Tykkäätkö kyttyrää nainen kun käytän Neiti sanaa?
Hyvää iltaa sinulle! ;)
ikävä minun on sinua Neiti
20
495
Vastaukset
Miten kuokan ilta sujuu?:)
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..iltaa..
Ei....Minusta tosi kiva sana.....
Tykkään kun mies kutsuu naistaan kaikilla ihanilla nimillä..
Mähän oon tyttökin....munsta tosi kivaa olla tyttökin..
Mä sain puhelimen askel mittarin toimii....
Kävelin melkein.9000 askelta...
Ois tullut kyl yli 10000..mutkun vähän kiire..
Niin oikasin...
Nyt kävely tuntunut tosi hyvält...ei kipuja..
Kesäl oli aikas paljon niitä...
Et tiedoks niille ketkä ei saa persettä ylös sohvalt...ai ku satuu täält ja tuolt...
Kävelin vaan vaik sattui niin hemskatisti...
Voltaree....voltareeta....aikas paljon kulu...
Hyviä unia..kun nukkumatti kutsuu...😴🐰🐰😇😀- pelleoot
Vihjaat että on yksinkertainen ku yrittää pitää kunnostaan huolta
- Pikkukukkaelluhallo
Joo...yksinkertaisuus..kunniaan...
Tyhmyys..viel..pahempaa...
Ja jos ei edes huomaa...😂😂😂😂✌👌 Pikkukukka.. iltaa..
Niin minustakin, vaikka Neiti sana voi vahtua sanaan Rouva.
Öitä Pikkukukalle sitten kun unille on aika.
- trollitrolli
Kutsu vaikka lehmäksi ei tunnu missään
Minunkin ikävä miestä, jonka tuoksu, lämpö ja kosketus ovat mielessäni! Neiti ja rouva ovat naisia molemmat, joten taidat itse tykätä kyttyrää...........
- myössinulle
Hyvää yötä KUOKKA! "neiti kesäheinä..." kappaleen myötä : )
- elisahansiellä
neiti kesäheinänä. :) Koitahan sinäkin ryhdistäytyä, ettei loppuelämäsi mene netissä.
- nnnnainennn
Hyvää yötä :) ja on oma asiasi miksi haluat kutsua neitiäsi.
- hehhehh
vaikka vähän myöhäistähän se taitaa jo olla. :D Jatka sinä täällä Tarjan kanssa (kun olette niin samanlaisia) hamaan loppuun saakka, kunnes ette enää näe edes kunnolla näpytelläkään tänne. Eikä siihen mene edes kuin hetki. :D Muistan vaan tuon kesäheinan kun pyysit laittaan sen nimimerkiksesi kun laitettiin tänne palstalle viestiä vuosia sitten ja tarja kommentoi siihen samantien viitaten siihen ikävään tapahtumaan itähelsingiaaä. Siksi tartui siihen..
Hyvää jatkoa sinulle. - lopetajo
KUOKKA kirjoitti:
Öitä :)
oletko Kuokka ääliö? Mitä oikein saat näistä viesteistäsi?
- bestiksiäootte
hehhehh kirjoitti:
vaikka vähän myöhäistähän se taitaa jo olla. :D Jatka sinä täällä Tarjan kanssa (kun olette niin samanlaisia) hamaan loppuun saakka, kunnes ette enää näe edes kunnolla näpytelläkään tänne. Eikä siihen mene edes kuin hetki. :D Muistan vaan tuon kesäheinan kun pyysit laittaan sen nimimerkiksesi kun laitettiin tänne palstalle viestiä vuosia sitten ja tarja kommentoi siihen samantien viitaten siihen ikävään tapahtumaan itähelsingiaaä. Siksi tartui siihen..
Hyvää jatkoa sinulle.työttömiä sosiaalipummeja, jotka elää 24/7 netissä. Ja tuo viittaus oli kaverisi vasta 7-vuotiaan lapsen surmaan.
- ettätallaisten
bestiksiäootte kirjoitti:
työttömiä sosiaalipummeja, jotka elää 24/7 netissä. Ja tuo viittaus oli kaverisi vasta 7-vuotiaan lapsen surmaan.
kanssa se Tarja kaveeraa. Murhainfon paltalaisten kanssa, sen lisäksi että on pedofiili, joka sai potkut jumppamaikan työstä tämän takia, kun ahdisteli tyttöjä..
- murhaajankaveri
ettätallaisten kirjoitti:
kanssa se Tarja kaveeraa. Murhainfon paltalaisten kanssa, sen lisäksi että on pedofiili, joka sai potkut jumppamaikan työstä tämän takia, kun ahdisteli tyttöjä..
tarja siis. :-( Nyt tiedätte tekin, pedofiliasta ootte jo tienneetkin.
- tyttöneititässä
no olenhan minä tavallaan neiti, koska en ole naimisissa. Muuten olisin rouvashenkilö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654