Mulla kävi silleen että joku mulkku pölli mun auton ja ajeli sen tuusanpaskaksi huume- ja viinapäissään. Äijä itse selvisi parilla naarmulla. >:(
Nyt kuitenkin tuli syyttäjältä kirje missä tivataan mua kertomaan vaateeni. No, auton arvo (vähäinen) ja vankeutta, mä tuumin. Mutta osaisiko joku neuvoa, riittääkö että kirjoittaa noin?
Olen vastaajana rikosjutussa
3
342
Vastaukset 3
- jurrrrristi
Autosi pöllijä on vastaaja, sinä olet kantaja eli asianomistaja. Asianomistajan vaatimukset kysytään jo poliisin esitutkinnassa. Jos ei ole kysytty, niin ilmoita syytäjälle , että vaadit syytetylle rangaistusta ja vahingonkorvauksena niin ja niin monta euroa. Ei riitä, että kerrot auton arvon olleen vain vähäisen.
Jep. Tajusin otsikon virheen heti kun olin postannut. :D
Kyllä poliisi silloin aikanaan jotain kysyi, mutta nyt tosiaan ihan kirjallisesti syyttäjä haluaa tiedon. Ja joo, toki summan laitan sille tietoon, aattelin vaan et oliko tossa jotain muuta mitä mun pitäis ottaa huomioon. Mistä mä voin pyytää korvausta, paitsi auton hankintahinnasta?- jurrrrristi
Viadonna kirjoitti:
Jep. Tajusin otsikon virheen heti kun olin postannut. :D
Kyllä poliisi silloin aikanaan jotain kysyi, mutta nyt tosiaan ihan kirjallisesti syyttäjä haluaa tiedon. Ja joo, toki summan laitan sille tietoon, aattelin vaan et oliko tossa jotain muuta mitä mun pitäis ottaa huomioon. Mistä mä voin pyytää korvausta, paitsi auton hankintahinnasta?Joo, jos kuluja tuli, niin teet listan niistä. Auton hankintahinta ei kelpaa, vaan auton sen hetkinen arvo, kun se pöllittiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4341815- 71818
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38787Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29734- 55721
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht423670- 44655
- 63563
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37561Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi39553