Hei,
olin eilen vetelin kirkossa kuuntelemassa ja kysyisin muistaako joku mitä Raamatun kohtaa (Erkko?) Klemola luki kirkossa. Kohdassa puhuttiin jostain että kansa oli valittanut ja itkenyt kun Herran käskyjä oli heille opetettu, mutta samassa kehoitus olla itkemättä tmv. Olen lukenut Raamatun lävitse, mutten muista mikä kohta se olisi voinut olla. Kenties apostolinteoissa? En kyllä muista kohtaa sieltäkään. Osaisiko joku valaista ja vinkata mikä kohta oli kyseessä.
yst. terv. kuulija
Kainu Klemola kirkko 2.9.2018
SanaKirkossa
1
241
Vastaukset
- SanaKirkossa
Mitenkähän viestin saisi näkymään tässä ketjussa miettii äskeisen kirjoittaja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317786
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455310- 594822
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321991- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381652
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1381502