Minulla on jonkin aikaa ollut unettomuutta, kun pitäisi yöpyä vieraissa paikossa. Työni puolesta ja vapaa-ajallani tulee jonkin verran matkailua ja hotelleissa yöpymistä ja ajoittain nukkumisesta hotellissa ei tule mitään (saatan valvoa koko yön tai saada unta vasta aamuyön tunteina). Erityisen häiritesvää kyseinen ongelma on, jos joudun ajamaan autolla seuraavana päivänä (esim. kesällä jouduin ajamaan lapista Helsinkiin puoliunessa, kun en saanut unta hotellissa lomani viimeisenä yönä). Kotona nukun pääsääntöisesti erinomaisesti, joten en ole keksinyt unettomuudelle muuta syytä, kun sen, että en vain osaa nukkua vieraassa paikassa.
Onko muilla kokemusta vastaavasta, miten olette saaneet nukuttua vieraassa paikassa?
Itse olen harkinnut unilääkkeiden kokeilemista, niillä varmaankin saisin nukuttua. Kuinka helposti terveyskeskuksessa tai yksityisellä kirjoitetaan unillääkeitä, jos kerron tilanteeni?
Unettomuus vieraassa paikassa
2
1358
Vastaukset 2
- Jos-saan-antaa-vinkin
niin se on ;
ÄLÄ ALA KÄYTTÄÄN UNILÄÄKKEITÄ. Koska kaikki unilääkkeet koukuttavat.
Senjälkeen joudut syömään niitä kotonasikin.
Yritä ratkaista asiaa esim luontaistuotteilla;
- nopeilla melatoniineilla
- tryptofaanilla
- etc etc
tai käy vaikka Markku Partisen Uniklinikalla, heillä voi olla muitakin
ratkaisuja kuin synteettiset lääkkeet... - Jos.on.nukahtamis
ongelma, silloin tällainen melatoniinisuihke voi olla hyvä ratkaisu.
Jos ei ole aiemmin käyttänyt melatoniinia, silloin 1-2mg riittää. Jos on käyttänyt aiemminkin,
silloin ehkä tarvitaan 2-3mg eli 2-3 suihkautusta.
Kannattaa kokeilla.
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/SLEEPGUIDE-melatoniinisuihke-1-mg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74926
- 113819
- 143784
- 37732
- 70647
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40629Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu179556- 32549
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58513Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46512- 78498
- 65496
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 37451
- 41446
- 45443
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i1443Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74436Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61430