Eroonlomaosakkeesta

Kak

Hei!

Kenelläkään kokemusta eroonlomaosakkeesta.com firmasta ja sen toiminnasta? Espanjalaisen Advanatage Lifestyle Group:n Suomen myyntipaikka (toimivat myös itse Teneriffalta käsin). Heillä on ostaja valmiina omistamaani kohteeseen mutta pitää maksaa tietty (huomattava) summa etukäteen, että saadaan prosessi pyörimään ja sopimusneuvottelut käyntiin. Itse myytävästä kohteesta luvataan myös kohtuuhintaa ja kauppa suljettu sekä rahat tilillä neljän viikon sisällä. Lisäksi saa vielä palkkiona parin viikon lomat valita 2800 hotellista eri puolilta maailmaa https://hotelsandresortsinternational.com/

15

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eegerbär

      Älä mene retkuun

    • googlerth

      Yleensä vaihdossa tulee jotain : )

    • HumppilanElli

      Älä anna rahojasi sinne! Ei ikinä jos joku pyytää rahaa etukäteen. Kaikki myynnit on aina provisiota.

    • klouseri

      Kyllä hyvän lopputuloksen lomaosekemyynnissä saa yhdistelmällä pientä rahaa ensin ja lopuksi provisiot välittäjämyyjälle kaupan toteutuessa. Lomaosakkeet ei ole Helsingin asuntoja jotka menee kaikki kaupaksi suitsaitsukkelaan, vaan prosessi joka toteutuu kun on hyvä jälleenmyyjä jolle on maksettu etumaksu ja loppumaksu kun kauppa tosiaan toteuttuu. Kyllä ihmiset ostaa myös jälkimarkkinoilta osakkeita kun oikea hyvä myyjä on asialla, ei mikään huutokauppakeisari joka ei tunne alaa tai helppoheikki kusettaja, tekee hyvän tarjouksen ja kauppa on siinä.

    • Huijatut

      Mistä noin hyvän myyjän löytää? Minä en ole tavannut yhtäkään lomaosakemyyjää, jolla olisi puhtaat jauhot pussissa. Suhtautuisin hyvin suurella varauksella nimimerkin eroonlomaosakkeesta esittämään tilaukseen.

    • Dadada

      Pky travel kuulemma ostaa viikkoosakkeita.

      • Huijat

        Missä tämä yo. Pky travel toimii? Suomessa vai ulkomailla?


    • sinämaksat

      PKY travel ei osta viikkolomaosakkeita katinkulta, saimaa, caribia turku, lapinniemi tampere. PKY hyvittää näistä osakkeista jotain heidän jäsenyyttään vastaan, eli sinä annat osakkeen josta hyvitetty esim. 500 euroa ja maksat välirahaa jäsenyyteen esim 6000 euroa.

    • 0987578

      Myykää itse osakkeenne : ) lähinnä olen niitä myynyt kun on pyytämällä pyytänyt ulkomaan osakkeita. Ei oikein kiinnosta.

    • 098756

      Joten tuskin on kyse markkinoinnista vaan pakottamisesta. Kaikki ne on myyty mitä on lähetetty.

    • Trestman

      Jossakin pky mainoksessa oli että ostamme viikko osakkeenne.

    • Kauheatunne

      Elkää ikinä menko retkuun ja osta tuollaisia ns.osakkeita,,saatte ikuisen riesan ja rahalaven..

    • Anonyymi

      Ihan puhdasta huijausta on tuon firman toiminta! ovat taas alkaneet soitella ihmisille toisella toiminimellä.. tais olla joku resales internationaal. jos firmalla olis puhtaat jauhot pussissa ei tarviis vaihdella nimeä vähän väliä. todella agressiivista oli kun meille soittelivat.heti olis pitäny tonni maksaa eikä yhtään anneta miettimisaikaa

    • Anonyymi

      Monasti ostaja maksaa rahaa myyjälle. Ei päinvastoin. Unohtaisin moisen jobbarin. Tuskin tilittää sinulle mitään. Toimivat Teneriffalta käsin. Siis Suomen kuluttajasuoja loppuu tasan valtakunnanrajalle. Tuskinpa kannattaa harkita mitään valitusta tai oikeustoimia mikäli eli kun tulet olemaan tyytymätön.

    • Anonyymi

      Ostaessa oli irtorahaa, mutta ei enää?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe