen vaimoni mainitsi fantasioivansa usein seksistä mustan miehen kanssa, johon minä sanoin haluavani olla mukana katsomassa, mikäli tuo haave joskus toteutuu. Tähän vaimoni naurahti, että toki pääset liukkaille. Sen enempää ei tuolla kertaa asiasta puhuttu. Kuitenkin asia jäi mieleeni ja kun muutaman viikon päästä näin Erotiikan Maailma -lehdessä mainoksen, kävin paikallisesta sex-shopista ostamassa mustan imukuppidildon, en mitenkään kovin isoa, mutta mustan joka tapauksessa.

Kun seuraavan kerran tuli tilaisuus muuhunkin seksiin, kuin hätäiseen peiton alla panoon lasten nukkuessa, sanoin vaimolleni minulla olevan hänelle yllätys. Kun Virpi avasi tuon paketin, hänen silmissään kävi välähdys, josta ymmärsin hänen muistavan taannoisen keskustelumme. Tuona iltana sain työntyä mustalla dildolla turpeaksi masturboituun pilluun ja ruiskia spermani sinne. Esitys, jonka Virpi dildon kanssa piti, oli sitä laatua, että aloin todella uskoa hänen fantasioivan mustasta miehestä. Seuraavina viikkoina ja kuukausina sain havaita mustan miehenkorvikkeen olevan usein käytössä, joko minun ollessa mukana tai sitten vaimoni oli pitänyt sen kanssa omaa kivaa.

Hääpäivämme lähestyessä sain päähänpiston järjestää rakkaalleni kokemus oikean mustan miehen kanssa. Etsin seuranhakupalstoilta netistä sopivan kaverin ja kutsuin hänet meille illalliselle. Vaimolleni sanoin vain erään tärkeän kaverin tulevan syömään ja pyysin Virpiä olemaan edustava. Lapset vein anopille, joka toivotti lähtiessäni hauskaa hääpäivää, olisipa vain tiennyt mitä olin tyttärelleen suunnitellut lahjaksi.

Kotona vaimon pukeutuessa ehdotin hänelle muina miehinä seksikkäät alusvaatteet ja stayupit, joista hän tiesi minun pitävän. Tietysti Virpi suostui, olihan juhlapäivämme ja hän varmaan arveli meidän päätyvän sänkyyn vieraan lähdettyä. Ei vaimo arvannut, että juuri se seksifantasia, joka häntä niin kiihotti, toteutuisi tänä iltana.

Valmistelin ruokaa ja olin juuri saanut sen valmiiksi kun ovikello soi, Virpi meni avaamaan ja palasi hetken päästä hämmästynyt ilme kasvoillaan isokokoisen mustan miehen kanssa olohuoneeseemme. Olin sopinut illan kulusta ja rooleista Rogerin kanssa ja mies näytteli business-tuttavaa vakuuttavasti.

Söimme ja nautimme viiniä, jälkiruuaksi kahvit ja konjakit. Sitten olohuoneeseen istuskelemaan drinkit kädessä, tunnelma oli hyvin vapautunut ja vitsailimme useista eri asioista. Sopivan pikkutuhman vitsin naurattaessa meitä kaikkia, sanoin vaimoni olevan ihastunut tummien miesten elinvoimaan ja pitävän heitä seksikkäinä. Roger otti tästä vaarin ja sanoi heti vaimolleni, että hänkin pitää kauniista suomalaisista naisista ja olisi enemmän kuin iloinen jos saisi halata vaimoani. Virpi katsoi minua ja nyökätessäni hän nousi ylös ja käveli viereltäni Rogerin nojatuolin luo. Roger nousi ja kietoi lihaksikkaat kätensä vaimoni ympärille. Roger oli noin 190 cm pitkä, Virpi taasen 162 cm, joten iso mies käytännössä hautasi hänet syleilyynsä.

Halaus kesti pitkään ja Rogerin kädet siirtyivät Virpin selästä alemmas, mutta rakkaani ei silti pyristellyt pois. Tästä rohkaistuneena nousin itsekin ja siirryin kiinni Virpin selkään. Kasvot kiinni tuoksuvissa hiuksissa kuiskasin vaimoni korvaan Rogerin olevan vapaasti käytettävissä, mikäli kuminen pikajuoksija ei olisi enää riittävä. Virpi ei sanonut mitään, hän pysyi vain Rogerin halauksessa. Peräännyin ja jäin sivusta katsomaan tilannetta. Muutaman sekunnin päästä Virpin kädet nousivat ylös Rogerin niskaan ja hän veti miehen päätä alaspäin. Roger kumartui ja Virpi alkoi varovasti suudella miehen poskea, sivellen huulillaan myös kaulaa. Kun heidän huulensa osuivat toisiinsa ja he aloittivat kiihkeän suudelman, tiesin tilanteen edenneen siihen pisteeseen, josta ei enää palattu ilman ongelmia, nyt leikki olisi kestettävä loppuun. Istuin siis kiltisti vapaaseen nojatuoliin ja jäin katselemaan tilanteen kehittymistä.

Kiihkeä suuteleminen jatkui, huulet painuivat vasten toisiaan ja kädet tutkivat toisen vartaloa. Virpi repi miehen paidan ylös housuista ja alkoi avata nappeja. Rakkaani saatua muutaman napin paidasta auki, mies riisui koko paidan paljasten karvattoman, lihaksikkaan ylävartalon. Samalla mies tarttui vaimoni mekkoon ja veti sen yhdellä liikkeellä pois hänen päältään. Siinä hän nyt oli, alusvaatteisillaan ison, vieraan ja vielä tumman miehen ihailtavana. Muodokkaat pakarat, pehmeä vatsa ja suuret rinnat, joita liivit tukivat...

Lue koko tarina täältä:
http://seksifantasiat.runkkareille.com/sekalaiset/haapaivana-vaimolle-mustaa/

1

2498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runkkurami

      Tälle oli hyvä runkata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe