Leikkausaikako?

Kysymyksiä

Olen ollut leikkausjonossa jo useita kuukausia. Silloin minulle sanottiin, että aika voi tulla lyhyellä varoitusajalla ja on yleensä aamuisin.
Sain tänään vastaanotto ajan ko. sairaalaan ja osastolle jossa leikkaavat. Mukana paksu kasa lappuja. Ohjeita myös leikkaukseen valmkstautumiseen. Lopussa kuitenkin lukee, että tarkempi leikkausajankohta tulee postissa ja hoitaja soittaa sinulle edellisenä arkipäivänä.
Kyseinen aika olisi jo ensi Maanantaina, mutta nyt en ole itsekään selvillä onko tämä "vastaanottoaika" se leikkausaika vai mikä? Kuitenkin leikkausta käsittelevät ohkeet ovat jo tuossa mukana ja aikaisemmin sain tarkempia ohjeita jo.

4

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulle on annettu alustava leikkauspäivä, mutta ei vielä tarkkaa kellonaikaa, koska tilanne muuttuu kirurgisella koko ajan, eivätkä aikataulut ole osastollakaan selvillä ennen kuin viime tipassa.

Perjantaina siis hoitaja soittaa sinulle kertoen tarkan vastaanottoajan, jolta ennen sinun olisi ilmoittauduttava osastolle. Tarkkaa itse leikkauksen ajankohtaahan ei tiedetä vielä silloinkaan, mutta meneehän niissä valmisteluissa tunnin verran joka tapauksessa.

Koko leikkausaika saatetaan peruuttaa vielä jo ollessasi paikalla jos esimerkiksi edellinen operaatio on venähtänyt tai osastolle tullut kiireinen hälytyspotilas, joka vie sinulle etukäteen sovitun aikasi.

• Kysymyksiä

Ap vastaa. Lapussa siis lukee päivämäärän lisöki kellonaika.

• ytrdfrtdftrdf

Menet siis ilmoitettuun aikaan paikalle ja varustaudut kuten saamissasi kirjallisissa ohjeissa on neuvottu.

• Arkinen123

Vaikuttaa kaikesta huolimatta leikkausajalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2493
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1728
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1559
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      955
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      948
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      881
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      846
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      834
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    Aihe