Hei! Missä hinnoissa bernhardilaisen pennut nykyään ovat? Onko kovastikin hinta eroja eri kenneleillä?
Hinta nykyään?
7
312
Vastaukset
- PirkkoPertti
1500 euroa on yleinen hinta.hinnoissa ei ole suurta eroa mutta kasvattajissa kyllä .valitse sellainen joka merkitsee koiriensa kuolin syyt rehdisti jalostus tietokantaan eikä syyttele kasvattien sairauksista ja luonne vioista omistajia.ne kun tässä rodussa ovat suurilta osin periytyviä ongelmia.
Hinnoissa on aina eroja. Meidän berhandilainen maksoi vain tonnin jokunen vuosi taaksepäin. Erittäin halpa hinta paperit ja hyvät vanhemmat omaavasta terveestä pennusta. Tosiaan, meille taisi käydä aikamoinen tuuri silloin.
- Anonyymi
Yllätyin kyllä kun hankikoira sivustolla näytti olevan bernhardinkoiran pennun hintana 2200e. Onko tosiaan pentujen hinnat nousseet näin ylös?!
- Anonyymi
On 🤷♀️
- Anonyymi
Bernhardinkoirayhdistyksen suositushinta on 1500E.
- Anonyymi
Toi kenneli lisää hintaa alvin.Aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi kenneli lisää hintaa alvin.Aina.
siis toi 2200
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686144- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46904Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41729
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714