Hamamit Alanyassa

kohtamenossa

Viime hetken vinkkejä. Mitä hamamia suosittelet Alanyassa? Olen joskus käynyt, mutta en muista enää nimiä. Tärkeintä olisi ettei tarvitisisi odotella ja jonotella, kuten monessa paikassa on käynyt. Hyvä hieronta ja ystävällinen palvelu. Hinnat?

21

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hammamabi

      Suosittelen vilpittömästi Spa hamamia.

      • kohtamenossa

        Missä tämä sijaitsee? Kerro lisää, hinta?


    • HomoTurkki

      Kävin hamasissa kerran.
      Karvaiset äijät kuolasivat rypyreikäni perään eikä se tuntunut lainkaan mukavalta.
      Ällöttäviä mestoja kaiken kaikkiaan normaalille miehelle.

      Inhon puistatukset käyvät vieläkin kun tapahtumaa muistelen.

    • TarkkaJätkä

      Muistakaamme etta ammattihierojat ovat aina yhtyneet lampaisiin nuorena.
      Älkää antako hamameissa hierojien työntää kaluaan peräreikiinne.

    • Aloittajakertooitse

      Matka takana. Voin suositella Star-hamamia, joka sijaitsee kleopatrarannan puolella saray mahallesi kadulla, lähellä ataturkin katua. (Lähes vastapäätä Matin baaria, jota myös suosittelen karaokesta kiinnostuneille) Kävimme ensin tutustumassa paikkaan, meille esiteltiin kaikki tilat. Saimme hyvän tarjouksen. Hyvät, siistit tilat ja tallelokerot..Ensin saunaan, n.15 min. Sitten kuorinta ja pesu. Sen jäkeen (savi)kasvonaamio, tunnin öljyhieronta, joka oli tosi hyvä. Sai vapaasti hakea jääkaapista vesitetroja. Ystävällinen palvelu ja rauhallista, ei turhia odotteluja, kaikki sujui jouhevasti. Hinta koko paketille olli vain 20e tingattuna. SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!! Suosittelen Alanyaa muutenkin, hinnat todella edullisia nyt, 1e=n.7liiraa..rento meno, turisteja vähemmän..

      • vesirobotti

        Miksi turisteja on vähemmän?
        Kohta siellä ei ole enää ketään.

        Hauskaa että käymässäsi hamasissa sai juoda vettä ilman lisähintaa. Bravo!


      • Aloittajakertoolisää

        Kommenttisi perusteella et ole tainnut käydä Alanyassa tai ainakaan hamamissa!!


      • HeteroOnRikos

        Kiitän lämpimästi nimimerkkiä Aloittajakertoolisää kysymyksen muotoon puetusta kommentistaan.

        Olen käynyt Alanyassa ja petyin suuresti koska vertailukohteenani olivat melkein koko maailman suurimmat turistikohteet.

        Oikeassa olet siinä että en käynyt hamameissa.
        Olen raakaa lihaa syövä pystyssä kuseva valkoinen heteropottunokkaoletettu mies joka saa inhon puistatuksia jo ajatellessaan hikisiä karvaisia muslimiäijiä leipomassa minua.

        Haluankin heittää tähän pienen soman hellyttelyhetken varpuhille. Toki Thaimaassa saa myös kokonaisvalhttps://www.youtube.com/watch?v=D72bq3mu974taisemman hieronnan pienestä lisämaksusta.


    • apjatkaa

      Miksi sitten kommentoit hamam kokemuksiani? Maassa maan tavalla...Ennakkoasenne? Jos ei ole käynyt, ei voi arvostella!! Miten tuo video liittyy turkkilaiseen hamamiin? Pysytään aiheessa!!
      Olen toki käynyt Thaimaasssakin hieronnassa monet kerrat, mutta nyt kyseessä Alanya ja hamam. Kaikkea ei kannata uskoa. Turkkilaiset miehet ja naiset käyvät säännöllisesti hamamissa, kuten me saunassa. Eli ovat tottuneet tekemään vaan työtään. Minulla oli naishieroja ja pesijä. Olen nainen. Sen voi valita, ainakin pienissä hamameissa!!

      • TuliksSelväks

        Täällä on sana vapaa ja kirjoitan siksi koska ällöän Alanyaa ja erityisesti islamia sekä kaikkea mitä se edustaa.


      • matkasuunnitteillamyös

        Koska viimeksi olet käynyt Alanyassa? Mihin kokemuksesi perustuu?


      • EiKoskaanEnää

        Kävin Alanyassa - 2015 koska ystäväni painosti lempeästi mutta sitkeästi.
        Hän tiesi inhoni islamiin ja kaikkea sitä edustavaan. Täten minulla oli jyrkkiä negatiivisia ennakkokäsityksiä Alanyasta.

        Nämä vahvistuivat viikon matkallani.


    • MaaretH

      Käytiin 2018 mieheni kanssa jossakin luxury hamamissa. Varattiin hamam Nasa Tourin kautta. Me inhotaan sitä huutelua ja tinkimistä kadulla, ja netinsyövereistä löydettiin tää Nasa Tour joilla suomenkielisiet nettisivut. Sieltä varattiin 2x hamamia seuraavalle päivälle ja aamulla oli kyyti sovittuun aikaan odottamassa! Todella hyvää ja nopeaa palvelua, kiinteät hinnat jotka ei todellakaan kalliit.. Hamam oli mitä luvattiin ja ois tehny mieli mennä uudestaankin mutta päivät loppu kesken ;-) Ollaan juteltu Nasa Tourin omistajan Pashan kanssa välillä ja tulevana kesänä heidän kautta ehdottomasti taas ostetaan retket! Suosittelen lämpimästi kaikille joita ei kiinnosta se kaduilla huutelu ja tinkiminen!!

    • Anonyymi

      Niin. Ainoa mahdollisuus suojautua kaduilla huuteluilta on mennä karvahomoäijien leivottaviksi.
      Itse olen suojautunut inhottavaa huutelua vastaan hyvin tehokkailla vastamelukuulokkeilla.

      • Anonyymi

        Kannattaisko jäädä ihan kotiin tuolla asenteella!


    • Anonyymi

      Orient Vip hamam. Saat valita pesijän sukupuolen. Katso esittelyvideo. Löytyy youtubesta

      • Saat valita miespuolisen hierojan miesten puolella ja naispuolisen hierojan naisten puolelta.

        Katson että valinnan varaa on niukanlaisesti.....:-)


      • Anonyymi

        Kävin syksyllä tuolla Orient Vip hamamissa. Valitsin naispesijän ja olen mies. Maanantaina menen käymään ja valitsen naispesijän. Oikein hyvä hamam


      • Olen täysin terve ja äitini on kuollut mutta kiitän toki lämpimästi huomiostasi.
        Tuosta hamamin- videosta saa toki olla muutakin mieltä.


      • Anonyymi

        Meneppä peilin eteen ja sano itsellesi. Olen sairas. Apua tarvit ja pian. Et ole normaali, mutta luoja luonut meidät erillaisiksi.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe