Ennenaikainen siemensyöksy resepti etälääkäriltä?

joonas79

Onko olemassa Etälääkäriä, miltä saisi reseptin ennenaikaiseen siemensyöksyyn?

11

1182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tohtori

On täällä. Ammu vaan aina kun tulee. Seuraava tulee hitaammin :)

• Treeniä_vaan

Onko tuolle vaivalle muka olemassa joku lääke?

• Kokeiltuon

Kaikkeen löytyy lääkettä. Tuohon auttaisi myös treenaaminen.

• KäsiAse

Millähän lääkkeellä saisi lastin lähtemään nopeamminn liikkeelle. 45 minuuttia pumppausta ja piippuun jää jos ei auta käsin.

• keski_ik_nainen

Jos on jokin vaiva, niin sitten on kehdattava mennä lääkäriin. Lääkkeillä on yleensä aina myös sivuvaikutuksia, joten lääkkeen sopivuus potilaalle on varmistettava huolella.

Ilmeisesti olet kovin nuori? Elämänkaaren toisessa päässä miehet menevät ihan rohkeasti ja punastelematta hakemaan erektiolääkereseptejä. Eli siitä se kantti kasvaa samalla kun erektiokulma heikkenee.

Mutta leikki sikseen. Oletko ajatellut, että asiasta voisi PUHUA partnerin kanssa? Puhuminen on erittäin tehokas huolten lievityskeino. Kyseessä on taito, joka vaatii harjoittelua eli kehittyy usein vasta iän myötä. Harva on ajatustenlukija, joten seksin ei mielestäni muutenkaan tarvitse olla mykkätouhua.

Jos itse näin keski-ikäisenä sattuisin SAAMAAN NUORTA miestä, niin ei minua nopea laukeaminen haittaisi. Kysyisin, että missä vaiheessa voidaan kokeilla uudestaan. Moni nainen ei edes saa itse orgasmia helposti, eli naiselle voit tuottaa tyydytyksen suun, käsien ja seksivälineiden avulla. Elimien vastakkain jyystäminen ei ole seksin ainoa pointti. Siihen kuuluu paljon muutakin.

• erstdfgfsdrae

Mielialapillerit käyttöön, niin ei tarvi enää murehtia tuosta. Tosin voi olla, että sen jälkeen ei laukea enää ollenkaan, eikä välttämättä edes seiso, tai haluta, mut eipä ainakaan ole herkässä.

• Miehenvapaus

Mulla on sama ongelma. Jos alkaa viivästellä ejakulaatiota, ei se tule ollenkaan. Lääkäri antoi ohjeen, että anna tulla silloin kuin tulee ja jos muija valittaa, vaihda muijaa.

• Anonyymi

Lääkäri saattoi olla oikeassa. Minulle kävi juuri niin kun muija ei antanut, menetin ennenpitää laukeamiskyvyn kokonaan. Nykyisin ei luoti lähde millään. Olisi jo silloin pitänyt vaihtaa muijaa,

• Anonyymi

Lähes jokaisesta lääkäri chatista saa priligyyn reseptin

• Anonyymi

Tramal hidastaa myös lentoonlähtöä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      251
      9334
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      5
      2801
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      209
      1932
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      105
      1920
    5. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      64
      1408
    6. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      139
      1401
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      128
      1317
    8. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1006
    9. Uusi mahdollisuus

Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
      Ikävä
      71
      911
    10. Odotanko ihan

Turhaan jotain välillemme?
      Ikävä
      40
      828
    Aihe