Eli siis mulla on tollanen 125cc comanche mönkiä jossa on 3eteen ja 1taakse vaihteet nii ku vaihtaa 3 ja laittaa kaasun pohjaan nii se rupee uliseen ja sit pitää jarruttaa et pysähtyy kunolla nii sit se lakkaa ku ei 2pääse lujaa nii siitä kuuluu semmonen et hevonen ois tehny silein ihahaa vitun ärsyttävä miten sen voi korjata kertokaa nopeesti ja miten sen sais kulkee lujempaa ku nyt se kulkee jotai 40km/h mut pää asia et sai sen äänen pois kun vaihtaa kolmoselle ja kaasupohjaa ja rupee kuuluu ihahaa ja sit jarru pohjaa ei vittu nyt auttakaa
Comanche ulisee
Comancheromu
1
75
Vastaukset
- Jutustelija1
Rakas hevosesi on huomannut että iän myötä olet kiinnostunut moottoriajoneuvoista ja tekeytynyt mönkijäksi, sangen ymmärrettää sinänsä.
Mainitsemasi äänethän on hevoselle ominaisia joten niistä ei tule olla huolissaan, huippunopeus on hevosilla siinä missä ihmisilläkin lajityypistä johtuva asia eikä sitä voi rajattomasti kasvattaa.
Toivottavasti tämä vastasi kysymykseesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389