Tuolla videolla korjataan tuollainen peltilelu ja kerrotaan sen olevan ehkä venäjältä / neuvostoliitosta ja 60-luvulta.
https://youtu.be/RVW1cgXP7sg?t=15m47s
Mulla oli pentuna joku tuollainen vastaavanlainen mutta sain tuon muistaakseni joskus 80-luvun puolella, aikaisintaan 70-luvun lopulla. Liekö noita ollut vielä silloin myynnissä vai lienenkö saanut jonkun vanhan lelun lahjaksi jossain vaiheessa...
No, tuo on jo hävinnyt jossain vaiheessa. Liekö miten arvokkaita tänä päivänä? Ei tainnut kyllä edes pelata silloin aikoinaan...
Peltinen vieteri juna lelu, neuvostoliitosta?
vanha.peltilelu
0
303
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t981187Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️85922Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää237890- 54744
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75727Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34642- 58619
- 42582
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29567Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30555