Alkavaa viikkoa ja maanantai aamua

Hei mutta mitä kuuluu nainen?

Naiselle hyvää huomenta! 🤗 ja Halit ..

15

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnnnainennn

      Tavallista, hyvää huomenta :)

      • Kiitos .. nainen :)


    • 😪 jännitystä elämään ainakin hieman mutta loppujen lopuksi siitäkin pääsee.
      Huomenta!

      • mormooniperhe

        Kuokka ottaa sut ja ellun haaremiinsa.


      • Pikkukukkaelluhallo

        Mormooniperhe...
        Kuokka...ei ota mua...
        Jollen mä ota Kuokkaa...
        Kuokka.... tietää Rakkaus on silmissä...🐰👌😴


      • jokamäärää

        Kyl se kiima on.


      • jokamäärää kirjoitti:

        Kyl se kiima on.

        😂 jaa että haaremiinsa🤔
        Eiköhän kuokallakin saata olla se joku mielessä ;D


      • Pikkukukkaelluhallo

        Hyhyhyh...edelliselle...10:26
        Kuokka....moi
        Niin eihän siin mitää pahaa...juuri siinnä...jos rakastaa..Rakkauteen kuuluu niin paljon...saada ne toimimaan..toisen kanssa....
        Mulla kuva rakkaudesta ..päässäni...
        Ehkä liian Romanttinen...
        Mutkun olen ..romanttinen ihminen....
        Kaikessa kauneus....tärkeetä..
        No voihan sen ruman sanan välii sanoo ..jos silt tuntuu...voimaannuttaa...
        Saada toinen ymmärtämään minkälainen ihminen minä oon....ja se vaikein..et minä ymmärrän minkälainen se toinen on...
        Kun olen niin ykstotinen....
        Miehen pitäis olla uljain kiiltokuva...män...
        Kun en hamota itseänikään...miten sitä hamottaa toista....
        No uskon tähän päivään...huomiseen...kaikella tarkoitus...
        Minun polkuni on minun...siinnä kuljen..
        Tsau Beibi...aurinkoa...😀🐰🐰😇😈👌❤


      • AinaNorsu kirjoitti:

        😂 jaa että haaremiinsa🤔
        Eiköhän kuokallakin saata olla se joku mielessä ;D

        Kiitos huomenista! :) Ja hyvää ilta-päivää sinulle ;)


      • Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:

        Mormooniperhe...
        Kuokka...ei ota mua...
        Jollen mä ota Kuokkaa...
        Kuokka.... tietää Rakkaus on silmissä...🐰👌😴

        Vai en ota! 🤔 Voi se niinkin olla..
        Mutta sinä olet mustis!☻
        Pikkukukka kivaa iltaa sinulle.😜


    • Sinnemyös

      Huomenta! Sitä tavallista arjen aherrusta.. mutta mitäs sinulle kuuluu? 🤔

      • Ei mitään ihmeempiä, siinä se menee ikävä seurana.
        Hyvää iltaa sinulle!


    • olettesekaisin

      olette pahasti sekaisin... tämän totesin taas tämän ketjun luettuani. :D
      Pelkään, että itsestäni tulee näitä lukiessa samanlainen, joten päätän nyt, että tänään olen täällä viimeistä kertaa. Viimeksi reilu vuosi sitten , kun päätin jäädä täältä pois, pysyin poissa vuoden päivät, mutta nyt en enää tule takaisin. Nämä muutamat kuukaudet, vaikkakin satunnaisen kävijänä ovat taas herättäneet minut huomaamaan, miten paljon täällä on pahuutta, josta en pidä. Kaikissa viesteissä se ei tule esiin, mutta useimmissa, eilisillan lastenkiusaaja oli se viimeinen niitti ja hänen kirjoituksensa luettuani suljin koneen ja nyt tulin vain sanomaan hejdå. :)

      • lisääntähän

        juuri tässäviestissä ei ole mitään pahaa, mutta ihmettelen, että joku tulee aina klo 6-7 toivottamaan huomenia. Ennen töihin lähtöäkö?? :D Jo se on minusta outoa, enkä voisi kuvitella tekeväni samaa ennen töihin lähtöä.


      • outoako

        Ihmettelen enempi niitä jotka täällä keskellä yötä aukoo suutaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe