Ennenaikainen siemensyöksy resepti etälääkäriltä?

joonas79

Onko olemassa Etälääkäriä, miltä saisi reseptin ennenaikaiseen siemensyöksyyn?

11

1111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tohtori

On täällä. Ammu vaan aina kun tulee. Seuraava tulee hitaammin :)

• Treeniä_vaan

Onko tuolle vaivalle muka olemassa joku lääke?

• Kokeiltuon

Kaikkeen löytyy lääkettä. Tuohon auttaisi myös treenaaminen.

• KäsiAse

Millähän lääkkeellä saisi lastin lähtemään nopeamminn liikkeelle. 45 minuuttia pumppausta ja piippuun jää jos ei auta käsin.

• keski_ik_nainen

Jos on jokin vaiva, niin sitten on kehdattava mennä lääkäriin. Lääkkeillä on yleensä aina myös sivuvaikutuksia, joten lääkkeen sopivuus potilaalle on varmistettava huolella.

Ilmeisesti olet kovin nuori? Elämänkaaren toisessa päässä miehet menevät ihan rohkeasti ja punastelematta hakemaan erektiolääkereseptejä. Eli siitä se kantti kasvaa samalla kun erektiokulma heikkenee.

Mutta leikki sikseen. Oletko ajatellut, että asiasta voisi PUHUA partnerin kanssa? Puhuminen on erittäin tehokas huolten lievityskeino. Kyseessä on taito, joka vaatii harjoittelua eli kehittyy usein vasta iän myötä. Harva on ajatustenlukija, joten seksin ei mielestäni muutenkaan tarvitse olla mykkätouhua.

Jos itse näin keski-ikäisenä sattuisin SAAMAAN NUORTA miestä, niin ei minua nopea laukeaminen haittaisi. Kysyisin, että missä vaiheessa voidaan kokeilla uudestaan. Moni nainen ei edes saa itse orgasmia helposti, eli naiselle voit tuottaa tyydytyksen suun, käsien ja seksivälineiden avulla. Elimien vastakkain jyystäminen ei ole seksin ainoa pointti. Siihen kuuluu paljon muutakin.

• erstdfgfsdrae

Mielialapillerit käyttöön, niin ei tarvi enää murehtia tuosta. Tosin voi olla, että sen jälkeen ei laukea enää ollenkaan, eikä välttämättä edes seiso, tai haluta, mut eipä ainakaan ole herkässä.

• Miehenvapaus

Mulla on sama ongelma. Jos alkaa viivästellä ejakulaatiota, ei se tule ollenkaan. Lääkäri antoi ohjeen, että anna tulla silloin kuin tulee ja jos muija valittaa, vaihda muijaa.

• Anonyymi

Lääkäri saattoi olla oikeassa. Minulle kävi juuri niin kun muija ei antanut, menetin ennenpitää laukeamiskyvyn kokonaan. Nykyisin ei luoti lähde millään. Olisi jo silloin pitänyt vaihtaa muijaa,

• Anonyymi

Lähes jokaisesta lääkäri chatista saa priligyyn reseptin

• Anonyymi

Tramal hidastaa myös lentoonlähtöä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      74
      4237
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      89
      3953
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      57
      2468
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      66
      2324
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      41
      2044
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1909
    7. 113
      1872
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1673
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      56
      1672
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      66
      1572
    Aihe