Ja hoitajista. Helsingissä.
Arvatkaapa mistä johtuu?
Subjektiivinen hoito-oikeus .
Työntäkää vaan penskanne roistojen hoitoon.
Eikö olisi parempi olla kotona.
Pula lastentarhan opettajista
1
218
Vastaukset
- typerää21
Ja lisää tulee hoitoon kun sdp ja vihreät ajavat ilmaista päivähoitoa. Siinä taas varakkaat perheet saavat monta tonnia vuodessa säästöön kun ei tarvitse maksaa hoitomaksuja. Oikein naurattaa uusi valtakunnallinen vasu. Metsäretkiä sun muuta toimintaa. Hyvä että ulos ehtivät kun ei ole pukijoita. Lastentarhanopettajia puuttuu monesta päiväkodista ainakin Helsingissä. Oikein nauratti viime viikolla kun päivähoitopäällikkö kertoi Seurelta tulevista työntekijöistä kuinka heitä opastetaan työhön. Sijainen tulee sairastuneen paikalle ja vakituinen ei joka asiaa ehdi neuvomaan eli itsehän saa ryhtyä hommiin ja on jo kova työ muistaa lasten nimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366208
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282848Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271446Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹361434- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161