Miks jankutatte ja sössötätte ja urputatte häh antakaa mieluummin faktat Esiin! Hopihopi eikösanakuulu!! Kun Kasvattaja käskee niin silloin pitää totella se on kuulkaas oikeeta rajojen laittoa se.
Ugh!
Ihme touhua
7
365
Vastaukset
- Noni666
Lavastetut faktak esiin, kun rikollinen Jukka pedofiili niinkäskee! Anna mennä jo, sehän runkkaa pikkutyttöjä sirulla!
- JaOliksTääNyt
Se yli 129äo? Lol.
- Aa.pee
Tää on kuule yli 200 ÄO muita kysymyksiä?
- Aa.pee
No? Eikösanakuulu mitä!?
- Tottuuvventorvi
Ei taida olla asiat mallillaan? Peiteltävää kenties, koska urputus senkun jatkuu muissa "osioissa", mutta tähän selvään tiedusteluun ei ilmaannu ainuttakaan vastaajaa?
Järkätkää asianne kuntoon niin kuin kunnon ihmiset tekee ni ei sit tartte itkeä pillittää! Me kasvattajat tiedetään että se kolikon toinen puoli on sontainen, vaikka ette tätä faktaa myönnä hhe.- Tiedustelu
Mitä vastauksia , totuuksia olet vailla , kaipailet.???
- Aa.pee
Tässäpä näkee ettei urputtajilla oikeasti ole selkärankaa vastata vaikka ammattilainen komentaa.
Voitonriemu se on parasta hhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059