ikävä minun on sinua Neiti

Tykkäätkö kyttyrää nainen kun käytän Neiti sanaa?
Hyvää iltaa sinulle! ;)

20

495

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten kuokan ilta sujuu?:)

      • Kiitos kysymästä, ihan tavan omainen ilta.
        Sulle 🤗 Halit :)


    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka..iltaa..
      Ei....Minusta tosi kiva sana.....
      Tykkään kun mies kutsuu naistaan kaikilla ihanilla nimillä..
      Mähän oon tyttökin....munsta tosi kivaa olla tyttökin..
      Mä sain puhelimen askel mittarin toimii....
      Kävelin melkein.9000 askelta...
      Ois tullut kyl yli 10000..mutkun vähän kiire..
      Niin oikasin...
      Nyt kävely tuntunut tosi hyvält...ei kipuja..
      Kesäl oli aikas paljon niitä...
      Et tiedoks niille ketkä ei saa persettä ylös sohvalt...ai ku satuu täält ja tuolt...
      Kävelin vaan vaik sattui niin hemskatisti...
      Voltaree....voltareeta....aikas paljon kulu...
      Hyviä unia..kun nukkumatti kutsuu...😴🐰🐰😇😀

      • pelleoot

        Vihjaat että on yksinkertainen ku yrittää pitää kunnostaan huolta


      • Pikkukukkaelluhallo

        Joo...yksinkertaisuus..kunniaan...
        Tyhmyys..viel..pahempaa...
        Ja jos ei edes huomaa...😂😂😂😂✌👌


      • Pikkukukka.. iltaa..
        Niin minustakin, vaikka Neiti sana voi vahtua sanaan Rouva.
        Öitä Pikkukukalle sitten kun unille on aika.


    • trollitrolli

      Kutsu vaikka lehmäksi ei tunnu missään

    • Minunkin ikävä miestä, jonka tuoksu, lämpö ja kosketus ovat mielessäni! Neiti ja rouva ovat naisia molemmat, joten taidat itse tykätä kyttyrää...........

      • Pidän Neiti nimestä.
        Neiti voi vaihtua jossain vaihessa Rouaksi.


    • myössinulle

      Hyvää yötä KUOKKA! "neiti kesäheinä..." kappaleen myötä : )

      • elisahansiellä

        neiti kesäheinänä. :) Koitahan sinäkin ryhdistäytyä, ettei loppuelämäsi mene netissä.


      • Kiitos .. naiselle :)


    • nnnnainennn

      Hyvää yötä :) ja on oma asiasi miksi haluat kutsua neitiäsi.

      • Öitä :)


      • hehhehh

        vaikka vähän myöhäistähän se taitaa jo olla. :D Jatka sinä täällä Tarjan kanssa (kun olette niin samanlaisia) hamaan loppuun saakka, kunnes ette enää näe edes kunnolla näpytelläkään tänne. Eikä siihen mene edes kuin hetki. :D Muistan vaan tuon kesäheinan kun pyysit laittaan sen nimimerkiksesi kun laitettiin tänne palstalle viestiä vuosia sitten ja tarja kommentoi siihen samantien viitaten siihen ikävään tapahtumaan itähelsingiaaä. Siksi tartui siihen..
        Hyvää jatkoa sinulle.


      • lopetajo
        KUOKKA kirjoitti:

        Öitä :)

        oletko Kuokka ääliö? Mitä oikein saat näistä viesteistäsi?


      • bestiksiäootte
        hehhehh kirjoitti:

        vaikka vähän myöhäistähän se taitaa jo olla. :D Jatka sinä täällä Tarjan kanssa (kun olette niin samanlaisia) hamaan loppuun saakka, kunnes ette enää näe edes kunnolla näpytelläkään tänne. Eikä siihen mene edes kuin hetki. :D Muistan vaan tuon kesäheinan kun pyysit laittaan sen nimimerkiksesi kun laitettiin tänne palstalle viestiä vuosia sitten ja tarja kommentoi siihen samantien viitaten siihen ikävään tapahtumaan itähelsingiaaä. Siksi tartui siihen..
        Hyvää jatkoa sinulle.

        työttömiä sosiaalipummeja, jotka elää 24/7 netissä. Ja tuo viittaus oli kaverisi vasta 7-vuotiaan lapsen surmaan.


      • ettätallaisten
        bestiksiäootte kirjoitti:

        työttömiä sosiaalipummeja, jotka elää 24/7 netissä. Ja tuo viittaus oli kaverisi vasta 7-vuotiaan lapsen surmaan.

        kanssa se Tarja kaveeraa. Murhainfon paltalaisten kanssa, sen lisäksi että on pedofiili, joka sai potkut jumppamaikan työstä tämän takia, kun ahdisteli tyttöjä..


      • murhaajankaveri
        ettätallaisten kirjoitti:

        kanssa se Tarja kaveeraa. Murhainfon paltalaisten kanssa, sen lisäksi että on pedofiili, joka sai potkut jumppamaikan työstä tämän takia, kun ahdisteli tyttöjä..

        tarja siis. :-( Nyt tiedätte tekin, pedofiliasta ootte jo tienneetkin.


    • tyttöneititässä

      no olenhan minä tavallaan neiti, koska en ole naimisissa. Muuten olisin rouvashenkilö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe