Ennenaikainen siemensyöksy resepti etälääkäriltä?

joonas79

Onko olemassa Etälääkäriä, miltä saisi reseptin ennenaikaiseen siemensyöksyyn?

10

577

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tohtori

      On täällä. Ammu vaan aina kun tulee. Seuraava tulee hitaammin :)

    • Treeniä_vaan

      Onko tuolle vaivalle muka olemassa joku lääke?

    • Kokeiltuon

      Kaikkeen löytyy lääkettä. Tuohon auttaisi myös treenaaminen.

    • KäsiAse

      Millähän lääkkeellä saisi lastin lähtemään nopeamminn liikkeelle. 45 minuuttia pumppausta ja piippuun jää jos ei auta käsin.

    • keski_ik_nainen

      Jos on jokin vaiva, niin sitten on kehdattava mennä lääkäriin. Lääkkeillä on yleensä aina myös sivuvaikutuksia, joten lääkkeen sopivuus potilaalle on varmistettava huolella.

      Ilmeisesti olet kovin nuori? Elämänkaaren toisessa päässä miehet menevät ihan rohkeasti ja punastelematta hakemaan erektiolääkereseptejä. Eli siitä se kantti kasvaa samalla kun erektiokulma heikkenee.

      Mutta leikki sikseen. Oletko ajatellut, että asiasta voisi PUHUA partnerin kanssa? Puhuminen on erittäin tehokas huolten lievityskeino. Kyseessä on taito, joka vaatii harjoittelua eli kehittyy usein vasta iän myötä. Harva on ajatustenlukija, joten seksin ei mielestäni muutenkaan tarvitse olla mykkätouhua.

      Jos itse näin keski-ikäisenä sattuisin SAAMAAN NUORTA miestä, niin ei minua nopea laukeaminen haittaisi. Kysyisin, että missä vaiheessa voidaan kokeilla uudestaan. Moni nainen ei edes saa itse orgasmia helposti, eli naiselle voit tuottaa tyydytyksen suun, käsien ja seksivälineiden avulla. Elimien vastakkain jyystäminen ei ole seksin ainoa pointti. Siihen kuuluu paljon muutakin.

    • erstdfgfsdrae

      Mielialapillerit käyttöön, niin ei tarvi enää murehtia tuosta. Tosin voi olla, että sen jälkeen ei laukea enää ollenkaan, eikä välttämättä edes seiso, tai haluta, mut eipä ainakaan ole herkässä.

    • Miehenvapaus

      Mulla on sama ongelma. Jos alkaa viivästellä ejakulaatiota, ei se tule ollenkaan. Lääkäri antoi ohjeen, että anna tulla silloin kuin tulee ja jos muija valittaa, vaihda muijaa.

      • Anonyymi

        Lääkäri saattoi olla oikeassa. Minulle kävi juuri niin kun muija ei antanut, menetin ennenpitää laukeamiskyvyn kokonaan. Nykyisin ei luoti lähde millään. Olisi jo silloin pitänyt vaihtaa muijaa,


    • Anonyymi

      Lähes jokaisesta lääkäri chatista saa priligyyn reseptin

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      42
      3333
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      183
      1841
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      166
      1806
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1635
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      55
      1447
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      357
      1281
    7. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1110
    8. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      96
      1101
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1044
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      62
      997
    Aihe