Tykkäätkö kyttyrää nainen kun käytän Neiti sanaa?
Hyvää iltaa sinulle! ;)
ikävä minun on sinua Neiti
20
474
Vastaukset
Miten kuokan ilta sujuu?:)
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..iltaa..
Ei....Minusta tosi kiva sana.....
Tykkään kun mies kutsuu naistaan kaikilla ihanilla nimillä..
Mähän oon tyttökin....munsta tosi kivaa olla tyttökin..
Mä sain puhelimen askel mittarin toimii....
Kävelin melkein.9000 askelta...
Ois tullut kyl yli 10000..mutkun vähän kiire..
Niin oikasin...
Nyt kävely tuntunut tosi hyvält...ei kipuja..
Kesäl oli aikas paljon niitä...
Et tiedoks niille ketkä ei saa persettä ylös sohvalt...ai ku satuu täält ja tuolt...
Kävelin vaan vaik sattui niin hemskatisti...
Voltaree....voltareeta....aikas paljon kulu...
Hyviä unia..kun nukkumatti kutsuu...😴🐰🐰😇😀- pelleoot
Vihjaat että on yksinkertainen ku yrittää pitää kunnostaan huolta
- Pikkukukkaelluhallo
Joo...yksinkertaisuus..kunniaan...
Tyhmyys..viel..pahempaa...
Ja jos ei edes huomaa...😂😂😂😂✌👌 Pikkukukka.. iltaa..
Niin minustakin, vaikka Neiti sana voi vahtua sanaan Rouva.
Öitä Pikkukukalle sitten kun unille on aika.
- trollitrolli
Kutsu vaikka lehmäksi ei tunnu missään
Minunkin ikävä miestä, jonka tuoksu, lämpö ja kosketus ovat mielessäni! Neiti ja rouva ovat naisia molemmat, joten taidat itse tykätä kyttyrää...........
- myössinulle
Hyvää yötä KUOKKA! "neiti kesäheinä..." kappaleen myötä : )
- elisahansiellä
neiti kesäheinänä. :) Koitahan sinäkin ryhdistäytyä, ettei loppuelämäsi mene netissä.
- nnnnainennn
Hyvää yötä :) ja on oma asiasi miksi haluat kutsua neitiäsi.
- hehhehh
vaikka vähän myöhäistähän se taitaa jo olla. :D Jatka sinä täällä Tarjan kanssa (kun olette niin samanlaisia) hamaan loppuun saakka, kunnes ette enää näe edes kunnolla näpytelläkään tänne. Eikä siihen mene edes kuin hetki. :D Muistan vaan tuon kesäheinan kun pyysit laittaan sen nimimerkiksesi kun laitettiin tänne palstalle viestiä vuosia sitten ja tarja kommentoi siihen samantien viitaten siihen ikävään tapahtumaan itähelsingiaaä. Siksi tartui siihen..
Hyvää jatkoa sinulle. - lopetajo
KUOKKA kirjoitti:
Öitä :)
oletko Kuokka ääliö? Mitä oikein saat näistä viesteistäsi?
- bestiksiäootte
hehhehh kirjoitti:
vaikka vähän myöhäistähän se taitaa jo olla. :D Jatka sinä täällä Tarjan kanssa (kun olette niin samanlaisia) hamaan loppuun saakka, kunnes ette enää näe edes kunnolla näpytelläkään tänne. Eikä siihen mene edes kuin hetki. :D Muistan vaan tuon kesäheinan kun pyysit laittaan sen nimimerkiksesi kun laitettiin tänne palstalle viestiä vuosia sitten ja tarja kommentoi siihen samantien viitaten siihen ikävään tapahtumaan itähelsingiaaä. Siksi tartui siihen..
Hyvää jatkoa sinulle.työttömiä sosiaalipummeja, jotka elää 24/7 netissä. Ja tuo viittaus oli kaverisi vasta 7-vuotiaan lapsen surmaan.
- ettätallaisten
bestiksiäootte kirjoitti:
työttömiä sosiaalipummeja, jotka elää 24/7 netissä. Ja tuo viittaus oli kaverisi vasta 7-vuotiaan lapsen surmaan.
kanssa se Tarja kaveeraa. Murhainfon paltalaisten kanssa, sen lisäksi että on pedofiili, joka sai potkut jumppamaikan työstä tämän takia, kun ahdisteli tyttöjä..
- murhaajankaveri
ettätallaisten kirjoitti:
kanssa se Tarja kaveeraa. Murhainfon paltalaisten kanssa, sen lisäksi että on pedofiili, joka sai potkut jumppamaikan työstä tämän takia, kun ahdisteli tyttöjä..
tarja siis. :-( Nyt tiedätte tekin, pedofiliasta ootte jo tienneetkin.
- tyttöneititässä
no olenhan minä tavallaan neiti, koska en ole naimisissa. Muuten olisin rouvashenkilö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait873492Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41654Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51432- 261256
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es49888Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70862Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t35842Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47800Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60764Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4757