Miten sen kanssa pärjäätte? Olen pyrkinyt muuttamaan ajattelumalliani, onnistunutkin tavallaan mutta silti katkeruus nostaa päätään aika ajoin. Muiden perheenlisäykset ja avioitumiset aiheuttaa tätä. Se on kivuliasta.
Homouden aiheuttama katkeruus
5
337
Vastaukset
- bear.is.still.the.best
Lasi on joko puoliksi täynnä tai puoliksi tyhjä ja sittenkin se voi olla täynnä vääränmakuista juomaa.
Miksi olla ylipäänsä katkera? Homollakin voi olla perhe ja lapsia.- mietitääsvähä
Minkäslainen perhe sinulla on? Kuinka monta lasta siihen kuuluu?
- bear.is.still.the.best
mietitääsvähä kirjoitti:
Minkäslainen perhe sinulla on? Kuinka monta lasta siihen kuuluu?
Ahaa, tenttaaja iski :D
Tällä hetkellä sinkku. Lapsia tai perhettä en halua. En hae uuttakaan suhdetta mitenkään innolla, elämäni mies minulla oli ja samanlaista ei heti vastaan tule.
Ihan tyytyväinen näin. Vaikka jokainen muu maailmassa hankkisi perheen ja perheenlisäystä. Miksi ihmeessä siitä pitäisi olla kenellekään katkera? Onnellinen vaan toisten puolesta, on he heteroita tai homoja. Elämä on juuri sellainen millaisen siitä itse teet ja esteet parisuhteeseen löytyvät ihan tasan tarkkaan vain ja ainoastaan sun korviesi välistä. Jos et osaa antaa tilaa toiselle tai arvotat joka asian, tenttaat ja jäkätät, niin aika äkkiä olet taas yksin.
Aika uusavuton saa olla, jos ei tässä maailmassa löydä kumppania, niin yllättäviä pariskuntia on vastaan tullut niin heteroissa kuin homoissakin. Se on eri asia haluaako toisen elämäänsä ja toinen asia se, pystyykö sen suhteen pitämään. Katkera homo menee takuulla huonommin markkinoilla kaupaksi kuin iloinen ja mukava. - mietitääsvähäse
Onhan se noinkin, onhan se noinkin.
- tsemppiäsulle
Jos haluat kokeilla naisen läheisyyttä, älä yritä muuttaa ajattelumallejasi vaan tunne-elämääsi. Ajattelun muuttaminen ei muuta mitään. Ja se muttuu, kun tunne-elämäsi muuttuu.
Itse olen hetero, mutta nuorena kokeilin lesbosuhdettakin. Olen nyt 60 v. Myöhemmin minulle selvisi muistiinpalautumisen kautta, että minua oli sukulaismies hyväksikäyttänyt pikkutyttönä. Siksi peniksen tunkeutuminen sisään tuntui aikuisena naisena vastenmieliseltä, ja naissuhde rentouttavalta ja helpolta.
Myöhemmin tajusin, että en voi paeta traumaa lesbosuhteeseen, vaan minun on kohdattava penetraation pelkoni. Se oli vuosien prosessi mieheni kanssa, mutta onnistuimme.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152546Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081011- 39952
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke120836Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802