Hei! Missä hinnoissa bernhardilaisen pennut nykyään ovat? Onko kovastikin hinta eroja eri kenneleillä?
Vastaukset 7
- PirkkoPertti
1500 euroa on yleinen hinta.hinnoissa ei ole suurta eroa mutta kasvattajissa kyllä .valitse sellainen joka merkitsee koiriensa kuolin syyt rehdisti jalostus tietokantaan eikä syyttele kasvattien sairauksista ja luonne vioista omistajia.ne kun tässä rodussa ovat suurilta osin periytyviä ongelmia.
Hinnoissa on aina eroja. Meidän berhandilainen maksoi vain tonnin jokunen vuosi taaksepäin. Erittäin halpa hinta paperit ja hyvät vanhemmat omaavasta terveestä pennusta. Tosiaan, meille taisi käydä aikamoinen tuuri silloin.
- Anonyymi
Yllätyin kyllä kun hankikoira sivustolla näytti olevan bernhardinkoiran pennun hintana 2200e. Onko tosiaan pentujen hinnat nousseet näin ylös?!
- Anonyymi
On 🤷♀️
- Anonyymi
Bernhardinkoirayhdistyksen suositushinta on 1500E.
- Anonyymi
Toi kenneli lisää hintaa alvin.Aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi kenneli lisää hintaa alvin.Aina.
siis toi 2200
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921536
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368919Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 93807
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37578
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta162560