Astikainen?????

daadirdantaa

Mitä pidätte opetuksen tasosta??

24

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeeesinneheiei

      Et ainakaan opi mitään puujalkaPuuma joka ei osaa tanssia, alkeita tuputtaa ja mielettömästi kuvioita joissa ei mitään tanssilisuutta

    • Keisalarules

      Huono.

    • Raharatkasee

      Todella kiero rahastaja

    • kierränkaukaa

      Sanoin aiemmin, että on joka paikassa opettamassa. Itse kierrän kaukaa.
      Viesti oli poistettu, Asia on totta, mutta ei näköjään saa sanoa totuutta.

    • Punainenkoppalakki

      Kommareiden omistamaan paikkaan sopiva ope.

      • Jani66

        Pattu mitä viskaa!! Ihan kelpo opetusta sieltä saa!

        Mitähän oikein odotatte käytännön tanssikurssilta: alkeilla pääsee sisään meininkiin ja juuri sinne Paville missä nämä vuosikausia tanssineet kriitikot odottavat untuvikkoja päästäkseen pätemään omilla taidoillaan.

        Lisäksi kursseilla naama palaa juuri sopivasti, jolloin daamien ja herrojen on hieman helpompi hakea toisiansa (melkein jo puolituttuja) eri tanssipaikoissa.

        Jos joku jää sille tielle, että haluaa jatkaa harrastusta, niin sitten voi liittyä johonkin tanssiseuraan ja alkaa aktiiviksi. Se onkin sitten jo toinen maailma.

        Eli Astikainen on ns. matalan tason (tai pikemminkin aloituskynnyksen) koulu, joka tuottaa ihan kelpo tanssijoita. Nämä marisijat eivät näe ns. isoa kuvaa.
        Mitä ilmeisimmin jotain on jäänyt hampaankoloon. Olitteko te ehkä niitä, jotka eivät oikein oppineet, ehkä jotain pientä häikkää hahmotuskyvyn alueella??!!

        Olen itse tanssinut jo monta vuotta, ja sain hyvät eväät Maija Astikaisen koulusta jatkaa harrastusta. Jos yrittäjä saa toimestaan korvauksen, niin sekö se tässä nyt on se paha?
        Lisäksi Pavi on yksiselitteisesti parhaimpia lavoja Suomessa – aivan sama kuka tai ketkä sitä pyörittävät. Älkää hyvät vajakit sotkeko politiikkaa aivan kaikkeen. Teidän hetkenne (ja myös meidän muiden) on vasta keväällä eduskustavaalien aikaan ..


    • Eimuuhunoo

      Sopiva johonkin vanhainkodin terapia,liikunta tunnille

      • enkuulujoukkoon

        Kursseilla aika iäkästä porukkaa, sinkkunaisia 60 suurin ryhmä osallistujista.
        Ainakin niissä kurssipaikoissa, joissa olen ollut mukana.


      • Eiikään
        enkuulujoukkoon kirjoitti:

        Kursseilla aika iäkästä porukkaa, sinkkunaisia 60 suurin ryhmä osallistujista.
        Ainakin niissä kurssipaikoissa, joissa olen ollut mukana.

        Muka jatkotason niin nää täysin tanssitaidottomat joita ylivoimainen enemistö. Astikainen ei välitä kunhan vaan kassa kilisee ,,.......verottajankin mielissään.?


      • siitäsejohtuu
        Eiikään kirjoitti:

        Muka jatkotason niin nää täysin tanssitaidottomat joita ylivoimainen enemistö. Astikainen ei välitä kunhan vaan kassa kilisee ,,.......verottajankin mielissään.?

        Kursseja on liikaa tarjolla, siksi monet ovat tympääntyneitä opetukseen.
        Pari kertaa vuodessa on riittävä määrä käydä kursseilla. Jatkuva
        kuviohumpan treenaaminen tappaa kiinnostuksen.


      • jani66
        enkuulujoukkoon kirjoitti:

        Kursseilla aika iäkästä porukkaa, sinkkunaisia 60 suurin ryhmä osallistujista.
        Ainakin niissä kurssipaikoissa, joissa olen ollut mukana.

        Mitä sitä kieltämään, että varsinkin nuoremmat miehet pettyvät pahasti, jos kurssilla ei ole ikätasoista porukkaa ja sopivaa seksuaalista jännitettä. Tuo jälkimmäinen onnistuu kyllä kenen kanssa tahansa ikään katsomatta, jos kohdalle sattuu.

        Pitäisikö 60 naisia jotenkin ohjata eri ryhmiin? Ei tietenkään. Samanlainen oikeus heillä on kokea läheisyyttä – vaikka sitten nuorempiin miehiin.
        Tuon ikäluokan useissa naisissa olen kohdannut yhden yhteisen ja hieman valitettavan piirteen:
        Tanssikoulusta "valmistuttua" ajatellaan, että se oli nyt tässä ja eiku tanssimaan.
        Sitten ulkoistetaan tanssin onnistuminen yksinomaan miehille, koska "miehet vievät".
        No eihän siitä mitään tule, jos daami ei hallitse omaan kehoaan, tanssiminenhan on yhteensovittamista, pari tekee tanssin, ei yksi tanssija. Se mitä daami oli sielun silmin nähnyt, olikin todellisuudessa ihan jotain muuta.

        Muistakaa: Vain harjoitus tekee metsurin!
        (koskee miehiä ja naisia molempia sekä sisältää paljon noloja tilanteita).


    • poliittinenpoliisi

      Jos viihtyy kommunististen pyörittämällä Pavilla ei lähtökohtaisesti ole luotettava.

      • Ihminenmyös

        Mitä helkkaria se tanssimiseen vaikuttaa, kuka pyörittää tanssipaikkaa ? Moni meikäläinenkin käy siellä tanssimassa, vaikka ei sitä aatetta kannata.


    • xabxy

      Maija on aivan ihana opettaja. Vuosia olen käynyt hänen kursseillaan. Hänen opetustyylinsä on erinomainen ja olen oppinut lähes kaikki opetetut asiat. Kiitos Maija. On näköjään ihmisiä, joilla on ongelmia itsensä kanssa ja haluavat väkisin siirtää ongelmansa muihin. No näitä ressukoita on.

    • Oikeatopet

      Vuosia käynnyt eikä mitään ole oppinut,,,,,käy ny ihmeessä muuallakin niin näet kuinka Tanssitaan. Saatat hämmästyä

    • Mikäontaso

      Ai mistä Tasosta?

    • Uskomatonjuttu

      Uskomatonta vuosia Astikaisella eikä pärjää lavoilla,,,,,onkohan tuossa mitään järkeä

      • tenatmukaan

        On järkee, Astikainen on eläkeikäinen ja opettaa eläkeläisiä. Siinähän työtä
        ja porukkaa riittää.


      • seonse
        tenatmukaan kirjoitti:

        On järkee, Astikainen on eläkeikäinen ja opettaa eläkeläisiä. Siinähän työtä
        ja porukkaa riittää.

        Lipevä naaraskettu


      • ray.cosmic

        Lievää frustraatiota havaittavissa. Eikö Maija lämmennyt ehdotuksellesi ?!


      • Hyllyykuinalatoodi
        ray.cosmic kirjoitti:

        Lievää frustraatiota havaittavissa. Eikö Maija lämmennyt ehdotuksellesi ?!

        Ei tarjosin siankylkeä, hänellä olikin Alatoobia varattuna


    • oppimiseniloa

      Maijalla riittää opetettavia ja opetettavaa. Oppimiskyky hidastuu vanhemmiten,
      joten kymmenen vuotta on liian lyhyt aika perustanssien oppimiselle.
      Kannattaisi myydä kursseille sarjalippuja, jotka ovat voimassa koko loppuelämän.

    • Hoijärkihoi

      Niin keksitään uusikuvio taas riittää innokkaita vääntämään

    • Puolueeton

      Itse olen käynyt vuosia Maijan kursseilla ja myös useiden muiden opettajien kurseilla. Maijan kurssit on jaettu järkevästi eri tasojen mukaan ryhmiin 1.2.3 näin kun edistyy voi mennä kokeilemaan mikä taso soveltuu itselle. Maija on rauhallinen ja hänen tunneillaan on mukava joskus sopivalla huumorilla varustettu ilmapiiri, hän sai myös vaimoni innostumaan lavatanssiopetuksesta ja olemme saaneet vuosia nauttia yhdessä lavatanseista Maijan opettamien askeleiden ja kuvioiden myötä. Maijan kursseilla näytetään niin miehen kun naisen askeleet erikseen mitä kaikki opettajat ei välttämättä tee, Maija on myös niitä opettajia jotka osaa OPETTAA eikä pelkästään näytä miten kuvio menee ja on aidosti kiinnostunut oppilaan edistymisestä. Olen iloinen siitä että olen poliittisesti puolueeton ja olen saanut korkeatasoita opetusta opettajilta joiden puoluetausta ei ole tullut mieleenikään, hänen kurseillaan on myös ikäjakauma aivan sama kuin muilla samaa opetusta antavilla ja on ilo nähdä myön nuorten kiinnostuvan tanssinopetuksesta Maijan kurseilla enenevässä määrin. Suomi on ilmeisesti vapaa maa ja tanssiopettajan voi valita kukin oman halunsa mukaan ja itse olen valintani tehnyt.
      Ioisia hetkiä niin tanssinopetuksen kuin lavatanssien myötä tasapuolisesti kaikille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe