Voisitko palauttaa sydämeni? Jotta voin yrittää elvyttää sen.. m-n
Sinä veit minun sydämen :(
16
1111
Vastaukset
- Tiedätkinsenvarmaan
Elvytystä kaipaan. Sinä todellakin veit mun sydämen kokonaan. Miksi ? Jos et halua mitään? Haluaisin sinut ja nähdä vihdoinkin. n-m
- roöjnsae
Niin minäkin haluan hänet ja nähdä vihdoinkin! Minäkin tarvitsen elvytystä. Ja vaikka hän ei haluaisi enää minua. Niin voisi edes vähän auttaa minua elvyttämisessä. Se ei paljoa vaadi! Ei ole pakko nähdä... hän voisi vain kertoa minulle suoraan kaiken mitä on koskaan ajatellut minusta ja mitä ajattelee tällä hetkellä. Se auttaisi vaikka hän ei enää haluaisi.
- roöjnsae
Minä todellakin haluan hänet. Sitä en tiedä haluaako hän minua :(
- roöjnsae
Miksi juuri silloin,
kun minä olen sokeimmillani,
törmään häneen, joka vie sydämeni,
jota en huomaa, ennen kuin,
on liian myöhäistä.
Myöhässä huomasin hänet,
myöhässä tajusin pitäväni,
ja myöhässä tajusin hänen,
sydämeni vieneen.
En tiedä mikä siellä on,
sydämen paikalla,
tällä hetkellä,
tiedän vain,
että se tuntuu,
ERITTÄIN RASKAALTA.
Luulin jo, että tämä,
menisi ohi, silloin kun koin,
sen hengen salpaavan hetken,
joka tuntui, koko rintakehässä,
kun olit poistunut, sieltä paikasta,
jossa minulla oli, suora yhteys sinuun,
mutta ei, tämä vain muuttuu,
raskaammaksi, kun aikaa kuluu. - adadadadadadad
jos alottaja on mies niin pah, turha toivo. naiset nauttii huomiosta ja todn. jatkaa flirttailua ja stalkkaamista vielä senkin jälkeen kun ovat sut torjuneet. haluavat olla "kavereita" eli friends with benefits
- aitoriitta
Anteeksi kaikesta. Olen flirttaillut, ihastunut., stalkannut ym. Minä olen syypää kaikkeen. Yritän siksi lopettaa ja jättää sinut jo rauhaan. On vaikea jättää sinua rauhaan, kun olet niin mukava ja ihana. Yritän kuitenkin sen tehdä. Pidän sinusta ja ehdottomasti uskon, että haluat minulle hyvää. Tulen aina pitämään sinusta. Olet myös ehdottoman hauska. Elämä vaan vie nyt muualle ja aikakin on rajallista. Jos minulle tapahtuu jotakin oikein kurjaa lupaan ilmoittaa siitä sinulle. Muuten tiedät että miinulla on kaikki hyvin. Miten minä nyt tämän lopetan. Kiitos ehdottomasti kaikesta. Minä olen onnellinen, että olen saanut olla vaikutuspiirissäsi. Olet huipputyyppi!
- matkallaon
Sydämesi on postitettu takaisin, saapuu lähipäivinä.
- Minäkinkiitän
Tää on hauska. Vaikka en aloittaja😊
- hellinpikkukätösin
I-ha-na. Olisitpa hän ja minä se sydämesi anastaja.
- roöjnsae
Niinpä. Olispa olispa.
- mahdotontaehkä
Mitäs sitten jos kumpikin on vienyt toisen sydämen? Silloin niiden palauttaminen ei olekaan niin helppoa..
Mahdotonta.
En ole tietääkseni varastanut kenenkään sydäntä.
Kuinka voi palauttaa jos ei tiedä vieneensä.- haepoiskuleksimasta
Olen tuuppinu sitä kaikin voimin takas. On vittu ihan yhtä itepäinen kun isäntänsä.
- taioikeastaan
Ei sittenkään. Mä silppuan sen tuhannen pillun päreiksi kuten kuuluu ja ripottelen sinne huorakadun varteen missä ne sen töhkät onkin omimmillaan.
- Sekaisinkoolet
Onko aloittaja humalassa 😉
En palauta, jos en näe sinua silmästä silmään ennen palautusta. Minun sydämeni halajaa sinusta isomman palasen kuin osaat tänään edes kuvitellakkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673