Sinä veit minun sydämen :(

roöjnsae

Voisitko palauttaa sydämeni? Jotta voin yrittää elvyttää sen.. m-n

16

1111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedätkinsenvarmaan

      Elvytystä kaipaan. Sinä todellakin veit mun sydämen kokonaan. Miksi ? Jos et halua mitään? Haluaisin sinut ja nähdä vihdoinkin. n-m

      • roöjnsae

        Niin minäkin haluan hänet ja nähdä vihdoinkin! Minäkin tarvitsen elvytystä. Ja vaikka hän ei haluaisi enää minua. Niin voisi edes vähän auttaa minua elvyttämisessä. Se ei paljoa vaadi! Ei ole pakko nähdä... hän voisi vain kertoa minulle suoraan kaiken mitä on koskaan ajatellut minusta ja mitä ajattelee tällä hetkellä. Se auttaisi vaikka hän ei enää haluaisi.


      • roöjnsae

        Minä todellakin haluan hänet. Sitä en tiedä haluaako hän minua :(


    • roöjnsae

      Miksi juuri silloin,
      kun minä olen sokeimmillani,
      törmään häneen, joka vie sydämeni,
      jota en huomaa, ennen kuin,
      on liian myöhäistä.

      Myöhässä huomasin hänet,
      myöhässä tajusin pitäväni,
      ja myöhässä tajusin hänen,
      sydämeni vieneen.

      En tiedä mikä siellä on,
      sydämen paikalla,
      tällä hetkellä,
      tiedän vain,
      että se tuntuu,
      ERITTÄIN RASKAALTA.

      Luulin jo, että tämä,
      menisi ohi, silloin kun koin,
      sen hengen salpaavan hetken,
      joka tuntui, koko rintakehässä,
      kun olit poistunut, sieltä paikasta,
      jossa minulla oli, suora yhteys sinuun,
      mutta ei, tämä vain muuttuu,
      raskaammaksi, kun aikaa kuluu.

    • adadadadadadad

      jos alottaja on mies niin pah, turha toivo. naiset nauttii huomiosta ja todn. jatkaa flirttailua ja stalkkaamista vielä senkin jälkeen kun ovat sut torjuneet. haluavat olla "kavereita" eli friends with benefits

    • aitoriitta

      Anteeksi kaikesta. Olen flirttaillut, ihastunut., stalkannut ym. Minä olen syypää kaikkeen. Yritän siksi lopettaa ja jättää sinut jo rauhaan. On vaikea jättää sinua rauhaan, kun olet niin mukava ja ihana. Yritän kuitenkin sen tehdä. Pidän sinusta ja ehdottomasti uskon, että haluat minulle hyvää. Tulen aina pitämään sinusta. Olet myös ehdottoman hauska. Elämä vaan vie nyt muualle ja aikakin on rajallista. Jos minulle tapahtuu jotakin oikein kurjaa lupaan ilmoittaa siitä sinulle. Muuten tiedät että miinulla on kaikki hyvin. Miten minä nyt tämän lopetan. Kiitos ehdottomasti kaikesta. Minä olen onnellinen, että olen saanut olla vaikutuspiirissäsi. Olet huipputyyppi!

    • matkallaon

      Sydämesi on postitettu takaisin, saapuu lähipäivinä.

      • Minäkinkiitän

        Tää on hauska. Vaikka en aloittaja😊


    • hellinpikkukätösin

      I-ha-na. Olisitpa hän ja minä se sydämesi anastaja.

      • roöjnsae

        Niinpä. Olispa olispa.


    • mahdotontaehkä

      Mitäs sitten jos kumpikin on vienyt toisen sydämen? Silloin niiden palauttaminen ei olekaan niin helppoa..

    • Mahdotonta.
      En ole tietääkseni varastanut kenenkään sydäntä.
      Kuinka voi palauttaa jos ei tiedä vieneensä.

    • haepoiskuleksimasta

      Olen tuuppinu sitä kaikin voimin takas. On vittu ihan yhtä itepäinen kun isäntänsä.

      • taioikeastaan

        Ei sittenkään. Mä silppuan sen tuhannen pillun päreiksi kuten kuuluu ja ripottelen sinne huorakadun varteen missä ne sen töhkät onkin omimmillaan.


    • Sekaisinkoolet

      Onko aloittaja humalassa 😉

    • En palauta, jos en näe sinua silmästä silmään ennen palautusta. Minun sydämeni halajaa sinusta isomman palasen kuin osaat tänään edes kuvitellakkaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe