Minulle Ruusutulehdus ehti olla minulla kauan, emmenkuin hyväksyin sen olevan auto-onnettomuudessa rikkoutuneessa jalassa, jossa oli annettu yliopistollisesssa sairaalassa diagnoosi, että jalkani aine särkyjen ja kipujen oireinen.
vuosia oli kuumetta, väsymystä jakovaa kipuilua onnettomuudessa rikkoutuneessa jalassani, kunnes oli pakko hyväksyä että siihen oli tullut myös Ruusu.
Alkoi jatkuva Tardocillin, tai vastaavan penisilliinin piikitys 2 x kk.
Sen tuomiin tulehdus kipuihin on otettava myös 2xvrk antibiootti 1599mg tabletti. Jotka osin auttavat kipuihin, kuten piikityskin.
Olen jo 72v. olen potenut Ruusua kipeässä jalassani jo vuosia, ja diagnosoitu pysyväksi .
Onkohan kenelläkään muulla vastaavaa?
nimimerkki Ahkera-Liisa
parantumaton Ruusutulehdus jalassa
1
577
Vastaukset 1
- uuttera-ulla
jalkaruusun anatomia
eli kehkeytyy iän myötä huonosta ääreisverenkierrosta.
Minä 80v pyörryin keväällä, jalka turpos muodttomaklsi ja lasehtgieszsa ulkosyrjälle kehkeytyi muhghkuroitas. Kunnes 3 kk kuluttuia yks aamu oli nilkan muhkurassa vesikello ja nilkka punersi. Ampasin heti lekurille ja totes ruusu. Antibiootti-kuuri. Ainoa pelastus , vaikka sitä vastustan
Pieni naarmu ja sitää pöpö sisään.
Vastustuskykyä lisäämään, päivittäiset lenkit ja illalla merisuola-vaihtokylvyt jaloilla ja mahtava rasvaus. Laitoshoito ja makuuttaminen aoikannan tgyuo tuon riksin.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00065
Tsemppiä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei171184Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331131- 601066
- 109979
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.60929- 82888
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev180854Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85852- 77781
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66751- 39694
- 98608
- 70606
- 56580
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....46576Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15082541- 60534
- 35517
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi286484- 46452