Se on ihan normaalin näköinen katiska, paitsi että on vihreä väriltään , onkohan jokin pinnoite siinä. Nielu on minusta oikean kokoinen. Sillä ei saa kalaa yhtään. Vieressä on tavallinen kirkas lankainen ja sillä tulee jatkuvasti. Seurannut olen kaksi kuukautta. Missä vika.
Katiska ei pyydä.
1
287
Vastaukset
- kartiska
Katiskoissa tosiaan on eroa. Itse hommasin vuosia sitten en muista katiskan nimeä mutta sellainen lanka verkko mallinen mustavihreä kokoon taitettava. Oli avattuna ihan ottavan näköinen mutta ei pyytänyt kalaa sitten millään. Ihmettelin kun heuet kuti rannassa ja myöhemmin lahnat niin ei. Kun heitin vanhan risan ruosteisen katiskan resun viereen niin joka reissulla oli kalaa. Hommasinkin ihan tavan huoltoasema katiskan ja hyvin pyydysti. Lankamallin häkkyrä sai kyydin roskalavalle. Nykyään itselläni kaksoisnielullinen isompi kirkas katiska ja hyvin pyytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606714- 1003452
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262780- 212448
- 271983
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251700
- 321558
- 111512
- 491502