Minä olen Teidän tukena ja 5:dettä baaritonta viikonloppua ja kohta
ollaan varmasti lippu maksettu ja talous tasaantunut ja lippu taskussa.
Ajatelkaa poikia jotka taas tulevat kotiin tai kämppään kännissä yksin
rahat siirrettyinä paikallisen baarinomistajan kassaan. Sitten vielä
jotkut syövät kalliita hampurilaisia ja maksavat kalliin taksikyydin
nuhruiseen kämppäänsä. Sitten talvella kulkevat kesävaatteissa tai
rakennusfirman talvitakissa ja haukkuvat Pattayan muuttolintuja.
Tässä käy se sananlasku, että viisas raha lentää Pattayalle.
Joko Poikia alkaa hymyilyttämään ?
4
153
Vastaukset
No niin poijat alkaa U-tapao olemaan kanssa kohta siinä kunnossa, että
sillä voi käydä viisumin leimaamassa ?
"U-tapao -lentokentän odotetaan tulevaisuudessa nousevan matkustajamäärään,
sillä lentoasema palvelee Pattayaa, joka on maailmankuulu rantakaupunki, joka
houkuttelee vuosittain monta kävijää."
Syksy tulee ja pakkanen panee talvella ja miten on on on poijat Pattayalla ?- Thunderlips
Mikä talous sulla Tapsa on tasaantunut? Oletko ostanut lippusikin osarilla, vai miksi se on" kohta varmasti maksettu"??
Mä aijon käyä baareissa joka viikonloppu ja mennä jonkun ruokapaikan kautta yöllä taksilla , en ehkä nuhruiseen kämppääni, mutta omistamaani asuntoon kylläkin. Naisen kanssa, joka ei pyydä multa aamulla taksirahaa? Tiesitkö Tapsa, että sellaistakin tapahtuu.. Täällä sosialisti Suomessa?
Joulun ja uudenvuoden vietän Pattayalla, sieltä lento Prahaan jossa viikko, sieltä Tänne sosialistiSuomeen takaisin, 3 päivää elpymistä ja töihin.
Tapsa,, pelkkä sana TYÖPAIKKA !!! Mahdollistaa minulle tälläisen elämän?? Tapsa, kokeilisit sinäkin joskus TÖITÄ? Ei tarvitsisi siunkaan kitua ja tinkiä menoistasi saadaksesi kerran vuodessa pillua ja hymyjä?? Minä tarkoitan edelleen sitä, koska ihminen käy baarissa tai ulkona
syömässä suomessa ja monesti jättää jonkun asian ostamatta.
Kun ei 6 viikonloppuun käy baareissa suomessa, niin se on matemaattisesti
maksettu ja se ei ole maksanut yhtään mitään ja on ilmainen.
Siitä työpaikasta on paljonkin kokemuksia, aina on verottaja tullut vaatimaan
jo markka-aikana heitti perään 200 000 markkaa. Minä en usko, että
verollisella työllä makselet noita matkoja, mutta pimeellä kylläkin. Olen myös
oppinut miten pitää toimia ja olen ollut Thaimaassa ja Kiinassa ja yleensä
aasiassa hyvin usein. Olen myös vedellyt asuntovaunua ympäri eurooppaa ja
nähnyt yleensä paljon. Olen jo sen ikäinen, että se työ ei tule kyllä enään
nyt muutenkaan enään oikein kyseeseen ei pimeä eikä muukaan. Liiketoimet
on ainuvat asiat mitä yleensä vielä voin hoitaa. Vanhuus ei tule yksin.
Olen opettanut lapsille, että sitä työtä ei niin hirveästi pidä tehdä jos se ei
tuota mitään. Osaaminen ja vapaus on myös pääoma. Niin kuin aloituksessa
sanoin, niin ei kaikki ole miljonäärejä ja ei tarvikkaan olla. Ei Pattaya ja
Thaimaa ole vain miljonääreille ja elämän suunnitelmat auttaa myös paljon.
Kerron ja kirjoitan ihmisille, jotta he eivät pelkäisi ja tekisi asioista turhan
vaikeita ja kuvittelisi enemmän kuin se edes voisi olla. Todellisuudessa
monet asiat ovat hyvin samankaltaisia, kuin elät nyttenkin ja asiat on
vain halvempia tai kalliimpia. Thaimaassa ne on halvempia pääsääntöisesti.No niin poijat, nyt on vietetty jo 5 Baaritonta viikonloppua ja voidaan
sitten Baarittoman ensi viikonlopun jälkeen sanoa, että Pattayan lentolippu
ei maksanut mitään jäi vain käymättä suomen baareissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483