Ilkikurinen henkiolento

Hyi_hitto

Oottelin pysäkillä bussia kun yhtäkkii tuli outo fiilis. Jostain kuulu pahaenteistä naurua mut en osannu paikantaa mistä se kuulu. Nauru vaan ikään ku kaiku mun ympärillä. Sit alko vatsaa vääntää ja pierettää ihan sikana. Tuntu ihan siltä ku joku ois halunnu ulos mun sisältä. Ketää muutakaa ei pysäkil ollu nii aattelin vähän laskee painetta mut sieltä tuliki aivan mieletön sprägäri. Kaasuu tuli aivan järkyttävästi ja kuullosti ihan siltä ku joku ois soittanu tuomion pasuunaa. Sit mä näin semmosen vihreen leijuvan pilven joka hais tosi pahalle. Sil oli silmät ja suu ilkikurisessa virneessä. Se vaan nauro mulle ja sano et "juokse tai tuun suuhusi". Lähin siinä sitte paniikissa juoksemaan mut kompastuin ja kaaduin maahan turvalleni. Sen jälkeen tota nauravaa pilvee ei enää näkyny mut suussa oli ihan hirvee maku. Mikähän ihmeen henkiolento toi oikeen oli? Tosi pelottava ja ilkee ja hais haljenneelle viemäriputkelle. En tiiä liittyykö tähän mut koulus kaikki sanoo et mun henki haisee ihan paskalle.

8

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummitusluokittaja

      Kyseessä oli aggressiivinen pierukummitus luokkaa c2.
      Ne olivat hyvin yleisiä keski-pohjanmaalla 1900-luvun alussa, josta ne
      vuosikymmenien kuluessa ovat levinneet muuallekin. Nykyään ne ovat
      sunhteellisen harvinaisia , mutta vuosittain niistä vieläkin tulee maassamme
      muutamia havaintoja .
      Täytyy sanoa, että todella harvinaisen kummitteluilmiön kohteeksi
      olet joutunut !

      • Hyi_hitto

        Tää oli kyl Espoos ku tää tää tapahtu. Hitto ku en saanu kännykäl kuvaa ku pelotti ihan simona. Tai ees hajunäytettä. Oispa puhelimis hajukamera niin sais kaikki hajutki niinku kuvattuu. Mut miten ihmees tommosii on voinu levii sielt landelt noi lähelle stadii? Onks ne niinku kulkenu jonku sisäl ja tullu ulos torstaina? Eli sillon ku koulus on hernekeittoo. Vai voiks noi mennä niinku dösän bensatankkiin ja matkustaa siel? Tollai ne vois mennä tosi pitkii matkoi.


      • kummitusluokittaja

        Nykyisen tietämyksen mukaan pierukummitusten c2-luokka leviää ainoastaan
        ihmisten suolistokaasujen välityksellä.

        Kummittelun aktivoitumisen edellytyksenä on, että kuutiometrissä kummitteluympäristön
        ilmaa suolistokaasujen molekyylimäärä ylittää arvon 0,0000897 ppm (part per million).

        Kyseisen kummitteluilmiön harvinaisuuden syy on nykyinen kiihtyvä ilmastonmuutos.
        Teollisuuden ja liikenteen hiilidioksidipäästöjen räjähdysmäinen kasvu on syy siihen,
        että tuo suolistokaasujen kriittinen arvo saavutetaan nykyään äärimmäisen harvoin.

        1900 - luvun alun keskipohjanmaalaisessa agraariyhteiskunnassa asia oli täysin toinen.

        Näin nämä henkimaailmankin ilmiöt ovat jatkuvasti sidoksissa myös tämän fyysisen
        maailmamme muuttumiseen !


    • Kalevi_Kumelius

      Kummitusluokittajien syyskokous on Pariisissa 28.9.2018.

      Aloittajan kertoma kummitteluilmiö on siinä määrin harvinainen,
      että analysoisin sitä mielelläni tutkielmassa, jonka kokouksessa olen
      lupautumut pitämään.

      Edellytyksenä luonnollisesti on, että aloittaja, nimimerkki "Hyi_hitto"
      antaa tällä palstalla siihen kirjallisen suostumuksensa.

      Tulkoon mainituksi, että näissä analyyseissa kummittelutapahtumaan
      liittyvien henkilöiden henkilötiedot pidetään salassa.

      Kunnioittavasti:
      Kalevi Kumelius
      Kummitustutkija, Helsinki

      • Hyi_hitto

        Siis aivan huitsin siistii! Saat toki tehä tost huikeit analyysei! Miten ois tämmönen huikee idis et asentasit mun peräriin semmosen kummituskameran mis on semmonen henkimaailman ääninauhuri? Siit saisit aivan huikeet analyysii!


    • kummitustieteiden_prof

      On hyvä asia, että kummitteluilmiöitä tutkitaan tieteellisin ja kokeellisin menetelmin,
      kuten edellä todettiin kummittelupaikan ilman suolistokaasupitoisuuden merkitys
      kummittelutapahtuman aktivoitumiseen.
      Kummittelupaikan fyysisellä ympäristöllä on usein varsin merkittävä vaikutus
      itse kummittelutapahtumaan.

      • C2-tutkija_Strömsö

        Ympäristön merkitys kummitteluilmiön aktivoitumiseen on tosiaan suuri.
        Muistuu tässä mieleeni tutkimus, jonka eräs tutkimusryhmämme kohdisti
        ns. Bloody Mary- kummittelutapahtumiin. Näistä monet palstan kirjoittajatkin
        ovat aiemmin kertoneet.

        Ilmiö aikaansaadaan näin:

        Mennään keskiyöllä WC:n peilin eteen ja mainitaan Bloody Maryn nimi kolme kertaa,
        jolloin Mary ilmestyy peiliin , joissain tapauksissa jopa rikkoo sen ja tunkeutuu
        WC-tiloihin.
        Ryhmämme on analysoinut kymmeniä tällaisia kummittelutapahtumia .

        Jokaisessa tapauksessa WC-tilan ilman mitattu suolistokaasupitoisuus on ylittänyt
        rajan , joka aktivoi pierukummituslajin C2 kummittelun.
        Mainittu laji havaitsee kaasun hyvinkin etäältä, joten varsinkin asutuskeskuksissa
        usein löytyy C2-yksilö, joka sitten aloittaa kummittelun.

        Kun sitten vielä manaamalla kummittelua voimistetaan, on tapahtumalla usein
        peilikuvan ilmestymisen lisäksi myös fyysisiä seurauksia: peili on särkynyt pirstaleiksi,
        ääritapauksissa jopa WC- pönttökin haljennut !

        Tutkimusryhmämme yritti koemielessä käynnistää kummittelun WC-tiloissa, joiden
        ilmassa ei suolistokaasuja ollut , eikä yhdessäkään tapauksessa mitään tapahtunut.
        Tämä on sitova todiste, että suolistokaasu on ehdoton edellytys ko. kummitteluilmiön
        tapahtumiselle !

        Pitäklää siis huolta WC eenne tuuletuksesta, älkääkä suorittako siellä
        minkäänlaisia noitarituaaleja !


    • pro_ilmastointi_ry

      Suomen Ilmastointitekninen Yhdistys kiittää keskustelijaa ,
      että hän tähdentää hyvän ilmastoinnin positiivista merkitystä
      myös kummittelutapahtumien yhteydessä !
      SIY
      Tiedotussihteeri

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe