Sinisiä hetkiä
ypöyksin
kun mietit
vaivunko hiljaa näkymättömiin
vai jaksanko katsoa huomisen
sinisiä hetkiä hiljaa
kun uskoo iltasatuihin
toivoo hiljaa
ilman tähdenlentoja
onnellisen lopun
sata suudelmaa
sateessa
rakkaani
tiedä tämä
en ehkä enää jaksa toivoa
en ehkä jaksa
en
eilinen ei ollut minun
eikä huominen
eikä päivä sen jälkeen
tämä on se hetki
toivoin niin
uskoin
joskus vaan on
kaikki
Et voi tietää
c.green
4
222
Vastaukset
- Much_more
Huuda.
Huuda niin kovaa
että hän kuulee.
Älä anna periksi.
Siinä hetkessä
Sinisessä.
On jotakin...
Kuin satua.
Mutta tuttua.
Sade rummuttaa
Odotan suudelmia.
Ehkä vielä on toivoa.
En tarvitse tähdenlentoa.
Odotan sinua. - Sinua
Minäkin odotan
- TRANSAM
Höpinäharhoja anonyymin sievästi
- c.green
Oikea analyysi, sanatkin miten sattuu. Kännissä olin, myönnetään :D . Ex-tempore kirjoittelua ja jotain 2 promillea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172