Oon ihan paniikissa että miedän 2-vuotias talvikko ei avaa toista silmäänsä ja silmän ympärillä ja silmässä ei näy rähmää? Auttakaa joku nyt oikeesti
Hamsteri ei avaa toista silmää?
4
660
Vastaukset
- huhheijjakkaa
Täällä kukaan pysty auttamaan oikea toiminta olisi lääkäriin soitto
- apuaaaaaa
Joo no epäilen että voisko se olla tökännyt sen johonkin? Että se oli puhejnnut? Mutta ei sen häkissä oo mitään terävää
- EläinlääkäriinMars
apuaaaaaa kirjoitti:
Joo no epäilen että voisko se olla tökännyt sen johonkin? Että se oli puhejnnut? Mutta ei sen häkissä oo mitään terävää
Ihan turha epäillä ja arvailla yhtään mitään. Jos hamsu ei avaa silmäänsä, niin kaikki ei selvästikään ole kohdillaan. Rikotte eläinsuojelulakia, jos jätätte viemättä hamsun eläinlääkäriin, joten sinne se nyt vain on vietävä.
- Anonyymi
Varmaan selvisit jo, mutta mun hamsterille kävi just samalla tavalla eikä silläkään ollut rähmää. Yritin kuitenkin vähää väliä avata sen silmää ja pikkuhiljaa se aukesi ja silmä oli normaali taas. Eikä sen silmässä ollut mitään haavoja yms.. varmaan oli niin mukavat unet että rähmä jättänyt silmän kiinni:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510