Hiertymä esinahassa?

YksMies-

On ollut jo 2 viikkoa sellainen punainen jälki esinahassa ja tuntuu sellainen ikävä nipistys/kiristyksen tunne esinahassa usein kun masturboi. Mulla oli kyllä ennen tämän ongelman ilmaantumista sellainen jakso että tuli runkkailtua varmaan 3-4 kertaa päivässä ja välillä aika rajusti. Voisko olla kyseessä ihan vain hiertymä vai onko kenties jotain vakavempaa?

Olen nyt käyttänyt sitä rasvaisempaa Bepanthen voidetta noin puolentoista viikon ajan ja lisäksi Ceridal öljyä ja koittanut rajoittaa masturboimista mutta ei tunnu parantuvan. Alkaa jo huolestuttamaan että pitääkö pian alkaa varailemaan aikaa urologilta jos tämä vaiva ei pian parannu.

En kyllä pidä sitä ollenkaan todennäköisenä että minulla olisi joku sukupuolitauti mutta lapsena on ollut kireä esinahka ja se on jo kertaalleen jouduttu leikkaamaan kun se jäi jumiin ja tuli tulehdus.

3

2921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kutteri

Meikäläiselle tehtiin lapsena ns säästävä ympärileikkaus eli nahkaa lyhennettiin vain vähän. Aikuisena kävi sitten juuri noin, eli alkoi hiertyä ja kiristää. Lääkäri sanoi, että leikataan loputkin pois ja niin tehtiin. Eipä kiristä enää, mutta tatti on nyt sitten kokonaan esillä. Ei ole valittamista, hyvin pelittää edelleen.

• YksMies-

Eikö tähän ongelmaan auta esin kortisoni voide ja esinahan venyttely, en halua mennä ympärileikkaukseen :(

• YksMies-

Kävin näyttämässä vehjettäni urologian erikoislääkärille ja sanoi että kunnossa on eikä tarvi/kannata tehdä mitään. Tästä huolimatta esinahka punoittaa, tuntuu kuivalta/kirvelevältä ja siinä reunassa on sellainen ihmeellinen vaalea rengas. Onko kenelläkään mitään ideaa mitä tää vois olla?

Ei jaksaisi taas täältä monen sadan kilometrin päältä lähteä jollekkin ihotautien erikoislääkärille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe