Sinä veit minun sydämen :(

roöjnsae

Voisitko palauttaa sydämeni? Jotta voin yrittää elvyttää sen.. m-n

16

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedätkinsenvarmaan

      Elvytystä kaipaan. Sinä todellakin veit mun sydämen kokonaan. Miksi ? Jos et halua mitään? Haluaisin sinut ja nähdä vihdoinkin. n-m

      • roöjnsae

        Niin minäkin haluan hänet ja nähdä vihdoinkin! Minäkin tarvitsen elvytystä. Ja vaikka hän ei haluaisi enää minua. Niin voisi edes vähän auttaa minua elvyttämisessä. Se ei paljoa vaadi! Ei ole pakko nähdä... hän voisi vain kertoa minulle suoraan kaiken mitä on koskaan ajatellut minusta ja mitä ajattelee tällä hetkellä. Se auttaisi vaikka hän ei enää haluaisi.


      • roöjnsae

        Minä todellakin haluan hänet. Sitä en tiedä haluaako hän minua :(


    • roöjnsae

      Miksi juuri silloin,
      kun minä olen sokeimmillani,
      törmään häneen, joka vie sydämeni,
      jota en huomaa, ennen kuin,
      on liian myöhäistä.

      Myöhässä huomasin hänet,
      myöhässä tajusin pitäväni,
      ja myöhässä tajusin hänen,
      sydämeni vieneen.

      En tiedä mikä siellä on,
      sydämen paikalla,
      tällä hetkellä,
      tiedän vain,
      että se tuntuu,
      ERITTÄIN RASKAALTA.

      Luulin jo, että tämä,
      menisi ohi, silloin kun koin,
      sen hengen salpaavan hetken,
      joka tuntui, koko rintakehässä,
      kun olit poistunut, sieltä paikasta,
      jossa minulla oli, suora yhteys sinuun,
      mutta ei, tämä vain muuttuu,
      raskaammaksi, kun aikaa kuluu.

    • adadadadadadad

      jos alottaja on mies niin pah, turha toivo. naiset nauttii huomiosta ja todn. jatkaa flirttailua ja stalkkaamista vielä senkin jälkeen kun ovat sut torjuneet. haluavat olla "kavereita" eli friends with benefits

    • aitoriitta

      Anteeksi kaikesta. Olen flirttaillut, ihastunut., stalkannut ym. Minä olen syypää kaikkeen. Yritän siksi lopettaa ja jättää sinut jo rauhaan. On vaikea jättää sinua rauhaan, kun olet niin mukava ja ihana. Yritän kuitenkin sen tehdä. Pidän sinusta ja ehdottomasti uskon, että haluat minulle hyvää. Tulen aina pitämään sinusta. Olet myös ehdottoman hauska. Elämä vaan vie nyt muualle ja aikakin on rajallista. Jos minulle tapahtuu jotakin oikein kurjaa lupaan ilmoittaa siitä sinulle. Muuten tiedät että miinulla on kaikki hyvin. Miten minä nyt tämän lopetan. Kiitos ehdottomasti kaikesta. Minä olen onnellinen, että olen saanut olla vaikutuspiirissäsi. Olet huipputyyppi!

    • matkallaon

      Sydämesi on postitettu takaisin, saapuu lähipäivinä.

      • Minäkinkiitän

        Tää on hauska. Vaikka en aloittaja😊


    • hellinpikkukätösin

      I-ha-na. Olisitpa hän ja minä se sydämesi anastaja.

      • roöjnsae

        Niinpä. Olispa olispa.


    • mahdotontaehkä

      Mitäs sitten jos kumpikin on vienyt toisen sydämen? Silloin niiden palauttaminen ei olekaan niin helppoa..

    • Mahdotonta.
      En ole tietääkseni varastanut kenenkään sydäntä.
      Kuinka voi palauttaa jos ei tiedä vieneensä.

    • haepoiskuleksimasta

      Olen tuuppinu sitä kaikin voimin takas. On vittu ihan yhtä itepäinen kun isäntänsä.

      • taioikeastaan

        Ei sittenkään. Mä silppuan sen tuhannen pillun päreiksi kuten kuuluu ja ripottelen sinne huorakadun varteen missä ne sen töhkät onkin omimmillaan.


    • Sekaisinkoolet

      Onko aloittaja humalassa 😉

    • En palauta, jos en näe sinua silmästä silmään ennen palautusta. Minun sydämeni halajaa sinusta isomman palasen kuin osaat tänään edes kuvitellakkaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2895
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      988
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      291
      937
    4. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      6
      929
    5. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      891
    6. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      844
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      38
      811
    8. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      31
      790
    9. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      787
    10. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      64
      774
    Aihe