Ihastutko helposti?

Ihastumisesta

Oletko salamarakastuja?
mikä vastaa ihastumisesi tapaa eniten..?

A) asioit kaupungilla, kun joku kiinnostavan oloinen katsoo sinua pidempään ja hymyilee sinulle. Lausuu kohteliaisuuden ulkonäöstäsi ja selvästi flirttaa-olet myytyä ja ihastut välittömästi.

B) asioit samassa paikassa useasti. Pankki, posti, ravintola, kauppa, joukkoliikenteenväline. Baari Tms. Jossa tapaat toistuvasti samoja kasvoja. Joku heistä hymyilee sinulle aina ja katsoo silmiin sinua. Juttelee ehkä ystävällisesti. Nimeä, ikää tai missä asuu et tiedä. -ihastut ja alat haaveilemaan suhteesta.

C) käyt töissä, koulussa, harrastuksissa tai muussa vastaavassa paikassa monta kertaa viikossa. Vietät samojen ihmisten kanssa aikaa arjessa ylinpuolet valveilla olostasi. Toisinaan jopa vapaa-aikaakin. Tutustut syvemmin. Alat tunteen luonnetta, yksityisasioita, elään mukana hänen tunnemaailman muutoksissa. Itkette, riitelette, nauratte, surette yhdessä.. - ihastut tutustuessa tällaisen paikan kautta hiljakseen.

D) sama kuin ylempi mutta et tunne kuin etunimeltä toisen. Olet mennyt työ, koulu, harrastuspaikkaan haku päällä ja hän osoitti huomioo sinulle ja oli kivan näköinen.

E) et ihastu säännönmukaisesti missään edellisistä paikoista vaikka huomioo sinulle osoitettaisiin. -ihastut hyvin harvoin ja silloin tilanne on eniten tuo C, mutta tuo tapahtuu kerran 10 vuodessa. Olet aika vaikea ”kellistettävä” flirtti, hymyt, katseet, kehut, kovakaan piiritys ei sinuun pure. Ei imartele. Olet hiukan kyynistynyt sellaisia kohtaan

F) riittää kun netissä näet kivan näköisen ihmisen jolla hyvä kroppa jota on paljaana näytillä riittävästi ja hän on valmis toimintaan-olet myytyä

23

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hidassalama

Valitettavasti se taitaa olla tuo E. Tai en minä tiedä onko se sittenkään huono juttu..

• Kysyn

Mikä sinut kyynistänyt?

• Tuo E kuulostaa niin multa.

• Kysyn

Mikä sinut kyynistänyt?

Millaiset tapahtumat saa ihmisen kyyniseksi muita kohtaan?

• Kysyn kirjoitti:

Mikä sinut kyynistänyt?

Millaiset tapahtumat saa ihmisen kyyniseksi muita kohtaan?

Yksipuolinen ihastuminen on kyynistänyt kun sitä on vain ollut tarjolla.
        Kerään ei mieluisia ihmisiä ympärilleni yleensä.
        Hyväksi käyttää tavalla tai toisella sitten saankin sanoa et moro. :)

• kysyn
        AinaNorsu kirjoitti:

Yksipuolinen ihastuminen on kyynistänyt kun sitä on vain ollut tarjolla.
        Kerään ei mieluisia ihmisiä ympärilleni yleensä.
        Hyväksi käyttää tavalla tai toisella sitten saankin sanoa et moro. :)

Mutta vastasit E jossa mainittiin että kiinnostusta osoittaa paljonkin vastapuoli sinua kohtaan!

Lainaus:

E)
        ”......Olet aika vaikea ”kellistettävä” flirtti, hymyt, katseet, kehut, kovakaan piiritys ei sinuun pure. Ei imartele. ”

Onko vastauksesi tulkittavissa niin että jos sinuun olisi kovasti kaikki lääpällään, kehuttais, piiritettäisiin ja palvottais. Kukkia ja lahjoja tulisi. Numeroita saisit käteen minne ikinä menet, niin sitten olisitkin helposti ihastuva?

Onko ongelma se ettet ihastu helposti kun kukaan ei huomioi riittävästi ? Entäpä jos joka puolella kaikki huomiosi kokoajan ?

• kysyn kirjoitti:

Mutta vastasit E jossa mainittiin että kiinnostusta osoittaa paljonkin vastapuoli sinua kohtaan!

Lainaus:

E)
        ”......Olet aika vaikea ”kellistettävä” flirtti, hymyt, katseet, kehut, kovakaan piiritys ei sinuun pure. Ei imartele. ”

Onko vastauksesi tulkittavissa niin että jos sinuun olisi kovasti kaikki lääpällään, kehuttais, piiritettäisiin ja palvottais. Kukkia ja lahjoja tulisi. Numeroita saisit käteen minne ikinä menet, niin sitten olisitkin helposti ihastuva?

Onko ongelma se ettet ihastu helposti kun kukaan ei huomioi riittävästi ? Entäpä jos joka puolella kaikki huomiosi kokoajan ?

-ihastut hyvin harvoin ja silloin tilanne on eniten tuo C, mutta tuo tapahtuu kerran 10 vuodessa. Olet aika vaikea ”kellistettävä” flirtti, hymyt, katseet, kehut, kovakaan piiritys ei sinuun pure.
        Onkohan se sitten C :-D?

• Harvskseltaan

Ihastun päivittäin, rakastunut oon kerran viime vuostuhannella, tän vuosituhannen alussa toisen. Tällä vuosikymmenellä onkin sitte ollut hiljasempaa.

• Kysyn

Miten sinut ”kellistetään” ?

Mitä toinen sanoo tai tekee että olet ihan myyty?

• Omavalta

Ja sehän tulee ihan luonnostaan. Irl. Mutta ei ihan keneltä tahansa vaan ftof.

• Kovinhelppoo
        Kysyn kirjoitti:

Miten sinut ”kellistetään” ?

Mitä toinen sanoo tai tekee että olet ihan myyty?

Kuulostaa hullulta ja sitä se varmasti onkin mut mä tunnen sen heti ekan kerran tavatessani. En tarkoita missään nimessä ettenkö vois kiintymyksen kautta päästä samalle tasolle ja vielä syvemmälle tunnetasolla.

Kemiaa, kipinöitä, hurmaa, samaa aaltopituutta.

Pähkinänkuoressa: olemalla oma itsensä.

• Jalatalta

Näin se menee.. Itsellä myös sama.

• Omavalta

Kyllä normi ihminen muistaa toisen kohtelun. Kerta riittää. Muusta ei ees kannata haaveilla.

• ainaväärään

E.
      Enpä juurikaan ihastu, mutta sitten kun ihastun, ihastun sellaiseen henkilöön joka ei ole minusta kiinnostunut.

• Typerä_kysely

E, mutta en ole kyyninen.

• Sinulla oli järkevä vastaus.
        Samalla aaltopituudella olemisen huomaa nopeasti vai mitä?
        Viimeksi huomasin tällaista 2016.

• Silmäkarkeihisi
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

Sinulla oli järkevä vastaus.

Hienoa

Kunhan et sitäkin ominut palstalta vaan se tapahtui ihan irl!

Harmillista jos huomaat ja ihastut vaan tätä kautta

Sellainen on vässykkä

• Typerä_kysely
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

Sinulla oli järkevä vastaus.

Juu, mut siitä se mun kohdalla vaan mutkistuu. En osaa käyttäytyä ihastuksen kohteen kanssa, kun menen aivan..täysin lukkoon ja lopulta vaikutelma on se etten edes tiedä kyseisen ihmisen olemassaolosta, vaikka oikeasti ajattelen tätä koko ajan. En siis pysty koskaan lähestymään/puhumaan sille kohteelle.

• Silmäkarkeihisi kirjoitti:

Hienoa

Kunhan et sitäkin ominut palstalta vaan se tapahtui ihan irl!

Harmillista jos huomaat ja ihastut vaan tätä kautta

Sellainen on vässykkä

"Harmillista jos huomaat ja ihastut vaan tätä kautta"?

Oletpas harvinaisen epälooginen ihminen nimimerkki "silmäkarkkeihisi".
        En ole koskaan sanonut, enkä kirjoittanut, ihastuneeni keneenkään "Ikävä"-palstan kautta. Päinvastoin, olen korostanut, etten ole KOSKAAN ihastunut kehenkään, jonka tuntisin/tietäisin vain anonyymin "ikävä"-palstan kautta!!!

Eihän täällä edes tiedä kirjoittaako naiselle vai miehelle, ja minkäikäiselle,
        vai kirjoittaako trollile!

Miten muka "Ikävä"-palstan kautta voisi ihastua toiseen henkilöön, kun suurimmalla osalla ei ole edes rekisteröityjä nimimerkkejä, ja näin ollen on mahdotonta tietää, kuka minkäkin nimimerkin takana kirjoittaa.

• Ei mikään noista. Minä vain katselen viehättävän näköisiä ihmisiä.
      He ovat sellaisia "silmäsulhasia". Ei hän kanssaan tarvitse mitään tehdä.
      Useimmiten heille ei tarvitse edes sanoa mitään. Ihastuminenhan on tunne. Ei sen tarvitse mihinkään konkreettisiin tekoihin johtaa.

• rsknSmlSrkskll

K. Tutustut sattumalta mukavan oloiseen mieheen kun olet lempiharrastuksesi parissa. Juttelette tuntikausia ja sovitte lopulta tapaamisen. Tapaamista seuraa toinen, ja kolmas. Huomaat ihastuneesi mieheen ja haluat tavata häntä jatkossa useasti. Myöhemmin rupeatte seurustelemaan.

• ESeOn

Taidan mä vähän vaikea olla.
      Miehet piirittää ja sit ne huutaa kun oon liian vaikea iskettäväksi. E se varmaan

Ahdistun jos mua pakotetaan kun
      tunne ei molemminpuolinen ja menetän helposti itsehillintäni ahdistuneena..

Kyyniseksi saanut? Minua petetty, raiskattu, hakattu, haukuttu, eristetty, kontrolloitu, alistettu, vähätelty suhteessa aikaisemmin suhdehistoriassa. Olen tottunut siihen että puheet ja teot eivät yhtene. Kauniita sanoja seuraa täysin päinvastainen käytös ja todelliset teot.

Ja kai siihen vaikuttaa vähän myös se onko itse valmis ja halukas ihastuun. Katseleekin ympäristöä nähden käveleviä munia tai pilluja ympärillä vai onko asenne neutraali muita kohtaan

• Ovatko muutkin keskustelijat niin yksinkertaisia,
      kuin nimimerkki "silmäkarkkeihisi",
      että olettavat, että "silmäsulhasiin" voi ihastua anonyymin "Ikävä"-palstan kautta,
      joissa keskustelijoilla ei ole edes omia profiileja?

Miten muka "Ikävä"-palstan kautta voisi ihastua toiseen henkilöön, kun suurimmalla osalla ei ole edes rekisteröityjä nimimerkkejä, ja näin ollen on mahdotonta tietää, kuka minkäkin nimimerkin takana kirjoittaa.

Eihän täällä edes tiedä kirjoittaako naiselle vai miehelle, ja minkäikäiselle,
      vai kirjoittaako trollille!

P.S. Vähän kirjallisuutta lukevat, ottakaapa selville, mitä sana "silmäsulhanen"
      tarkoittaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6644
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4512
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3198
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3017
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1576
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1379
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1303
    Aihe