BOO-taitanut leuhkuus

koskakolisee

nousta nuppiin tuolle väyrysmersun kuskille,kun näyttää ajelevan miten sattuu kylillä.Nuori rillipäinen likka lienee vasta kortin saanut kun ei liikenne säännöistä välitä,tunkee nokipannunsa keulan toisten eteen kuin omistaisi koko kylän liikenneväylät.

8

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trallallaa

Nyt ottaa junttia pannuun polje sinä vaan sitä tulpatonta mopoas me ajellaan mersullaaaa-lallaaaa

• Sivullinen

Se on se mersu tyttö aivan ihanaisen kaunis ja asiallinen neito. Osaa ajaa autoa oikein. Oisitko itse ollu kateellinen. Ja sillä kirjoitat tänne?

• Diipadaapadii

Sinä peräkamari nysvä se vaan poljet sitä tulpatonta mopoas

• Sivullinen

Minä en mopoa polje. Mut mopo on hyvä harjoitus väline nuorille. Oppivat liikennettä. Antakaa niittenkin ajella rauhassa. Vaikka kova äänisiä. On kuitenki elämä eikä peräkammarissa pyöri pelaamassa vaan. Itselläkin oli mopo. Ja silti kasvoi ihan ok aikuinen.

• Fgggy

Siinäpä peräkamari nysvän päiväuni

• Justjoojust

Tykkäätkö peräkammarin pojasta

• Nyyh

Tarkkasilmäiset on varmaan huomanneet,että kyseiset nuorukaiset on isien opettamia. Ei osata opettaa kun ei osata itsekkään sääntöjä, eikä niistä vähistäkään välitetä! Isin autolla vielä ajellaan, ei ole omena kauksi puusta pudonnut.

• ottaakopannuun

Kateellisten jupinaa...

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4403
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3035
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2928
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2723
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2661
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2625
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2299
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2055
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      4
      1764
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    Aihe