Kokeilkaas maailman suurinta tekstipohjaista MMORPG peliä. Peli on rikosteemainen ja voit tehdä siinä vaikka mitä, esim:
- Voit kasvattaa hahmosi taistelukykyä ja ostaa varusteita (statseja on mm. strenght, defense, speed, dexterity)
- Voit parantaa hahmosi muita statseja (kuten manual work, endurance, intelligence)
- Voit kerätä saavutuksia (tällä hetkellä ~500 kerättävänä ja lisää tulee viikoittain)
- Voit hankkia työpaikan ja tienata rahaa sekä muita etuja
- Voit ostaa, myydä ja käyttää huumeita
- Voit opiskella itsellesi uusia taitoja koulun penkillä
- Voit matkustaa ulkomaille ja ostaa sieltä harvinaisia esineitä Tornissa myytäväksi
- Voit ryöstää tai hakata muuten vain sairaalakuntoon muita pelaajia
- Voit tehdä rikoksia ja saada niistä rahaa tai tavaroita
- Voit asettaa palkkion jonkun päästä jos et itse pärjää tietylle pelaajalle
- Voit pelata lukuisia uhkapelejä kuten mm. pokeria, blackjackia, rulettia, kenoa ja vedonlyöntiä
- Voit ajaa autoilla kilpaa ja nousta sarjaluokissa
- Voit perustaa oman firman ja ottaa muita pelaajia töihin sinulle
- Voit liittyä ryhmittymään ja saada sitä kautta etuja sekä tiimikavereita (tai voit vaikka perustaa ihan oman ryhmittymän)
- Voit chattailla ja kirjoitella foorumilla
Tässä tosiaan vasta murto-osa asioista, lähinnä mitä tuli ekana mieleen. Kokeile itse ja kysy jos tarvitset neuvoja: http://torn.wiki
TORN - Hyvä tekstipohjainen selain/kännykkäpeli
tornin_kansalainen
1
166
Vastaukset
Kokeilen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1321880Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001629- 791470
- 781451
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531166Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois681029- 631021
- 221007