Onko kyseisessä työpaikassa yhtään miestä, vai harjoitetaanko tällä alalla törkeää syrjintää?
Onnistuisiko minun miehenä päästä siivoamaan naisten puolta uimahallissa?
Mikä älämölö siitä syntyisikään jos minä menisin miehenä naisten puolelle siivoamaan, vaikka miesten puolen siivoojat ovat puolestaan usein naisia. Ja olen kokenut asiakkaana ahdistavaa vilkuilua, jopa seksinhimoista tuijotusta heidän toimestaan.
Mies uimahallin siivoojana
2
179
Vastaukset
- MiesSiivooja32
Jos mies menisi naisten puolelle siivoamaan, se olisi varmaan iltalehtien isoin uutinen. Ja valtava some-kohu. Ja julkkisnaiset vuorollaan kertoisivat mielipiteensä tästä kohusta IG ja twitter-seuraajilleen.
Tälläinen tämä maailma on. - palonainen
Kaiken maailman feministit itkevät milloin mistäkin, eikä näe oikeaa kuvaa, eli sitä kuinka surkea tämä maailma olisikaan, jos miehet alkaisivat samalla tasolla vaatimaan heiltä niin kuin ketjun aloittaja tässä kuvailee. Ei toimisi, kiitos niiden feministien jotka pahoittaisivat mielensä "molemminpuolisesta tasa-arvosta".
Joten syystäkin on olemassa miesten hommia ja naisten hommia, näin yleistäen. Toki montaa hommaa voi tehdä molemmat sukupuolet, ja jokunen poikkeus sinne tänne tuskin maailmasta surkeaa tekee, mutta täytyyhän se joku roti olla tässäkin asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673