Joko Poikia alkaa hymyilyttämään ?

Minä olen Teidän tukena ja 5:dettä baaritonta viikonloppua ja kohta
ollaan varmasti lippu maksettu ja talous tasaantunut ja lippu taskussa.

Ajatelkaa poikia jotka taas tulevat kotiin tai kämppään kännissä yksin
rahat siirrettyinä paikallisen baarinomistajan kassaan. Sitten vielä
jotkut syövät kalliita hampurilaisia ja maksavat kalliin taksikyydin
nuhruiseen kämppäänsä. Sitten talvella kulkevat kesävaatteissa tai
rakennusfirman talvitakissa ja haukkuvat Pattayan muuttolintuja.

Tässä käy se sananlasku, että viisas raha lentää Pattayalle.

4

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No niin poijat alkaa U-tapao olemaan kanssa kohta siinä kunnossa, että
      sillä voi käydä viisumin leimaamassa ?

"U-tapao -lentokentän odotetaan tulevaisuudessa nousevan matkustajamäärään,
      sillä lentoasema palvelee Pattayaa, joka on maailmankuulu rantakaupunki, joka
      houkuttelee vuosittain monta kävijää."

Syksy tulee ja pakkanen panee talvella ja miten on on on poijat Pattayalla ?

• Thunderlips

Mikä talous sulla Tapsa on tasaantunut? Oletko ostanut lippusikin osarilla, vai miksi se on" kohta varmasti maksettu"??

Mä aijon käyä baareissa joka viikonloppu ja mennä jonkun ruokapaikan kautta yöllä taksilla , en ehkä nuhruiseen kämppääni, mutta omistamaani asuntoon kylläkin. Naisen kanssa, joka ei pyydä multa aamulla taksirahaa? Tiesitkö Tapsa, että sellaistakin tapahtuu.. Täällä sosialisti Suomessa?

Joulun ja uudenvuoden vietän Pattayalla, sieltä lento Prahaan jossa viikko, sieltä Tänne sosialistiSuomeen takaisin, 3 päivää elpymistä ja töihin.

Tapsa,, pelkkä sana TYÖPAIKKA !!! Mahdollistaa minulle tälläisen elämän?? Tapsa, kokeilisit sinäkin joskus TÖITÄ? Ei tarvitsisi siunkaan kitua ja tinkiä menoistasi saadaksesi kerran vuodessa pillua ja hymyjä??

• Minä tarkoitan edelleen sitä, koska ihminen käy baarissa tai ulkona
      syömässä suomessa ja monesti jättää jonkun asian ostamatta.
      Kun ei 6 viikonloppuun käy baareissa suomessa, niin se on matemaattisesti
      maksettu ja se ei ole maksanut yhtään mitään ja on ilmainen.

Siitä työpaikasta on paljonkin kokemuksia, aina on verottaja tullut vaatimaan
      jo markka-aikana heitti perään 200 000 markkaa. Minä en usko, että
      verollisella työllä makselet noita matkoja, mutta pimeellä kylläkin. Olen myös
      oppinut miten pitää toimia ja olen ollut Thaimaassa ja Kiinassa ja yleensä
      aasiassa hyvin usein. Olen myös vedellyt asuntovaunua ympäri eurooppaa ja
      nähnyt yleensä paljon. Olen jo sen ikäinen, että se työ ei tule kyllä enään
      nyt muutenkaan enään oikein kyseeseen ei pimeä eikä muukaan. Liiketoimet
      on ainuvat asiat mitä yleensä vielä voin hoitaa. Vanhuus ei tule yksin.

Olen opettanut lapsille, että sitä työtä ei niin hirveästi pidä tehdä jos se ei
      tuota mitään. Osaaminen ja vapaus on myös pääoma. Niin kuin aloituksessa
      sanoin, niin ei kaikki ole miljonäärejä ja ei tarvikkaan olla. Ei Pattaya ja
      Thaimaa ole vain miljonääreille ja elämän suunnitelmat auttaa myös paljon.

Kerron ja kirjoitan ihmisille, jotta he eivät pelkäisi ja tekisi asioista turhan
      vaikeita ja kuvittelisi enemmän kuin se edes voisi olla. Todellisuudessa
      monet asiat ovat hyvin samankaltaisia, kuin elät nyttenkin ja asiat on
      vain halvempia tai kalliimpia. Thaimaassa ne on halvempia pääsääntöisesti.

• No niin poijat, nyt on vietetty jo 5 Baaritonta viikonloppua ja voidaan
      sitten Baarittoman ensi viikonlopun jälkeen sanoa, että Pattayan lentolippu
      ei maksanut mitään jäi vain käymättä suomen baareissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      238
      2292
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1828
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1557
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1245
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1124
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1108
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1018
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      864
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      852
    Aihe