parantumaton Ruusutulehdus jalassa

Ahkera-Liisa

Minulle Ruusutulehdus ehti olla minulla kauan, emmenkuin hyväksyin sen olevan auto-onnettomuudessa rikkoutuneessa jalassa, jossa oli annettu yliopistollisesssa sairaalassa diagnoosi, että jalkani aine särkyjen ja kipujen oireinen.
vuosia oli kuumetta, väsymystä jakovaa kipuilua onnettomuudessa rikkoutuneessa jalassani, kunnes oli pakko hyväksyä että siihen oli tullut myös Ruusu.
Alkoi jatkuva Tardocillin, tai vastaavan penisilliinin piikitys 2 x kk.
Sen tuomiin tulehdus kipuihin on otettava myös 2xvrk antibiootti 1599mg tabletti. Jotka osin auttavat kipuihin, kuten piikityskin.
Olen jo 72v. olen potenut Ruusua kipeässä jalassani jo vuosia, ja diagnosoitu pysyväksi .
Onkohan kenelläkään muulla vastaavaa?
nimimerkki Ahkera-Liisa

1

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuttera-ulla

jalkaruusun anatomia
      eli kehkeytyy iän myötä huonosta ääreisverenkierrosta.
      Minä 80v pyörryin keväällä, jalka turpos muodttomaklsi ja lasehtgieszsa ulkosyrjälle kehkeytyi muhghkuroitas. Kunnes 3 kk kuluttuia yks aamu oli nilkan muhkurassa vesikello ja nilkka punersi. Ampasin heti lekurille ja totes ruusu. Antibiootti-kuuri. Ainoa pelastus , vaikka sitä vastustan
      Pieni naarmu ja sitää pöpö sisään.
      Vastustuskykyä lisäämään, päivittäiset lenkit ja illalla merisuola-vaihtokylvyt jaloilla ja mahtava rasvaus. Laitoshoito ja makuuttaminen aoikannan tgyuo tuon riksin.
      http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00065
      Tsemppiä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      679
      9515
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      3653
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      471
      2480
    4. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      37
      1516
    5. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      138
      1496
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      14
      1406
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1353
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1227
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      66
      1181
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      82
      1111
    Aihe