Herkkupeppu

Zxcvbnmnb

Opiskeluaikoina seurustelin ja asuin yhdessä tyttöystäväni kanssa, kun ihastuin yhteen opiskelukaveriin. Tai en tiedä, kuinka ihastunut lopulta olin, mutta kyseisellä tytöllä oli mielestäni uskomattoman kaunis, pieni, mutta pyöreä peppu, josta en saanut katsettani irti. Joka tapauksessa meistä tuli juttukavereita ja lopulta homma eteni siihen, että kerran saatoin hänet kämpälleen ja suudeltiin. Asiat eteni ja kerran hän kutsui minut kylään ja päädyin yöksi. Vasta aamulla herätessä homma eteni intiimiksi, kädet meni pikkuhousuihin jne. ja ensimmäistä kertaa hyväilin kädellä häntä takapuolesta, joka oli ihanan tuntuinen. Vaatteet väheni, mutta jouduin toteamaan, ettei minulla ole kondomeja. Tyttö nappasi kaapista paketillisen durexeja, totesi että noiden pitäisi riittää ja kävi sängylle vatsalleen. Olin yllättynyt, haluaako hän takaapäin? Kävin istumaan hänen jalkojensa päälle ja tuijotin hänen kauniin pyöreitä pakaroitaan, kun samalla yritin hermostuneena asettaa kondomia päälle. Kävin hänen päälle, työnnyin sisään ja aloin liikkua. Olin aivan kiimassa, katselin hänen pakaroitaan ja kuinka kaluni liikkui hänen sisällään. Meni ehkä kymmenen sekuntia, kun tajusin, että laukean kohta. Pyysin häntä nousemaan kontalleen ja ei mennyt montaa työntöä ja sekuntia, kun sain varmaan elämäni voimakkaimman orgasmin. Pahoittelin etten kestänyt pidempään, juotiin teet ja lähdin kotiin. Illalla harrastin seksiä tyttöystäväni kanssa, mutta himoitsin edelleen mielessäni kyseistä tyttöä ja hänen ihanaa peppuaan.

3

6661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iekd

      Oho

    • Oisitte ottanut teen jälkeen toisen varvin, niin ehkä tyttökin olisi saanut siitä touhusta jotain iloa.

    • Brottum

      Menee vähän samaan kategoriaan, kun seurustelin toisen tyttöystäväni kanssa parikymppisenä: pienikokoinen ja lyhyt söpö tyttö, jolla vähän lapsenkasvot ja pieni pyöreä pylly. Fantasioin että pääsisin panemaan häntä takaapäin. Hän vain oli suhteemme alussa neitsyt ja meni lopulta kolme kuukautta ennen kuin harrastimme ensimmäisen kerran seksiä. Aika pian tämän jälkeen oltiin yhdessä saunassa, jolloin ensimmäisen kerran näin hänet kunnolla alasti. Muistan kun katselin hänen vartaloa ja peppua, kun hän oli suihkussa. Alettiin suudella ja kosketella toisiamme ja toistemme alapäitä. Pyysin häntä menemään kontalleen kylpyhuoneen lattialle, kävin polvilleni hänen taakseen, laitoin kondomin päälle ja työnnyin sisään. Olin aivan hekumassa, se oli juuri niin kiihottavaa kuin olin kuvitellut, tartuin häntä lanteista, painoin menemään ja laukesin järisyttävällä voimalla.

      Harrastimme usein seksiä ja takaapäin oli yleisin asento. Kun hän alkoi syödä e-pillereitä, harrastettiin paljon pikapanoja mm. kerran kaverin bileissä vessassa pesukoneen päällä. Kerran mökillä oltiin naku-uimassa ja panin häntä takaapäin laiturilla. Kun oli muutettu yhteen, niin kämpällä saattoi olla pikapanoja keskellä päivää esim. kun tyttöystäväni valmisti ruokaa, niin saatoin mennä hänen taakseen, riisua housut ja panna häntä takaapäin tiskipöytää vasten. Usein kun hän tuli suihkusta, niin riuhtaisin pyyhkeen pois ja panin häntä takaapäin ruokapöytää vasten. Kesäisin oli helppoa, kun hän piti mekkoja, niin ei tarvinnut kuin nostaa hameen helmaa ja vetää pikkuhousut alas.

      Seurustelimme pari vuotta, mutta muutama kuukausi eromme jälkeen törmättiin baarissa ja päädyttiin minun kämpälleni. Kiehnättiin siinä oma aikamme kunnes hän päätyi kontalleen, suutelin hänen pakaroita ja panin takaapäin. Tämä oli viimeinen kerta, kun harrastimme seksiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe