Nyt on ilmestynyt uusi kirja Helsingin kummituksista: "Helsingin henget".
Aika kepeää kamaa.
Olisin odottanut kirjoittajilta näkemystä siihen, miksei enää kerrota kummitustarinoita. Onko leiritulista ja tuvassa syysiltana käryttävän päreen ääreltä keskuslämmitettyihin huoneisiin siirtyminen rikkonut sen yhteisöllisyyden ja pienyhteisölle tyypillisen koodeksin, jonka yhteydessä opettavaisia moraalisaarnoja pidettiin?
Ovatko kummitukset menneet nettiin? Toimivatko kummitustarinat siellä?
Kirja Helsingin kummituksista
Ateisti-Atte
1
180
Vastaukset
- KontulamKummitus
Mulla tuli äskön kummitus pärssiistä kum istuin IDO59n satulassa vessassa. Ensin tuli henki ja ääni, sitten varsi mukana. Laitoin kiertoon, saavat muutkin nauttia siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175