Näin velka lyhenee ulosotossa!

velkojenmaksaja

Moni on kysellyt ja ihmetellyt miten hyvin tai huonosti velka lyhenee ulosotossa.

Tässä kuva omasta tilanteestani, lähtötilanne kuvan ajalta ollut reilu 40 000e ja jäljellä reilu 22 000e, taulukkomaksut oli jo päättynyt ennen tätä tilastoa ja alkuvelka oli joku ehkä 55 000e.

Mielestäni velat lyhenee ihan ok, noin 750e/kk maksulla, korkeimmat palkit on lomarahoja


https://ibb.co/f9yCPe

10

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nsha

      Montako velkojaa on tuossa summassa tai alussa ollut kaikkiaan?

      • bnmg676

        En tarkaan muista mut siinä 10-20 välillä alunperin


      • velkojenmaksaja
        bnmg676 kirjoitti:

        En tarkaan muista mut siinä 10-20 välillä alunperin

        Tässä noin summia mm. Takaisinmaksu alkoi 2/2014

        Santander: 9000e
        Svea: 8500e
        Bigbank: 6000e
        Aasa: 2700e
        Lhv bank: 1800e
        Luottokortit: 5000e
        Vipit eri paikkoihin: 1500e
        Rikesakot ja verot: 700e

        JNE!


    • Nsha

      Oukkei, eli maksettavissa ja opittavissa olevia juttuja, kun töitä ja tuloja vaan piisaa.. Samanmoinen urakka itselläkin aluillaan.. Opissa seon variksen poika vastatuulessa :D

    • rwererwrw

      Itellä ois 65 donaa velkaa UO:ssa 20 donaa opintolainaa. UO:ssa olevista veloista vanhenee noin 70% vuosien 2025 - 2026 aikana. Tällä hetkellä opiskelen vielä ainakin 2 vuotta. Tarkoitus opiskella vaan lisää, että saa aikaa kulumaan. Laskin että joku 8 vuotta menisi maksaa noi 65 tonnii pois jos lyhentäisi 700e/kk. Vanhenee kuiteski niin opiskeltava joksikin maisteriksi tai tohtoriksi, että saa ajan kulumaan hyödylliseen kunnes velat vanhenee.

      • rhr289

        Hankalaksi menee, jos aiot maksaa elämisen kuluja. Opintotukea ei saa kuin amikseen teoriassa loputtomasti.


      • V29AQ696QXNC899QVT59M998

        Ei sinussa taida olla ainesta tohtoriksi, tuskin edes maisteriksi.


    • laskujalaskuja

      Sellainen sivusto tai valmis kaava olisi hyvä, johon voisi syöttää kk summan sekä yhteismäärän veloista. Ja tästä saisi tuloksena miten paljon velat lyhenee ja millä aikataululla.
      Toinen mikä olisi hyvä laskea olisi summa millä vähintään pitää tiettyä velkaa lyhentää, että se lyhenee ulosotossa esim. Vaaditaanko 50 000€ lyhennyksenä vähintään 100€ vai 500€ vai mikä on summa.

      • fgj57

        UO:ssa velkojne lyenemin on aika hankala laskea, varsinkin 2 ensimmäisenä vuonna koska menee taulukkomaksut jne. Ja myöhemminkin mitä jos työt loppuu vaika puoleks vuotta ym. Kaikkea voi sattua.. Voisin arvioida että vähintään se 500e/kk pitää saada maksettua 50000e veloissa jotta siinä olis mitään järkeä.. Tosin jos on tuloja tuosta väehmmänkin nin eihän se uo:ta kiinnosta onko järkeä vai ei, maksut menee vaikka ottaisivat vaikka 10e/kk


    • Kunniallinen_kuolema

      Nämä ulosottomiehet ja perintätoimistojen dillet ne täällä paasaa.
      He eivät katsokaan rehelliseen työhön päin vaan riistävät riistetyltä.
      Sitten itketään lehdistölle, kun on niiiiiin kurjaa, kun liki 5000 e/kk palkkion päälle täytyy vielä erikseen nostaa perse penkistä ja mennä ajamaan lapsiperhe kadulle, jotta itse saa taas hyvät bonukset.

      Medialle nämä ryökäleet sitten itkee, että he saavat vastaavia uhkailuja siitä, mitä he toteuttavat useita kertoja per kk. Siis ei kukaan normaali ihminen lähde ajamaan perhettä kodittomaksi, jotta itse saa elää vielä leveämmin. Päävika näillä kaikilla riistäjillä on.

      Tunsin aikoinaan ulosottomiehen. Iljetti hänen näkeminenkin. Hän rehvasteli luksusasunnolla ja ökybemarilla.
      Koska hän tiesi sen niin ei mennyt kuin pari vuotta niin olin itse ulosoton asiakas, koska jouduin identiteettivarkauden uhriksi.

      Maksanko koskaan näitä valhevelkoja? EN! Minä en rahoita näiden iljetysten rikollista ökyelämää.
      Oikeus aina lopulta toteutuu ja saan hyvät korvaukset siitä, että olin kunniallinen ihminen, vaikka rikolliset vaativat minua rahoittamaan heidän toimintaansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe