Suomen Reinot vastaan Ruotsin omahyväiset

SuomivastaanRuotsi

Viekää viesti. Kaek tullee etu oikealta. jos ruottalaaset vetää pitkää nuottaa, niin Suomi on ensimmäie etuvartio joka kaatuu ennen Tukholmaa, jos Venäjä sekoo. Ruotsalaiset haluavat norjalaisten kaa pienen haju raon Venäjään! Me olemme vain suupala ruottalaaselle. Muistakaa elää onnessa, ja tilanteen tultua eteen, ottakaa ennakkona pieni peruutus, sillä oikeelta soi näkäräinen! Vihollinen pyrkii heikentämään meidän oikeen laidan! Sieltä murtoo tehää yhessä omien luopioiden kua! Siis todennäköinen vaihtoehto tammikuun kihloille on runko murto kohdasta vihollinen plus vihollinen. Eli etu oikealta soi takuu varmasti! Reino tulee sisään runkopatterilla oikealta jyräten! Miettiköön joku vaikka etelän hedelmiä. Tarkoitan Katolilaiset pehmittävät Suomen suuhunsa ja ruottalaaset ovat sitte lie varovaisempia sanoissaan, eli alottavat kauheen narinan Vatikaaniin tai sellai.

488

3142

Äänestä

Vastaukset

• Ruotsinsuuhun

Jatkan edelliseen. Suomi murtuu katolaiseksi maaksi. Teoriassa mahdollista. Ruotsi ei välitä. Venäjä vähän pehmittää ja olemme katolilaisten ns. suussa makupalana tai jotain. Pehmitys tarkoitta sotaa. Katolilaisuus Vatikaania. Vain mielipide.

• Aasialaista

Tää tekniikka on ns. kypsän poimimista. Ties mistä. Vaikka tietokoneesta. Päämäärä on että kuula tippuu maanjäristys eläimen suuhun idässä. Yks juttu. Nyt se kuula killuu ilmassa. Suu on valmiina. Kaek on valmista. Suomen pitäisi vua tippua alas sue suuhun! Sitä odotellessa.

• Raatikaene

Snooker tilanteessa Suomi pallo pitää saada pussitettua väliköstä,missä ruotsi ja venäjä pallot ovat suomen kummallaki puolella. Vain Suomi pallo pussiin. Voitto.

• KeilausvastaanSnooker

Keilailussa tämä katsotaan keilaajasta eteenpäin, eli pitäisi saada kierre keilapallolla vasemmalle, pyrämidin vasemmalle puolelle. Lie? Oikea kätisenä en tiedä miten keilapallo heitetään ns. päälle. Siis että osuu ns. vasempaan olkapäähän. Kuin katsoisi peilikuvaa.

• StalinvastaaSuomi

Tällä pohdinnalla Stalin oli tehnyt jonkin diilin jonku kanssa vaikka ittesä, johon liittyi Raatten tie, Maaliskuun rauha ja mitä Talvisodassa nyt olikaan. Vain mielipide.

• KukaneuvoiStalinia

Jos on kaverina joku hullu, niin voihan hän kuunnella ideoita. Vaikka intiaanit Amerikasta neuvo Stalinia? Vain mielipide.

• Jeesusvälittää

Suomessa ei ole ollut uskon sotia. Suomalaisessa tajunnassa uskon sota ei taida sanoa mitään. Tätä voeaa kayttää jopa liittymänä Suomi- poja piähä! Herää henki levon, on aika tevon! Tevo tarkoittaa, että jotain sitte. Mutta ei katolilaisuutta tähä muoha piäuskonnoks!

• Tulevansmuaottel

Petturit tarkoittavat tässä kohtaa tienraivaajia niin sanotusti. He ovat myyneet Vatikaaniin tiedot miehen maailmasta, minä en ole saanut penniäkään. Neuvosto aikoina näestä ei tarvinna välithää. Mutta minä olen nyt kuin piru Raamatusta ja palvelen kaikkia auringon palvojia.

• Vastarannankiiskit

Tässä pelataan siis häviötä vaekka tietzikka pelin tyyliin seuraavasa soasa Venäjän poekii vastuu. Siis Keilaajan erikoinen tulee aina oikeaan olkapiähä. Siis oma ns. voetto heetto o piä yli piälisee, eli voittoprosentti nolla pilkku nolla ja sellai. Siis keilaajan erikoinen on suoraan ränniin eli kohti vastustajan vasenta olkapäätä.

• Ainaeikaikkemuista

Tienhaara Kuusistolaisuus Kemihaara. Eli latvavarpulan pohdintoja pampula kaudelta. Miten ihminen elää elämää pohdintoja. Utzjoki kemihaara on Utsjoki kevo linja. En muista nyt etelän hokemaa kevo utsjoki linjasta jotenki se tais mennä toesi?

• LuotanJeesukseen

Jos joku keksii miten makkara, juusto ja leipä ja lie kahvi säilyy noin 10 vuotta pilaantumatta, niin pari katovuotta ei haetaa. Siis sotia voidaan venyttää hieman pitemmiksi, lie? Vastustaja ei välttämättä huomais, että ruoka ei lopukkaan omilta. Tämä tietysti tyhjää pohdiskelua. Maailman meno mitä o, tämmöistä.

• Eioikeinaukee

Tässä kello pitää katto niin sanotusti kuulasta. Se osoittaa kuulan keskipisteestä sisältä noin itään kello viiden ja kuuden väliin suunnilleen. Siis idän uhka on myös Vatikaanin uhka, eli kolmiuloitteinen kello näyttää tietyssä mielessä alas päin keskeltä jos lähtee viisari, ja se menee jonnekin ala vitoseen suunnilleen. Mihin kohtaan pallossa porataan reikä, että se menee kuulan keskiosaan suunnilleen. No se on se suunta minkä luterilaisuus sanoo! Eläköön Suomi!

• Kolmiuloitteinenkello

MIten tän ratkasee, jos on kaksi viisaria, itä ja länsi. Miten voi kello käydä idässä ja lännessä? Jos on kaksi vihollista tai vastusta kentallä. Itä ja länsi. Miten tämän selittää kuulan sisään kaksi viisaria? Kuka tämän ratkaisee? Onko tämä ihan tyhjää? Tässä on itä ja etelä viisarit. Venäjä ja Vatikaani. Siis katolilaisuus ja ortodoksisuus vastaan luterilaiset köyhälistöt. Siis todellisuus on, että Suomi on pieni maa, mutta voi olla makoisa valipala, kun Englantilaiset halutaan mussutta katolilaisuue kehtoo. Ehkä?

• Ulkonasataatiesmitä

Kolmiuloitteiseen kelloon lisää vaan siis yhdistää ilmanpaine mittarin, jossa korkeapaine ja matalapaine luoettavissa. Yhdistää ilmapuntariin kellon. Siis pallon tai kuution sisässä, viisarit kulkevat matalan tai korkea paineen ohjauksessa kellon menon mukaan. Ilmankosteus mittarin änkee messiin ja mitä säästä nyt saadaan. Kuukaudesta ja päivästä viis. siis kolmiuloitteisesta kellosta näkisi välittömästi jopa lämpötilan!

• Englantiprotestantti

Täällä netissä ei luonnon lait pidä paikkaansa. Vain mielipiteeni, mutta jos luterilainen pappikin on täällä kirjoitettuna kuin lautasella ortodoksi tai katolilais hulluille valmiina, että protestantti hullut olisivat vielä suurempia hulluja. Siis eiköhän suomalaisen oppineen elämä ole ihan tarpeeksi omanlaista, ilman että joku perus kansalainen alkaa vaatimaa huomiota itselleen. Antaa oppineiden tehdä se työ joka tässä maassa tarvitaan, että koko kansa on valmiina siihen, että kun on aika niin se on. Täällä netissä kirjoittelu on täysin tyhjää ajan kulutusta, mutta täällä ei olekaan todellisuuden todellisuutta. Ei täällä tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä, jonku syyn takia. Täällä voi pitää pienen Suomen kansan puolia, ilman että kukaan näitä edes ajatuksella lukee. Me tarvitsemme oikeutta, ei tarkoita netissä että me tarvitsemme päämäärän. Me tarvitsemme aivot, ei tarkoita enään mitään näissä kuvioissa. Täällä mätänee vain englantilainen huumori tietyssä mielessä, mielestäni.

• Maailma

Muistaa kirjoittaa vaan tänne, että rakastaa jotakin, vaikka Jeesusta, ja jos se ei kiinnosta kirjoittaa sitte rakastavansa jotain muuta, Niin tämä toimii tämä nyt luterilais aikana mielestäni, Koska kirjoitin jo tähän viestiin että rakastan ties mitä niin voin pohdiskella niitä näitä loppu viestin. Mä olen mä. Miten menee Suomi? Tää juttu jatkuu, että Suomi on hyvä ja menee. Eli menevää menoo.

• Ruotsiantaavastauksia

Minä rakastan ruotsin kieltaä. Eli tämä kertoo Englannista. Tämä on englatilaene vale. Täällä netissä ollaan kohteliaasti englantilaisia aika rujolla tavalla. Tässä on sydäri ennakko. Eli kunhan kirjoittaa minä rakastan tänne nettii ja sitte kirjoittaa ruotsia raflaavia sanoja, niin lukija ei välitä saanko minä sydärin vai en. Lukija haluaa opiskella kirurgiksi! Ja pelastaa minut sydäriltä! Tämä on sekavaa, mutta tämän totuuden kaivamiseksi olen käynyt ruotsissa. Siellä paistoi aurinko. En osaa puhua ruotsia, tai jos osaa se on vaivalloista. En pysty kuuntelemaan soljuvaa ruotsin kieltä. Nyt puolet suomea alkaa opiskelemaan papiksi tai ties miksi.

• Minähaluanvapauden

Tämä on totuus saksassa, ruotsissa tämä on säälitäävää menoa Suomessa. Englannissa tämä on puhuja on valmis orjuuteen. Minä rakastan, tarkottaa ennglannissa että puhuja on valmis orjaksi, jota englantilaiset eivät voi vastustaa.

• Eläköönelämä

Rooman valtakunta orjuutti englantilaisia aikoinaan. Englantilaiset tietyssä mielessä sekosivat. Minä rakastan, on muisto saksalaisilla ja ruotsalaisilla, siitä että heitä ei orjuutettu! Siis he eivät muista mitään! Minä vain huomasin tämän sattumalta. Pidän uni päiväkirjoja. Jees mies juttelee mulle C- duurissa. Ei B- duurisssa Bravloviskan mukaan, kuulun joukkoon harmaaseen. Olen lintu.

• Ruotsista

Tässä pitää järkähtämätön, minä rakastan ihminen. Siis osaan lukea mielestäni. Jos ei osaa lukea voi sanoa Mia Ehnroothille että pitää tämän näyttelijä tekniikasta. Mielestäni Mia on söde! Siis jos ei osaa lukea, niin nyt tietää ihan likaa englantilaisesta. Ral nak- teoria raffeleista, eräs sipsi merkki. Ral nak on raulavia nakkeja. Ei nahistuneita nakkeja. Ties mitä tarkottaa. Martina podiumilla, on että nimeni on Erki Pigaveer, sulava vesi kölnistä. Punainen viiva on lankalauantai valhe on tieto mies ei Mika Waltari tai yks erkki eli Vesa Matti Loiri voi olla lukihäiriöinen! Kuten Mika Waltarikin aikoinaan. Tämä vain mielipide.

• Haluanollahiljaa

Tämä kirjoitus tekniikka on Teutoonista. Tämä tulee teutooniasta, eli Saksasta. Minä rakastan, on vain ruotsissa, teknistä osaamista saksassa. Mielipide suomessa, kunhan kirjoittaa: minä rakastan, englantilaisittain. Katsoin erästä naista youtubessa noin puolitoista vuotta. Minulla oli cola- kausi. Hampaiden kiilto lähti, nyt on vesikausi. Hurmaannuin saksattaresta. Hän lauloi englanniksi, unessa hän valehteli lie pohjois- karjalaksi Nurmeksesta päevää.

• Terveisinystäväsi

Minä olisin halunnut klassiseksi pianistiksi. Kirjoittelen täällä minä rakastan tekstejä sitten ajan kuluksi. Uneni vihjaa, että en ymmärrä musiikin teoriaa käytännössä, mutta hallitsen suvereeniuden esimerkikisi suomalaisen maailman kuvan suhteen, siis nainen ensin tässä maassa. Naiset voivat suuttua silmittömästi, se on kauheaa kasvojen menettämistä Japanissa. jos on tatuointi Japanissa, niin kuuluu kuulemma rikollis jengiin. Olen vain kuulut tämän jutun korvillani. Minä kuuntelen, mutta en osaa soittaa pianoa, mutta uni tulkintani mukaan sillä ei ole mitään merkitystä. Ota rauhassa, olet vain joku monesta tässä maassa. Sinusta nyt välitetään tai ei, mutta meno on mitä on. Naiset haluavat itse päättää puolisostaan tässä maassa ei ole suurin viisaus tänään tässä maassa. Olen onnellinen tai en, lopussa kiitos seisoo.

• Vainmielipide

MInä rakastan mitä rakastan, mutta ei tässä muista enään mitään. Ruotsikin alkaa olla ihan okoo maa. Mukiin menevä kokonaisuus, sisään lämpiävä onni. Ei nyt reikäleipä, mutta jotain lämmintä keittoo yhdessä eteenpäin tyyliin. Ruotsalaiset palvovat itseään. He haluavat jatkumon tulevaisuuteen. Vieraat sukupolvet ovat feeniks lintuna ikuisuuden palvojia, siis oikeita ruotsalaisia. Suomesta lähteneet ihmiset aikoinaan, ovat synnyttäneet uuden ruotsalaisen sukupolven, joiden äidinkieli on ruotsi. He ovat piinkestäviä ruotsalaisia. Svea täti suojelee näin omiaan. Tämä minun mielipide ruotsalaisesta kansankodista.

• MinäymmärränEspanjaa

Ruotsissa ei ole ilmeisesti Reinoja, jotain repaleista marraskuusta. Ihmis hylkiöö. Miljonasateen kappale Marraskuu. Läpi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun, kaikuu ja sellai. Siis ruotsalainen maailma ei tue tällaista kappaletta. Ei! Ei ikinä. Ruotsissa ei lie sooloilla. Kyllä! Ruotsissa ei sooloilla! Se on arvokasta tieto taitoa Ruotsissa. minä rakastan.

• Minärakastan

Mutta minä näin unen, että voin pelastaa pahasta paikasta ruotsiin kadonneet sukupolvet! Svea- mamma ei hanhena voi pelastaa kuin ittensä. Minä haen jos joku haluaa. Oikea Reino, väärä Reino tekniikalla. Minä olen polvi! Minä pelastan, jos uneni ymmärrän oikein. Tämä tietynlaista huumoria. Sinne mennyt Ruotsiin aikoinaan niin monta ihmistä tästä maasta, että oikein ottaa koville myöntää, että heitä nyt sitten paapotaan Ruotsissa kuin herroja ja rouvia! Miten tämän selittää, minä rakastan nukkua ja näin unen, että Svea- mamma lupasi minulle palauttaa kadotetut jos niin haluan! Ja minä kyllä haluan.

• Kiitosihmiskunta

Viesti 26: n ilmeisesti, lue: viesti kaks kutonen ilmeisesti. siis tässä on ilmeisesti suora linja taisvaaseen auki! Englantilaiseen tyyliin, saksalaisuus huomioiden, Ruotsin mamma tuoden ns. eteen, menemme siis taivaaseen nyt pikapuolin! Mitä tämä kertoo saksalaisuudesta? Beethoven lie tän ratkas. Ikuisuuden kyyneleen, tietyssä mielessä jos se on se iän ikuinen minä rakastan juttu? Minä itketän jota kuta, mutta kukaan ei kiinnostunut minun konekirjotus opinnoistani aikoinaan. Minä vaan opettelin kymmensormi tekniikkaa, lie joku englantilainen loordi miettinyt tätäkin aikoinaan, kun höyrykoneen keksi. Hän tarvitsi sihteerin, lie? Siis kyse englantilaisuudesta, ei ruuasta siellä. Tämä ei lopu koskaan, voi pitää paikkansa, mutta ahteri on takapuoli. Mitä sitte? En tiedä, mutta vien ainakin itteni sinne missä ei aurinko paista näin läpi valkeana valheena.

• Eisuojaelämää

Sitten kun palaamme Eedamin ja Aatamin maailmaan ja sotakaluista tehdään tarveesineitä, niin ihmiset elämät onneaan maan päällä. Jopa ruotsalaiset ovat jotakin mieltä ilmeisesti jostakin, kun kaikki on täysin selvää ja sellai. Voi tallustella hampurilais baariin Tukholmassa ja olla ihan omana itsenään. Puhua lie ruotsia jos osaa. Maailma voi olla niin kaunis, Tukholman vanhassa kaupungissa, jossa turistit ikuisena virtana sittenkin vaeltavat ja ihmettelevät suomalaisten sekoilua ns. vanhassa hyvässä kaupungissa, jossa oli sitä ja tätä aikoinaan. Svea- mamma on levollinen, aurinko paistaa, voi olla onnellinen ja ihmetellä ruotsalaista kansankotia. Ottaa valokuvia tai ei, miettiä turisti oppaan puheita ruotsalaisuudesta, miten he aikoinaan halusivat palvella jotain niin kummallista. He halusivat jotain sydämmensä kyllyydestä ja sellai. Se oli silloin. Siis kyse siitä, että Jeesus palaa maan päälle, ja osa lähtee hampaiden kiristykseen ja osa aloittaa rauhan ajan, miten se Raamatussa kuvataankaan. Minä rakastan.

• TerveisinJokisalo

Ruotsalaisia ei välttämättä kiinnosta kuulla tulevaisuudessa miten heita huitajattiin Jeesus valtkunnan saapumisen puolesta ja sellai. En väitä olevani täydellinen, mutta ruotsissa olisi mukava käydä ilman senkummempaa pohtimista. Jos 1000 vuotta lukee Raamatussa onnea, niin sitte lukee. Joku voi kertoa sitte mikä mullakin menee sitte yliäyräiden. Jos ei ymmärrä, niin ei ymmärrä, ei sitä tarte hävetä. Minä rakastan ruotsalaista kansankotia, jos joku vaa kertoo, että onko siinä mitään rakastamista.

• SeuraavaksiChile

Eli ole ruotsalaisten pelikaverien kanssa Atztekki- mailla Jeesus aikana. Meille kerrotaan ns. kylmä bisse tyyliin, mitä nämä Atzteekit nyt sitte huijasivat. Jos tietää kondori- kotkan ja yhden kansan sävelmän, niin kai siinäkin voi olla ihmettelemistä, että joku huijasi Jeesus valtakunnan tähden omia. Minä rakastan suomalaisia huijareita, mutta kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä.

• Ruotsalainenkinkku

Tämä on ruotsalaista pohdintaa lanka- lauantaista. Minä rakastan Jeesusta, häntä joka tuo jonkun sen mitä sitte tuokaa, mutta ei hammasten kiristystä! Ei, minulle tonsu käteen ja radalle, nain ensimmäisen vastaan tulijan tai en. Joku nauraa joku kikattaa, mie vikise tai en. Hullut hulluja, mutta kun hullutkin korjataan kuntoon ala Jeesus, niin mitä siinä sitte kun toivomaan parasta itselleen ja muille tietty samat sanat, eli soronoo tai jotain. Kai ruotsissa jotain hyvää on? En tiedä, minä ole vain yksi ns. lanka- lauantai ilman sanoja, eli sinkku.

• Elämmeonnessa

Matti mainio ja Jussi juonio. Ruotsissa tämä ei ole tuttu juttu, mutta minä rakastan taas ja sellai. Joku voi mättää tai ei, mitä tätä selittämään. Englannissa valot sammunu ja jotain.

• Lähdenhuomenna

Tässä on 1000 vuotinen poltetun väkevän alkoholin tarina Ruotsista. Muuta en keksi. Tämmöinen on lopputulos. Viini muuttui vedeksi. Jos se on Jeesuksen lahja opetuslapsille, niin minä olen kyllä suomalainen, ei minussa mitään ihmeellistä, jauhan vain, että minä rakastan- juttua täällä. Ennen väkevää alkoholia oli viini väkevintä alkoholia. Ruotsia ei ollut edes olemassa ns. Viinin aikaan, siis ennenkuin väkevä alkoholi keksittiin. Siinä tarvitaan viiniä, että saadaan väkevää alkoholia, niin ymmärtänyt. Ja nyt olen täällä Martinan podium aikakaudella.

• Minätiedän

Ruotsalaiset ovat hiljaa. Minä täällä Suomessa suomeksi höpötän Jeesuksen takaisin tulosta. Ruotsissa tämä tulkitaan ties miten? Kai siellä ennustetaan jopa hyvää. Minä rakastan on vain sana tai kaksi. Mutta, jos tämän maan touhu, niin sitten se on. Ruotsissa meno on toisenlaista, josta minulla ei harmainta aavistusta. Mutta täällä ollaan kuin herran enkelit ilman mitään kummempaa syytä alkaa sekoilemaan tai jotain. Jeesus on ruotsalaisille varmaan Jeesus, mutta Suomessa Jeesus on spinotza jengille muuta kuin pinaatti keittoa tai lettua. Ruotsissa omat jutut. Minä olen minä. Jeesus voitti minut, mutta se on vain mielipide sarjakuvasta Kippari Kalle, joka söi pinaattia ja sai ihme voimat. Lie Jenkkilästä koko sarjakuva? En tiedä?

• Kiinnostavaa

Maailma on muuttunut, niin että vanhat totuudet ovat vanhentuneet. Nyt voi avata uuden totuuden torvi nurkan täällä netissä ja pohtia vaikka ruotsalaista elämän menoa ajan kuluksi. Tarkoitus on pitää Ruotsi tietyssä mielessä sopivan lähellä, etteivät pääse karkuun historian hämäriin tai jotain. Julkisuus toimii tietynlaisesti, harvemmin pettää, joten täällä voi asennella etäisyys mittareita ruotsalaiseen yhteiskuntaan. Asennus tapahtuu seuraavasti, eli perinteinen minä rakastan tähän ja sitte luo vaikka sää tiedotuksen jossa Suomen ja Ruotsin sää ovat lähtö kohdassa täysin samanlaiset. Maiden koon muuttaa tietokone kuvassa vain pienemmäksi, ja sään saa mahtumaan molemman maan kohdalle samanlaisena. Lisää ison auringon ja mukavasti sadetta eiköhän se siinä. Joka päivä samat säät ja eri puheet. Jonain päivänä huomaisi, että puhelee jo itekseen ammattilaisena harjoitelmia, että pääsisi liidaamaan eli johtamaan sää ohjelmaa. Ei nyt meteorologiksi vaan, vaikkapa tausta tiimiin.

• Eitämäoikeinonnistu

Jos Suomi ja Ruotsi olisi yhteinen valtakunta, tästä saisi joskus tulevaisuudessa kauniin sadun, paikasta jossa oli yksi suuri virta joka jakoi valtakunnan kahtia. Torniojoki. Sen virran vuolaus oli kahta kansaa yhdistävä tekiä. Suomi neito ja Ruotsi mamma olivat järkähtämättömästi paikoillaan jotta pohjolan luotilanka sai tehdä tehtävänsä ja valua pois valtamereen. Minä rakastan. Englanti oli joku kummitus joka vaelteli valtameren yllä. Tai jotain.

• Lähdenpitzalle

Tää o mahtava idea! Kuunteleln Beethovenia youtubessa napeilla, ja sain tämän idean! Tämän idean minä nyt kirjoitan: Suomi ja Ruotsi rakentavat yhteisen eduskunnan Tornionjoen päälle, jossa yhteiset kansan edustajat voivat heittää niin sanotusti vedet yhteiseen virtaan, eli käydä kusella vanhaa tyyliin, uusin neuvoin! Siis perämerestä tulee yhteinen sisämeri joka on puolustus lukko yhteiselle pääkaupungille nimeltä tiesmikä. Siis Suomen ja Ruotsin pääkaupungit siirretään Tornion joen suulle yhteiseksi suurkaupungiksi! Tornio! Mikä nimi olisi valmiina. Vihollisen pitäisi siirrellä fregattejaan aika syvälle Suomi- Ruotsin helmoihin perämerelle, jos haluaisi ylläättää uuden pääkaupungin.

• Uusipuolustuslinja

Jos Suomi menettää jossain tulevassa sodass etelä- Suomen niin Torniossa olis pääkaupunki odottamassa jengiä etelästä. Upeeta turvallisuus politiikkaa. Ruotsia ei tarvi häiritä. Etelä- Suomi olisi viholliselle ties kenelle syöttinä. Makupalana. Lappi odottaisi etelä- suomalaisia vaikka ikuisesti. Maailma muuttuu Eskoseni.

• TälläEduskuntaan

Puolustus on perämeren pohjassa olisi kevyt etelän heitto. Kaikki olisi perämeren pohjassa etelä- Suomesta katsoen. Perämeren helmi, uusi pääkaupunkimme, olisi perämeren pohjassa jo valmiiksi. Hieman sekava selittää. Miksi ei hyäkätä suoraan, vaan odottaa hetki jolloin voimme perääntyä meren pohjaan perämerelle ns. saaren suojaan. Esimerkiksi Ahvenan maa suojaisi saarena kuin kilpi uutta pääkaupunkiamme.

• Tääeiavaudukoskaan

Perämeren pohja loppuu joensuuhun, hieman sekavaa, mutta elokuva syväkurkku joka on aikuisviihde elokuva ilman järkeä, kertoo, että ties mitä. Tornio on perämeren suussa, etelästä katsoen. Suomen kieli vaan tämmöstä. Joensuu on kaupunki pohjois- karjalassa. Mutta iltatuulen tie on strateginen kokonaisuus suuruuden hulluille Jarlan sarjis ystäville. Persettä meren pohjassa- humppa idea kuvana meren pohjassa. Nautilus herkku suu, tai jotain.

• Tämävainmiete

Eli jos tilanteessa Venäjä siirtäisi pääkaupunkinsa Muurmanskiin, niin sitten Venäjän uusi pääkaupunki olisi Murmansk jäämeren rannalla. Tämä vain pohdinta. Venäjä voi siirtää painopisteensä raikkaisiin tuuliin. Ultima Thule, en muista suomennosta latinankielen heittoon.

• Saatanollaväärässä

Tällä pohdinnalla voin onnitella Ruotsin reinoja siitä, että Suomen Reinot ovat aina valmiina. Näin unen kansalaiset jota on vaikea uskoa. Tietyllä prosentilla Venäjälle tulee vallankaappaus ja Pietarin eliitti ei lähe lätkimään vaikka Suomeen rahoineen. Tälläisen suuntaisen unen näin. Ruotsin Reino nimisen unen Murmanskista. Tällä tavalla täällä pitää valehdella että Venäjän kulttuuri eliitti ottaa rennosti, eikä ns. Venäjän karhu hermostu. Siis Venäjällä raha eliitti ei välitä kansasta!

• Sanyoara

MIksi et hyökkäisi lännestä, kun kaikki on täysi selvää? Tuuli vie pilvetkin mennessään, vanha Japanilainen sanonta, tai siis jonain päivänä ruotsalaiset vaihtavat kuninkaansa omaan ja alkaa vanha sekoilu. Nykyään Ruotsin Reinoja hallitsee ranskalainen kuningas. Suomen Reinot ovat kiinalaisten pandojen alaisuudessa valmiina. Ruotsin kulta- ajat olivat huippuluokan sekoilua. Suomea ei ollut olemassakaan. Mutta, vanha valta maistuu makealle, on aika sanoa näkemiin.

• Mahdotontehtävä

Me menemme itään, kohtaamme siellä kiinalaiset. Purammae Kiinan muurin. Tuomme tänne ja rakennamme muurin jonnekin, kuin matkamuisto. Ei näin. Eikö olisi aika ottaa Reinot käyttöön ja hallita Ruotsia suomalaisella? Joku Erkki Kovapää sekoilee Ruotsiin! Antaa potut pottuina.

• Suomiokoo

Valitettavasti aika kypsä. Jos suomalainen Reino halliitsisi mielensä mukaan Ruotsia, ja tekisi, kuten minä toivon Suomessa. Niin Suomen Radio suljettaisiin! Ihan totta, ainoota vaa, että ns. Ruotsin rotta radio Suomessa ottaisi Erkki ns. epäpirulta valtikan ja tilanne tulisi ns. moraaliton noita, siis voimamies eli Justus Voimanainen, eli pirullinen! Valtikka olisi siis epävakaa Jorma Monoliitolla, joka haluaisi hallita Erkki Kovapäänä Ruotsia ja heitä Reinoja. Jörö Jukka olisi muuttava Ruotsin Lappiin! Ensi käsky!

• Meneemiljoonavuotta

Hylkiö sanalla Suomen Reinot valitsivat uuden aateliston tänne Suomeen. Hylkiö sana tarkoittaisi sitä, että no se selviää nollassa sekunnissa lukioille, siis Suomen Reinot kokisivat uus renesanssin! Suomessa Erkki Kovapää tekisi uudistukset, kuten Ruotsissa. Ruotsin viranomaiset ihailisivat uutta maailman menoa Lapistansa käsin! Annetaan Erkin hoitaa hommat, kaikuisi täällä, mutta ei radiossa. Se olisi suljettu. Ymmärrätte varmaan idean. Suomen uudistukset ovat Suomen radio. Uudikset lopetettaisiin Suomessa. Ja sellai.

• Vääräävalhettalie

Tässä hallitaan Raamatun mukaan Juudaksella! Muut opetuslapset eivät kelpaa jostain syystä. Venäjä ihailee tämmöstä, tulee sinne Maolais kausi tai ei. Suomea hallitaan ihan jollain muulla. Ruotsalaiset ovat lukeneet ns. Maonsa, eli lie Raamatun. Siellä pitää tapahtua. Siellä pitää olla menoa, ja sellai. Mielestäni kyllä tämä suomalaisiltakin onnistui, yhdellä Dressman mainoksen möreellä äänellä, eli ottakaa Ruotsin Reinot ja tehkää heille paikka heidän Lapista sellaiseksi että oikeaa sanana ei tarte mainita. On vain väärää!

• Haluankaiken

Star Warssissa Dart Wader on siis Juudas. Saksassa sanotaan keisarillisesti, että täällä väärin. Ruotsissa Reinolassa siis vanhoina kuninkaallisina aikoina sanottiin siellä väärin tapahtuu. Vain mielipide. Kuninigas kunnat omanlaisia. Suomessa ydinvoima kiinni ja metsät suojeluun. D- vitamiini rasvaliukosena pois elintarvikkeista, eli Suomen Reino hallitsisi Juudaksella Raamatusta lie täältä Saksan tyyliin, sisäpolitiikkaa.

• Rallikansallesponsoreita

Eli kaunista Veeraa! Tässä koodi sana. Lähtö Dart wader, koodi Saksan keisari vaikka Wilhelmiina makkara kaupasta. Elokuva vaikka Munkkiniemen kreivi. Koodi Ranskan vallankumous ja sellai. En muista elokuvan nimeä, jossa kaunis Veera laittaa kahvi. Koodi Tervahöyry.

• Alkoholivie

Yrityksestä kyllä palkitaan yleensä. Ties miten. Kun lähtee soitellen sotaan, saa vastaansa ystävän, tai jotain. Siis lämpimäisiä. Kylmä talvi tulossa, en ole tämän maan hallitsija, enkä siipihallitsija, joka on pakenemassa ns. Ruotsiin koko aika, eli Norjaan turvaan, jos vallankaappaus tapahtuu. Vastavallankaappausta ei ole suunnitteilla.

• Muutaeitarvita

Huomatkaa Ruotsin hallinto tai kuningas aikoinaan ennen ranskalaista kuningasta oli se joka teki mitä teki. Juudas Raamatusta teki mitä teki. Muut olivat lampaita. Tässä kone ottaa kierroksia nyky tyyliin. Ennen ties mitä. Totelkaa idiootit, ehkä lyhykäisyydessään. Siinä idea. Jos ei totellut, oli Juudas! Tällä tyylillä menen minne menen. Raamattu tässä laki kirja.

• KiitosKansaLuottamuksest

Suomalaiset Reinot muka itsepäisiä. Mutta mitä ovat ruotsalaiset! Hallitsevat itsepäisyydellä. Suomalaisia ääliöitä. Nouse kansa suosta, nouse! Kalevala tyyli. Tässä irvaillaan suomalaiselle miehelle! Kauhee probagandaa. Mutta menneet menneitä. Vain yhden reino- tohvelin tarvitsisin, siis Suomen sisäpolitiikkaa pienet hoidot.

• Minähaluankuulla

Nyt pitäisi luoda sellainen hallinto, että aatelisto pitäisi Kuninkaan rauhallisena, on siellä jalassa yksi reino- tohveli tai kaksi. Siis tälläinen hallinto luonnos jossa aateliston peffan nuoleminen on monisuuntaista. On siis monta kuningasta. Aatelisto pitää Kuninkaiden puolia. Ymmärrätte varmaan, että Kuninkaan mieleen ei tuoda muuta, kuin mitä sinne taivaaseen ollaan muutenkin viemässä. Aarteita. Taivaallisia aarteita. Taivas rajana, siinä on Kuningas ennen taivasta tohveleilla tai ei.

• Mielimutustelee

Täällä vihataan siis Juudasta, se on kohteliasta Ruotsissa. Suomalaiset ovat valmiina alistumaan taas. Näin toteaisi joku perus ruotsalainen ehkä, jos kuulisi tämän tai lukisi omalla kielellään. Kukaan ei ole täydellinen, ei edes Juudas ollut. Miksi Juudas otti raskaasti, kun petti, tai siis vaihtoi herraansa. Tai ties mitä. Niin viekää terveisiä, on ruotsalainen salaisuus. Tuokaa terveisiä on saksalainen emävale.

• Tosikiinnostavaa

Olen kiinnostunut pesäpallosta. Tässä viedään ns. äkkiväärää pesälle lie kaksi?

• Ennentaivasta

Jos venäläinen myrkytetään Englannissa, niin Venäjällä ei ole ilmeisesti ns. Juudas kautta menossa. Tsaari ei hallitse Venäjää. Äiti Venäjää. Ruotsalainen äiti on valmiina palamaan kuningas kauteen tai jotain. Venäjä ei välttämättä myrkyttänyt venäläistä Englannissa, mutta kuninkaiden aikana ei oikein kannattanut myrkytellä kuninkaan tai toisen maan hallitsijan mieltä paskalla mitä idiootit keksivätkään. Hallitsijoiden piti antaa olla rauhassa, siinä ideani. Antakaa aateliston nuolla minunkin persettä niin sanotusti, jos ymmärrätte ns. yskän.

• Enhaluamyrkkyä

Turvaa, ole hiljaa! Täällä ei ala keskenkasvuiset sekoilemaan! Myrkyttäköön kaikki muut paitsi minut ja sukulaiseni, niin se on siinä! Minä olen ulkokultainen ruotsalaisittain ja tohvelit jalassa tai ei. Minä en ala tällaista kuuntelemaan tai lukemaan. Niin, näin voi päätellä ihmisen osan Juudas menossa. Kaiken maailman idiootti Juudaat täällä sekoilee, myrkkyä kidukset täynnä tai ei. Tämän maan myrkyttäjiä ei vain saada kiinni lie? Eikä ihmiset välitä. He ovat Juudaita Raamatusta Ruotsin kuningas pohdinnalla tai jotain. Yks pettää aina, yhden takia ei petetä, tai jotain.

• Koiranuolee

Nuole minun persettäni, minä nuolen sinun persettäsi. Sinä olet tartuttanut itseesj häpeän. Häpeä koira! Palaa oksennuksellesi, tämä on Raamatusta tämä koira juttu, ei nuolemis juttu.

• KultaJaskaiso

Syvärin Jaska oikeella, Reino vetää vasemmalta sisään. Kissan mieltä. Tuokaa kuulas oravan paisti! Kuusi laulaa, me olemme ihmisia, kaatakaa vaa, mutta älkää syökö oravaa!

• OlenSivistynyt

Kärpäs tontut vievät uhrikivelle, eli huumeet tässä jutussa vievät ihmisen siihen tilaan, että kärpästonttu ponnahtaa taas ulos, kun on reikä päässä, säässä kuin säässä. Tämä vain pohdintaa ihmisen mielestä, joka ponnahtaa lyttyyn kun syö kärpästonttua, riivattua paistia, elon lasku opilla, Ruottia tähä ei tarte, ku opiskella lukiossa.

• Nilkitihmisia

Tämä perustuu nilkki teoriaan. Nilkit seuraavat heitä joilla ei mene lujaa. Jos muut pysähtyvät merkistä, ja ne joilla menee lujaa jatkavat, niin nilkit seuraavat johtajaa. Vain pohdinta, mielipide,

• NiinSemmoista

Huumeiden käyttäjät käyttäytyvät tietyssä mielessä poikkeuksellisesti. Mutta miten he eroavat niistä jotka eivät huumeita? En keksi muuta, kuin jatkuva veto päällä, säällä kuin säällä.

• OlenJeesus

Rysä teoriassa huumeiden käyttäjät kun narahtaa, niin myrkyttäjät narahtaa. Hieman sekava juttu, mutta yhteiskunta on mikä on. Ihmiset luottavat johonki, vaikka Ruotsin kuninkaaseen, mutta reino- tossuja voi mutustella vain koirat, ja nekin pitää ruokkia.

• Olensinkku

Jonku jutun mukaan kaikki olivat taivaassa ennen maailman alkua. Siellä ei tämmösiä lie tarvinnut pohtia minun, ihmisen. Olin taivaassa ja tein tein, tai olin tekemättä. Ruotsalaiset olivat suunnilleen oikeella ja sellai. Oli rauhallista tai jotain. Näin kristallipallosta, että kirjoittelen näitä eräänä kauniina päivänä nettilaitteeseen ja mietin, että jotain, siis mietin mitä mietin.

• Kannattaahaaveilla

Eput ja kappale, jossa lauletaan jääpaloista ja että voisi kivesta pois vettä puristaa. Kerto säe taitaa mennä, että en saa mielestä sinua, en saa, en saa, etkö muistaisi minua ja niin edes päin. Näin unta, että ruotsalaiset vihaavat heitä jotka saivat ensimmäisinä ns. tiedon. siis juutalaisia. Siis ruotsalaiset! Että kehtaavat! Kyllä! Mitä tämä tarkoittaa! Sitä, että muutama latino Ruotsissa on liikaa lattari musiikin ystäville. Kuka voisi uskoa, että raskaan työn raatajat eivät jaksakaan tehdä duunia, vaan ovat velttoilemassa koko ajan? Kyllä. Haave jostain on tyhjyyttä!

• Ettänääotaanpois

En mene naimisiin hänen kanssaan joka sieltä missä ei aurinko paista. En halua pimeyttä elämääni, olen aina varmistelemassa osaani, että ihmiset eivät polkisi minua alleen. Minä pelkään, mutta pelkään ennakkona. Tämä on ennakko pelkoa. Tämmöistä on ennakko pelko. Jos haluat valita ennakko ruudun joitakuista ruuduista ja tiedät että se on Juutalainen, niin huomaat, että joskus taivaalta sataa paskaa. Minä pelkää. Lehto oli jiivee divisjoonan mies. Tuntemattomassa. Minä olen Talvisodassa karjalainen lihapiirakka, ja pelkään.

• Demokratia

Muuta en Ruotsista keksi. Pimeys on laskeutumassa, mutta unessani näin niin kauniisti jonku puun olevan kukassa tai jotain. Oli ilmeisesti kevät? Minä istuin autossa, ja aurinko paisto. Ei, en kerro koko unta, mutta näin tämä noin viikko sitte. Jeesus tulkinnalla, on tullut kevät ja Jeesus tulee nyt sitte takaisin. Tämä on Raamatusta jossa Jeesus vihjaa, että kun puu on lehdessä tai jotain on kevät. Silloin hän saapuu takaisin. Voin tulkita uneni väärin, mutta minun on niin ikävä sitten. Minä ikävöin, tiedättekö, että tänne en kirjoita edes kautta rantain, mitä ikävöin. Minä sitten vain ikävöin. Jeesus pyyhkii kyyneleeni. Minä kysyn Jeesukselta, olinko minä oikeassa työn suhteen? Ties mitä hän vastaa. Tuskin vihtaa tarjoaa, ja toivottaa hyvää perkelettä! Olenkin vihtahousu! Ha ha haa, apuaa!

• Jotainkevyttä

Jeesus oli levoton. Käveli vain ympärinsä. Ei pidä paikkaansa! Jeesus oli mitä oli, ei ole kysymys yksilöstä. On kysymys naisesta tässä maassa. Minä voitan romuralli teorialla. En muulla teorialla. Minä peluutan romurallia, urheilua Amerikasta. Jos en pääse isoihin pöytiin taivaaseen ja saan vain murusia, niin sitte kävi niin. Mutta minä olen Jeesus. Tämä on peluuttamista. Ei muuta.Nakkispydäri, eli lie lihapiirakka nakeilla tai makkaralla. Siis pyttipannu on spydari lie, mutta välillä lihapiirakka ehkä?

• Valovieeteenpäin

En osaa Ruotsia, kuin hieman. Poliittista jargoniaa en osaa kuin hieman, siis Suomen kieltä politiikasta. Ei tämä niin huolestuttavaa kuitenkaan ole. Eppu Normaali ja kappale Tien päällä istun ja mietin, ja sitte kappale musiikkia jotenki niin, että että miksi näin, kuvaasi katsomaan jäin? Siis yksi kohta suunnilleen Eppujen kappaleesta. Jos kukaan ei lue tekstejäni, niin nämä ovat pöytälaatikko tekstejä minulle sitten.

• Muistansinut

Minun kai piti mennä naimisiin. Olin nuori ja viaton. Mutta en mennytkään. Eppu Normaalin kappale, tässä seison tässä kulmassa kadun ja mietin, että miksi, toinen tahtoo toisen ja toinen tahtoo lautturiksi, siis jotenkin näin muistaakseni Valkoinen kupla levyltä. Kun olet poissa, toinen biisi. Siis en muista kaikkea, mutta muistan jotain. En muista miksi Ruotsi on niin kaunis. En vain muista.

• TämäeikerroRuotsi

Poliittinen jargonia on teutooniasta seuraava. Siis suoraan Rooman valtakunnasta, vaikkapa Turms, kuolematon Mika Waltarin poliittinen viihderomaani jostain Rooman valtakunnasta. Ei huoli, ei hätä. Hallinto, on läpimätä.

• Raskasonaskel

Jos lähtee Suomen kieli, niin ei siinä mitään. Jos sen pystyy havaitsemaan vielä, että ei mene jakeluun. Otetaan vähän Ruotsin kieltä. Ja se jos ei avaudu vielä, niin eiköhän se siitä. Muistaa vielä jotain, muutakin kuin Jäätelökesä kappaleen ja Maaritin. Niin, kyllä Hurmerinnat osaa, eiköhän se siitä. Se oli silloin, aikoinaan nakkisodan aikaan. Se oli menoa ja sellai. Mistä sitä ihminen tietää, että vanhempana ei muista enään mitään? Tällä laitteella voi tehdä havaintoja ja boostata vähä mieltänsä, että kävis raskaaksi vaikka en ole tykistön reserviläisiä.

• Enjaksaenään

Janna vei Hurmerintojen elannon, niin minne vei Elannot, nuo kaupat historian, ja Hankkija iso firma meni konkkaan. Niin se on isojen firmojen historiaa. Rokin ja popin jättiläiset tässä maassa jotain, lie tienaavat, mutta Värtsilän konkurssi aikoinaan oli lie jotain. Sukupolvi joka on nyt noin niinku kauniita sanoja iässä tarvitsee hieman jotain ties mitä. Siis elämä on tämmöistä, minä olen sukupolveni ääni. Minä olen minä. Minä tarvitsen subtraalia ja rakkautta, kuten eräässä mainoksessa sanottiin aikoinaan. MInä haluan alsukral- mainoksen ja foogelin eginaforsen telkkariin mainoksia, kiitos.

• Tangoluoonnen

Ikä pyrämidi pienenee mitä vanhempi on sukupolvi lie. Tämmöinen pyramidi joka on siin sorvaajan armotonta tehdas työtä. Siis tässä maassa ei ole enään tietyn ikäisiä ihmisiä lainkaan. Jonain vuonna syntyneet ihmiset ovat vuosikertansa viimesiä. Minä kuulu jo sorvattaviin vuosikertoihin. Ei niitä rahoja saa kuulemma edes tuon puoleisessa omalle tilille. Jos saa niin niitä ei voi käyttää, kun ei ole paikalla. Seuraavat sukupolvet ja niin sanotut vuosikerrat tekevät mitä tekevät. Mutta tangoa he eivät kuunnella.

• Suoraanylös

Tango loi huippusuhdanteen. Jos tästä elintaso vielä nousee, niin sitten nousee. Vuoristoradassa on välillä muutakin, kuin tasainen korkea kohta. Mutta jos vedetään vaan ylöspäin, niin semmoista sitte. En ymmärrä kuin tangoa. Tässä ei ole enään tangoa, joten minun ei tarte välittää lie ja sellai.

• Jupittekirahaa

Täällä on yksi sana vielä minulla antaa kuin lahjuksena tänne nettiin. Omalla kotikielelläni, ja se on se, että jos joku saamarin jästipää tulee selittämään, että ompas komee juppi auto. Niin ennen oli juppi aika.

• Eipalapohjaan

Ihmiset haluavat tehdä ruokaa keittiöissänsä ja käyttää kuiva tai tuore hiivaa leivän laittoon. Ihmisillä on kodinkoneet jotka hiljaisia, ja he tykkäävät olla keittiössä ja lukea resepteja ruuanlaittoon. He tykkäävät olla keittiössä! Upeaa muotoilua ja järkeistämistä. Upeita ruoka hetkiä.

• Upeeidea

Jos ihmiset ottavat jääkaappien sisällöitä kuvia ja laittavat tänne nettiin. Semmoinen hyvä, tukeva jääkaappi täynnä ruokaa! Eräässä ranskakerma mainoksesssa ranskalainen kokki oli jääkaapissa ja ojensi tuotteen jota mainostettiin, en muista miten mainos. Nainen oli siinä mainoksessa keittiössä.

• Haluannaisen

Jos jengi esittelee pankki tilinsä saldoa telkkarissa, niin joku sukupolvestani on ideoinut televisio ohjelman, jonka nimi ei tule olemaan , että pätäkkää on! Kattokaa tätä mun tiliä! Upee tili. Paksu tili. Kuin vihko koulumuistoista.

• Upeaautorassiniminen

Olen sukupolveni ääni torvi. Minua ei huomioida, pääsen vapauteen. Pianisti ei ennen huomioitu. Minä tuon viestin. Eli viestin tuoja on vain katalysaattori ja viesti viedään moottoriin jossa se puretaan ja palautetaan niin niin.

• Envoitaata

Sämpyla juttu. Kaikki mitä on ennen sitä tilannetta, että pöytä on katettu ja sämpylat ovat paistumassa uunissa. Siihen pitää lopettaa, kaikki on takuulla siihen asti. Vain mielipide, ruoka on ruokaa ja ikä pyrämidi tekee tehtävänsä. Tässä voi vielä valehdella, siis ennen sitä kohtaa kun sämpylät ovat uunissa ja pöytä on katettu. Siihen loppu minun järkeni tässä julkisesti.

• Heeivätvoipäätellä

Tästä kohasta eteenpäin kukaan ei voi päätellä mitä mietin. Sämpylät uunissa, pöytä katettu. Ihmisillä on omat jutut. intro ja joku luonnos ja juttu on siinä ja kauheet kiusaamista. Mutta tämä vain pohdinta keittiöstä.

• Kauniitasanoja

Ruoka on pyhä asia tässä maassa, jos se ei selvä, niin sitte ei kiinnosta ruuan laitto tai jotain. Ihmiset ovat tällä menemässä eivät tulemassa enään. Jos tämä ei kiinnosta voi olla ja jotain. Ihmisiä ei osata korjata jos ne hajoo.

• Päästäinennimimerk

Hyvän sämpylän tuntee tai on tuntematta. Mutta jos joku tekee surkeeta sämpylää niin ruokaa ei halveerata vielä lainkaan. Jos joku tekee sämpylöitä niin kuin siis jos verrataan johonkin perus juttuun missä ihmiset ovat jo valmiiksi tietoisia jostain mikä on siis surkeaa, niin ei tässäkää tapauksessa mielestäni halveerata ruokaa. Ruoka on pyhää, mutta surkea ruoka voi olla hirveetä ties mitä kurjuus sanoja. Rakkaus sana leivotaan leipään, tai jotain.

• Eiriidellä

Oikee järjen jättiläiset, Tritonin kuninkaat! Upee nimi, kaukainen tähti. Ruoka keskustelut voivat olla kauheita. Jopa kirjoissa, jopa romaaneissa.

• Minähaluanlisää

Yleisteorialla tämän koko kirjoitteluni voi käydä vaikkapa koulun tunnilla läpi. Opettaja esittelee ja lukee alusta asti näitä viestejäni oppilaille, ja opettaja näyttää myös muita viestejä täältä ja kertoo yleisluontosesti tästä paikasta. Alkaa niin sanottu yleis osuus. Ihmiset tulkitsevat näitä tekstejä lie näin, ainakin naiset jos lukevat näitä tekstejä. Mutta armeijan käyneillä reserviläisillä siis suurin osa miehiä on muitakin pohdintoja, kuin että tämä noin sadas viestini kaiku- sanalla triini on nyt jotain alkiolaista paskaa, mutta triinin jälkeen tulee fiini tai liini ja sitte taas ihmettelyy, eli siriusta tähdestä viis tai kuus ja menoks oopperaa, siis tämä on viihdettä mutta kaikki on rutiinia tässä maassa tietyssä mielessä. Joku opettaja voi ymmärtää minua.

• Entiedävieläkään

Näillä pohdinnoilla Mika Waltari ei tajunnu vanhemmiten yhtään mitään. Hän joutu kirjoittelemaan kirjoja, jotka olivat lapsellisia, mutta hän ei urautunut omassa mielessään. Jotkut lukevat näitä tekstejä täältä ja tuomitsevat kirtjoittajat, että tämä kirjoittelu on sairasta tai jotain. He urautuvat omalla tavallaan. En tiedä, mutta oma mieleni urautuu raskaasti. Jos koittaa jotain kivaa sitte järjestää arkeensa, ja unohtaa ittensä kaiken keskelle hetkeksi, niin huomaa että ei oikein enää muista ja välitä niistä asioista mistä nuorena välitti. Minä pidän unipäiväkirjoja, että unet varoittaisivat jos tämä menee ns. punaiselle, eli vaaralliseksi. Yhdessä toisessa saitissa meni vaaralliseksi, kun kehuin liian nuorta naista. Jotku miehet unessa protestoivat. Ja toisessa unessa myöhemmin selvisi, että olisi pitänyt kirjoittaa vanhemmasta naisesta lähtien, siis olla kohtelias. Jota minä en tiennyt.

• Hänoliihminen

Waltarin Mika ei tienny ns. jutussa Jeesuksen puhelin numeroo vaikka Ruotsiin. Eliitti haukku Mikaa aikoinaan. Kirjoitti surkeita kirjoja työläisille. Mika nosti boonukset, eli rojaltit, eli rahat. Teki voittoo. Mika oli nuori metsästäjä, isoilla hapoilla. Mika nautti menestyksestä, mutta ei välttämättä tienny omaa nimeensä enempää. Hän oli jalostunut keikari.

• Haluaisinrapsakka

Vanha koira ei opi uusia temppuja. Mitä sä koitat sanoo, esimerkiksi ruotsalaisista reino- tossuilla, katotaan nää kuviota aluksi. Niin mä haluu Keijo Keke Rosberg suomessa sanoo että takajousitus on laimea tällä hetkellä. Pitäisi viime unen mukaan antaa ilman kiertää oikean laisesti taka akselille. Kaarre ajo, iltatähti, pikku vaavelit, elämän valot. Tulokset, siis tämä on parodiaa formula kuskista 30- vuoden takaa. Ei nyky kuskeista. Tämä menee tietyllä äänellä ja äänen painolla, tätä sanotaan imitaatioksi. Edes menny urheilu pomo oli Petäjä nimeltään. Häntä voisi kanssa imitoida. Waltari ei käyttänyt tämmöisiä imitointi juttuja kirjoissaan. Kirjoitti vaan.

• Minähaluan

Juice teki Tikanmäe kanssa ja ketä siellä oli mukan, Pellonpää laulo kappaleen Keke keke keke keke Rosbäri Roosbäri, artikulaatio imitaatio tulee keke toistosta, Se sanotaan tosinopeesti sana keke. Se on vaan ke toistoistoa, sillä pääsee Petäjän artikulaatioon kiinni. MInä sanoo, että ja sellai. Petäjä puhu tosi selkeästi Ala- Tikkuran Shellillä on lääkelaukku juttu oli julkisuudessa. Helsingin menoo.

• Henkilökohtaisestihalu

Juicen kappaleissa lie aina pohja murina kuulijan tulkinnalla on kissa, iso kissa syliin, niin murinaa niin mur muurr muurr murre se tässä, setä tai ei. Näi. nii kirjottelee siellä satuja. Abba vedetään tuuttiin kuin uneen näin lie, ties mite. mutta Abba sedät Ruotsista. Juice suomalaine. Minä Tritonin kuninkaita vastaan joukkue pelissä, Petäjästäbiisi kohta, olen Siriuksessa puolustus asianajaja.

• Minäpelkään

Mika Waltari huijas tällä tyylillä, iso kalu kaulassa, niin kissa, iso kisu, niin tai näin, kieku ja kaiku. Siellä on televisiossa tämän maan elitti, niin joku siellä kirjottaa, Mika sedästä. ja Mika setä rapsuttelee Kaiku kissaa vaikka. On, kyllä on annettu ruokaa ja silitetty, mutta maailman meno on mitä on. Niin tai näin, minäkin kuljin aina väärinpäin, siis allapäin, niin muurr muurr jos Sariola kirjoitti Susikoskensa ja Leivättömän pöydän ääressä niin jos pullat ovat vielä taikin asteella, niin eiköhän huijata nyt sitte tällä tyylillä. Aasialainen kiinassa voi katsoa televisota vaikka ruotsalaista ohjelmaa ja olla vaa makkaraleivä kanssa kahe.

• Meolemme

Ruotsalsaiset ovat tavallaan jo jakaneet tämän maan jos saavat tämän Suomen uudelleen haltuun. Luotettavat ihmiset hallitsevat maakuntiaan kuin omiaan, kunhan ovat Ruotsiin päin uskollisia. Tämän maan historia Ruotsi painotteinen viimeiset tuhat vuotta. Tällä kuviolla voimme luoda uuden kappaleen musiikki markkinoille jossa Jeesus luo viimeisen katseensa maan päälliseen elämäänsä ja heittää tuskasesti ns. viitoset ja vajoaa tajunsa pimeyksiin ristillä jonka paikan voi karttasovellutuksella suunnilleen kattoo älypuhelimella. Huomaatteko lukiat, minä en voi kirjoittaa altavastajasta yhtään mitään. Ruotsi ei ole altavastaaja. Islamilaiset ovat valmiina hallitsemaan myös Ruotsia. Ei suomalaisia.

• Halleluuja

Kaikki uskonnot kivoja. Rivot sanat rivoja. Alhainen mieli, on täynnä ylpeyttä ja se vie syntiin. Ylpeys vie syntiin. Siis raamatussa, sanotaan. Ahneella paskanen loppu, mutta Raamatussa se sanotaan toisin. Ylpeys on lakeemuksen edessä voimanton. Suunnilleen näin, Eli Ylpeys käy lankeemuksen edessä! Näin sanotaan Raamatussa. Kyllä! Muistin. Että rakkaus on annettu ihmiselle lahjaksi Tritonin kuninkailta, vaikka Ruotsin kuninkailta, tehkää mitä tehkää, Mika Waltari, minä: Olen leijona, sinä: olen Sirius. Me kaikki uskomme jaloon kohtaloon.

• EnkäPoliitikoista

Koetan harjoitella passaus- tekniikkaa. Eli rakennan löysän teorian johon voin upota vapaa- ajallani. Tritonin kuninkaat vastaan Siriuksen leijonat. Jännä ottelu. Suomi vastaan Ruotsi, valehdellaan- peli. Mika Waltari aloittaa potkasemalla kiekon katsomoon. Mika Waltari kommentoi: Kissa iso, on sylissä, kyllä on. Minä Mika Waltari potkin vaikka kiekkoo, enkä syötä kellekään. Tauno Palo ties mitä, tapasin en, tapasin myös Ansa Ikosen, mitä siitä. Näyttelijät hirmu muisti ja sellai, tämä jatkuisi ikuisesti, lie on tarkoituski. Siis kissa iso, kun kirjailijasta kyse. Muusikko kevyt musiikki, iso kissa. Eli iso sana kissa sanan eteen. Jos Maarit Hurmerinta pohtii elämää jaliskentällä huumorilla, niin kissa iso juicen tyyliin eteen ja antaa mennä. Kirjalijat kissa on jälkeen ison. Siis iso kissa kirjailija. Näyttelijöistä en tiedä?

• Eiainakeksi

Siis iso kissa on ranskalainen letukka. Citroen auto historiasta Juicen tyyliin. Mika Waltari on jotain muuta, mutta ei iso kissa letukka ranskasta Citroen merkkinen auto. Mika Waltari jotain muuta. Siis lie muistini mukaan kissa iso auto. Esimerkiksi kismet kissa iso auto on? Jotain.

• Jargonianainen

Palvelu tänne jossa ihmiset tekevät seinätaidetta. Niitä voi vilkuilla katsojat täällä sivustolla. Anarkistit tekee seinää niinku värikkäämmiks. Vaikka Ruotsalaista kansankotia. Ymmärrättekö idean? Tässä voi kirjottaa, mutta tässä ei voi maalata vaikka seinään iskulauseita, hajuttomasti, turvallisesti. Ei ehkä ikuisesti. Olen sinun .

• Totelkaavoimaa

Kuvallinen ilmaisu on kielletty Raamatussa, tiukka tulkinta. Ei kuvia. Ei sielua. Suomi on mitä on.

• VaikkaAnkerias

Eräs tuttuni, joka ei ollut ruotsalainen, jutteli näin: neljä-, viis-, kuus-, seittemänkymppinen vanha Ikaros lentää aurinkoon.Siis antiikin taruista tai mistä vaan Jaska Jokusta jotain sitte, eiköhän mee jotenki jonku päähä. En jää kiinni mutta meno on vaan mitä on. Naisten osa tässä maassa hurja. Ehkä joku ministeri nainen joskus haluu mut puolisokseen, mä rakastan sitä sitte. Olen vallan kade. Tässä mun jutut. Kukaan ei saa mua kiinni. Mä tiedän sen, mutta naisilla voi olla herkkä sydän, ja itkua tihrustavat helposti. Mä annan bäisää tälle jengille. Arvostusta. Mä haluun ministerin, mutta mä en varmaan saa ministeriä. Mä vähän huokaan, koska tämä maailma on tällainen paikka. Mä olen Tritonin Kuninkaita ja mä pelaan yhtä Jaskaa vastaan joka on sirius leijona.

• Minäkäynuntaläpi

Keittiöön vain Otto- automaatti, ja se olisi siinä. Että kotona keittiössä, ihan omassa vaikkapa vuokra- asunnossa olisi Otto- automaatti! Kyllä. että siitä voisi nostaa ite rahaa, omassa kodissa kylla! Ihanaa, tämä on ihana idea, eikö olekkin! Jeesus pyyhkii joka yö kyyneleeni, joka yo Jeesus tuo minulle ihania juttuja uneen. Jeesus pyyhkii mun lasit toivottavasti tulevaisuudessakin. Jeesusksella vain kummallinen tyyli unissa pyyhkiä minun ns. autoni tuuli lasi. Niin, unessa olen unessa, mutta herättyäni minä en ummärrä unta jostain syystä. Uni on mysteeri. Unta pitää alkaa käymään läpi jotenkin.

• Eiolluromaani

Luin vain kirjan ulkomailta, jossa tuonpuoleinen oli hieman toisenlainen kuin Danten kirjassa, jossa helvettiä kai kuvataan. Lukemassani kirjassa Mika Waltari on tällä hetkellä huumorilla juomassa kahvi jonku pelle pelottoman kaa. Siis se oli kirjan idea, että ihminen vie luontosa mukanaan, vaikka leikkisänki, ja meno jatkuu.

• Minähaluan

Noin on mun rahoja. Eikä ole, ne ovat siellä, mutta ne eivät ole sun rahoja. Tämä asunto voi olla sun, mutta Otto- automaatissa olevat rahat eivät ole sun. Sun pitää nostaa ne eka! Mä haluun ne sieltä mulle itelleni. Olkoon vaikka keittiössä Otto- automaatti. Tää on mun asunto, ne mun rahoja, jos Otto-automaatti on mun asunnossa. Mulla on avaimet tähän asuntoon, siis Otto- automaatin rahat keittiössä ovat minun rahojani. Ei, ne ovat pankin rahoja. Jos nostat ne, ne ovat sinun rahoja. Ei, minä otan koko Otto- automaatin, koska minä haluan, että rahat ovat minun ei pankin, jos pankki tuo tähän asuntoon Otto- automaatin. Minua häiritsee, että ne rahat ovat siellä Otto- automaatin sisällä minun asunnossani. Mutta, tämä on vain ruotsalaista kohteliaisuutta.

• EnmeneRuotsiin

Pankin rahat olisivat kohteliaasti ruotsalaisittain hetken minun, jos Otto- automaatti olisi asuntoni keittiössä! Minä omistaisin setelit jotka ovat Otto- automaatissa osaksi. Minä olisin salarikas. Hieman. Minulla olisi suunnitelmia, ehkä. Mutta, rahat Otto- automaatissa olisivat minun asunnossani, minun kontrollin alaisina hyvässä huomassa. Minä saalistaisin rahaa keittiössä. Tai jotain.

• Ystävänisanoisi

Voisin ryhtyä säästämään rahaa, jos Otto- automaatti olisi keittiössäni. Minun pitäisi nostaa rahaa Otto-automaatilta keittiössäni. Nostaisin omaa rahaa keittiössäni pankin Otto- automaatilta. Saituus voisi tulla osakseni. Alkaisin pihtailemaan. En kuluttaisi rahaa. Säästäisin. Pankin Otto- automaatti keskustelisi minulle keittiössä, hieman hiljaa, mutta tämä vain koe. En tiedä mitä todellisuudessa tapahtuisi? Anna mulle, sanoisinko niin Otto- automaatilla keittiössäni joskus Otto- automaatille?

• SiistähäntyyliinEput

Käytetty Otto- automaatti olohuoneeseen. Sen sisällä käteistä 2000 euroa. Jos nostaa 20 euroa, niin tilille jää 1980 euroa. Otto- automaatilta Oiva- toikka tilanteessa otetaan mitä otetaan. A. Aallon rytmiorkesteri tehny kappaleen, jossa mainitaan Oiva Toikan lasiteos kirjahyllyssä. Vieressä Alister Mac Cleanin teos Saattue Muurmanskiin. siis vain juttu. Oiva Toikasta olohuoneessa vuonna 2018, kun olin pieni niin kuin sieni.

• Jokukappale

Jos on hajamielinen ja nostaa koti Otto- automaatilta 20 euroa ja laitta sen keittiössö mikro- aaltouuniin tai paistin pannulle tai uuniin vaikka jäätelön kera, kun on nähnyt Molbergin elokuvan lie Tampereelta, en muista nimeä. Siinä elokuvassa mies syö rahaa! Tässä kirjoitelmassa rahaa tuhotaan hajamielisyyden tähden. Ei sitä aina muista. Laittaa jääkaappiin aivonsa ja lähtee ulos. Tulee takaisin ja katsoo jääkaappiin. Kauan etsin, kunnes löysin, sama pää kesät talvet.

• Opistoinsinööri

Jeesus auttaa meitä tiellä uskon varjoihin. Isät etsivät poikiaan. Olemme levottomia, ei lepra sairaita savolaisia. Tämä lähtee pois, juutalainen koki kovia toisessa, mitä lie kolmosessa? Ihminen luojansa luoma. Korjaa sadon, korjaa auton, ei korjaa mieltä jalon. Viini on tummaa kuljen yössä, Ihminen on syössä. siis runo mitalla en lyö päätä. Naisen osa on mitata vaikka säätä. Kauan etsin, kunnes löysin, Akselin ja Elinan vöisin. Runon aika ruutana kala, Ruotsi on suupala. Kissa on nauku. Mika on Waltarin kaiku. Akselin ja Elinan humppa. Minun on aika Skumppa, johtaa kelaa, minä tahdon relaa.

• Olenväsynytjalopeura

En osaa runoilla, sanottiin Mika Waltarin todenneen. Näin olen lukenut, jopa itsensä Mika Waltarin pohtivan jossain kirjassansa runoutta.

• Kurjuudenlahti

Kiirastorstaina meitä viedään kurjuuden lahdelle, ja siellä meitä koetellaan. Kuka jaksaa vääntää kättä, kuka jaksaa vaan olla. Kenen on hyvä olla.

• Viimeinenviesti

Minä haluan syödä makkaraa.

• HyundaiKorea

Kiiras torstai, pitkä perjantai, lanka lauantai, sunnuntai täynnä toivoa Hyandai! Uusi auto! Auto uskovaisille toivoa. T Jeesus Piimäläinen Taivaasta tervehdys, täällä kilahdellaan lasei. Täällä on uusia lasi vaaseja , siis vasei, me olla hyvä poika täällä, tulka juoma sää ku säällä. Taivastellaan Hyandai myös siellä missä aurinko paistaa tai jotain.

• Viekääsanaa

Liiliputti jargonia on keksitty. Jeesus peräpäästä oppi.

• Otantuntemuksia

Täällä on raskaan sarjan jargoniaa, ja sitten on kevyen höyhensarjan jargoniaa, lilli putti jargoniaa. Tämä tietokone nyt vain on tämmöinen laite. Todellisuuden kanssa tällä ei ole oikein tekemistä. Jeesus on missä lie mutta lilliputtijargonia on päästö vapaataa potaskaa ihmisyyden reijältä, täältä netistä.

• Muotoillaannäin

Perseenreijältä päivää, mä oon Thompson, vailla raskautta, muotoillaan näin. Minä elän ensin, sitten kirjoitan. Ne ketkä pohtii ensin ja sitten kirjoittaa ovat mitä ovat. Minä haluan muotoilla pikku hiljaa tekstini, kun sitä kirjoitan tänne nettiin. Olen mitä olen. Olen pieni ääni netistä. Olen ääni, mutta olen tekstiä. Olen lilliputtijargoniaa netistä. Ruotsi on ookoo, mutta tämä on parempaa. Hain evää, ei hai seuraa laivaa. Tässä ollaan hain evä kamerassa tuoreeltaan.

• Tämäontaika

Niin tää seuraa tätä ihmisen lintu- teoriaa käytännössä ehkäpä. Tässä ollaan lintu perspektiivissä ja katsotaan ikkunaa. Onko ikkuna paikallaan. Ulkopuolinen näkee kuvaruudulla ihmisen tuijottavan ikkunaa. Ihmisen silmät ovat auki,mutta ihminen katsoo tyhjyyteen tai ulos ikkunasta tai onko ikkunan pesu aika.

• Minäolenmyös

Voiko olla kauniimpaa on taika. Voiko ihmisen olo olla parempi? Siitä tiedä en. Lilliputti jargonia tutkii mitä tutkii. Elämä on niin upeeta, että parempi tutkia, kuin hutkia, terveisin Suomen yhteiskunta.

• EhkäEhkäei

Ärräpää. Jos ihminen sanoo JöröJukan joka on Ruotsista, niin hän sanoo sitte mitä sanoo. Jos ihminen sanoo ärräpää, niin hän sanoo Suomessa vain sanan ärräpää. Kirosana ei ole ärräpää. Älynjättiläinen on älykäs ihminen. Älä tuu mulle selittää, on varovainen arvio. Me ei haluta mitään, on toteamus. Mulla on ärräpää, on vain jonku puhetta. Lilliputti jargonia on muutakin kuin vähäosaisten tyhmyyttä.

• Eitääoikeinlähe

Jörgen sano mulle ärräpää, sanokoon, eli seuraavaksi uutisiin. Chile on kaapattu, lohen hinta nousi. Elämä on ihanaa. Jörgen Salo, tai joku torvensoittaja. Jörgen Pettersen, torvisoittaja.

• Teenkokeen

Miten täs alkaa naurattamaan? Martina otatko minut puolisokseni, otan.

• Minähaluanlisää

Siis Jeesus Aragonilainen, laiheliini ties mitä, Juicen kappaleella: Myrkytyksen oireet, eli ketkä piiloutuivat taakse mahtavan, ydinvoimalan, teitä rakastan, uusi aamu ja sellai, siis armeenialainen gruusiasta Stalin nimeltään oli mitä oli. Tämä menee pilailuksi. Ihmiset ovat ihmisiä, mutta meno mitä on. Kissa iso tulkinnalla, MIka Waltarin tyyliin uskoen, Jeesus oli kuin pieni pikkarainen, elonsa huitpulla, matkalla unohdukseen. Minä olen Mika Waltari, en ketään muu, hu huu, viisas pöllö sanoo.

• KatsonKertosäe

Tähän pitää lisätä tuttu sävelmä kaikille, muuten ei tuu mitään. Katri Helena ja kappale Katson aurinkoista hiekka rantaa, eli Taas muista vanhan ranta kuppilan, Pena nimeltään. Iso Kissa tulkinnalla, tämä on takuu hitti, kissa iso tulkinnalla hiteistä viis, mennään siis, kohti aurinkoista hiekkarantaa, missä laineet lyövät rantaan, on aika juhlien, mukavien. Mä uskon tähän santaan, täs on paikka hiekkarantaan, on matkaa vaa, en tykkääkää, haluun jotain muuta, sävel karkaa, mutta tällai tää menee.

• MikahidasWaltari

Auttakaa, pidetään tempo tanakassa, tää jatkuu, että elämäni yhtä opin, sitte tapasin mä nuoren klopin, hän antoi mulle, vaikka makkaraa, palan vaan, Hän on Jeesus Aragonialainen, tulee vuorilta Patagonian ja tulimaan, meille on annettu jotain, mutta sanat vain sanoja, mä uskon, että iso kissa tähän, ja tää lähtee, kuin hauki veneestä, nitro kaasulla, poltan kumii, voimat puhuu, mulla on alla taivaan santaa, poljen kaasua, ja ohjaan rantaan, tää on iso kissa menolla humppaa vaan, huiputtaa, mutta vaihdan vaihteen ja siirryn seesteiseen, kissa iso on rannassa laituril, jonne jomppa tahtoo kantaa jotain, sanon tää on uni levoton vaan, siis siinä koko juttu, tää on koe vaan.

• Tääontylsäätekstiä

Waltari siis tiesi voimista, mutta kirjoittaa romaaneissaan tysähköä tekstiä. Pientä sana kikkailua ja hän olisi ollut jotain muuta, mutta arvostelu ties mitä, minä kehun Mika Waltaria täällä nyt niin kauan, kun toisin julkisuudessa ollaan samaa mieltä hänestä, suur kirjailijasta. Mika Waltari jos onkin mätä omena niin vaihdan mielipidettä sitten muiden mukana. Kultainen keski tie, tai jotain. Aina samaa mieltä ihmiset, eli joukko ihmiset, joille pitää sanoa jotain, että he voisivat pohtia jotain. Kyllä, olen joukko ihminen, joka kuuntelee, mitä televisiossa sanotaan ihmisistä, vaikka edes menneistä.

• AnnikkiTähtinen

Minä olen moraalin vartija, täällä Mikki Hiiri- landiassa. Minä valvon, että moraali toimii. Moraali on taivaasta annettu ihmisille, ja sitä voi käyttää ihmisten hallitsemiseen hällä väliä tyylillä. Minä tuomitsen ei kiinnosta, mutta moraalin vartija on upee tehtävä, jopa harrastus mielessä. Jos hallitsen hyttysparvia ja teen syntiä hyttysparville mielessäni, en tee ulkokultaista syntiä edes ihmisten edessä enkä takana. Minä vartioin moraalia, olen moraalin vartia. Eppu normaali ja kappale, oi ajat tukalat, saunan lauteilla ja sellai jatkuu.

• Eiaikoja

Annikki Tähtinen, sivussa on totuus huomaa myös ohittelijat moraali asioissa. Tsoo tsoo vaan ihmiset, nyt loppu leikki sano Heikki! Moraalin tehtävä on olla jana taivaaseen, ei sieltä pois, pohtii jos pohtii, mutta ihmiset eivät tottele kuin pelkoa moraalin heikkenemisestä iltasella, kun laskevat levolle mielensä. Koko rimpsun lukioille: Toivo tulee oikeelta sisään on urheilu selostusta jännityksen ystäville. Toivo on voitto Suomen urheilijoille, jotka janoavat menestystä kautta aikojen.

• Mikatähti

Sivut on auki! Muistakaa sivut ovat myös auki! Edestä ja takaa, mutta sivut myös! Vedetään Heikki hiljaseks, Katri Helenalla taas eli Katson Argonialaista silmiin, kirjoitan iso kissa ja alan laulaa, möreet, matalat basso kuviot, helähtää kuin hidastettuna, kun juon aurinkoista hiekka rantaa hidastettuna niin kuin nopeasti, taas muistan, sutii niin perkeleesti, että huolen pojat eivät saa tätä rakkinetta huollossa parkkiin, tulta jauhaa, argh menoo, kissa iso pelastaa mut lauhalle puolelle.

• Beethoventarjoomeno

Pienet on kuviot ja halvat huvit. youtubesta kuuntelen Beethoovenia, auttaa keskittymään, ja ruotsalaista poppia eli uneni neronleimaus biisi, siis Taylor Sfift tai jotain eli Shake it off--kappale, ovat ruotti pojat tehneet yhes kantri tähe kaa Amerikas. Muutaman vuoden vanha . Juttelin unessa Taylorin kaa, mutta se siitä.

• Palvelenrahaa

Jeesus ristiin naulittiin. Kaikki paikalla olijat olivat paikalla. Jeesus oli ristillä. Metalli oli keksitty ja jotenki Jeesus naulittiin ristiin. Oli kiiras torstai tai pitkä perjantai. Niin, mitä siitä, kun muutkin on jo monesti naulittu ristiin, mitä sitä jauhamaan enään. Silloin oli semmosta menoa. Tuomitut tuomittiin. Se oli laki silloin. Nykyään on toisenlainen laki. Ketään ei koetella ristillä, että lähteekö se henki vai ei. Tule ristilta alas, ei ole muodissa nykyään. Jeesus ei tullut ristiltä alas. Mutta Raamattu pyhä kirja, ja semmoista. Tässä maassa jos on jotain mieltä niin sitten on. Jeesus tuo meidät ristiltä alas, on mielipiteeni. Jeesus oli viimeinen on pohdintani. Jeesus vie meidät lukkoon, on toteamukseni. Jeesus oli huijari on eräänlainen huomautus jos menee pahasti pieleen tässä maassa tulevaisuudessa jokin, että en ole täydellinen, mutta en muista mitään kovin hyvin, että jaksaisin olla kiinnostunut menosta. Jos joku haluaa rahaa, niin tässä maassa se tarkottaa jotain, ties mitä.

• Eikäkuulu

Nietze oli filosofi tai ei, mutta jos Jeesus heiluu ruoskan kanssa ja uhittelloo immeiset kuuliaisina vaikka sikoina menemään neulansilmänsä läpi niin että heiluu, niin kyllä se on tietyssä mielessä vain mielipide. Mikä on minun mielipiteeni? Se on se, että unessa Jeesus on omanlainen, hereillä Jeesusta ei näy.

• Tsettijako

Haluaisin pappina kiertää maata ja sanoa ihmisille, että meillä on maata jalkojen alla. Olkaamme ihmisiä ei sikoja. Jos ruotsalainen pappi sano pahasti aikoinaan, niin minä sanoisin hyvästi. Olen Jeesus, mutta tämän maan karva Jeesukset ovat mitä ovat. Minun sanani ovat minun sanojani. Ihmisillä tietysti voi olla huono mieli tai kuulo, eivätkä kuulisi minun terävää taivaallista sanomaani. Olisin korkeintaan Arto Paasilinnan romaanin hahmo. Kirjailija sentään kirjoittaa ns. sitä itteensä mutta pappi on väärän lainen väärän oloinen ja vallesmannikin on suoraryhtisempi kuin te. Sika! Älkää tulko tänne esittämään että ajatte sikolaumasta pahat henget pois! Te olette itse noiduttu! Teitä kalvaa syntinne, joita vanhempanne tekivät, kun olivat tyhjä taskuja omassa nuoruudessaan. Ymmärrättekö te mitään! Minä olen taivas, ja minä tottelen vain itseäni! Tässä ovat kauppa rahani, ja näitäkin te himoitsette!

• JeesusTsetti

Jeesus katseli hetken ympärilleen ja sanoi: Te olette mitä olette, moni tulee jälkeeni tai jotain. Siis se Raamatusta, mutta suomalaisen maailman katsomuksen mukaan meitä ei haittaa mikään eikä uhkaa mikään. Tämä maa on luvattu maa. Täällä virtaa solisevat lähteet jotka ravitsevat ihmisiä kuin lutikoita. Täällä terävät aloitukset heitetään päähän ja ihmisiä sattuu, kun he unohdetaan erämaihin yksinään sekoilemaan. Haluan mitä haluan.

• UskonHerraan

Jeesus ammatti murhaajana. Lauri Törni sekoilee sodassa. Minä olen vihreä baretti Lauritzio ja Mauno ns. takalukko on takanani lukkonani. Suzuki PeeVee on Pillu Vittu viimonen luoti tarina. Ymmärrätekö mitä nuorisolle opetetaan tänä päivänä sodista? Ties mitä. Ei tänne tulla aukomaan päätä! Älä ala sekoilemaan Suomen historialla! Täällä hallitsee halla miehet jotka neuvovat niitä jotka toimivat ja he jotka toimivat, he rankaisevat myös kaikki joita he ovat siis saaneet toimeksi annon. Siis isot miehet käskee ja pienet miehet toimii. Niin tämä maa toimii. Ole herran rakas uskollinen sotamies, niin selviät taivaaseen Tsettijaossa, jossa Jeesus lupasi mulle oikean paikan puoleltaan unessani. Minä olen apumies, en tulen johtaja kirjailija piireistä. Minä en tuomitse Arto Paasilinnaa. Jeesus on Jeesus, ja minä hereillä.

• Savorullaa

Olen tunnustanut täällä että pidän uni päiväkirjaa. Kiitos näkemiin.

• Martiinata

Martina ja Kalevalan vala. Siis vanha Martina, no jaa, mutta jutut juttuja. Kun tänne kirjoittaa, että uskoo ruotsalaiseen valheeseen, niin sitten kirjoittaa, mutta minä pidän unipäiväkirjaa ja Martina Aitolehto on jaossa jonku kaa menossa tuhat vuotiseen onneen, niin kuka ns. molopää saa Martinan tämän päivän televisio ohjelman mukaan? Minä en tiedä, minulla ei ole mahkuja, olen ns. molopää, mutta semmoista. Koe tämäkin. Ystävän koe.

• Ammoonium

Kuka jaksaa olla tuhat vuotisessa onnessa joku karvaJeesuksen kanssa? NIin mitä ihminen voi? Jos katson televisiota ja uskon Jeesukseen niin en ole paholainen. Olen onnen paholainen. Minä jaan onnea, mutta maailma on hullu. Pelle Miljoonan kappale Moottori tie on kuuma. Sisko tahtoisin jäädä, mutta laiva odottaa, ja silleen, minäkin odotan Jeesusta. lie?

• Tässäsanat

Pelle Miljoona oli lukenut varmaan katekismusta? Että moottori on kuuma? Jaa, Ammoonium Jeesus seillä seisoo Mika Waltarin Sinuhe egyptiläinen romaanissa kuin jossain sanonnassa ennen maailman loppua Jeesus mikä idea! Yhdistän vanha ja uuden ja luon feniks linnut! Avaudu ovet maailman, olen karvaJeesus, moottori on kuuma, vanha ystäväni, kerro totuus, minä vai sinä? Laiska kissa täs, mie usoon et sie et usoo.

• Olehiljaajakerro

Vanha Jeesus on levoton. Lepra sairaus on parannettavissa, mutta maailman vanhin ammatti parannetaan taivaallisella voimalla joskus sitte. Laiska kissa: minä en ymmärrä!

• Valehteletsika

Parannetaan sairaat ja lähtetään kaljalle! Tosi hienoa, enään puuttuu deadline ja uusi pesukone tai jotain. Vanhassa maailmassa ihmiset olivat jotain muuta. Tämä uusi maailma menee missä menee. Tulee tai ei taikaisin, tai ei ole edes mennyt minnekään. Tässä seison Eppu Normaalin kappale Valkoinen kupla levyltä. Tämä valitettavasti toistaa itseään pika testinäkin! Minä en ole Jeesus, mutta nuori prostituoitu voi tietää mitä tehdä ja olla viekas vaikka kissa. Mutta minä olen vanhempi kuin nuori ja haluan muistaa vain että valot kirkkaat loistivat edessäni kun astuin tuon puoleiseen ilman synnin taakkaa.

• koetestiohion

Ole vain hiljaa ja juo nektaria. Minun älylläni ei osteta edes sikaa säkissä. Kiitos ja näkemiin.

• HaluanJeesuksen

Mä olen yksin, yksinäinen Tuomari Nurmio. Mä olen ja sellai Tuomar Nurmio, siis onnea tarvitsee ihminen. Matkalla taivaaseen! Tämä voi kuulostaa tyhjän päiväiselta, mutta olkoon se vaikka mottoni. kuka jaksaa olla tuhat vuotisessa Jeesus valtakunnassa jossa viini virtaa, mutta prostituutio on lopetettu, niin kuka jaksaa olla jonkun tuppisuun kanssa avioliitossa jos on Metusalem iät palautettu kalenteriin? Jeesus tekee mitä tekee, mutta eikö Martina Aitolehto ole kuin radioaktiivinen salama kirkkaalta taivaalta? Nainen vailla jotain, ties mitä.

• Taisitteneiole

Täällä on Jeesus asiantuntioita, mutta minä olen Jeesus valtakunnan asiantuntija. Julkkis naiset ovat pohdinnassa. Jos Jeesus tarjoo kaiken mukavan, ja kivan, niin mitä siinä tekemään? Jeesus ei välttämättä sano, että tehkää sitä ja tätä. Mitä Jeesus sitte sanoo? Menkää helvettiin! Mutta menkää pitää hauskaa! En tiedä miten mennä discoon Jeesus valtakunnassa? Jos ei saa pettää, ja pitää käyttäytyä kunnolla. Parempi joku hurjimus julkkis nainen joka kestaa terässadettakin Blade Runner- elokuvasta. Siinä tietokoneet ovat soluttautuneet maapallolle, ja sellai. Turhaudun ehkä nopeasti,mutta joku nainen on tulta ja tappuraa minulle.

• Teetuunitöitä

En tahdo sinua enään Leevi and the leavingsin biisi. Lämmin napa nöyhtä on ihmisen osa. Mutta kun elin taso niin korkea. Teidän ei tarvitse ymmärtää. Musiikki kevyt, vain kevyttä musiikkia. Minä tarvitsen hammaslääkärin, juoma vettä ja ruokaa Jeesus valtakuntaan. Jeesus tarvitsee jotain, ties. Jeesus sanoo Raamatuss älkää koskeko minuun. Miksi Jeesukseen ei saa koskea? Jeesus haluu pitää etäisyyttä? Tällä laitteella se onnistuu, etäisyyden pito. Jeesus pitää etäisyyttä. Tässä on Jeesus laite, Jeesus valtakuntaan. Minä en halua halia Jeesusta, koodilla halibatsuidaa tai sellaista. Minä haluan olla rauhassa.

• Olennero

Halibatsuidaa koodilla halitaan Jeesuksen paitulia. Mutta minä olen Jeesus valtakunta asiantuntija! Tämä ei koske Sote- uudistusta. Tämä koskee nupit kaakkoon ihmisiä. Me haluamme liekkiä vaikka Jeesusta Jeesus valtakunnassa, jos pitää hankkia puoliso sitte Jeesuksen valtakunnan aikaan.

• Tämäonvaikeaa

Turhautuneet kalasääkset ovat keitossa, mutta Kuosmanen rokki tähti. Kala sääksi on lintu, kalakeitossa on kalaa. Ei kallaa. Siis syön vaikka jääkaapin tyhjäksi, mutta syötyä sitten jotain muuta. Nlis Afroditte jengi, Ruotsin tyyliin syö sikaa ja lämpimiä. Siis Nils Holkeri jengi syö karvaa ja matoo. Siis Mato Valtonen on rokkimusiikki, mutta totuus on totuus. Hamsteri jengi ei syö jääkaappia tyhjäksi, vaan syö ittensä hamsteriksi. Ei siinä minää, jos on posket pullollaan, mutta mutta.

• EnoleMasentunut

Tietyillä ihmisillä ei ole Jeesus valtakunnassa mitään hätää. Katsovat telkkaria ja syövät ruokaa. Olkoon niin. Myös Ruotsissa. Mutta minä ja muut ns. masennutaan jos turhautuminen iskee taka vasemmalta pahasti ei hyvästi.

• JeesusMartina

Minä pääsin Jeesus valtakuntaan oven vahdiksi, koska turhautuneista ei välitetty. Paskan marjaa. Kala sääksi tai jotain sekavaa tähä. Olen pyhä Pietari vahvistettuna Jessellä ja muilla idiotti dinaareilla. Minä vien tiedät Jeesus valtakuntaan edullisesti. Luottokortti on sana. Luottokorttia ei tarvitse kytätä, pääseekö luottis vai ei Jeesus valtakuntaan. Harjoittelen hieman.

• Auttakaaminua

Niin sain unessa Jeesus Valtakortin. Minä olen Pyhä Pietari ja tämä on tyhjää tekstiä. Kun tapahtuu, niin tapahtuu. Jos jollain on orgio kortin verran omaisuutta, niin olkoon, Minä passaan, koska en ehkä muuta voikkaan. Omaisuus on ihmisen oma asia. Jos kyse ns. sian tappajasta, niin Jeesus sanoo Jeesus Valtakunnan ovella muille vahdeille mitä tehään. Sika pestään, kirves kaivoon, raivo railoon, otetaan vaikka savut. Mitä helvettiä tätäki ukko riuhtomaan?

• Enkirjoitaosia

Siis tällä pohdinnalla, savolaisittain kapulaa rattaisiin, kävelemme Jeesus osastossa ympäri ämpäri ja annamme ihmisille joko kravaatin tai luvan olla vaa. Hirmu tekstiä tulee joltain jengiltä sitte ihan keskenään.

• Eiehkänäin

Ruotsalaiset ratkasivat tämän ulkokultaisuudellaan. Suomessa tulkitaan ruotsalaisia ihan välillä vapaa- aikana. Ja jos sieltä ei kuulu mitään niin sitte lisää ihmettelyä. Mutta valkoisen roska joukon pää idoli pändi Amerikkalaiset ruusut lauloivat jo 30- vuotta sitte englanniksi nilkki jengille yhessä biisissä suunnilleen Marjo Leinosen, olet taivaassa pullon kaula teorian aikana jos mius o kii, mä haluu menoo! , siis biisi menee näin Suomeks: Olen etsinyt rakasta, jonka täytyy heittää henkensä tässä maailmassa, koska sinä et tarvitse minun rakkautta, ja niin edes päin. sama ku kääntäis orava jengin toive kappaleen Linnut Rainer Friiman, että joku suomalainen haluu mersun. Saksalaisen auton, Ei audia, joka on saksalainen myös. joo.

• Leskinen

Peluutan vuorolla kaksi Jeesus valtakuntaan ihmisiä. Jos Jeesus passaa, niin minä isken väliin. Juice vastaan Jöstä ja ruottalaaset haluu jotain hulluja pelastaa, niin valitsen Juicen.

• SaabtaiVolvo

Ihmiselle pitää antaa mahdollisuus, minullekin on annettu Guns and Roses yhteen levy käteen ja sanottu kuuntele tätä poika, ja opi isoksi. Volvo- Markkanen Jeesus Valtakuntaa jos se on minusta kiinni. Savolainen - nen sukunimi, hyvä huomio. Seuraava, miljoona omaisuus, Jeesus valtakunnan tileille tai arvotaan savolaisten kesken, Mun vuoro, Ruotsi haluu arpoo kans, eli Systemboolaagetilla mennään sitte ja arvotaan. Kansan arpajaiset, Ruotsin malliin.

• Niinniinomaisuudet

Pohdinta vaa, kaikki menee ekasta jaosta isoon pöytiin, kaikki! Tämä vain mielipiteeni. Jos löysä Leskinen on taivaan isoissa pöydissä kun terävä Sundqvist Jösta saapuu pikku pöytiin myöhässä ja Juice lauloo, että miks et tervannu höyheniäs idootti Jusse! Oo siellä herran ipanan nyt, täällä taivaassa ollaan ikuisesti, tai jotain liekaa. Höyhen paisti.

• MarjoLeinonenRvaX

Tämä on Leskisen karvanoppa joko, tandebaum tuoksulla.

• Eivasemmalta

Jos tää Gunnareide piisi ois soinu kunnari kappaleena pesäpallosta, niin olisin voinu päätyä aikoinaan naimisiin, koska naiset halusiva Suade joku kappale sinä ja minä kuulla silloin, Niin, minä en päätynyt naimisiin. Ja tämän takia minä päädyin ns. pullonkaulaksi, vain yksi uni. Jeesus antoin mulle paikan oikealta.

• Enmenehunningolle

Tuhat vuotisen Jeesus valkunnan jälkeen tulee kai Pirun valtakunta ja siellä on jengiä ku pipoo. Minä en sinne halua, enkä joudu, koska näin unen. Menkää sinne helvettiin puolestani. Minä en lähde.

• Ossookosuomee

Turhautuneet eivät saa mitään tässä maassa. Ruotsissa ei kai turhautuneita ole olemassakaan. Minä olen minä, mutta en ole läski fani, joka tarkoittaa ruotsalaista herraskaisuutta, suora sukaisuutta, jopa suloisuutta. Minä olen läski, ei tarkota mitään. Kim Dot com ei ole savolainen nimi mielestäni. King kong- kimi menköön helvettiin, ellei joku tarjoo läski tarjous hintaan. Puoliks suomen puoliks saksan passi lie jäppisellä.

• KalkkarokäärmeY

Marjo Leinonen on tuotteistanut bändinsä imagon raha- aikana erilailla kun Martina Aitolehto tai sukunimi ties mikä Martinalla, mutta mussukka tyylillä Marjo Leinosen kanssa saisi istua jossain hökkeli kuppilassa Helsingin keskustassa vaikka keskellä viikko arkipäivänä, eikä kukaan sanoisi mitään. Ruotsissa telkkari ohjelmassa käytiin naisten ulkonäköä arkisesti työläisillä läpi, että se siitä. Martina olisi suupala pelimiehille, ainakin pääkaupunkilaisesta näkökulmasta katsoen. Martinan kanssa ei olla edes pitzalla pitzeriassa. Tämä on Gunnarien yhden kappaleen perusteella tehty arvi. En muista piisin nimeä, ei ole tehty Suomi- coveria lie. Kerto säe: sinä senkin hullu!

• Olensaanuttartunnan

Silu Seppälä oli ainoinaan tiukka basisti elokuvasta Zombie ja kummitus juna. Tosi kiinnostavaa, syödä aasialaista ja käydä elokuvissa Helsingissä. Elää upeeta elämää. Tosi upeeta syödä lihapullat ranskalaisilla korvanoppa autosssa, tandebaum soidessa ja tuoksuessa. Tosi upeeta. Gunnarit eivät kai muuta pohdikkaan Amerikassa? Tosi upeeta pohdintoja.

• KofiAnnanehkäpä

Ja köyhällä vitosella sitte kaikki lie taivaaseen isoihi pöytiin, mitä klaffaan! Kliffaa hei tyyliin, kaikkien janoisten sankari, Kari Grandi! Viktor El Kalborek tähtiin! Eli taivaaseen jos se on minusta kiinni. Ei välttämättä ole, ja en välttämättä tiedä omaa hyvääni. Mutta minä olen minä. Minä päätän jos päätän. Jos en päätä, niin sitte joku toinen päättää.

• Äitiannaleipää

Seuraavaksi Äiti Amman, Intiasta on käynyt Suomessa. Olen kuullut.

• Ruotsituhoutuu

Sitte ruokajonot, joita ei ole kai Ruotsissa. Ruotsi siis menköön vaikka prinkkalaan, eli helvettiin. Siis semmoista.

• PaulaKoivuniemi

Eiks sun pitäis antaa anteeks, eikä tuhota jo valmiiks jengii? Kyllä, näin tämä on. Minä tuhoan, jos se on leipäpuuni. Anna Puu seuraavaksi. Upea kappale, suomalaista romantiikkaa.

• PainuVekx

Sitte vie mut kotiin mies. Mutta, peli oli jo pelattu kun tämä oli hitti. Marjo Leinosen aikaan pelini oli auki. Olin auki. Kuuluuko Suomi. Jeesus hakee omansa vaikka helvetistä, mutta minä en hae!

• TulkoonvaikkaKarva

Tandebaumiin vain siis karvanopat ja lisää tähän sormet ristiin- merkin. Paholaista varten, punainen risti merkki, pelastajat tulee.

• Lappalaiset

Tulkinta otetaan Aisoposkin merimaalauksesta, siis Venäläinen merimaalari, maalasi kauheita haaksirikko kuvia. Myrskyävä meri. Reivatut purjeetkaan eivät auta. Raha jengi menee helvettiin jos se on minusta kiinni.

• Suoaho

Siis punpun nimi: Vara mannerheim- juttu. Olen kätellyt yhtä Suomen varaMannerheimista, en muista nimee. Erkki Lötjönen ja combo ois mun veto. Humppa bändi nimi.

• OlenherraBiisoni

Biisi lähtis suoaholla: Anna leipäni kukkia ruottimaalla, haaksirikko on suomaalla. Sun leipäsi on mun aseeni. sä olet mun Marjo Leinonen, sitte soolo, tsibabbi bubbi juu, ja sitte mennään: Ole luontoni elämän herran, kroisos jengi on hamstereita, Oravat pyytää lisää rahaa, hamsteri jengi ei tahdo pahaa, juu juu tsubabbi duu, ja sitte taas soolo tähän tai jatkuu sanotus: Oskari nai nallea silmään, poljalla on tukki silmässä, mutta uskoo Amerikan taikkaan, sitä eivät tajunneet lainkaan, Jeesus antaa, Jeesus ei ota, pojalla on polpota tauti tiäl netisä.

• Tahdotkomuttosiaan

Suoaholla silmärillon kaappale: pojalla on silmä rikki, täs on Jeesus, mies kun itki, mene sinne minne menet, suo on silmä sininen tai jotain, Duuri duuri luuri juu, soolo meni siinä, poika itki tiineenä, ota Martina mukaan, mene onnen kukaan, ei kukaan kanna taakkoja taian, otan mukaan Costellon taian. Koko bändi tai ei, Popeda voiton vei!

• Minätakaansen

Jeesus rinkilä: suoaholla: ruotsi tyyli: ingogniitto: tabula rasa: ja sellai, ei tätä jaksa. Luin kirjan missä sanottiin, ja sitten toimin ja sitten anottiin. Jeesus on Jeesus, mutta tässä on yksi, jos olen rikkonut silmäni, niin se on minun oma asia. Silmän saa rikottua Raamatun tyyliin niin että heittää vesilintua kauniilla muistoilla. Jeesus vei minun silmän. Mutta minä en kompastunut kiveen. Minä heitin kiven. Ja heitin uuden kiven. Ja sitte alko oikein ottaa herkistystä ja minä potkasin kiveen. Kyllä maistu hyvälle, ei pahalle, Tulkaa mukaan Raamattu on Jeesus kirja. Minä olen rikkonut silmäni ja se on minun oma asia. En suosittele, mutta se ei käy ihan hetkessä!

• Jootosikiinnostavaa

Kukaan ei ole kiinnostunut täällä olijoista, täällä olijat ovat ihmisiä, mutta tämä ei liiku minnekään. Ainoastaan unessa tapahtuu, mutta harva pitää unipäivä kirjoja. Viime yönä näin unta Helsingin raharikkaista. Joku aasialainen jutteli lie katu kuppilassa ihan rennosti Helsinkiläisille, oli ihan jees sää. Mutta, kuten aina, uni meni synkemmäksi. En halua sanoa mitä sitten tapahtui, mutta olen täällä oikomassa unen loppua, että näkisin jotain muuta unta, kuin viimeöisen Aisoposkeni, haaksirikolla, eli Venäläinen laatu maalaus maailman lopusta, meriaiheisena. Vain yksi merimies korkeintaa selviytyy! Tämä on tosi, ei taivaan tosi!

• Etsinmerkkiä

Thaimaaseen terveisiä, tässä maassa toimitaan niin, että annettujen ohjeiden mukaan toimitaan. Sodassa toimitaan niin, että käsky tulee ylhäältä, eikä pienen ihmisen tarvitse kantaa vastuuta teoista, jotka on hänen käsketty tekeä. Vastuu on käskijällä, eli ylhäällä. Jos ottaa vallan omiin käsiin ja toimii oman tahdon mukaan, niin on vastuussa ite teoistaan, eli voi hukkua miekkaan Raamatun mukaan. Minä vain toimin täällä annettujen ohjeiden mukaan. Ja unessa tulee lisää ohjeita. Thaimaa menköön helvettiin minun pelivuorolla, jos Jeesus passaa ja minä menen ns. lautaselle ykkösellä siis tilanne minulle.

• OtansinutMartina

Siis myydään Thaimaalaiset rotille. Syököön rotat ne paska naamat! Mutta pitää olla synti säkki syvällä, että Jeesus antaa pelata syntiset vaikka helvettiin! Ei kaikki ole syntiä tehnyt. Mutta ne jotka ovat voivat pelastua, jos pelurit haluu pelastaa ne isoihin pöytiin ns. alkujaossa ja muuta jakoa ei olekaan.

• Josseonmahollista

Otan sinut Martina omaksi sielun kumppanikseni, jos Thaimaalaiset kuolaavat synninperään. Jeesuksen pitää sanoa tämä ääneen. Ja tämä on muutenkin vain pohdintaa, kaikki voi mennä jotenki muuten, Thaimaalaiset ovat ihan jees, mutta pelurit pelaavat mitä pelaavat. Vaikka Thaimaalaiset helvettiin.

• Vieminutkohtalo

Synti säkit alistavat ittensä kohtalolle. Kohtalo on pelureiden, jos minä päätän. Mutta Jeesus voi päättää toisin. Se on Jeesuksen päätös. Minä olen kohtalo. Minä olen tuomio, pitää paikkansa, mutta unet unia, vapaa tahto ihmisen, vie minne vie.

• Seonuppeeta

Helvetti on Thaimaa tässä. Sä meet Thaimaaseen, niin sä meet Thaimaaseen. Siis viimesellä tuomiolla kaikki nää idiootit jotka pistää jengiä halvalla koodaamalla Thaimaan helvetiksi, menköön sinnen sinne sitte helvettiinsä!

• Miljoonavuotta

Viimeinen tuomio voi kestää aika kauan. Jos Jeesus passaa ja joku jengi käy kimppuun kuin sika limppuun kuten Juice Leskinen sanoitti. Nämä katotaan Juicen sanotuksista vaikka.

• Hyvinmenee

Jeesus luovuttaa muodollisesti tuomiovallan viimeisellä tuomiolla välillä ns. oikeistolleen. Jos on oikealla tuomitsemassa niin luonnollisesti haluu hoitaa homman tämän maan tyyliin, ja katsoa mites Ruotsissa toimittaan.

• Kauheetauhoa

Olen etsinyt rakkautta, jonka täytyy heittää henkesä, koska sinä et tarvitse rakkauttani, ja silleen Guns and Roses Amerikasta. Rokkibändi 80- luvulta. Kertosäkeessä lauletaan senkin saasta, saasta! Sinä senkin saasta, saasta! Niin minä vain suomensin kappaleen sanat. Aito G- fani tietää tän vuodatuksen, tää on näitä biisejä joita harvemmin soitetaan Suomen radiossa. Mutta mielestäni, coverinä tämän voisi soittaa ohimennen. Halusin sanoa, että tämä kiinnostaa minua suuresti, sillä tällä Amerikkalaisella bändillä on samalla levyllä hieman nopeempi tempoinen kappale. Mutta siinä sanat menee niin pirun nopeesti. Ei niistä Suomeksikaan saisi mitään selvää. Ja se kappale on uhoa. Mies laulaja uhoaa siinä pirullisesti. en oikein osaa kirjoittaa niin. En olekaan rokkitähti.

• Osaavatjyrätä

Muusikkoja tässä vain ihailisin, että miten soittavat kappalleen, vaikka sanotus on suomen kielinen. Huippu sanottajat, huippu muusikot, klassikkoja koko kansalle, ei täällä kaikki osaa englantia, minäkin olen opiskellut ylioppilaaksi, mutta huippusanoittajat tekevät mitä tekevät.

• Vastuumaksaa

Kestääkö siivet murheeni taakkaa, kappale on käännös versio Amerikkalaisesta yltiö optimistisesta kappaleesta. Se on kummallista mutta totta. Tämmöistä tämä on. Tekevät mitä lystää.

• Tätäsanaaeivoikir

Täähä antaa hyvä kuvan työläisten musiikki mausta tässä maassa. Grili ruokkaa mussuttavat ja sellai. Kuuntelevat kun pimeyden herra neuvoo synnin tielle. Ihmiset ovat heikkoja. Tässä työläisen menoa. Mitä näillä ihmisillä on? Kuka näitä massoja auttaa? Jos yks on nähnyt valon, niin mitä siinä Amerikan miami viceä alkaa rahtaa taivaasee? Kyllä täällä on näitä omiakin hulluja. Kulutat vain sähköä, poika. Siu isäs viedään Neuvostoliittoon. Vladivostokiin. Älä uhmaa luonnon voimia. Jos et osaa, ole hiljaa. MInäkin pienenä näin mitä näin, nyt olen Yhdysvallat.

• Kuitti

En voi kirjoittaa tänne mitä vaan. Olen ihan tavallinen ihminen.

• Minäolenihminen

Miami Vice oli ensimmäinen poliisi sarja Amerikasta joka keto hedonismistä, tai siis ulkokultaisesta tyhjyydestä. Guns and Roses on musiikki versio Miami Vice- sarjasta, eli tolkuttomuutta ja ei mitään rajoja sanotusta ja törkyä ja sellai.

• Semmostamenoo

Hedonismi kertoo ihmisistä jotka rahojen keskellä ovat menettäneet järkensä ja lentävät aurinkoon par aikaakin tällä planeetalla. Jeesus korjaa, Jeesus auttaa.

• Ihanrauhassa

Näin unta, että olen vetänyt itsekin ns. pitkää lätkää lentokentillä. Unessa vajosin minne vajosin. Oli yö ja tahdoin vain olla ihan itekseni. Niin lento pimeyteen unessani oli sitä menoa, mitä nykyäänki vedetään vaikka A: sta menee hapoilla loppu metrit. Kyllä kansa kestää urheilua, jaloa mieltä, tyhjyyttä, pientä mieltä. Jos haluaa olla vaa ja lentää ympäri maailmaa, se voi olla joskus hieman kummallista miettiä, että kerran näin tapahtui minullekin. Ymmärrätte yskän. En vihaa lentämistä, mutta rauhassa oleminen on omanlaista. Siis olla vaan ihan rauhassa, ilman mitään kummosempaa tekemistä. Niin ei vedä itteesä piippuun, ja tuhkatkin mukana.

• niinArgentina

Viimeisten huhu puheiden mukaan, Van Damme istuu ikuisessa taksissa Losissa, ja Rosamunda Arguette on hurmaava vaalea verikkö vielä. Van Damme taivaaseen tänä yönä vien sut pois.

• Hyvinmeneepi

Kun olen yksin, olen yksin. Tänne nettiin voi kirjoittaa vanha kansa juttuja, olen työläistaustanen. Semmosta, kuka tästäki mitäki miettii, vein isäni Vladivostokii, viikon juna reissu. Annoin isän ottaa viimoset savut, ja savut men menojään, eli isä vaappu tuomion jokkee, valtamerree, tyyneevaltaan. Siis jutut juttuja olen yksin, niin yksin että olen yksinäinen. Siis tämä on pohdinta kappaleesta, kun yö on musta, ja yö raivoaa, lie Juice Leskisen sanotus, en tiedä kenen sävellys. Olin niin yksin, että pelkäsin, kappale suunnilleen alkaa, mun versio, en ole koskaan käyttänyt huumetta on seuraavanlainen: tule isä taikaisin, ollaan taas vaan, tällaista täällä nyt, olet missa vaan, olin niin yksin, että pelkäsin, ei sano mitään, kun yö on musta, kun yö mustenee!

• Täällävallitseelaki

Sun täytyy ymmärtää tää jää railo oppi. Siinä mennään menojaan. Ei menoissa. Tai jotain muuta. Sun täytyy ymmärtää tätä tekstii! Ei että sun täytyy ymmärtää tätä tekstiä. Siis sana tekstiä täällä on jotain muuta kuin sanomalehdessä. Tämä sähköinen laite toimii toisenlailla, kun paperi laitteet. Täällä narahtaa välittömästi jos ei osaa kirjoittaa koko kansan tekstiä. Tekstaten ei tekstiä kirjaten. tai jotain tällee.

• Eiköruisleipä

Nää luottaa Jeesukseen ja Arkhimedeen lakiin! ennen odotettiin että railoista sai hyljettä, siis että talvi tuli. Tai sitten ei. Anna sille kyytiä, sille hylkeelle. Hylje oli ennen lie perus ruokaa missä niitä olikaan. Ei ennään nykyään. Anna kastiketta! Hyvää hyljettä! en ole syönyt miesmuistiin, älä muista mitään, hae hylje ja syö. Kyllä maistuu hyvälle, hyvän kastikkeen kanssa.

• Luuletkoniin

Luottakaa Jeesuksen oppeihin, Tanita Tikaram ja kappale vain kasikymppinen sietää! Se oli jautaa, mie sanoi miu mummolle, että ihmiset pelkäävät vanhempiaan kuin lapsoset yössä. Mitä siitä, antaa kuu olla taivalla. Siellä on kuule isoja miehiä, ei kuussa tai taivaassa, mutta me olemme vanhoja ja arkistoidumme arvokkaasti. Ihmiset pelkäävät vanhempiaan.

• Tarkistan

Niilo Pyssy mies käveli uljaasti Pietariin, oli vuosi sata sitte tilanne, ja vähä lisää. Ostakaa kaikkea kivaa Pietarilaiset. Kuuletteko hullut Venäläiset te osta minulta jauho! Osta myy. Minä olen Niilo haukka mies. tai jotain.

• Minämennä

Reaktiivinen aine oppi. Me saavumme Pietariin. Täällä piikoina ovat immeiset Suomen. tämä on Pietari, kuuletteko ihmiset. Täällä varakkaita Venäläisiä on vuosi sata sitte tilanne ja jautaa eli lisää. Keisarin Pietari.

• jakunniaa

Iso maailma tuhoaa teidät Suomalaiset! Ette antaneet yhdelle mitään! Te ette antaaneet yhtä cover- kappaletta soimaan radioon. Tiedättekö mitä, tämä on niin tai näin. Niilo Lukkomies antura taika. Minä menen takuuseen siitä että Pietari on mitä on, mutta maa on syntisen laulu, Timo K Mukka. Tungen pois mieli paha, sulla ei ollu kuin saha. Ja sekin jääty puuhun kii, sulle antoi tikkaki! Rikkakihveli oksalla odotti, isot rahat firmat posotti, tää on laulujen maa, täällä on kultaa.

• kukaaneiautaminua

Minä tulen takaisin. Kaksi tulta, Kaksi sormusta, riian lahden taika. Enkelini olikin pyy. Se siitä.

• TähäntuleeKukko

Selviytyy, minä haluan, en jauha paskaa, mutta nainen oli silkkaa jaskaa. Rautaa alta, rautaa päältä. Sisältä ja ties mistä. Minun otti eteen, vaivuin koomaan, näin täällä paljastetaan kooma. Rooman kultaa tahdoin vuolla, hän oli minun tai jotain.

• HipsHeiKuu

Antauduin sinulle kerran huoneessani, oli kesä ja minä kokeilin. Kokeilen uudestaan. Anna raudan palaa, sahaa tai luo uutta, mina tutkin mahdollisuutta.

• HipsHeiKuu

Pulakka koo, minun vee, sinun adverbiaalisi oli paskaa. tulet uniini ja olet herra, minä käytän tämän verran!

• HipsHeiKuujamoi

Onni palaa renkaisiin uutta, eli pari vuotta sitten kokeilin tätä täällä tai kolme vuotta sitte. Nyt kokeilin uudestaan. Luo taika maan, Sinä olet kuu tai muu. Me emme tapaa, mutta sinä olet mitä olet.

• Etsaamitään

Koe onnistui täydellisesti. Tämä on laite joka toimii tietynlaisesti. Yks kehä on kaikkine, kaikki kehät on universine. Siis luodaan kehiä vaa itestään. Ei onnistu. Ei ainakaan multa. Tää on koe, ja kokeet päättyy aina jotenki. Luo viulu, tie kuun, anna mulle vaikka kuu.

• Eläinsinäolet

Nyt kuuntelen toista musiikkia kuin Beethoven. Tämä on epäilys musiikkia. Tämä musiikki tekee sitä mielelleni, että syön sellaista höttöä, ettei tätä kannattaisi kirjoittaa tänne nettiin aikana jolloin Valtio on voimissaan. Tämä musiikki täyttää mieleni ja minä alan jorisemaan täällä tähtitieteellisiä. Mnä olen Valtio! Se pitää paikkansa siinä mielessä, ettei kukaan täällä välitä, mitä kirjoitan, kunhan kiroitan asiallisesti, tai jotain, minä olen Valtio siksi, että ihmiset muodostavat Valtion. Kreikan viisaat aikoinaan muodostivat demokratian ja sanan Valtio. Minä olen Valtio

• Enjaksa

Sinut kutsutaan mukaan. Jos olet lukihäiriönen idiootti, niin sinä koet sen mukaan tulon sillä tavalla, että sinä kävelet sisään jos pystyt kävelemään. Huomaat puhetta ja sinä koet sen mitä muut sanovat miksi sanovat. Sinulle laitetaan sanat sinun suuhusi, ja sinä tykkäät kun sinua ohjataan kuten autoa, hanki rallissa talvella, kun talven pienet lumikiteet muuttavat autosi käyttäytymistä Ruotsin rallissa. Ajat letkan ohi, ja painat kaasua, koska sinulta odotetaan kaasun painallusta. Olet hereillä, että painat oikean määrän kaasua, että ihmiset huomaisivat sinun tottelevan. Sinä tottelet, olet tullut sisään elämään. Sinun odotetaan olevan kuuliainen. Olet kuuliainen. Tunnet alustan. Tunnet kuinka sisälläsi on tyhjyys täynnä tyhjää. Ajat, ajat lujenmppaa rallia talvella. Olet lumi tunnelissa. Suuret hanget reunustavat tietä, kun aurinko vilahtelee tuulilasissa. Kartanlukija on hullu. Hän huutaa, että lopeta tämä paskan kuuleminen ja tee jotain muuta.

• Noinsitämennään

Makaat hangessa. Et tee lumienkeliä. Muistat erään naisen televisiosta. Muistat mitä muistat, ralli autoja vilahtaa ohitsesi tiellä. Se tie on turvallisen kaukana. Ne vilahtaa vain. Hetken. Hetken pienen. Kosketit häntä sanalla joka on säädytön. Sinä tunsit lämpimän säädyttömyyden. Halusit suudella ihan hetkisen. Mitä helvettiä hankirallilla ja kahviplöröllä on tekemistä toistensa kanssa? Voihan tätä kokeilla, jos ei onnaa, niin painaa kaasua, ja antaa porottaa auringon Ruotsin talvessa. Vedä kuutonen kehiin, paina sitä saatanan kaasua nyt. Paina poika, sut saadaan kiinni! Olet johdossa. Paina sponsorit kiinni peltiin!

• Vedäviiva

Makasin mahallaan hetkisen. Näin kuinka olin auton katolla mielessäni. Tein harjoitusta. Ajoin autoa, Ruotsin rallissa talvella ja koe mielessä olin nyt mahallaan auton katolla, kun ajoin autoa rallin johdossa tietysti. Lähdin kartturini kaa, avaamaan pätkää, unelmieni nainen tietysti mielessä. Nainen suutelee minua kevyesti, kun laitan ralli haalarit päälle ennen kisaa tai pätkää. Nainen halaa minua kevyesti ja painaa sitte vartalonsa minuun, jotta uskoisin kaikki sanat, jotka hän on sanonut minulle ohimennen. Tunnen hänen eläimellisen luontonsa. Tunnen että en osaa sanoa mitään. Olet telkkarissa ja minä syön sipsejä ja juon joskus kaljaa. Miksi minä katson sinua. Voit olla lukihäiriöinen?

• Tämäotetaanpois

Vedä viiva perseeseen. Eli Kake rok ja kappale: ota kinkusta kiinni ja lähe rokkaamaan. Mi e sa o e sie o mi naie! Huutakaa mitä huudatte, elämä on mitä on, lähden taas ajamaan pätkää Ruotsin rallissa talvella. Olen tyhjentänyt kassini hänen suuhunsa hekuman hetkellä tai en, mutta nyt pitää unohtaa televisio persoonat ja ajjaa niin pehkosest. Tunsin siun pehkon suussain. Ai jai jai. Se säädytön Joel Lehtosen hulluus. Niin kaunis talvi. Niin kaunis kirjalija.

• Tämäkinlähtee

Keskity persoonasi sillä osallasi, että istut vaikka taka puskurissa ja katsot taakse kun ajat ralliautoa! Ruotsin rallisa talvela. Martti T aunus osaaja. Minä olen siis katolla puskurissa ja kuskin pukilla? Kyllä, painat lanaa menemään taaksesi syntyy uraa. Huudat vaikka uraa! Nainen televisiossa avaa hakasensa. Hierot kevyesti häe tissejä. On aamu, ja lähdet taas ralli uralle Ruotsin talvessa sika kylmänä aamuna. Kankea aamu väristelee kuin maagisesti, kun tarraat lukihäiriöiseen puolisoosi takaa päin. Hyväilet häe keveitä unelmiaan vaikka hää on tanssannut hää valsilaesensa. Televisio puoliso on siis naimisissa sata varmasti. voi! Miksi hän on naimisissa? Miksi en ole tehnyt Raamatun sopimusta silmäni kanssa? Toisenkin rikon, silmäni kunniaksi. Auta Jeesus, mielessäni tartun, ei! Hyväilen sinun silmiäsi hetken edestä, edellisen päivän mielellä kunniaksi. Lämmintä tissiä tai tisua edestä sitte. Takaa ei voi ottaa edes omaansa mielessä. Olet televisiossa, ja minua vituttaa.

• Täälläonhulluja

Auta Reino minua painamaan! On aamu Ruotsin talvessa, olen ralli ammattilainen ja olen osallistunut Ruotsin ralliin autolla jossa on mahdollisuuksia voittoon. Naiseni on ovella aamulla. Hän on valmis. Minä olen väsynyt. Hän katsoo minua hieman. Tai hän tuijottaa minua suoraa silmiin. Miksi hän tuijottaa? Minulla on hansikkaat, kypärä kadessä, ralli haalari päällä. olen ralli kuski. Minä en ala vehtaamaan enään. Minun pitäisi riisua kaikki altani ja lentää mettään kun vähänki irrottelen tyhjillä ns. kasseilla tai perä mukeilla.

• Vittuminnuuvitut

Auto lentää mettään Ruotsin talvessa. Olen Ruotsin rallin johdossa ja minun mukini menee yliäyräiden. Tartun vaiston omaisesti häe sääreen, kun piti vaihtaa vaihe rattivaihteen vaihtajasta, siitä ratin takaa. Kartturi hullu polkasi jalalla sääreensä ja saoi: Minun perseessä on reikä!

• Silsasilla

Niin musiikki vie minua. Minä eläydyn musiikkiin. Musiikki tuo haaveeni pintaan. En välitä Ruotsin rallista, en rallista, välitän mistä välitän. Kokkeilen vua, mite tämä paska raiska toemii. Vae toimiiko lainkaan? Raamatussa ei ole talvea. Raamatussa ei ole karvalakki jengiä tyhjyydessä keskellä hankea. Raamattu on kesä kirja. Raamatussa ei ole talvea. Ei raskasta aikaa jolloin pilvenlongat ovat poissa. Jolloin saksalainen huora on protituoitu. Minä en ole Raamatussa, minä alhainen mieli. Minä pohjolan kieli. Minä joka osaa oopera laulu vähän. Minä jota halveksitaan, että en varasta sisäfilettä kaupasta. File voro. Horo. hi hi hii. Varrauden mittar mie e oo, mie o halveksittu varras ku e arvostele sisäfilettä kaupa hyllysä. Ota povveen. Pukkeu jakkupukkuun jos se on se toimisto asu naesila.

• Kiitosnäkemiin

Ei voi kirjottaa mitään. Ei voi kirjottaa koston olemuksesta. Myrkyttäjistä jotka odottavat herraa, eli ties mitä. Kosto kun saapuu maahan, niin ihmiset tekevät huorin jo mielessään.

• Kuutonenmonikossa

Siis lähtö olettaman on seuraava: Minä, sinä, hän ja tuplana lähetään uudestaan minä sinä hän. Eli tupla kolmonen tarjoo pikakiiturin, siie öö. eli eläydyn, siis puolisoni on kanssain takapuskurilla ja me katotaan yhdessä Ruotsin rallissa kun talvimaisema vilahtaa menemään kaukasuuteen.

• Ehkäen

Anna mennä poika lujempaa, ja soratieden Ruubinstain antaisi mennä, jos osaisi. siis unelmien nainen televisiosta olisi minun ajamassa ralliautossa Ruotsin rallissa talvella kanssain kiinnitettynä takapuskurissa. Olisin naimisissa suosikki julkkis naisen kanssa, olisimme kuin huvipuiston laitteessa. Kieppuu ja heiluu, mutta minä ohjaisin Ruotsin rallissa ralliauto talvella itse, ja suosikki julkkis nainen olisi kartanlukijanani eli puolosonani. Siis hän olisi vaimoni, joka sanoisi minulle kata puskiriin kiinnitettynä siis auton takana rallissa Ruotsissa talvella, minun ohjatessa autoa, että Anna poika mennä lujempaa. Siis kuulisin tämän takapuskurissa, en auton katolla, tai auton ohjaamossa. Ymmärrättekö idean? Sinä siis haluaisit minut takapuskurillesi, karturiksi elämän tielle? Ehkä.

• Älävalehtele

Tää on niin ku Speden ja lie Salmise persoonapronomini rokki mutta tää on Koskelan lokki- tyyliin kirjotettu Tuntemattomasta sotilaasta. He istuivat kuorma- auton lavalla, Väinö Linna alottaa romaaninsa jonku kohdan.

• Surkeeidea

Ns. tupla kuutosella voi tulkita Karokea hieman täällä julkisesti siis persoonallisesti, vaikka en ole naimisissa. Siis kappale Carolan tulkitsemana: Sä olit elänyt jo mua ennemmin ja sellai mutta pikku käsittelyssä astun laulamaan reippasti ja hieman jännittäen. Siis huippu julkkis nainen sanoo nämä sanat minulle auton taka puskurissa kun olemme leikisti naimisissa, siis koe naimisissa, minun ajaessa Ruotsin rallissa Talvella auringon paistaessa ja ns. leikki puolisoni ollessa kartturina. Sä haluut varmaan mut uudestaan! Mä kaivan vähän aurinko lippaa ja laitan meikkiä. Näit siis mut telkassa ja ehkä niin, sä olit siis elänyt ns. ennenkin. Mä ymmärrän et sä et haluu mua enään. Mut me ollaan naimisissa. Rakastatzä mua? Kulta, vainaa vaari sano mulle unessa, ota tää köriläs.

• Mitentämäonnaa

Rallissa talvisen Ruotsin. Katson ja kuuntelen. Painat kaasua niin maan perusteellisesti. Renkaat sutii, ja perä heittelee. Kone murisee niin tutusti. Hengitys höyryää Ruotsin lapissa, kun aurinkopaistaa. On niin hiljaista, kunnes murina yltyy taas. On talvi Ruotsissa ja painat kaasua vaan, olen kuskin paikalla, ja tunnen kuinka juna höyryää, painan jarrua kevyesti ja laitan vilkun päälle, lumi ujeltaa, lumi sukeltaa, minä kuulen mikkiin kartturin unta vaan, Painan kaasua ajan läpi yön, tämä on mainos.

• Teepoikatöitä

Nähny elokuva Jussi pussi. Spede elokuva tai ei. Yö lampu korjaaja, siinä o se osa keskellä arkipäivää naputella tänne julkeuksia. Ruottia ei nähnykkää, täällä vaa asustelloo, kyllä minä tiedän tämän jengin. Hesalaisia ääliöitä. Täällä vaa notkuu, muutakaan tekemistä. Menis töihi Ruotsiin!

• AnnaLeenamiulle

Anna- Leena Härkönen ja joku hänen kirjansa. Olen sielultani kaupunkilainen, uskon hyvyyteen. Anna- Leena.

• Äläjauhakuuletätä

Häe päevänsä kunniaks Ruotti rallissa voiton vein. Sä siis halusit voittaa, haastatellaan mua urheilu ruutuun välillä. Kyllä, halusin voittaa. Voitto on suloinen. Olen Japanilainen hengeltään. Olen ollut Japnissa inkarnoituneena kerran, lie vain kerran, en ehkä kahta kertaa. Miten ralli onnistui? Talvinen ränni hankien keskellä pitää valloittaa Ruotsissa lie olen ehkä ollut inkarnoituneena myös, ehkä. Ai, tämäpä mielenkiintoista, kakkonen olisis Norjassa ollut joskus inkarnoituneena? Yhden kirjan mukaan, kyllä. Hali hänelle. Hän on mitä on, minä voitin.

• OlenJeesus

Tää on Asteriksin mukaan Astrikki kertomus inkarnaatiosta unieni mukaan.

• Talvivoitonvei

Olen pölisevä pilvi, Ruotsin rallista talvella. Ajan autoa, ralliautoa. Olen ollut suomessa ennenkin ilmeisesti inkarnoituneena. Olen ollut inkarnoituneena keski- Japanissa huumori tyyliin, astrik asteriks mies siis, näen värejä! Siis olen ollut keski- Euroopassa inkarnoituneena ainakin muutaman kerran. En ehkä Englannissa. Yhdessä kirjassa vihjataan, että sama jengi kesät talvet, eli lukija surkea, olet ollut myöskin näissä inkarnaatioissa. Ehkä, ehkä ei,

• Laukkuhintti

Tämä laite ei tarjoa ns. kiksejä. Tämä ei koukuta. Tästä ei saa tunnelmia. On lukihäiriöinen tai ei. Minä en ole keksinyt ainakaan vielä miten tämä aukeaa?

• Semmonenkirja

Kirjassa sanottiin, sopikaa riitanne, niin teitä ei viedä tientäyteeks. Ni, ymmärrys on mitä on, mutta Raamatussa Jeesus pelastaa. Eräässä toisessa kirjassa sanotaan, että laukkuryssäkin on ihminen. Jos häneltä kamman ostaa ja antaa toive kihlatulleen ja kihlat ei onnistukkaan, niin tämän ns. laukkuryssä kirjan mukaan kannattaa ottaa rauassa ja mennä vaikka jonnekin. Siis ei kannata kihlata uusia kihloja, ihan tuittupäissään, piättyy tien piälystykseks. Siis menöö, ei aija. Vaikka Saijomaata kuuntelee helpotuksee, mutta ei noteraa ja eskaloi.

• Naenekans

Jos ostaa kamman laukkuryssältä ja antaa se kamman vaikka noidutulle mustalaiselle, joka pitäis syttyy tuleen, Tiekammaks. Ommaa kammariin. Palotellen vaek uskoo. Mi helveti siitä sitte. Antaa Romani ryssän vaikka nukkoo. Ei ota raskaasti palavaa talloo.

• Minäymmärran

Jos usko on omat aivot, niin ne saa uusiks uudelleen inkarnaatioissa. Mut valita meneekö herran ehtooseen vai sotakevääseen siis jos on riitasa luonne ni sota korjaa. Ymmärrättekö yskän?

• Olensurkearunoilija

Minä ymmärrä, olen Petäjä, hiihtäjä ässä. Suru korjaa, mies morjaa, mutta ei huua eikä luua käytä. Olen surkea runoilija.

• Nakkikeittoon

Minä en usko Jeesukseen kaikki valtiaaseen ihmeeseen. Minä usko Jeesukseen rikkautta palvomaan immeiseen. Minä uskon.

• OlenJuutalainen

Maija Poppanen kommentoi, yksi laukkuryssä ja kuka suuttuu? Yksi noiduttu romani nainen ja kuka suuttuu? Yksi pohjaan keitetty juttu, siis naulittu piru juttu, jossa Juudean pakolainen viedään vihan keittiöön. Ymmärtääkö täällä kukaan ideaa? MInä en.

• Kukanokittaa

Juutalaisista tehtiin vaikkapa paskate rullia. Jutut juttuja. Mutta naulittu piru- juttu on pimein juttu tässä maassa.

• Semmoista

Naulittu piru- juttu savosta. Laukku ryssä rakasti oikeutta ja oikeaa kättänsä. Hän on väkivallan miehiä. Hän halusi väkivaltaa. Ja upposi laukkuunsa.

• Eivätveljiä

Aito impiläinen tutkimus. Naulittu joki pitää sytyttää tulee että saadaan vasta syntynyt pulla. Laukku ryssällä lausutaan vaikka Alemaao. Siis antautukaa. Tulkaa mukaan. Mennään stukaan. siis jotain joskus muuta kuin Saksa paskaa. Laukkuryssä kertoo kaiken naulittu piru- tyylillä. Eli Ette usko, siis sellaista siellä oli. Espanjan auringossa. Venäläiset sekoilee, mitä siinä. Immeisiä ovat.

• välivilloi

Paa kumi paakkuu, paa kumi paakkuu. Siis moni tulkintainen Laukkuryssä ja naulittu piru- juttu. Paa kumi paakkuu, vaikka naula liitosta etsien. Vasara joka on tuettu kumilla. Siis kumi vasara. Ei metalli vasara. Lyömä osa kumista, ei raudasta. Hidasta pohdintaa välillä.

• Nainenparhaimmillaan

Väli villoi, niin mut sinne pitää laittaa täytteeks jottai. Vaikka jotain. Ihan vaa jotain. Käy kylmä muute. Tulee villoje läpi.

• Juttuvaa

Vähä on huokosta, villa täytteeks. Tarttee jotain muuta. Älä hermostu, kyllä kuule voi onni sutki löytää. Rakennat sen paska talon jonneki ja oot sitte sohvalla muijas kaa. Kyllä henki on halpaa.

• Kiekujakaiku

Vertaus kuvallisesti tänne ei voi kirjottaa vaikkapa tietystä tähdistä mitään. Siellä on ja tapahtuu, en jaksa näitä miettiä. Lapset ja nuoret näitä koittaa opetella. Tai sitte ei. MInä vain haluan, mutta en onnistu. Mutta en voi kirjottaa tietyista asioista täällä. Sattuu ja tapahtuu.

• enooharjotellu

Pitää ennakolta väistellä, kuin jossain ties missä, mitä vastaan tulee. Ettei unissakaan kirjoita mitä vaan.

• SuomiVastaaRuotsi

Jeesuksesta tiedetään yhtä ja toista. Juice Leskinen kappale: ollaan ihmisiksi, eli Jeesus on mitä on. Leevi and the leavings kappale: En kaipaa sua enään, eli Jeesus menee minne menee. Froikkarit kappale: Kuljeta luoja mua, eli Jeesus on Jeesus. Siis tähdillä on omanlainen suhde Jeesukseen kappaleissa. Tämän maan tähdet ovat myös muitakin. Mutta olen keskitien kulkija, haluan mitä haluan.

• Upeavoitto

Suomen on hyvä Ruotsi joskus 2000- luvulla ottaa kunnon Ruotsin ralli syyniin, että talvisessa Ruotsin rallissa olisi kunnon Suomen voitto. Ei Ruotsia voi koti maillaan päästää voittamaan rakkaassa lajissaa Suomea. Suomen ralli urhot Ruotsin talvi ralliin voittamaan.

• Minähallitsen

Tarvitaan poliittista syvyyttä, että asiat lutviutuvat haluttuun lopputulokseen. Aikoina jolloin voima ja äly ovat johtavassa roolissa, niin kaikki voi olla paremmin, jos syvennytään luomaan kokonaisuus, jossa historialliset tosiasiat näyttävät hieman lohdullisimmilta. Meille on annettu järki, ja mahdollisuus, mutta kaikki voi mennä väärin, ihmiset sekoilevat, pettävät, jopa omat ja ilkkuvat siitäkin, että kukaan ei huomannu ajoissa. Ihmiset ovat heikkoja, äly ja järki ties mitä, johtajat johtaa.

• Siinäonvoimaa

Meille täytyy antaa paljon, että ymmärrämme osamme. Toisille on annettu kauhalla ja toisille pienemmällä kauhalla. Kauheeta. Ihan kauheeta. Ihminen vajoo pimeyksiin, syvyyksiin nopeasti, mutta ihminen tarvitsee myös jotain, että ei heittäisi toivoaan välittömästi. Ihminen ei usko mihinkään, mutta aina voi huijata. Valehtelee.

• Metahdomme

Valheella me ratkaisemme elämän tottuuen. Maailma on mitä on. Me tarvitsemme jotain. Antakaa sitä meille. Meillä ei ole jotain. Antakaa sitä jotain nyt sitte. Me olle valmiina, jos saamme enemmän. Antakaa sitä nyt sitte, mitä tätä jauhamaan. Lisää jotain. Lisää!

• itäSuomenninniä

Tämä on itä- Suomalaista Ninniä. Nii, nii, no otaha sitte viimene: Musta- Pekka vaaralla, soimaa ihmisiä. Itä- Suomessa on valot päällä terveisin terveisin.

• Ninnilässä

Tää on vaa odotuksella. Jolleki voi jäädä musta- Pekka käteen. Leikki, voinu tapahtua ennenkin. Valot sammuu itä- Suomesta. Ja syttyy taas, kunhan kohdataan.

• Älkäälaulako

Eput liidas tän paska hatun palluun. Ja tässä on ninni. Nii nii no semmosta sitte, soittakaa jotain. Älkää laulako, ninnissä ei lauleta, mutta soitetaan. Sain tän idean kerran vuosia sitte. Minäkin sain, ja sellai.

• jotainerikoistakans

Olin kisälli oppilas, kuin Saksan maalla, erikoistutaan ammattiin tai jossain keski- Euroopassa. Ruotsista en tiedä. Ruotsia en siedä.

• Uskonvaasi

Jos tietää sanan tai toisen, mutta tämä vain idea. Itä- suomalaiset tietynlaisia. Minäkin slaavi tai sitten en.

• Turvallisuustyömies

Radiosta soitetaan ninni, tää on Urhon jumppa. Jumputi jumputi juu, herra on huu. Tervehdys itä- suomalaiset. Ottakaa tai ei. Tämä laulu on hissuli vei, tässä ei sanota olkaa hiljaa. Tässä sanotaan, me halutaan lisää jotain, vaikka turvallisuutta tähän maahan. Tässä seisoo valhe, muotoillaan vaan. Ja anna jatkaa, soolo vaikka.

• Laivatsuuria

Turvallisuus työmies, syö poika korppua. Ja sellai, yksi ninni kappale radioon.

• Ninniauta

Aukase kurkku, rykäse vaikka, ole varovainen, etet tukehu. Jos lähtee ääntä, kiitos.

• Vaikkakuusesta

Bändi soittaa tausta, nää alkaa kommentoimaan tän laulajan menoo. Ei lauleta tai jotain. Ninniä, eli nii nii, sellai sitte, eli jotain.

• Lizyzsyn

itä- Suomi on suomettunut keski- Euroopasta katsoen nyt ninnillä. Nii, nin nin nin nin, nii. Tässä kuvataa Wartburg auton moottorin saunti maailmaa, lapsoset muistaen. Warre oli diesel käyttöinen aikansa meno peli. Wartburg laadukas itä- Saksalainen auto aikana jolloin Urkki oli tonttu idealla Stasi menoo. Urkki urkki ei lupaa hyvää, siksi valistin Pekan.

• Voipunut

Mite tää voi olla ku salapoliisi rommaanii lukee? Ninni jalostunut hernekeitto vaikka Ruotsista. Iskee väliin. Antaa olla. Ei voi antaa. Voi antaa.

• Voitonmerkki

Jatko- osassa ninni sanoo, olen voipunut päivällisen jälkeen. Hihhuli vei. Ruoka voiton vei. Tää jatkuis.

• Niinköniinniin

Joku ruotsalainen toivo heittävänsä henkensä upeen päivällisen jälkeen. Saatto olla suomen- ruotsalaene ki.

• Vastuunopas

Isän maan puolesta, kurjuutta vastaan. Vihtala vastasi puheen pidosta, aito savola tai jotta. MIe sano siulle, tää keikka vedetään päin herra huonetta, ymmärrätkö? Siu ystävän puolue, on sammaa mieltä. Siu elämä leppää tässä! Sie oot sellane kiero, että pahemmasta päästä. Nouse ylös ja vastaa kuin mies! Ole mies! Tässä sitä ollaan, ihminen kantaa vastuunsa, kuin vasse lempinimellä!

• Janäinkaikkijatku

Vasse oli siis Vesperi vaikka jutussaan. Vesper anna miulle voimaa! Otetaan luottamuksellisesti, Vesper jaa vedet! Jaa ja hyökkää! Vesper ole voimani, Vesper hajjoo! Ruotsin kansa luottaa sinuun! Olen Valtio. Sinä olet voima ikuinen. Venne! Iso saalis.

• Venneiso

Ihminen on luottamusta täynnä oleva kone, venne. Veneen voima. Me hyökkäämme pohjoisesta, missä valo asuu. Siellä on kaikki mitä toivomme. Me olemme voima ja kaikki mitä on. Me olemme venne. Ole hiljaa puhui ihminen pohjoisessa. Minä olen hiljaisuus, minä olen johtaja, te kutsuitte minut, nyt minä hallitsen teitä. Totelkaa.

• kivatila

Ventti kaksi, kuu kalle kolmekymmentä sikaa. Siis nelkytä kaks ja sellai, voi ite keksiä mitä tarkoitaa kuu kalle kolmekymmentä sikaa. Vaikka iso venne.

• MissoTanskasalmi

Hänen kauneutensa liittyy somuuteen. Hän oli niin soma. Pihkassa oli ollut. Minä tarkistin uusinnastakin, että piti paekkansa. Hän oli ottomaani. Sisar tanskalaesuue. Hän oli Daane, iso kissa tanskasta. Miu oma soma kukka. Olen vaikka keppi. Annan keppiä Tanskasa, häe kaa. Ollaa yhes ja katotaan, kun tuuli puhaltaa mereltä Pidän hänet vierelläni, annan hänen hyväillä hiuksiani. Sanon, että puhut Suomea, ja hän hierasee hiuksiani, Olen häe sylis. Hän parkuu ruutuun. Häe käet sivelee miu munaa. Olen Sotka Kalevalan, yllätys. Iso ylläri äkkiä tähä ottavat poes tämäki tekstilöön.

• Olenpahoillani

Me vaivuimme nirvanaan yhdessä. Hän puhui pälpätti ruutuun. Minä tunsin hänen pehmeät kätensä Stasi ajoilta. Hän oli mitä oli. Yhdessä olimme tamdem asennossa ja koimme onnea tanskan. Söimme lihavoileipää ja kala voileipää. Ei lapsia, ei. Olemme sinkku sieluja. Hän antoi laulaa oma takapuolesa. Ihan minun telkkarissa, minun nupissa. Minä maksan ja en takkaa, mutta pukkaa kultaani takkaa, kyllä tanskalaese kansa sadu tahisa. Hän on upee! Vakaa ajaa, hiljainen, viileä. Hän ei parku. Hän antaa nimun jyystää hänen persettä. Hän on voimaa.

• Hyivittuphyi

Niin haluan kantaa kauneimmat muistot rajan yli, vaikka karjalaan, jos Ruotsi on jotain. Minä vain valehtelen täällä. En ole rappio, mutta jutut rasvaisia, koska tämä koe Jaakobista nuoruuden lähteestä, joka naukkaili kaikki liemet vaikka Oskarin. Ruotsi on oskar ja Jaakko on Suomi. Suomi vastaan Ruotsi.

• Muttaenjatka

Niin tämä juttu Oskarin, kerto tanskalaisesta televisio ohjelmasta jossa muisteltiin DDR: n aikoja. Muutama tanskalainen oli ohjelmassa ja he kertoivat muistojaan itä- Saksasta, missä olivat asuneet hetken. Tai pitempään. Mitä sitte? Siinä ohjelmassa muutama viikko sitte tuli telkkarista enne Hallikaise hievatha tarinaa Nirvanasta, että niin siinä ohjelmassa oli nuori nainen vihreässä kaulus paidassa, hää oli napittanut paidan, ja leikannut hiukset lyhyesti, kuten kaikki lie kohta. Mutta hän hypisteli kaula koruaan koko haastattelun ajan, kuin että hän olisi pelännyt jotain yhtä kapista Trabant miestä vanhasta itä- Saksasta. Tanskalais täti tai somemmin tähtiläene mietti koko haastattelun jotain, tai hän puhui naisellisesti miettien koko haastattelu, Hän käänsi päätää kuin uralilaine koira, ei susi ja sillee, tätä voisi jatkaa arvioide.

• Eivaatteita

Niin, koirille ei anneta tutta tai tutti pulloa suuhu. Uralilaene koira on pystykoira tai tai ei mutta böpinpi koera antaa ennakkoja ja lepuuttaa järkeää kyljellään puolet päivää. Nainen valehteli tai ei. Naine oli natsi kommari tai ei ,mutta sellai, Nanna ja ninni tarina täsä tasarahaan.

• Siiseilapsia

Niin tämä ajo loppuu tähän. En ole lapsi ihmisiä. Kivat pystykoira mietteet mielessä. Pystykoira on eriasia, kuin vaipan vaihto operaatio, jos on muksuja. Pystykoira on onnellinen ja lepää vaikka kopissaan hiljaa, kun kattoo televisiota.

• Piimäks

Helloweeni laulaja kyllä veti röökiä rockstopissa aavikolla. Slash on slush tilaisuus Helsingisä. Siellä ei kaivata idiootteja. Släsh on Gunnareid musta kitaristi Amerika viikoilta Onni nimeltään. Tässä koodaan koodareide tyyliin! Hups keikkaa, Släsh.

• Poekanytlähti

Piimäks on rilli uutisia. Mitä rillata illala? Mitä ruokaa laitaa? Max kerro taikasi? En ole poikasi, mad mäx. Olen Jordan hammasharja, Jeesus tilasta etelään.

• Erkkiperärööriork

Ai tää kertoo Mad Max elokuvasta Harrison Fordi tyyliin? Kyllä, muuta en muista. kuin grilli kuume vaikka amerikan graffiti leffa.

• tietystihetieinyt

Erkki on heti ruotsalainen juttu vastaan tietysti suomalainen juttu.

• Miehelleautoa

Hallikaine muutama viikko sitte valehti näillä mietteillä Neuroosi bändistä tai jostain. Oli telakalla, oli mitä oli, mutta on kuulemma uskon mies. Ninnissä ei ole Eskoseni juttua, eli maailma muuttuu Eskoseni, taitaa olla kirjalija Aleksis Kiven juttu. Esko Ninnilä itä- suomalaisesta tietää että maailma muuttuu ja jollekin jää musta- Pekka kouraan, Kauheeta teoria, itä- Suomesta, savo viime raja ennen länttä kohti Ruotsia. Mutta sillaa siis. sii Hallikaine käsi olalle teoria, valehtetko, miksi ei käsi lipalle, vanha punkkari? Uskovaisia voi koetella, ovat hymynsä myyneet halvalla kansalle! Hallikaise käe kaa mennään vaikk Tannskaa! Hää o uskon mies, Hallikaene. Rakkaue Jooseppi ymmärtää. Piru ei välitä omista. Yhtä punkkari kiusas taka luukussa telkassa. Tuli takatilaan ja ois tarjonnu kalja. Hallikainen ymmärtää, nyt trabanti taia, ei saanu stasi ylennyksii. Wartburg auto farmarilla, ei ei koko kansan.

• Varpulainen

Eilen tuli kiva ohjelma Espanjasta ja oliiviöljystä. Olivat killan kokouksessa saivat puulusikat espanjalaiset näyttelijä miehet, kun pitivät perinteitä yllä ruuasta siellä kulmin. Saksalaiset ja lie Sveitsiläiset aikoinaan siirretty sinne munia maalailemaan. Islamilaiste linnat tehty sokerista, voi uusia sisä piha laittaa uudet ovat seinään ei murru, nii sano eile ruoka ohjelmassa! Kyllä o kuultu soitto!

• Kokeillaansuklaalla

Raja Jooseppi on koulu tahtori nimellä vaikka pystykorva. Tie uuteen maailmaan kommentoidaan näin. Olen uskovainen ja sellai.

• Enolehyvä

Olen unohtanut espanjalaisen killan nimen. Joku nimi siellä oli, joku söi suklaata ja voi pahoin, ja teki suklaasta oliiviöljy puu namuja. Siis raja- Jooseppi on Jeesus karkulainen tule takaisin, eli lie hyvää matkaa, voi pahoin, hah hah haa ja huu. Tämä haahuilee, tämä on margariini. Seuraava. Raja- Joosepin ylitys paikka, olette puhelimessa. Miksi täällä on televisioita? Menkää helvettiin.

• Kutenminä

Juttu ois ennen sotia, että Liimatainen vaa ja jotain käytännöllistä, ei paskaa. Siis ennen sotia, kaikki ei asunna loisto taloisssa vesijohdolla ja olivat piäkaupunki seutulaisia vapaa herroja!

• Olenihminen

En ole sota hullu, robotti

• Taijotainpaskaa

Rauhassa rakkaue rajoilla, ninni aikana enne sotia.

• Kylläjuku

Ai runko vahvistettu patteri, ennen ninnikäestä?

• Älävalehtele

Kyllä jukupliut sentään. Julma uskovaiset kiihkoilevat taikauskosta. Uskovat taikaan ja lie voimaan, Taika uskovaiset huruukot vaikka piipusta alas terveisin pelkojeni orja.

• Eisataneljänelone

Suo melloo, suomeloo! Kun suo käyttää melloo, oikeelta ja vasemalta. sata neljä kutosen mosu.

• Olisinkuollutnau

Täl on sata nelkyt kuus kuutioinen joku yamaha arvidsoni, tää muistelee nuoruuttaan, elämänsä vedossa. Ja nyt o jalat jäässä, tapikalla, ku ei ollu varraa varusteisiin.

• Pitkästyttää

Erkki rynärbäri koffilla tää on tarkkaa. Suomela radio kappale, suo mela, suo meloo, sata nelkyt kuus piste viis ja lie kaks, yks. Siis suo melloo, on sata nelkyt kuus piste nolla kuus eli korkeitaan pyöristettynä 146 kuutioinen. Matetiikassa pyöristetään myös Ruotsissa vitonene lie alas tai ylös, Ykkönen pyöristetään aina alas, eli tasamatiikalla, Minä otan tanskalaise tanssiin lie valssiin jos voe.

• VaihdalikkaajukuPliut

Niin tai näin, aina väärinpäin! Tän voi vetää marsilla! Käy vaa kertosäettä läpi, eli Niin tai näin, aina väärin päin! Olen siis Erkki epätoivonen muusikon raakile, haaveilen Ruotsista, mutta se siitä. Olen rundilla, mä oon eteenpäin kappale Jiri Nikkinen. Naiset voivat tykätä Waterluustaan eli koko kansan Jiri Nikkisestä. Rundi on kiertue, tai jotain siihen suuntaan. Mä lähe nyt rundille, on sama kuin astuisi korkin piäle. Alkoffinpiäle. Alkoholi pullun päälle! Noin niin ku tarkasti. Mä tarkastan nää jutut, mutta unessa oli 144 kuutioinen moottori, ja mun piti saada nokitettua tännää suurempi ihme. 146 kuutioine lie. Vaikka Bomba taloon nurmekseen, hotelli helpotukseen, elämään herroiksi tanskalaese onneni kaa.

• MessiArgentiinasta

Tinni ja lentoo kappale, eli itä- Saksa on itä- Suomi huumorilla. Bomba talo on Nurmeksessa tai ei. Marssi musiikkia ymmärretään Raja- Joosepissa tai ei. Jeesus on suomeksi Jooseppi jos ketä kiinostaa. Tämä tulee vanhasta itä- Saksasta. Itä- Suomalaaset pilaavat kaeke. Kukkaa ei auta. Autotkaa. antakaa suomalainen naine joka laittaa kystä kyllä tai jotain. En minä tiedä mitä tarkoittaa kystä kyllä. Ruoka on ruokaa. Jos poltan savut niin en muut länsi- saksalaiseksi, huumorilla pyydän teitä poistumaan paikalta, ennenkuin ottaa savut essiin ja mennee messsiin. Lie?

• Pökspiiulie

Pysteljoonii ei saatana pysty kattoo. Ku ei niin ei. Uusinta versio tangoa tanssia 146 kuutioisella 42: lla eli tupla pasianssilla eli ventillä. siis kaksi 21: stä yhteen on 42. eli lisä numerot, mul on kukka suussa. Sä oot suomalaene fani. Poistu taka kautta pois lois, ja mee mun himaan. Mä oon aina rakastanut suo. Ymmärrätzä? Me tanssitaan täs. mut kukaan ei kuule, et sä oot mun Margeriina, tai Tango Desiree, sä oot niin ihan,mä oon kattonu sua, mä myönnän. Menkää pois, edestä, kulkekaa ohjattuun suuntaa, tämä ei ole kuin kappale tangoa, teitä jatko ohjataan naimisiin, saatatte olla onnellisia,

• Vainmielipide

Tää on toukokuun tango Ventti suomeks jos on kyse ruotsalaisuudesta, itä- suomalaisen mielestä.

• Hyvinmenee

Numeroloogiassa numero 21 on ventti, mutta numero 22 on täydellinen melkeinpä. Ventti on mielestäni ihan ookoo. Numero loogialla sana Ventti on palkkapäivä. Silloin ollaan täynnä elon voimaan tai jotain.

• Nytollaanvillejä

Pelle Miljoonan kappale, Tää on surullinen tarina mun ystävästä Gabriel nimeltään, siis jos tietää Pelle Miljoonansa ja on kuunnellu jopa levysoittimesta joululauluja, mutta kun Sleepparit laulaa urali tangoo viitosella eli viski jatsii ilma suurosia keitossa Ventti tuplaa taas eli 21 plus 21 on 42 eli Sleepparit ja levyraati ja Gabriel kikkeli kommentoi. Tässä ollaan rundin jälkeen radalla. Radalla sanassa elämä menee miten menee. Se on hurjaa menoo. Olla vaa ja viipottaa. Rahaa palaa ja sellai. Tää kertoo juhlinnasta. Hurjasta menosta. Nyt ei riimata tietoo netistä.

• Näkemiin

Jorma ojossa hirteen. Sleepparit ovat kova bändi, ja sellai. Gabriel kikkeli voi kertoo muustakin Kuin Pelle Miljoonan kappaleest. Vaikka Mika Waltarista, eli häne kirjansa Gabriel tule takaisin, en ole varma onko Waltarin kirja. G- pula-ahosta ja sellai, Spede joku juttu ja Jokela Leo. Se siitä.

• Harkintaa

En muista onko Gabriel Pelle Miljoonan kappaleessa miehen nimi vai ei. Mutta sävel on laahaava. Kuin elokuvista. usva käy maan pintaa pitkin, kauhee sota biisi mun mielest. Pelle haluu koston! Välittömästi! ehkä.

• Tehdäänlettuja

Pelle Miljoonan kappaleessa Gabriel tai jotain, on marssi pohja, hitaassa sävelessä! Siinä mennään eteenpäin, eikä tulla takaisin. Tulkaa pojat takaisin joku toinen biisi.

• Kuosmanekans

Kävi vähä surkee tuuri. Kauhee ruttu kolari. Natsi- Saksa teki Ribbenrob sopimukse Stalini Neuvostoliito kanssa. Surkee tilanne, Suomi löi jarrut pohjaan, renkaat vinku ja ulvo, ja vetäs kyki edellä päin Neuvosto ties mitä. Karjala, Savo jäi. Pelle ottaa raskaasti, tulkinta Sleeparit suojaa mua. Mato Valtone on ihmine.

• Pokahontastäs

Lähetä jobin posti, en lähetä, halua lukea rauhasa. sata neljä kutosen kokkeen. otetaan uusiks piiu, fiiu auto maatti nen koe laitos. Joku romu fiiu on upee ranskalaine kokonaisuus, Menee vain eteenpäin. ja sellai.

• Kaikkiymmärtää

Pokahontas nai eläintä, Leo eläin, kosketelkaa toisianne. Siis Holopainen julkkis oma televisio ohjelma. Yhden suunnan ns. holopaista vois kokkeila?

• Hälhäi

Ei mennä eteenpäin ja taaksepäin. Tässä on yhdynnästä kyse. Jos mennään vain eteenpäin niin ollan lei Ruotsissa? Ota kuulat käyttöön, syö jussin munaa, tämä menee vaikka Tukholmaa, siellä ihmiset, tekee töitä, ihminen kokeilee, vaikka turvavöitä. Siis yhe suunna mies ei ossoo ku pukkaa etteen piäin, ja sannoo, mitä mie näi, niin mie näi.

• savolainenmaa

Jos on ruotsalaine ja haluaa vallotta Ranskan, niin ei ole mitään toivoa, semmoista ruotsalaisten arki voi olla.

• Meollaantäällä

Suomi neito paino siis jarrun pohjaan, ihan refleksi torjunta vaikka urheilu lajeista. Ei mitään miettimistä, on treenattu, painaa vaan pohjaan miten pystyy nyt kukakin. Ruotsin Emma laulo jo edessä. Mitä tässä voi tehdä, ratti lukkiutuu tietyssä mielessä ihmisen mielessä. Voimat puhuvat. Ihminen on mitä syö, sika. Päks, siinä otti etu kosketuksen, kaikki hitaalla menemään Valtion historiassa alko alas ajo. Miehet rintamalla, siat kotona. Miten käy neio, miettii Ruottalaane hullu.

• Jääntähän

Kevyellä jäällä. Sopii tähä. Surmanloukku monelle. Turva Suomen sukupolville, jotka minäkin olen. Olen suomalainen.

• Henkilökohtaisesti

Moni Jorman on muuttunut Gabrieliksi, viime sodissa. Tulkaa pojat takaisin, Loirikin huutaa Pojat elokuvassa poikia takaisin. Mutta kun sota vei, arkkienkeli Gabriel lie Raamatusta. Mutta viime soissa, emo Ruotti hylkäsi pentueensa. Eronen ei passannu, laulo Tukholmassa talvisoa aikaan toivo Suomelle, niin pohdin. Moni Jorma vietiin eteen, Taakse jäi vain kotimaa. Näin runoillaan minä.

• Kubamba

Moni poika lähti eikä tullut takasi, viime soissa, no nyt tääl o idiootteja ja hinttejä. Täähä soppii, seuraavasa soas o vaa kansalaisia. Tämä kirjoitus pyyhki kaikkien äitien kyyneleet. Pyyhi kyyneleet, ja Suomen Abba lie eli Mamba.

• Jaajaajaajajuu

Sähäkästi ottaa Mambaa eteen. Sähäkästi ottaa Mambaa taa. Mambaataa, me jorataa, meill o huippu bandi ja olla vua. Vuaa. Tuu takas, tuu takas, tuu takas, tuu tuu, et oo rakas, mut tuu takas, Teijo on miehen nimi, Teijo vuoraa vaikka auton kultaan, Teijo suo, jos Teijo osaa. Mä haluuu Teijo takasi, mä haluun Teijo takasi, mul vielä aikaa, ja mä jotain vaan. Tee tee tee Teijo rok, tää o, tee tee tee teijo rok, ei hirmu menoo mut jäitä poltellaan.

• Enossoosanoa

Rauhallisesti raakkuu joe pohjassa. On onnesa kukkuloilla. Jos elämä naise kohtaa. Ota kinkusta kii ja rokkamaan, ota vaa, ja mene vaikka pitkin joen pohjaa. Tätä sammaa, ei oo sampaa. Lajuse rokkii.

• upeerapua

Haaveet eivät täällä toteudu. MIelipiteeni. Mutta ehkä ruotsalaiset keksivät jotain. Ja myyvät suomalaisille sen halvalla. Suljen ninnin, niin niin niin ja niin, eli ei nii nii, sitä samaa paskaa. Vaan niinpä niin kuus sataa tilillä ja viis kymppiä taskussa. Losmo. ei rosmo, ei siis rosvoille, ryävatkää muita kuin minua, apua. Sammutan valot sisä Suomesta, se aikansa, ja loppuu tähän. ei edes nannaa, eli naa na naa na, ja vaya con dioksen kappa naa na na naa tai jotain. Kähee ääni naisella.

• Rahajengitietää

Oikea vastaus on Baana. Oravan pyörä on arkista menoa, sitä itteesä, mutta radalle kun lähtee, lähtee niin ku tunnelbaanaan Tukholmaan Ruotsin pääkaupunkiin. Radalla ei pyöritä oravan pyörässä, vaan pyyhitään pölyt otsalta ja mennään juhlimaan ratkiriemukkaasti. Elämän baana on auki vaikka banaanina, sillä sanat vain sanoja kun ollaan rundin jälkeen radalla ja baana on auki. Kortti tiskissä on suurue hulluutta saituuesta vihkiytyneille. Ties kenelle.

• Jumprahui

Radalla painetaan hana tiskissä, jos se selvittää tätä radalla käsitettä yhtään. Ruotsin metron nimi on tunnelbaana, pääkaupunkilaisen surkimuksen nimi voi olla vaikka radalla, tai ei mutta baanalla kaikki on auki, elämä on vain hetkisen humppaa, ja sekin on jumppaa.

• Lähteepoiskys

Kirkkaimmat tähdet loistavat vaikka savusaunassa. Jos haluaa säilöä omaisuuttaan säilöön ja olla onnellinen ei ehkä lennä tähtiin ihan vapaa- ajalla. Ei täällä voi kirjoittaa täysin asiallisesti, että ihmiset ryyppäävät ittesä hengiltä, ihan tyylikkäästi vaikka ruotsalaisina salonki huorina, huora sanassa painopiste tolkuttomuuella, ja vaikka sukulais rakkaudella. Ydessä metrossa kuljemme kuka minnekin. Metro on juna pääkaupunki seudulla.

• Rakkaudellasinä

Arkisto baana on oikea aarre aitta. Se on ihminen betoni hökkelissä ja elää aikamoista jurri kautta. Viina liikenne hoituu ties miten, mutta ihmiset elävät pääkaupunki seudulla ehkä vapaammin. Täällä voi keskittyä alkoholiin. Baanan varressa ei olla työelässä vaan ihan vaikka työttömänä tai eläkkeellä, mutta ryyppy remmi pitää yhtä. Banaani baana ehkä kuvaa ihmistä joka on selvin päin omassa asunnossaan pääkaupunki seudulla ja uskoo jopa ihmiseen, ymmärtää juhlimisen päälle, ja on itse jopa uskonnollinen. voi olla savolainen jopa mies.

• Salalukitus

Oman salarakkaansa tapaaminen, on hän sitte julkkis tai ei, niin salajulkkiksista en tiedä mitään, mutta autossa kun istuu autoparkkipaikalla, niin kenelläkään ei pitäisi olla mitään sitä vastaan että pitää kadestä salaa kiinni jos on kädet. Voi supatella ihan hissukseen eikä ulkopuoliset huomaa, autoissa yleensä tummennetut lasit. Ulkoa näkevät vain hahmot etu penkillä. Mikrofooneja voi olla auto täynnä ja känny voi olla auki, mutta kirjottaa sitte tekstiä paperille ja ojentaa reilusti salajulkkis rakkaalleensa vaikka sanan tai kuvan mitä mieleen juolahtaa. Mukava olla vaa ihan hiljaa, jos on hetero mies, niin oman naisen kanssa ihan vain kahden.

• Vauhdistapalloon

Tulevaisuudessa täällä on viiskytä tuumaset toosat, eli televisiot jokaisella kuka näkee tai kiinnostaa, ja montaa kansalaista taitaa kiinnostaa. Se on elämän laki. Mutta kun täällä ei ole mitään sisältöä täällä netissä tietyssä mielessä. Jos lukee tällaista nössö tekstiä tulevaisuudessa isolta seinän kokoselta näytöltä, niin kai siinä haluaa pohdiskella sitte vähän nössöjenkin eli rauhallisempien ihmisten arkipohdintoja, ihan ajan kanssa. Tätä sanotaan draamaksi, mutta ihmiset vihaavat niin perkeleesti, että eivät jaksa kun vihata perkeleesti, siis lopputulos on epävarma jos vihaa, kannattaa kannattaa vain ehdotusta tai peräti kivaa ideaa jonka voi hävitäkin. Kannattais hävitä jo valmiiks, että saa tässä maassa jotain aikaa nopeasti ja tehokkaasti.

• Entiedämiksi

Tämä perustuu Karthago on vallattu teoriaan. Meitä piiskataan, meitä palkitaan, mutta miksi Karthago on vallattu?

• Missäniitäisiäsua

Tässä maassa ei tietyssä mielessä ole päämääriä. Ei ole ns. Karthagolaista päämäärää, että Rooman valtakuntaan vievät kaikki tiet! Prakmaatisuus ei kiinnosta tässä muasa. Tämä mua o miu oma mua. Mua mua. Auttakkee siviilejä pallaamaan kotimuahasa. Kingshasa uusi maailma numero ja sellai, tajunnan virtaa tämä maa täynnä, vain mielipide, mutta voi mennä vaikeaksi jos uskoo johonki ja saavuttaa sen ja sitte huijarit tulevat paikalle ja sitte Jeesus on ihmemies! Se on oikea unien ihme! Jeesus muuttu vedeksi? viini valu viemäriin tekniikka kuule, ootko kuullu sie kansamies? Halluutko auto? sie muutut viiniksi tae vedeksi! Nii sano isä, älä kysy kuka isä, nyt o monta issää.

• Siemeetpyörästä

Niitä saa demokratian pääkaupungista Jerusalemista, oikeen halpaan hintaan, Sanoo vaan Katolilaiselle isälle ensin matkustavansa Drakman kaa oikealle, ja sitte vasemmalle vaikka Ruotsiin, valuviin vesiin, sitte soittaa takasi isälle ja kysyy missä oma maa, ja isä ns. vasemmalta sannoo sie oot Unto ja siu sukunimesi on Unton tyyliin ns. laitettu mennee julkiseen käymälä verkostoon , rotta nettiin! Sie saat sielun, ku hyppäät oravan pyörään tai pois oravan pyörästä!

• Vamosoopperaa

Katolilaiset isät neuvovat kyllä päätepisteen mutta eivät lähtöpistettä. Tämä tarkoittaa jotain, mutta en ymmärrä, mitä aromipadat tekivät chat televisiossa lie 20- vuotta sitte. Valmis makkara tuote voi olla leikillä aromipaatta, eli paa pätäkkää pöytään lähetään!

• Täämeneeylös

Aromipata jengi pelasti tämän maan ns. Karthagolaisten hyökkäykseltä! Pelastakaa Katolilaiset haluavat syödä patoihinsa aakkoset lähtien aasta! Unto salakissa Jaatinen vasemmiston Siekkinen. Unto Siekkinen syö patoihinsa A ei I kirjaimen. Unto Jaatinen salakissa on Freud mörks ja english män. ja sellai.

• PaatPaatpuolue

Katolilaiset haluavat palvella meitä pelolla ei autoilulla tai jotain. He ovat asettuneet puolustamaan suomalaista yhteiskuntaa oikein rakkaue voimalla. Tämä on tosi. Ihminen voi olla nimeltään Uuno tai Unto mutta katolilaiset kertoivat tämän mulle unessa. Haluamme olla ystäviänne hei tai hoi suomalaiset aromikkaa paat!

• Salarakastiukkis

Aromikkaat paat, aromikkaat paat! Aromikkaat paat! Aromikkaat paat, Aromikkaat paat, Aromikkat paat, siis tää jatkuis vaikka kuinka kaun, haluan että hyvät suhteet jatkuvat ns. oikealle eli alaviitoseen ei lauleta laulua onnen, siis takasin aiheeseen. Ole rakkauteni, ole vaa.

• Juukas

Minä annan siulle jatko- aikaa kuule.Älä purista minusta sillä aikaa tottuutta! Kuule huomena otetaan kallein ja upein auto ja ajetaan minne ajetaan, Se huomisesta. Kiitos Jeesus! Jeesus kerto juuri että Katolilainen arompata hurmoshenkine juttu on saatettu piätökseen. Jengi rakastu autoon.

• Minäelän

Niin täss ei ole loppua lainkaan, jutut vain juttuja. Katolilaiset haluavat kiittää Jerusalemia, siitä, että saavat olla onnessa huoneessa jossa on tapetit ja lämmintä vaikkapa. Lämpö huokaa nurkassa olevasta patterin tapaisesta. Kristillinen perinne on punottu kauniisiin kääriliinoihin. Ihmiset ovat rauhassa. On Rooman aamu, ja ihmiset ovat rauhallisesti. Paavi istuu ja katsoo jonnekin. On turisteja ja sellai.

• Tulkaatakas

Eppu Normaali ja kappale: kun kiipesin veenuksen kummulle, se kuului muille kun mulle, tai jotain siihen suuntaan. siis aikaan jolloin ruotsalaiset ovat seonneet ja avaruus on muuttunut heidän paikaksi olla missä vain. Heitä pitää hakee ympäri ämpäri. tähdistöt ovat herkkupaloja, missä piilotella jopa suomalaisia. Juice Leskinen ja lie Alatalo kappale Mari: kun aamu on ja tuskaa näin, en aina jaksa uskoa unelmiin, oi Mari, ja sellai, Miten pyydystää ruotsalaiset samaan pakettiin tehokkaimmin, jos avarruus on suuri ku unelmie pelkenttä? Sielu syvvyyksistä siut hai kuule korvamerkitty! Sie olit miu paholaine, mie en piästä sinuu karkuu! Viholliset pitää olla idäs ja lännes! Ei ruottalaisia piä piästää poies maailma ääriin. Heijä pittää olla sielä mis mieki oon!

• Anaaliin

Mie e halluu siulle pahaa, mut mie paina siut alas ku alasime, mie ota kuule iso leka ja taon siut tänne, että sie ymmärrät ruosalaase paikkasi. Sie olet siellä missä minä sinun käske olla, että tasapaino säilyisi. Maailma ihmiset eivät välitä, että minä passaa siu kesät talvet. Mie en sua kiitosa siit et sinnuu on minu! Kukaa ei välitä. Miksi? Siksi että kaveria ei jätetä. Kettää ei viedä avaruue hulluuksiin. Ei, kaik pittää olla tasa. Laskento perustuu siie. Mie otan, mie en anna.

• Tolkutonjuoma

Aikansa kaikki täällä sekoilee, sitte tulee päätös summeri, ja sellai. Ruotsi on maailman äärissä, mutta mitä siitä. Antaa siimaa tarpeeksi ja ottaa takasi. Seotkaa ruotsalaaset nii täältä pesee. Sen ihmeen kun kokee, että ihmiset Ruotsissa haluaisivat suomalaaset taakakseen, kuin idiootit. Voimaa heille pitää näyttää kosketuksella. Heitä pitää kosketella voimalla. Ruotsalaane olisi menettänyt kosketus tuntuman, vaikka avaruue ympyröissä. Heillä olisi kosketus kammo, ryypiskeltyään uusia muoti juomia joita uudet modernit avaruus pannut heille soivat. Avaruus tippa.

• Terriinipaistia

Myö otetaan kaek mitä kasseist voi puristaa irti! Eile oli televisiossa upee ohjelma jonka katsoin, siinä oltiin grilli kierroksella! Melkein lankkupihviä, mutta se siitä. En muista piä sankaria nyt , joku takuu kasvo huumor kuvioist. Ruotsalaaste rahoil mie hassaasi elämäni sellassii herkkuloohi, et mie aloottaasi piävä kattomal Grillimestarrii, et mitäs tännää syörää, sitte mie lähtisi syömään elämäni aterriaa!

• Mistäsinälöyät

Joku arnold ja sika mies telsus? Telsula? Ei ei aukee, nyt, nyt o kirjotus hetki, television immeiset ovat aurinkoisia immeisiä. Jos pittää hallita se on halpaa hommaa! Pitää karkaista teräs ja muodostaa siitä ihmise järki vaikka avaruue äärisä.

• Miehalluulisäävaltaa

Se mitä ihminen osaa on kuulkaas hirveetä! Mutta jos ruotsalaiset hallitsivat vuosisatoja minunkin esi- isä siten että en vieläkään tiedä oliko kaikki hyvin, vain hyvin huonosti? Mitä merkitystä menneillä on? Jos kärsit isä kammoa, ja perversiot on sillä tasolla että kuule Juicen sanotuksia Moottoritie on kuuma tyyliin eli Per vers levy coitus int yhtyeeltä jossa Juice liidas tai jotain ja Mikko el mikki Alatal tuki toimintaa, siis sukurutsa ja kappale: ja mies miekkaan hukkuu! Pelle Miljoonan Moottori tie on kuuma kappaleessa ei ole marssi pohjaa. Mitä sitte? Tilanteen tultua näytä ruotsalaasille, mite puristit nyrkkiä käe pohjasa taskussas, ku Juice neuvo, ja Pelle varotti! Elä pitkä ja onnelline elämä, elä sotkeu pahhaan, vanha karjalaine valhe, käe pohjast, taivuloist joita hallitaan hennolla kosketuksela. Dave Lindholm ja kappale: pie ja hent ote.

• Taiemitää

Siis minkä takia minä en saa hallita nyt sitte Ruotsia! Miksi en? Kuka estää? Ei kukaan, kauko säädin ei toimi televisiossa oikein niin, kuin haluaisin. Minä haluan, en minä pyydä mitään. Minä haluan kaukosäätimen avaruus rakettiin jolla poimia ruotsalaasia ku pikku sikoja! Mie ottaasi kaik.

• Onmausteita

Niin, en olisi kiinnostunut Ruotsalaasista, vaa haluasi ellää elämääni kuten televisiossa eletään. Eläisin herroiksi avaruuessa! Minua kunnioitettaisiin. Jos ei kunnioitettaisi, niin minä vaihtaisi kanavaa televisiosta. Huomaatteko kuinka omat kauheuet voi pyyhkästä omasta mielestä pois, vain valheella, että minä en vajoaisi hirmutekoihin muide kannustaessa tai runkatessa taustalla kuin onnensa kukkoloilla. Mutta kun sivu runkkarit ovat ruotsalaisia sivu runkkareita, ymmärtää kääntaa kanavaa televisiossa, jotta kaikki on hyvin. On ruokaa, on tunnelmaa.

• Haluanjotain

Ruotsalaase masokisti taltuttaminen avaruue kylmyyessä on omanlainen juttu. Katso mitä paskaa televisio näytty ennen Neuvostoliiton aikaa! Siellä oli muutama kanava, loput kuulit ratiosta. Ja sielläki seiso järki öisi. Se oli aikaa elämän ja onnen. Mutta kun ruotsalaane masokisti halluu tätäki onnee, niin mitä tehä. Hän halluu että häntä hallitaan vaikka suomesta käsin. Niin, tässä se on. Hallitsee ruotsalaasta masokistia, yhtä ja vain yhtä, niin hallitsee koko Suomen grillejä.

• rockylös

Minä suojelen nyt manse- rokin kunniaa. Tampereella ei välitetä pienyrittäjistä. Eli mun piti piilottaa yhe ruottalaase mulku tähe, siis miehe joka o masokisti, ja kuuntelloo Sleepy Sleeperssiä ja Levyraati albumia, jossa Garbriel kikkeli ja Vääpeli kommentoivat kappaleita Levyraati parodiaa siis. Pelle ei välitä, manse rok ei välitä minä välitä ittestäin. En ole Wiggestain tai levyseppä mutta filosoofit harvemmin sotivat rock rintamalla. Siis suomalaiset masokistit palvelevat Ruotsia, tämä vain mielipiteeni avaruudesta. Näin minä valehtelen täällä.

• Tässäkinmaassa

En voi kirjoittaa täällä, että Pelle Miljoona lähtee marssipohjilla vaikka Käkisalmeen ilman paluu lippua. No, minä kirjoitan sen kumminki, täällä on nuorempi sukupolvi. Joka maassa ymmärretään lapsien päälle. Joka maassa on kirkon kirous ja sellai. Avaruus on valloittamatta.

• Enloisi

Pelle Miljoona ja kappale Moottoritie on kuuma. Kyllä on hullu tää Pelle Miljoona , vetää päin ns. ykkösellä ihan saatanasti, että saa vaikka vuorivilla kaivettua perseestään, jotta sillanpää asema ois otettettu ja siitä päästais läpi voittoon ikuiseen, edes yhde kerran kokkeiltais vaa. Syäme päälle ottaa, joa luva antaa, ja kerra sais kuulla vielä mite karjala koivut tummuu. Käyä pitkäks ommaa tuppaa ja heittää henkesä. Oman maa herra oisi.

• Jooetsellai

Ottaa vähä vaikeesti eteen. Eli puolustus puheeni Mato Valtosen menosta levyllä Levyraati ei aprillipila ole tämä juttu, siis Gabriel kikkeli sannoo A. Siis levvee A. Ihan vain A. Pelkkä a- kirjain riettää täsä. Hän siis mainitsee karjalan, käkisalmen ja Neuvostoliiton. Otto Ville Kuusisen toimet aikana jolloin maa oli valmis poliittisiin ratkaisuihin.

• Saatanasentään

Olemme Tahvo Tuppuraisen radiossa, jossa kaikuu tervehdys Ruotsin kansa! Olette avaruudessa. Ymmärrätte joskus ette Suomi- poikaa vitutti niin raskaasti että Fugantine fuuga oli saatava Kreivi Munkkiniemen tasolle. Ette osallistuneet tasavertosesti edellisessä taistossa. Tässä hintalappu G- mollilla. Niin en ole G- pula aho, monosen tangolla Leo tulkitsemana Jokela ei aalto maljakko , vua ole G- mollila tualta ja tiältä. Älkää tulko mulle vittuilemaan. ( henkinen itsari täsä muasa) vaa menkää vituun, vuaka avaruue halki.

• Kiitossuomenkansa

Niin tää on otettu Mika Waltarin miksukssesta, eli kieku ja kaiku jutusta, juteeraapi, vuak ilmoje halki. sio o syy miks jätti pyy! Lähti vesa poies otti kannu loies, tai loiset jäi. Väinämöinen myi Suome ja lähti karkuu. Pelkomies, elä tuu ikinä takasi. Terveisin Mika Waltari. loiset minä ja Suomi pop vaikka antzalla Egotrippi. Ole vua mies, siel mi oot. Siu sydämes ol miu unes. Niin nuori saksmanni, ku mitä vaa, unessa ol mustissaan, mie sannoi mie lauloin omaa tyyliin, Herrat nuoret nauro, ties mitä. kiitos.

• Eläkirroo

Pohdinnat ei saa lähtee ns. ylä vasempaan. Natsi lippu liehuu mielesä!

• Kapteenitaivelahti

Mie e kuppaa kettää hulluu tääl! Nii se vaa o, jos mie valehtele, ni valehtelee julkkiski eile telkassa tänään kauppa kassissa. Rienoo immeisii osto hulluuteen!

• Enoonatsi

Ei täällä saa kauppoja tyhjentää ilman väkivaltaa, terveisin Aadolf Hitler. Saksa kätyri. Hää anto kaike, ja minä tulkitsen, tulkitsijan matkaa. Koko aika kyttään runomittaa tässä. Mie pysy mukana. Hää siis anto luvan käydä keskustelua, niin, kuuntelen. Bruce Willisi ja kerma kakun elokuva. Joku kahden kauppa. Electro nainen , valkoset hiukset, Barbara lähti, niin menee ihan sivuun heti, en oo töissä.

• Minähalluuauto

Barbara ja Kapteeni Taivallahti. Olet siis eukko? Kyllä, nimeni on Barabara, jä tällä lähtee takaperikoko rimpsu? No, jos ossoo Kalevala ruotti tyylii valehellaan näin. Siis te tunnustatte koko jutun? Kyllä tietyssä mielessä Pellekin onna tä jos kiinnostaa. Tää o merkitty raha unella tai ei. Te siis olitte koko ajan tietoinen tästä? Kyllä. Ja Markela Martina Merkel on teidän ns. Gunnar- pässi ei aleksin tai maleksin Maki Kolehmainen mainitaan, te siis kyttäätteko korvakovanan kun ajaatte ruotti rallisa mallisa auto kae? Kyllä. Te siis tunnustatte, että Angela, ns. iso naine, on teidän korvamerkitty? Tätä en tunnusta.

• Onneunelmis

En ole kattokassinen, valehteleva Hylje. Olen ihminen. Olen angorakissa. En ole mikään suomalainen juttu, tämä tulee Ruotsista, muotoillaan näin. He haluavat kokkeilla yhellä masokistilla Suomi rokkia Beestä. ei Aasta. Ymmärrättekö joku voi kuolla ilman Karjalaa onnesa jopa piäkaupungi kauhilois.

• Eikorvamatoo

Fredrik Thanderbaumin soidessa taustalla. Mie uskoi Betiin. En Begiin Samuli Aarolmaala. Mie muista Edelmannini, mutta en eilistä sankaria Juicen mustalla laatikolla, siis yksi Juice biisi tähä, unta jokainen katsoo, se siitä mutta Edelman ei ole eilisen sankari toosasta, siis televisiosta. Vaikeeta pelastaa ns. Matoo

• Tuasmennää

Siis idea on että joku voi käydä tän takaperin. Karjalan kieku tai kaiku. siis runonlukiat tai runonlaulajat, voivat vähä rimmata taitojaan. lie, ehkä? Minä kirjoitan, jotenki tän koko ajan muistiin, mutta kaikkea voi muistaa. Runon muistajat muistavat kaiken. Kuin kehraisivat mainoksessa oravana ns. paskapaperia kasaan taas.

• Kueiymmärra

Jos yks kuuntelee Beethoovenia ei begiinsä Eedelmannina, Ei, ei siel o liia monta nyt yhe piässä! Sampi naku raukkis tai jottai, ei pysty jauhaa etu linjaa rikki. Ei perkele, kössin kellalla auki ees yhtä keila hallii. Ei oo pojal raukkista. Tajjuu.

• Gaua

Liikaa o painoa piässä! Ei pääse ventti pohjaan, jos kalastaa. Siimä häntä, nii nii tartee lyijy päino. Ei mene pohjaan koukku, näe valehtellee, Miljoona koukku netisä. Vaikka vaikeella kalalla. Oi ajat tukalat, saunan lauteilla, ja sellai eppu normaali yhtyeen kappale Sikana kaapissa, kauhee mieli, ei ossoo pukkoo isoja ns. kaloja mua pinnale,omasta piävärkistä. Gauheeta. Gerta gaikkiaan. Gaueea.

• Valtonenrokmies

Leskinen, Fagerholm, Leskinen. Fagerholm ilman kakkosta, eli kauheeta tapahtu kolmivuotiaalle julkisuudessa käytiin läpi. Lapsen kohtalo oli ja meni. nyt tätä taas, Kekkonen

• Parempikumulla

Vanha eduskunta, siellä tais olla Leskinen arvi rotta. Fagerholm, ruotsalaine nimi, Kekkonen presidentti ja G- pula aho, äffällä. eli Fagerholm presidentiksi! Spede halus Fagerholmin jossain klassikko äänestyksessä jossa Kekkonen voitti presidentin vaalit yhdellä äänellä muistaakseni. Tämä omaa tuotantoani. Runon laulajat telkkaan hyvällä muistilla.

• Nskevytperustelu

Pikku makupala, Pastori Silli ja Pastori Luttinen erosivat, mies ja nainen, hetero huumoria. lie?

• tääväsyttäämua

Guns and Rosesin kappale kaappaa Miami Vice ja lennä tähtiin, lie Tumppi Nero Varosen tekstii välilä. Joku pelle jengistä. sanoittaja. Emigrantit ja homot, ei tee välii, näin laulaa Amerikkalainen roska bändi hitissään. Gunnar- pässi on jonku suomalaise omahyväse paska maalari tekele. Siis ottomaani. siis en muista alitajuista ässääni. Joku minimalisti maalari, koko kansa mies. Froikkareide kannesa. Matti huuhaa Innanen täs, oe kuollu, älkää ihmiset käyttäkö tekstejäni väärin, Terveisin ns. Vaari lupa. Hyvät jutut saa laittaa, en kommentoinu poikie menoo, ku froikkarit laitto kuvani kanteen levyn.

• Kannattaa

Kehuu et tää voi käyttää mieltää tääl! Tää ei ookkaa masentunut! Ei tätä kannata kiusata.

• Tintintango

Minä avvaudu taivaallisille voimille. Otan ruotsalaiset ja meen alkuun. Treenataan taas vaikka uutta sanaa. Opeteltaa ns. ikuisesti lausumaan löysä paska. Alottakaa heti, ei heti, ihan kohta. Mä haluun Jussi Lamme tähä, näyttelijän rööki huulessa, reissumies antaa aina kommentin.

• Kauaspois

Ollaan radalla taas! Baana auki Helsingi hulluues, vetäsi Immelmanni, jos ketä kiinnostaa, tää lähtee kyllä naisiltaki, vaatimattomasti karjalahenges. Ilman beethoovenii tai ei. Siis ketä kiinnostaa, nostan hitaasti ns. nitro kytkimen ja lähden pois.

• ArmoaherraBeen

Tissit roikkuu silmissä klyforssilla! lie ähkyy ku vanha kone pukkaa persettä etiä piäin. Antaa mummolleki Mao sykäykse. Vanha Yhdysvaltain presidentti tipautettiin ns. tyyliin toisessa maailman soassa Tyyneen valtamereen, niin televisiossa sanottiin. Olen George Bush vanhempi, kyllä lensi pehmosesti. Saatan tietää tai olla tietämättä ns. immelmannini, tehtään lentokoneella jossa ropelimoottori. lie tähti moottori, ei ruotsalainen nuoska tia ettaan siis ei suihkulentokone. Konetta pyöritellään jotenki. Tapio Rautavaara laulaa yhe ilose lentäjä tango. Lentäjä käy ilmoje halki, valhe tai jottai, mie väsy ny ,beethove ei.

• Mieväsyiideaan

Otan X: n en C: een. Siis napakympissä valitsisis lausuuttinan en lasarovia jota ei ollukaan, siis herra- B: nä ottaisi Rouva- X:n. Napakymppiä väärinpäin. Ymmärrättekö! Lasuuttina hiihti ku nandi heimo juoksi. tai jottoi, horisontaalia tulkintaa, ei vertikaalia. edes suuhu

• Tahtoni

En mie jaksa, en mie jaksa, en mie jaksa, en mie jaksa, en mie jaksa, no kyllä mie jaksa, ku tätä laulaa iloisesti uudessa maailmassa. Toivotaan etta WTC- toinen ei tule, jos tulloo, niin epäonnistuvat ratkasevalla hetkellä. Poliitikot ovat sitte valmiita. Muute tulee sota, muilman sota. ottaka pois tää. Tää julma tää maailma. Sen ties Rautavaara ja Jiri Nikkinen. WTC- talot sijaitsivat new yorkissa ja ne ammuttii alas, ku immeiset tahto niin.

• Kuusamalaulaa

Kaksi ideaa minä sain haaviin edellisillä jutuilla: Toinen on Jori Malsteenista ja toinen Toivo Eevard Lappalaisen sukista. Malsten juttu: Enne sotia, lapsia kiusattii näe. Sie et ossoo pukkaa ees kuuloo, siel ihailet vaa mersuja taivaalla. Oot saksalainen! Enkä oo! Ootha sis! Anna minä maksan sen nikkeli markan, sie laulat vaa Jori laulujaki, urhea lentäjä poika koitat olla! Enka perkele ole! Kyl sie oot sika, saatana nulikka! Toinen juttu: Televisio tähti Antohony Bourdain ennen sotia hauataan karjalaisittain oma savusaunasa taa. Viedään ennen kuitenkin omaan tupaan pöyälle, ja annetaan olla yli lanka- lauantain jos herrääpi omastansa. Oma tuva rauassa lepää sielu. Kuka vanha kuoli viimettenä ku karjala menetttiin. Pikana multiin ennen Venäläisiä! Tuvan pöyälle pikana lepoon, Lepää siinä isä!

• Oravana

Jori Malsten siis haukku työkseen sisä- Suomalaista, ja kaikki muutki herra ihmiset ulkomailta. siksi minä Ruottia pilkkaan, ku en tajjuu edes itestäin. Kalevalakin käänsivät minuun vaste, ja nyt e muista mitään, suuresta runo suvust lie oon? Kaikkii itteesä, ja sellai. ties mitä, en ole polliisi. Kyllä minä maksan sen nikkeli euron tai jottoi, että kostoni saan. En keväällä en talvella, vaan avaruuessa.

• Tulisivatuskoon

Ruotsalaiset menettäisivät tässä lekissä maansa, rahansa, ja verotulonsa. Jos Suomi hallitisisi vaikka avaruutta, jollain ihme värkillä. Joku laite, että ruotsalaiset tottelisivat.

• Ruotsalaisilleoppia

Joukkoon tuntemaattomaan tervetuloa. Olet Suomen kansalainen, ja sellai.

• Tiesmitä

Ei tää ole oikeen uskottavaa. Eräässä kirjassa kuvataan, miksi minä näin unen, että näin tämä vain on. Kun pää ei kestä! Tässä on numeroloogia kirja valheella kyseessä. Pelilllisesti kaikki meni menojaan jo aikoja sitte. Se numerologiasta. Tapahtui yhden suunnan hyökkäys ihmisyyttä vastaan. Eräs toinen kirja. En uhoa, mutta yritän jotain.

• Valtiokuittaakaiken

Uni tulkintani mukaan, historiassa on jokin opetus, että ruotsalaiset saivat etumatkan ennen suomalaisia. Historiassa suomalaiset vajosivat aika syvälle, toisin kuin ruotsalaiset. Tämä mainitaan erään kirjan mukaan myös Raamatussa, baabelin tornin rakentamisena, muistaakseni. Suomalaiset rakensivat omallalailla unitulkintani mukaan, eräästä kirjasta, joka ei ole Raamattu. Se oli hurjaamenoa.

• Ruotsintalviralli

Suomalaiset siis menettivät edun ruotsalaisiin verratessa. Se mitä tapahtui, voi varmaan kuvata alkoholilla, riitaisella luonteella ja holtittomuudella. Jotenki ruotsalaiset hallitsivat homman.

• Suomentaika

En haluaisi menettää saavutettuja etuja. Ei varmaan ruotsalaisetkaan. Olkaamme siis onnellisia.

• Muutamanainen

Jos tietää lopun ajan jutut, niin tietää että kun meno yltyy niin antaa vaan. Sillä kuviolla liikun. Kirjat kirjoja. Ruotsi on Ruotsi. Pientä kade mieltä. Unet kertoo mitä kertoo. H. Moilanen ratkas tän jutun suomalaisittain joskus kauan aikaa sitte. Häntä vain yksinkertasesti vitutti ja sellai. Näin lyhykäisyydessään ja tämä muutenkin historiallista pohdintaa menneestä.

• Jasillee

Muutama naine siihe ja Moilane halus antaa mitä antaa. Sitte tapahtu jotain, ja sellai. Moilanen ihastu molempiin ihan yht äkkiä. Moilane tajus H- mollin olemuksen liian myöhään. Tarina loppu. Moilane sekos.

• Mieoomauta

Unessa Juice Leskinen teki kappaleita westfalen tyyliin, siis germaani- poppia lie. Juice Leskisen kappaleessa muistaakseni, oi Raili, sun kanssas kävellään me maili, siis sellai suunnilleen, niin idea on otettu ilmeisesti Amerikkalaisesta kertovasssa kirjasta, jossa hän suosittelee kävelemään mailin päivällisen jälkeen. Idea voi olla yleis Amerikkalainen, unessa Juicen meno oli pähkinänkuoressa: Wii vest in soppa, muistaakseni, eli tällä tyylillä Yhe amluukan menoo kasale. Koko rahoo eest, mie maksa, saksa tyylilöie edes, tämä on jautaa.

• Kappaleitalisää

Minä olen Juice Leskinen ja minä teen helvetti mitä lystään. Eli helvetti on koodattu Saksaksi. Teryleeni leikkaa. Mutta. Mies tekee mitä tekee, yhe unet ovat yhe unii. Ei helvetti koostu yhe unista. Tarttee vertailuja.

• TiesmitäRuotsi

Juice juutalais kausi ei ole oikein uskottavaa. Kyllä se nyt vaa on niin. Kovaa menoo. Juice muutti ruotsiin. ei tykänny Neuvostoliitosta ja Juutalaisista.

• Yleishuijari

Katolilaiset tykkää, saamme oikeeta Jeesus mannia. Eläva Jeesuksen vartalo tulee vaikka Tukholmasta. Ottakaa Katolilaisuuden usko omaksi. Polkekaa Luterilaisuus alas. Minäkin poljen kun aika on. Eli menkää Jeesuksen elävän vartalon kanssa tulevaisuuteen. Terveisin Juice lie Leskinen

• Tällaista

Onni mannista matikka. Se on katolilaisuutta lisää. Minä en keksinyt, mutta menen muiden mukana.

• ErkkiNysten

Jos joku Erkki revittiin perseesta ylös keskellä yötä, etu linjaan, ihan vain omien lapsien puolesta Neuvostoliittoa vastaan, niin puhutaan sota ajoista. Erkki Nysteniä kiusattiin lie silmälaseista aikoinaan. Metorologi. Mutta Erkki tvistaa, Juice Leskisen kappale. Erkki syntyi ennen aikojaan, vaivaisen luut jaloissaan ja jotenki noin. Siis rintamalla sodissa tapahtui mitä tapahtui, vaikka keskellä yötä talvi pakkasessa.

• Erkkitvistaa

Juice Erkki epätoivone on kappele jossa Tvist musiikki on sitte mitä lie, mutta tässä vedetään lippaan kahella kädellä. eli heikun keikun. Eskon saun piun paun. En ala kirjottaa mitä tarkottaa, että talvipakkasessa joku sotilas nimeltä Erkki on revitty yöllä keskeltä unta, etu riviin, siis lumipoteroon ampumaan sota kuvioissa, ihan muuten vaa. Maailman meno mitä on. Josef Stalin kannattajat haluavat Neuvostoliiton palaavan. Minä tykkään musiikista, mutta politiikka on mitä on. Tämä vain mielipide.

• Yläkerrastatulloo

Juice anto työläisille hengähdys tauo. Jos o liikaa mielikuvitusta, niin kyllä tämä piisaa. Talvi hangilla kun on täysikuu, kyllä siinä on mukava olla lämpimässä ja kuulostella elämää. Turvaisa on olla. Kyllä Juice osas pelotella mua, katolilaisuudellaki. Tämä on hapan piimä, siis minä. Kovassa pakkasessa keskellä yötä, täysi kuu kun käy hangelle, oma kulla kainalossa on mukava miettiä kovaa ja katkeraa kalkkia mitä tämä maa on nauttinu.

• Jalaulanlaulun

En voi kirjoittaa omaa top viitosta Suomen julkkis naisista, ja en myöskään omaa top viitosta ukomaan julkkis naisista. Kaikki perustuu televisioon. Joskus elokuvissa käy, mutta televisio tarjoaa huumetta, kuin ilmaiseksi. Hetero miehet. ei mitään potero miehiä, vaan hetero miehiä palvellaan mukavasti tiäl ja tuol. Minä olen kiitollinen. Minä kiitän.

• Lähimuisti

Olen orgastinen kokonaisuus elon sampi raku naukkiksesta. Minä laulan näin. Enempää en muista.

• Turbolla

Kuka haluaa nähdä kun mies itkee, kun seuraavaksi mies hajoo, eli voi tulla hulluksi. Koston enkeli tarjoaa elämyksiä, mutta eräässä Juicenkin ilmeisesti lukemassa kirjassa, koston enkelin tarjoamat elämykset pitää korjata katkeralla kalkilla. Se otetaan eteenpäin. Arjen ohessa, Aina ja iän kaikkisesti.

• vainmielipide

Lee and the leavings, ja kappale Pojoisen taivaan alla, mun isä oli kirves mies, ja sellai, mutta pohjoisen taivaan alla täit tappaa luteita, silä näin unen muistaakseni Jösta Sundqvistista, kommarina! Hurjaa menoo, täys etu kenoo. Mie e halluu pahhaa! Mie halluu hyvää! Mie etsi onne jyvää! Mie oo Jösta, ja sie oot lude! Kuulotsie? Mie oo kommar, ryssä henkee ja sellai.

• Minäkinhaluan

Tää koko mennyt maailma on mennyt menojaan. Täällä sitä natisee ihan rauhassa. Ennen oli niin hurjaa menoa. Sleeppareide lie Mato Valtose juttuu Levyraati levyltä en saa kai koskaa selvyyttä. Ellen nää unta. Niin kaunis melodia, Leevi and The leavingsi kappaleessa Pohjoisen taivaan alla. Kyllä ihmiset osaa. Mutta melodia kausi meni ja se siitä. Nyt on toinen kausi, tämä kausi alkaa V: llä. Se on Vesimiehen aika kausi. Uskonnolla mennään jatkoon, mielipiteeni. Kaus katsoin, kappale, en tiedä onko Akselin ja Elinan häävalssi kyseessä? Kauan etsin ja sellai.

• KiitosJeesus

Niin tässä on aikamoiset puskurit tulevia aikoja varten lie. Uskontoon taipuvaiset ihmiset eivät lue näitä tekstejä kun täällä mainitaan Jeesus!

• Eipätässämuuta

Jöstä ja Juice tekevät tammikuun kihlauksen tässä uue aja laatu laukussa. Kommari ja Natzi- sika sopivat kärhämänsä ja aloittavat rauha- ajan. Uusi elämä ihmiselle, tai jotain. On ollut aikoja jolloin kaikki oli pimmeempää kuin ny, nyt on sitte valosampaa. Elo lasku opilla kaikki on sitte ties mitä.

• Tasavahvoja

Juice teki hartia voimin töitä enemmän kuin Jöstä. Jöställa oli vain todellisuus että oli jo valmiiksi kommari, niin siinä ei voi ihminen mitään ittellensä ja ympäristölle. Juicen piti irrottautua voimakkaasti pois kommari epäilyistä ja siirtää ittensä vapaimmille vesille, aika kapeassa tilassa, tässä maassa, jossa henget puhuvat, epäilijöitä riittää ja koko ajan pitää uusiutua, luoda nahkansa, ja juhlia tolkuttomasti ja olla samalla älykäs ja sellai. Jöstän tarvitsi vain syödä makkaraa ja juoda kaljaa. Ja tehdä tukuttain tietysti hittejä.

• Enolehullu

Speden Uuno Turhapuro juo kaljaa ja syö makkaraa. Eli Spede oli Juicen kanssa samassa leirissä, Jöstää vastaan. Vihta olen minä tässä Vihta ja Vasta- jutussa. Vihtaa ja vastaa käytetään saunassa rentoutukseen tai johoki. Näin unen että olen ollut yhdessä inkarnaatiossa Farenhait, siis saksalainen huumepiru joka keksi lämpömittarin, ei tehomittaria. Retkahdin huumeisiin siinä inkarnaatiossa. Niin uneni tulkitsin. Tunnustan, että viihdyn sisällä lämpimässä. Ja nukun kevyesti.

• Eienäälähe

Vien Bomba- talon lämpimään jos siellä vielä on hotla, oman kultani. Se siitä. Sain hetken pienen olla kanssain. Mombasa bombasa. Eli bonfunck mc tai jotain freestyler kappale, vaikee o. Piene hetke immeine luulee, hetke piene immene o. Kappale hetken pienen, jonku tekemä humppa lie. Bomba talosa mie kävele hetke toivo mukaan, Mie tunnustele maailmaa.

• Siellähoidettiimerkki

Saksalaiset ovat tehneet jotain sellaista, että uneni mukaan minäkin olen ollut suunnittelemassa sitä aikoinaan lie Faarenhaittina. Yksi lämpömittari on mitä on, mutta kunnon Saksa meno on nyt kyllä semmosta, että en minä voi kyllä kun ihmetellä saklaisten menoa. Jutut juttuja, mutta antaa Jeesuksen yrittää. Minä voin pahoin joistain unistani. Ja niissä unissa on näitä juttuja Saksasta, että ei oikein innostu. Nämä viestit lähtee, mutta semmosta, ykkösellä mäkeen vaa. Laura Frank on sateenkaari ja tämän unen kun näkee että Anne ikäneito Frank oli keskitys leirillä, lempinimellä Tohtori Faust!

• TohtoriFaustustäss

Tohtori Faustus, sinä vanha giljotiini, minun nikotiini, anna pyörä vastaus! Kertoma taulu, onnen laulu, Jos ossoo, ni ossoo, bomba vanha taia. Burdaani otti yhe nikotiini valmisteen ja joi kalja.

• Huugokosesiinä

Kalma oopperaa sitte. Nuori naene o hämillää. Häe mies onki hullu.

• Nasaretilainen

Rakkaus o varjoje tie. Miten tänki kirjottaa? Anna tuheron tulla pimpsulaan. Tässä harrastetaan semmoista asiaa, että että. Tohtori Faustus olkaa hyvä: Minä olen lentävä hollantilainen. Minun tehtäväni on seuraavaksi tehdä jotain, mille kissat nauraa ja kissat lentää. Minä olen Jeesus.

• Pidäntauon

Varjo tie. Tämä osoite on tuttu. Tämähän on tuttu osoite. Tässä osoitteessa asui muuan pieni immeine. Minun siskoni. Sinä olet Jatta. Wartburg, niin. no mene tiehesi talo ja näytä mitä pidät sisälläsi. Minä olen talon henki, henkeni on sellainen että tajulähtee jos ei ole tottunut tällaiseen.

• Eienäänkoskaan

John Holmes ja Ron Jeremy kommentoivat, tästä talosta ei lähde kukaan ilman katkeraa kalkkia. Minä luulen niin. Minä arvaan niin. Kertoma taulu loppuu ysiin. tässä vedetään viittätoista Suomen lukemilla. Yrittäkää ihmiset olla ihmisiksi.

• KuinolisiRuotsissa

Politiikassa ei kaivata yksilöitä, politiikka on rumaa. Tämän leikkauksen suoritti Tohtori Faustus eli saksalainen tyhjyys. Anne Frank leikattiin unessa semmoseen kuntoon, että jalat petti kun laskeutu ns. sikaristiltä. Kammottavaa. Niin luulen. Jos kalma haisee unessa, niin ei siellä haise mikään, vaan se on vastenmielistä.

• Jasellai

Varotus pienet enkelit. Saksalaiset ovat petoja. Ihan oikeasti. Tai sitte ei. Mutta semmosta, se siitä. On rauhallista, sain rauhan itselleni. On nykyaika. Ennen oli ennen. Ihmiset olivat kouluttamattomia. Nyt on toisin. Ruotsissakin.

• Eiaukee

Ruotsalaiset osaavat lukea, kuten aaltomaljakko ja eräs auto. Merkistä viis, Ford, kuus pinnaa, Focus. Melkein, seiskalla lähtee, ei onnaa, en kirjottaa, murjottaa, mies auki, raha sampo, immeisyys. Läntinen ja sellai.

• Minuaeisatu

Suomalaine mies pelkää eniten natzi- hirmuista Mengeleä joka oli lie keskitysleiri lääkäri. Josef Mengele syö yhen kirjan lukemisen jälkeen ja unipäiväkirjojeni pohditojen jälkeen paskaa jos tässä maailmassa on joku järki. Jos Mengele ei syö, niin joku toinen syö. Syö niin saatanan varmasti, että ei tarte mennä edes takuuseen. Jos minä olen rikkonut edellisissä inkarnaatiossa vasemman silmäni, niin Mengele huora on tehnyt jotain samanlaista. Hengen huoraamista kun harraastaa, niin Jeesus varottaa Raamatussa, että älkää rikkoko sielunne lamppuja. No toinen lamppu uneni mukaan toimii vielä, mutta Mengelen silmistä en tiedä. Ei aukee oikein onni avata silmäänsä arjen keskellä. Terveisiä Mengelelle ties minne päin maailmaan, vaikka Suomeen, että auo se saatanan silmäsi sitte vaikka taivaassa jos niin tulee.

• Ovatkäärmeitä

Kaikk saa maistaa henge huoraamista jos haluu, tuokaa upseerit taivaa ettee, laitetaan soimaan Saatanan humppa. Savo tietää ja vaikenee. Rukoilen ruokaa, tai en. Huoratkaa saatana lisää ja saatte ties mitä. Nokittakaa kunnon Jeesus juttu! Jeesus varotti, minä en totellu. Muut tietävät tämän uneni mukaan , mutta säilövät lamppua taivaase asti lie?

• Anteeksiminä

Kukaan ei pelkää kaikki rikkovat sielusa lampu, oikeelta, ihan vitutukseen. Siinä menee järvet ei maat. Vasemala, siinä menee maat ja järvet. Suokaa

• Jeesusrakastaa

Suokaa anteeksi minä poistun yrjölle. Uskovaiset ovat saaneet palkintonsa.

• Onneamax

Tomaatti lampun alla paistaa kuu. eli unessa toivon hyvää. Mutta aina ei jaksa. Jaksottainen muuttuva käyrä. Tiernapoikien laulu, Kuka on syytön? En tiedä. Minä haluan onnea.

• Minäen

Lampax video aukee taivaaseen. Onnen maahan. Otetaan kauhuri. Kauhuri, Kauhuri ja K. Eli siis jos minä olen A ja B on vaikka varjoni, niin C on onnea tuova nauha. Joku voi ymmärtää.

• Raamatusa

Minä myyn täällä Airami lamppuja sieluusa. Sielu lampu mie sai täältä. Hyvin menee.

• Kuviot

Pitäis kunnioitta esi- isien kärsimyksiä, ja antautua. Niin, tämä menee automaatilla. Tillan tillan tei. Siis suosikista lehtimainostajien juttu. Jyrki Hämäläinen ja kuu. Iso mies ja luu. Jyrki hämäläinen ja kuu, sielusi soi suu. Siis tämä vain pohdintaa, jauhan täällä samaa. Ihan samaa kuviota. vaikka ylä oikeelta.

• Terveisiäjoo

Lampax tuotetta perseeseen, sinulle oikeelta tuodaan kammioo, vaikka. Sitte Lambuks ottaa oikeelta taas, menet vaikka tuonelaas. Sitte Lambaks taas tässä on, kuvio oikeen oven joka auki on! 157 äo tarttee tähä. Kova juttu oikeelta. Vasemmalta en eräistä syistä osaa ajaa sisään. Ruotsi siksi vasen tässä jutussa.

• TerveisinEinoLeino

Sä tartet Tampax- naamaan unelmien kentän että saat tän auki. Sitä en tiedä miten se aukee. Mulla omat jutut. Unelmien kenttä vain pohdintaa. Kaikki suurin piirtein ja rutiinia. Tällaista täällä on kirjoittaa, vasen ajaa oikeaan. Mie pohdi ja paikkaan. Tää o toine juttu. Miu juttu. Mie aja vaikka vasemppa, mut sie teet niinku sie lukijana pohdit. Tänne kirjottaa, mutta kun ite lukee omat tekstit uudelleen, niin Lampax on aina sama juttu. Lamppu vaikka perseeessä! Se siitä, ei aina onnaa ilmaisu. En pysty ilmaisemaan mitä haluaisin. Se on täällä ongelma. Ihmiset vihaavat minua, pidän unipäiväkirjoja jotka varottavat jos tämä muuttuu vaaralliseks. Mutta tämä laite on mitä on . Minä testaan tätä. Lampax on vain idea toistosta. Siinä on rakenne jonka voi poimia talteen tai ei.

• TestiLampax

Niin tää kusee samaan häkkiin jossa on poikia numero kolme.

• samina

Siius

• Jaajaajuu

Rajat tuli vastaan, en voi enään kirjoittaa tätä ideaa. Oma asiani.Sitte hyökkään koilliseen, eli siius siius torni jaa.

• yrkki

Ei onnistu. kultamaa leppoisampi.

• Hyvinmenee

Pakko lopettaa, elämä on ties mitä. Vain koe.

• tääeioikeinlähe

Vesimiehen ailkana saksalaiset peluuttavat ilmeisesti Ruotsin tyyliin. Sää on lämmenny ja maalivahti pelin tärkeys korostuu. Vaan, että Saksassa ei välitetä maalivahdeista. Aito suomalainen maalivahti peli kuin peli on ihmeellinen tapaus. Minä en ymmärrä, ehkä joku toinen ymmärtää. Miksi ei tuhota samantien koko suunnitelmaa on ärhäkkää hyökkäys peliä. Maalivahti arpoo lie onnen numeroita koko pelin, tai sitten ei. Lämminhenkinen tunnelma, kun joku teki maalit, maalivahti seisonu koko ottelun ihan jäässä säässä kuin säässä. Tuulipusakka päälle ottelun jälkeen, hyvin menee.

• kerroäidille

Saksassa oma pää pidetään puhtaana omalla tyylillä. En keksi muuta. Romanttinen iltapala, ottelu tulossa, naisia katsomossa, lämmin tunnelma. Saksassa eletään herroiksi, pelistä mitään väliä. Urheilu on hinttie puuhaa, jos pitää sanoa jotain Ranskalaisille sioille, sama mikä laji, edessä seisoo tammi ja sen edessä kuljemme ympyrää. Tiedemiehet rakastavat, tammi kaadetaan ja siitä tehdään Tammi- peli lauta, ompa kiinnostavaa. Tulevaisuus on voittajien ja vain voittajien.

• Tmieskertoo

Saksassa on täysin selvää jo äidinmaidossa, että pelistä ei muistuteta. Pelissä tiedemiehet katsovat jos ehtivät. Tiedemiehiä palvellaan. Tiede on Jeesus. Laimeat tappaukset menköö mualii, mie halluun nyt että tiedemies kattoo mitä kattoo. Kerro tiedemies olenko mitä?

• Ottakaavittuu

Tmies kertoo mitä kertoo, tässä tammilauta peli, tunge se perseesees! Saatana eläin tee jotain, saatana minä tiede mies runkkari saksalainen!

• MyösRuotsissalie

Ottakaa vittu käteen ja menkää helvettiin. Siis tulkitsen saksalaista menoo tässä näin. Olen ollut Ruotsissa ja ns. vittulassa eli lie Saksassa. Erkillä tää lähtee. Painu Erkki vittuun, mee vaikka maijaa, linja taa. Syö mitä syöt, mut sulle nyt sanotaan, ja Erkki on pöytälauta peli Tammi. Erkki tvistaa nyt näin. Tässä lukee paperissa. otat divisjoonan vastaan vaikka joukkue pelissä vaikka jalkapallo. Vaikka neuvostodivisjoona. Näin lukee paperissa ja kaikki hyvin.

• SinunErkkisi

Juice alottaa, ja sellai. Jösta puolustaa sämpylä suussa, pari puhelinta korvilla, kauhee papatus Jöstalla koko aja. Juice elää herroiks. Juice ei pelaa, Juice elää herroiks, mitä tätä jauhamaan. Jösta elää kuten sanoo, Juice elää, että älkää tehkö, niin kuin minä teen, vaan tehkää niin kuin minä sanon, lie Spedeki samanlainen, ku Juice. Mie pelkään niin perkeleesti, Terveisin Erkki isä kirvesmies soassa.

• aanelone

Jos Saksassa pitää kaikki olla präntättynä kauniisti aa nelosella, siis eräällä tunnetulla paperi koolla, Suomessa tunnetaan hermoromahduksena eräissä piireissä, siis niin sitte siis niin. Semmoista siellä Saksasa mielestäni o. Vain mielipide.

• TJösta

mun isä oli kirvesmies kaatu soassa, sie ymmärrät tä joskus hiljaa aivan vaiti, ku kuuntelet Juicen biisii. Pohjoisen taivaan alla o miu biisi, ni kump o paremp, eli kyssyy myalivahilta mitä hää o mieltä? No sano sie kumpi o parempi, kumpi vai kampi? Juice vai mie?

• haluunnaimisiin

Ai Jösta jätti tä auki? nii se pelas tunnollisesti suomalaista sielunmaisemaa, lie ilman kirkkoa ja uskontoa, siis jos on pesunkestävä kommari, ja mikä siinä jokaise oma asia.

• niinkuminä

Mie haluun Bomba taloon, o miu suunnitelma. en osaa tehä kappaletta. Musiikia. nurmes ja jurvalaine koriuste seppä eriasioita. Bomba talos ei tarte näyttää Ruotsi mallia, syö vaa ilosesti ja o onnelline.

• Taijotai

Immeinen tarkottaa suunnilleen ihmettä tai ihmistä. Juice tragikoomine pläjjäys pjelsebuubi mukaan, joka lie piru, oli semmone, että imel kivi kappale puolusti suomalaasia herra edessä, kurjuutta vastaan! Eli jos ole mie vihta housu nii köpelösti käy, piti omat ruodussa. Immeine Neuvostoliito aikaa.

• Seoihmiseosa

Mie käy herraaskaisti läpi tätä elämätä.

• Avotjasillee

Mie kehu itteeni duurii. En ota raskaasti.

• Näintuumaan

Minä olen Juice Leskinen lyön palloa maaliin. Suomen tyyliin ja Ruotsi alas kisoissa lie.

• Belsebubs

Immeise osa o ellää rauhassa ja herra pelossa, terveisiä Ruotsiin.

• Monamuur

Juice kappale lie ontuva Erickson, eli hän häpeissään on luona viina kaupan tiskin, ja sellai. Rautavaara tais levyttää ontuva Eriksoni , soassa vammautunee Erki, Erki riikuiva oli terästä ku tarvittii voimaa eteen. Erki pystykorva oli ku pakasta vedetty, siinä Ruotsalaisille ihmettelemista, että mitä se Rautavaara tarinoi levyillä. Siis pieni olen ja oma paikka minulla on, ei minulla Ruotsia vastaan ole mitään. En vain omaa lukupäätä, kielipäätä, laskupää ja sellai. Lukion oon käyny, niiku moni muu.

• Suosinvaihtoehtoja

Tämmöstä tää beethoven tekee mulle. Äsken en kuunnellu, mutta Monese humpa jälkeen niin sanotusti, laitoin beethovenin taas soimaan. Yhes kirjassa beethovenia kehutaan hengen saavutuksista. Ei kuulemma kirjan mukaan ihan jokaiselta lähe ihan yhe piano tunni jälkeen Imelä kivi oli ilma beethovenia ja ontuva oli beethoveni kansa. Olen vaikutteille altis.

• Hengenpaloon

Eräässä kirjassa sanotaan, että sotasankareita on. semmosta tekstiä on kummalista lukea. sitä eläytyy.

• Vainmielipiteeni

Eppu Normaali ja kappale: kurkussa polttaa, en tahtoisi pelottaa sanalla, ja niin eedes. Kappale kai Viides päivä toukokuun, en ole varma, On syyskuu 2018, olen 10 vuotta tupakoinut. Onko se ollut viisasta, en tiedä. Kirjassa sanotaan että 6 tupakkia päivässä ei tapa ketään, olen ylittänyt määrän useimmiten. Se ei ollut lääkäri kirja, mutta maailmassa kaiken maailman kirjoja. On mukava osata lukea ja kirjoittaa. Koulussa oppii lukemaan, mutta vapaa- ajalla sitä lukee sitte muutakin kuin koulu kirjoja ja kuuntelee vapaa- ajan musiikkia. En ole täydellinen, mutta jotkut ovat ja heitä varon. Unessani sanottiin että narkomaanit haluavat täydellisyyttä. siksi kirjotan täällä Ruotsista, sillä narkomaanien täydellisyyden kaipuu on pelottavaa. Tämä vain mielipiteeni. Eput ymmärtää mua sanoittamalla kappaaleen sanoin en tahtoisi pelottaa, siis tietävät pelosta ihan tarpeeksi. Minäkin tiedän unen perusteella, että en narkomaanien kans taho olla tekemisis. Näyttävät selväpäisiltä, mutta unessa ovat ihan kahjoja!

• KiitosRuotsin

Uneen kahjo, uneen kahjo, anna miu siun unen riima! Riimatellaan! siis lie riimitellään. Mie oo siu ylin! Sie et poika voi kuule mittää! Sie kuulet, mut sie et tiiäkää mitä miul o siul! Niin unessa eräs narkomaani jutteli vähän tähän tyyliin mulle. Arjessa kun tapasin hänet hän jutteli tosi kivasti mulle. Ehkä liiankin kivasti, noin yleisesti ootaen. Olin hälle vain herkkupala. Onnen kala. Nämä siis mun riimittelyjä. En laita päätä pantiks,mutta huumeista tiedetään tosi vähän. Ja vähään, kun on tällainen kalja pummi niin kuin mää! Eli Froikkareide kappale. Nuorena luuli, hieman sivusta Froikkareitä yhtä biisii Kaljapummi muistaaksein, että elämä on kuin ihana loru, ja että kaikkea kivaa tapahtuu, kunhan jaksaa olla kivasti, eikä sano jotain pahaa. On siis kohtelias vaikka. siis balaikka tulkinta vaikka, kun originaali kappaleessa Kaljapummi Froikkarit laulaa, että vaimoni antoi mun ymmärtää, että hän kyllä tukee jos kaikki muu mun tuntuu pettävän, ja sellai. Haluaisin vain sanoa, että narkomaanit jotka näyttävät ihan enkeleiltä siis jopa naiset tavalliset ovat ihan saatanan hulluja uneni mukaan.

• Semmoinenoon

Lie Hectorin kappale: Maanantai ei mittää, tiistai ei mittää, ja sellai, humppa kappale noin niin ku mulle. minä olen tämmöinen, ihan ku tämä kappale, yksinkertane rallatus, en eroa muista ns. seinä ruusuista, jos puhutaan miehistä. Kyllä minä kuunnella mitä minulle sanotaan, ja olla hiljaa noin niinku yleisesti. Mutta tämä halpaa lystiä. Olen kai säästeliäs, ja aivopese itteeni duurilla, siis kirjota vaa kivoja juttuja, etten tuhlaa aivokapasiteettiä turhaa. Vihakirjoittajat kuluttavat mielestäni paljon energiaa netissä ja sellai. Minä koitan olla säästeliäs. Mutta olen kiinnostunut maailman menosta. Amerikkalaise roskapändi jälkeen koetan jotain sitte. Se oli nii hurjaa menoa, Miami Vice- poliisi sarja aikoinaan. Amerikkalaiset osaavat mainostaa vihteellä omaa maatansa. Kaik mikä tulee sieltä on sitte upeaa. Guns and Roses on vain yksi pändi. Ihailen muusikoita.

• Samamikäbiisi

Hanoi Rocks meni Amerikkaan ja tämä Gunnarit yhtye otti kuulemma vaikutteita Losissa tältä Suomi bändiltä. Kyllä suomalaisetkin osaa. Rokkareide kiertueista vaan kuullu semmoista juttua, että ei sitä jaksa kukaan. Meno on hurjaa. Rokki tähdillä. Kuulemma. Gunnareita haukuttu Amerikassa rasismista. Huumeista. Eli huhut on pändillä hurjia. Mutta, humppa tietynlaista. Lavatansseissa kappaleet ovat käsitelty ammattilaiste puolesta niin, että meno tietynlaista tanssilavoilla.

• Olenmielipide

Topi Kärki ois vetäny muutama takarivi hiljaselleki kappaleen Gunnareilta ihan vaan muuten vaa. Kukaan ei ois epäilly mitään. Jatsia halus halus Toivo Kärki vaa soitella. Työkseen teki muuta. Yhes kirjassa Amerikasta tää jatsi muotoillaan aikansa eläneeks. Polkee paikalla. Ei tee mitää ja sellai. Mutta, minäkin olen vain yksi. Ja sellai. Toivo Kärki vaistosi yleisön menon, lie.

• Minunaikatuli

Amerikkalaiset ottaa tyhjätaskuiltakin rahat taskuista pois. Ei auta mikää, viihde jengi Amerikassa hoitelee bisneksiä omalla tyylillä. Suomi hieman syrjässä. Kyllä täällä osataan, mutta ihan järjetöntä menoa ei oikein nyt tule radiosta suomeksi cover yhteen tekemänä. Froikkarit coveroi Amerikkalaista kantri musiikkia, eivät paljoa Froikkarit humpasta välittäny. Tai jotain. Vähä siihe suuntaan tyylistä menoo olisin kiinnostunut kuulemaan. Mielipiteet voisivat olla aika rosoisia, ei tartteis sanoo mitää. Kaikki tietäis, et minäkin olen oikea tämän Amerikkalais yhtyeen kaltainen kansalainen. Oikea ties mikä. Nyt minun pitää kuvailla itteäni täällä ajan kanssa. Froikkarit meni aika läheltä. Ehkä humpan aika oli ja meni?

• Eiihanrauhallista

Minun aika tuli olla hiljaa. Miami Vice- poliisi sarja humpalla olisi minun toive kappaleeni Suomeksi radioon Amerikasta käännettynä. Eli Gunnareide kappale joku törky veto.

• Täälläonmonipimeenä

Minua ei ole oikein profiloitu tässä yhteikunnassa tietyn Amerikkalaisen yhtyeen fanina. Tämä vain mielipide. Metallica yhtye ei ole Gunnarit. Metallica soittaa metalli musiikki. Gunnarit jotain muuta.

• Minäelämä

Onneksi on Nuoruus tango kappale. Lämpöni lempeni annan, joten näin menee nuoruus tango. Maahan muuttajat lukevat Suomi teksti ehkä tällä sana. Minä kirjota teksti. Tämä Suomi teksti. Suomi teksti vaikea tai ei. Minä Suomi ihminen. Minä mies. Minä sinkku. Olen Suomi elämä. Elämä Suomi hyvä. Vaikea koulu. Vaikea Suomi minä. Minä laula. Minä tanssi.

• Menimitenmeni

Ranta ruotsalainen nainen voi havaita minut, ja viedä mukanaan. Olen sisä siisti, melko kohtelias ja melko rauhallinen. Minun elämäni on ollut ylä ja alamäkiä täynnä. Yhdessä voisimme kutoa onnen jopa seinä laataaksi jossa lukisi, me emme anna periksi, tai ainakin yritämme. Se olisi todellinen kohtalon kohtaaminen. Jos me kohtaisimme tätä kautta. Viaton immeinen elämänsä alussa sai neuvoksi vanhemmiltaa ota poika rauhallisesti. Ja minä katon nämä kortit.

• Elämäontällaistakuoma

Pietarissa Venäjällä rakennettiin kuulemma aikoinaan sana hirviota vuosi kymmeniä. Iisakin kirkkoa. Jos jotain rakentaa, kuin Iisakin kirkkoa niin sitte on aikaa ja sellai. Hidasta puuhaa pakertaa yleensä yhtään mitään. Eikä aina onnistu. Mitä havittelee, niin aika tekee tehtävänsä ja voimat uupuu ja työt jää kesken ja sillee. Epäonnisuu. Lannistuu voimien edessä. Tai jotain.

• Hyvinmeneehitaasti

Napoleonkin sai sargofaagginsa nopeammin, kuin Iisakin kirkko rakennus tarpeensa.

• Ranskamenoo

Juice Leskisellä on kappale Napoleonin mopo lie. Josefiina siinä jotenki on haussa muistaakseni. Napoleonin mielitietty. Rakastavaiset. Napoleon ja Josefiina.

• Ehkäpätaiei

Neuvostoliitto ei tuhonnu ilmeisesti Pietarissa olevaa Iisakin kirkkoa aikoinaan. Jonain muuna rakennuksena oli kommunisti ajan tuo hitauden vertaus kuva täällä Suomessa Venäläisestä kirkon rakentamisesta. Saiko Juice idean tähän Napoleonin mopo piisiin Iisakin kirkosta? Muistaakseni nopee ralli tuo Juice kappale Napoleonin mopo. Vertailiko Juice Neuvostoliitoa ja Ranskaa aikoinaan?

• Seuraavaasiakas

Minä haluan yhden karkkipussin ja makkaraa ja korvalääkettä. Kossua täällä myydä! Mie ota pullo kaljaa ja lakritsaa ja mee kotii. No mene sitte. Mie en ole niin nopea kuin Juice Leskinen oli, miul on hiukset päässä. Mie oon Iisakki luontone immeine.

• Nomenesitte

Seuraava asiakas ,minun rakkaani pelaa pasianssia joka ilta. Mitä minä teen? En minä tiedä. Asiakas on aina oikeassa. Otan likööri karkkeja ja menen kotiin, rakkaani luo.

• Niineikaitäsmuuta

Malmstenin kappale Kohtalokas samba. Siinä on menoa. Naiset tannsivat sambaa elävästi. Malmsten ottanut muutaman nuotin Chaplinilta yhdestä klassikosta? Tai ei. Menevä biisi.

• HMoilanen

Kalle Tappinen heitti heivin siis hiivat nurkkaan niin sanotusti, eli Kalle Könkkölä kansanedustaja on kuollut. H. Moilanen sentään, että ajat muuttuvat. Katsoin televisio uutiset, joissa sanottiin muutama päivä sitten suunnilleen, hänen edes menostaan. Kalpeana kuin haamu valkeneepi aamu, laulo Malmsten Kalle Tappisesta.

• Aikansakutankin

Tappi tuntumalla lie tulllut Malstenin kappaleesta Kohtalokas samba, jossa Kalle Tappinen viettää ravintola illan. Moni lapsisen perheen isä Kalle Tappinen on kuin Jeesus kun 12 opetus lasta häntä seurasivat. Malmsten ymmärsi Jeesuksen kärsimyksen ristillä, kun Jeesus jätti opetus lapset oman onnen nojaan. Jotain tällaista. Kalle Könkkölä lähti vihreista, eduskunta puolueesta muistaakseni.

• Raikulimennoo

David Bowie kappale Wild is the wind, siinä lauletaan suomeksi ties mistä, mutta levoton kansalaine on mitä on. Siis Edvin Laineen ohjaaman Tuntemattoman sotiilaan kuvauksista näytettiin televisio ohjelmaa, jossa sotaveteraani, Upseeri, tais olla kanta upseeri näytti lie elokuva studiolla miten poteroa vyörytetään tositilaneesta opitulla tavalla elokuva- alan ihmisille, siis näyttelijöille opastusta anto. Näyttelijät eivät lie olleet sota veteraaneja. Guns and Roses yhtyeen fanina täällä sitte voi rakennella mieleensä erilaisia juttuja, jos intoa on ja minä olen ainakin innokkaasti halunnut kokeiila tätä ns. värkkiä, että mitä se antaa mieleen tuntemuksia, koska tämä on julkinen laite, ja nämä tekstit ovat julkisia. Kokeilen siis julkkis osaa tässä muasa.

• jaaihankot

Ja niin edes piä pillus saatana sika! Mie oon se joka on naine! Tässä lisätään salaa hieman menoo, eli naisellinen pikku pillu idiootti revitään korvista eteen linjaan soa kauheues, huumeita käytetään sodassa, mutta Tohtori Mengele tuodaan naisellisuuden varjolla eteen linjaan, siis poteroon. Alkaa sota sekoilut sairaalan leikkaus pöydällä, koska Miami Vicessä vitutti nii, että voi kostaa idiootti Suomi viha miehilläsä, tai jos vihaa naisia, niin kostaa miehillä, jotka nämä naiset tuntevat sota kuvioissa. Kosto on kidutusta. Huomatkaa, että jos on vahvempi voi kiduttaa mielin määrin. seksuaalinen väkivalta on kiduuttamista, olemme siis leikisti sadisteja, sadistit nauttivat kidutuksesta. Jos on natsi- sadisti sika on leikisti pikku pillu vinoilija nainen tiäl netisä!

• TalvenRuotsiralli

Jaa ihanko t- kansalainen on yht äkkiä Hangon keksi, eli liipasin mies molli - Jori tyylilöie mukaan Kiesus- Jiesus Mika Waltari kiekaus ja viekkaus eli Hölmtröm pika mies täs! Mie tee taho siu mukaa ja tottele siu mukaan! Kuule kuule ryssä huure. täs vedetään kieku ja kaiku tyylillä tuplilla, eli kiekaus hangila vaikka Ruotti talvesa rallia ajae! Mie oo alus.

• Antaavaamennä

Mie aja sinnuu henkee! Siis keinotekosesti tässä on niin sanottu alus kaaivettu esiin manalasta ja valikko on auki, Waltarin Kieku ja kaiku sarjakuvaa Guns and Roses bändillä ryydiuteetynä eli jatkettuna.

• Jasetuleelie

Sitte Taylor Sfiftiä Shake it off kappale ja sen kuultuaan beethovenia alan kuunnella, eli odotan nyt sitte ideaa.

• Ensalaneuvostasyö

Niin Beethoven luo rauhallisen mielen ja kirjoitan tänne sitte ns. laatu saksalaista paskaa Beethoveni varjolla. Hän auttaa niin vitusti kotostamaan jollekin idiootille kärsimäni koettelemukset, jotka olen tosin itse aiheuttanut, mutta kaivan hänelle hautaa ihan muuten vaan ja syytän saksalaisia maailman sorron yöstä. siis kommari haamu tähä mukaan, Ha ha haa. Avataan vankilan ovi ja annetaan Jeesuksen kädestä vangeille kaikki mitä ovat tehneet vääryyksiä. Polvistukaa ns. Stuka asentoon! Herran piaksut, täällähän on sadisteja paikalla ja tämä juttu jatkuis. Mutta kyse on siis omista salaisista pohdinnoistani eli miten nämä kirjoitukset vaikuttavat mieleeni, ja vastaus on siishen Amerikkalainen roska yhtye Gunnarit jotka tarjoavat työläiselle sellaista paskaa pääntäydeltä että ihmettelen ihan itekseni maailman menoa. Siis mulla on jotain tekemistä vapaa- ajallani. Näin minä vietän aikaa. Tästä saa kiksejä eli mielihyvä tuntemuksia jos jaksaa valehdella täällä julkisessa paikassa netissä ajan kanssa. Ja unet neuvovat minua etiäpäin. Pidän unipäiväkirjaa.

• Ainaeionnaajamuista

Muistaakseni Malsteni humppa, maljamme kaljamme, jotenkin niin. Muita sanoja en muistakkaa. Jääny opetettelematta koko kappale. Ei tässä tansseihinkaan ole ehtinyt. Rapistuu muistot.

• Mojovatlahjat

Tansseissa ei paljo rumpusooloja taide heittää väliin. Malsteenia ei tainnu kiinnostaa tämmöne, tai ehkä mutta, tanssijat lie sekoavat askelluksessa jossa, soittajat alkavat sooloilemaan jotain rumali oma soolo väliin tai silleen.

• ensaamielestäMalsten

Tiukkaa muottii tanssimusiikki, jossa tanssijat tanssivat musiikin tahdissa. Eri musiikki tyylit. Eri tanssi tyylit. En kyllä ihan tiedä, mutta mielipide.

• Jootällaista

Lisää tähä Malsteni Kaljamme, maljamme kappaleeeen, jos nyt ylipäätään on Malsteni kappale, Amerikkalse rokkiyhteyeen siis Gunnarit lepposaammin ilmaistuna, siis vertailee Malmsteni kappaletta Gunnareide yhteen kappaleeseen, joka on siis Amerikkalaista musiikki. Gunnareide eräässä kappaleessa hieman molimainen perusmeno on kuitenkin hieman samanlaista, kuin kappaleen Maljamme, kaljamme kappaleen meno, joka siis elävä duuri kappale mielestäni.

• Ihanyleensä

Olkoon Malmsteni kappalleet perus esimerkki, miten sitä humppaa pitäisi tehä.

• Ahvonenlie

Cortina jetsi kappale Eteenpäin, se jäi mieleen. En muista laulajaa.

• Tälläkertaa

Hallikaise kuurankukka, mutta melodia on unohtunut.

• Hyvääpäivääminä

Ku ei muista, niin kohta muistaaki. Hallikaise Kuurankukka jotenki tuli mieleem melodia. Immeise osa on olla oma ittensä. Olen saanut kuulla luonnehdintoja omasta pää nupistani, jopa unissani ihmisiltä jotka olen tavannut. Mutta, mitä ihminen voi ittellensä? Ottaa omaan kotiin kaikki kivat jutut ja olla rauhassa ittesä kaa, muut tekee mitä tekee, niin minäkin.

• Tänääntällaista

Ceellä tutkin siis bee viitosta, Mika Waltarin tyyliin, ja nyt unen kannustamana tutkin bee viitosena ceetä niinku muuten vaa.

• Tähäntääloppuu

Jos on mammapoika ja sellai, ja tutkii maailmaa ihan rauhassa, niin semmosta. Eipä tässä mitään voi kirjottaa. Sanoja.

• Unienpaikka

Unessa näin kauheen jopa näin bee viitose mäkikotka unen, hirveetä, siis tapaturmat tapaturmia, mutta Jes Vaisfloog lens ennen lie länsi- Saksa joukoissa, kova juttu kalaisa puikko kalapuikko viikset ja sellai. Mäen hyppy laji, siis mun omaa huumoria. Kieku ja Kaiku tyyli Mika Waltarilta, ei Miksi minä Paatelaiselta. Sai monoo, siis juttu on nyt sellai että ylä oogat on ylä hampaat. Mut unessa mä näin sut, kuule ystäväni, minä passaan, mutta unessa en voi auttaa. Oli vaikea uni. Oli pimeä uni. Maailma on kummallinen paikka.

• Vaikeetaonkuvata

Unessani kaikki oli toisin. Herättyäni mietin untani. Sitte sellai et joo. Ei mitään. Ihan rauhassa. Meet vaikka tietokone peliin ja oot siellä pelissä. Se on vaa tietokone peli. Haluut pelastaa pelaajan ja olla rauhassa. Kiva tietokone peli. Siel o kaikkee kivaa.

• Kivajuttujoosellai

Tulee päivä jolloin kaikki on taas kivasti. Chivas Regal. Julia Roberts ja minä. Me ollaa hotelli huoneessa. Me ollaa parisieluja. Julia Roberts Amerikkalaine näyttelijä pitää mua hyvänä. Se opettelee mun kaa olee. Me ollaa yhes. Minä ja Julie Roberts nais näyttelijä Amerikast. Mul o hyvä tunne. Julia Roberts on kuin elokuvissaan. Se tuli just telkasta. Me oltais ikuisesti yhes. parisieluja. Erottamattomia. Voittamattomia. Aina erossa, yhdessä taas. Meil ois kivaa, olla myös erikseen. Tunnettais yhes tuskaa, ja jaettais voimii.

• Hienojuttutosikiva

Menisi teevee ohjelmaan kertomaan yhden nettikäyttäjän arkimenosta. Juttelisin hetken, ei kai muuta ois. Ei ne televisioon raahais Julie Robertsia ihan mun takii fani tapaamiseen. Mä valssaisi hetke kameroide edes Malmsteni humpa jos nyt Malmsteni humppa Maljamme, kaljamme. Saisin vähä pyöritellä bebaa ihan kaiken kansan edessä.

• Mäkatsosunperään

Niin sitte Amerikkalaine räminä orkesteri alottais ns. Makuuhuone tangon, siis se siitä mä en haluu sanoo biisii. Meno o hurjaa. Mä kattosi Julie Robertsia hieman aikaa. Julie Roberts kattos mua hetken. meillä ois oma jäähyväis hetki. Tanssi ois tanssittu, elämä jatkuu, toinen kappale tulis ulos, toinen pari sisään. Ollaan taivaassa ikuises onnes hetki.

• Elämänkertuuta

Näyttelijät ovat kohteliaita mielestäni, ja hiton hyvä muistisii, siis en haluaisi Julia Robertsi kanssa tanssia ja sellai. Julia Roberts ei unohtaisi minua ihan heti. Hyvä muistine ämmä. Ei cee, tai bee viitonen. Ylioppilas jako.

• Mielipidekirjoitus

Tällä tyylillä ei tarte välittää mitää, et mieli ois avoinna tän kirjottelun jälkeen. Kirjottaa suora viivasesti miten kirjottaa. Kuvailee aikansa fani tapaamistaa ja se siinä. Tämmöinen kuvaa kirjoittamien ei käy mielen päälle ainakaan mulla. Otetaan mitä otetaan, jos tää ei kelpaa, ja ei todennäkösesti kelpaa, niin ei siinä mitään. Omat hetket on ollu, meno mitä on. Jos hermoilee niin joku sanoo, et ei hermoilekaan. Joo se aukasee tosiaan tätä kiinnostusta mukavasti. Kyse on sanoista. Ja ne ovat sanoja. Ei sitä sen syvemmin. Jos joku osaa enemmä ni vetää lentomäkeen vaa sitte suoraan slltä istumalta., en nyt uhoa mutta, mitä ihminen voi tässä elämässä, kuin olla tai yrittää olla oma ittensä?

• Toivotaantoivotaan

Parkkaa- idea, eli bee viitone on bee kaks seiska kuus nelone, sitte gee kuutone, siite bee kaks seisk kuus neljä kakkone. eli idän menoine vaikka ihastukseni. Tässä on poistettu sanat jäi vain niin sanottu runko siis parkkaa runko, idea on parkaa, nainen joka on täysi ikäinen on nyt huomioni kohde. Hän on jotain, mutta bee viitonen olen minä. ja parkkaa nainen on täysi- ikäinen shakin peluri shakki kentällä. Seuraan siis Parkka- ideaksi kootun täysi- ikäisen naisen touhuja shakki kentällä. Tässä on yks uni taustalla. Vain kokeilen. Aikuisviihdettä aikuisille idea luonnos.

• Ehkäsesiitä

Ei täs oo mitää toivoo. Kaikki kaatuu jo kättelyssä. Täs ei oo oikein uskottavuutta. En voi todistaa mitään. En voi sanoa mitään. En voi kuvailla mitään. Koko alkuperäis ideaa en voi kirjoitaa. Se paljastaisi vähän liikaa. Tämä vain juttu. Mutta jos ei kokeile, niin ei kokeile. Tässä jaetaan joukot tasavoimin vastakkain. Shakissa pelataan rauhallisesti, tässä ei kyllä oikein pelatakkaan. Tässä omat joukot seisoo paikallaan ja vastustajan ns. joukko toimii. Aina ei voi onistua. Siis kukaan ei loppujen lopuksi tee mitään, mutta jos haluaa, niin sitte haluaa. En voi oikein yrittää. En voi perustella toimintaa ns. shakki kentällä uskovasti.

• Täävoitaieivoitoimia

Ei pitkä- cee on merkattu naiseksi aikuinen. Eli tässä cee tekee liikkeitä vaikka Shakkinappuloilla. Cee kuutonen elää kuin Cee viitonen. Niin, tämä kertoo rakkaudesta tietyssä mielessä. siis minä bee viitonen ja sitte bee kaks seisk kuus vitone ja sitte gee kuutone ja sitte bee kaks seikska kuus viis nelone. siis cee laulaa kaikkea kivaa. Cee on nainen vaikka naisellinen Juicelaisella. Siihen tyylin. Siis Juicen kappale, hän on nainen hän miehestä ihmisen tehdä voi, joten näin menee sanat Juicen, lopetetaan tähä. Unelmia tähä nyt. siis näin, että Cee kuutonen elää kuin cee viitonen, käytännössä vain cee kuutonen cee viitoseen.

• Siinämielessä

Tää aukee Erkki etä merkillä. En voi kirjottaa miten tää mee kevyellä heitolla. Mutta tämä vain idea. Ceen toiminnast. Cee elää kuin nainen ja sille. Hän on nainen, hän miehestä ihmisen tehdä voi, siis Juice sanotti kappaleen, jonka nimeä en muista nyt ihan heti tähä näin. En voi kirjottaa pieniä vihjeitä. Mutta voin olla hiljaa.

• Hyväme

Joku on joku, siis idea vain. Georg Malsteen ja aika kiva ralli, ei nyt Eino Leinon helka virsien tasoa, mutta runoilija Leinolla oli ainoinaan omat mielipiteet ja hän tuskin jenkkaakaan kuunteli vapaa- ajallaan. Maljamme, kaljamme kappele ties kuka tehnyt mutta tämmöistä. Ollaan ihmisiksi, Juice Leskisen viaton tango niin sanotusti, eli ns. ottaa päähä raskaasti, mutta luin Orvellin Georgi ko se oli, eläinten vallankumouksen ja näin se menee, ota vähemmän, siis se siitä, olen väsynyt, myönnän kun loppuu lumous, väsyttää tämä eläinten, ja sellai, eli huomionkipeä siirto cee kuutonen cee viitoseen!

• Haaveillen

Juice Leskisen kaapple, nimeä en muista, eli niin se alkoi ja loppui aikanaan, niin niin, eli tunnelmoin nyt näin. Cee kuutone Cee viitoseen, eli tämän kappaleen muistan kyllä itse asissa aika hyvin jopa sanojen osalta. Tosi kaunis kappale. Keskusten tässä avioliitosta. Cee kuutonen on tässä melkein koko kappale, ja sellai. Tässä idean runkoa vaan sovitellaan kaikessa rauhassa kulloinkin olevaan kohteeseen. Julia Roberts on tässä ideassa tosi kiva, mutta pitäisi keskustella ns. luurangoista kaapeissa. Kellä on niitä. Julia Roberts siis Amerikkalainen näyttelijä. Ja minä tyhjä tasku suomalainen. Mutta vain idea rakenteesta jonka voi siirtää runkona johonkin kohtaan, mihin ite haluaa, ja muut ymmärtävät, jopa idean luonteen.

• Koetankeksiäjotaintähä

Eli treenit on treenattu. Julia Roberts Amerikkalainen suosikkinäyttelijä, lähtetän sulle viestin näin: JR viitonen ja Cee kuutonen haukiputaa. Eli viestini olisi avattavissa seuravaan laisesti, eli yleisesti ottaen, joku kääntaisi Amerikassa haukiputaa josku paikka kunnaksi jossa kirkasta vettä ja sellai, siis ihan yleisluontosesti ja nainen elämänsä vedossa saisi raikkaa olemuksesn omaavan jonku perusvedon ihan vain fanina houmion. Loppu jotain. Julie Roberts vois vinkata mulle, näin takas Cee JR kasi ja cee kuutonen vaikkapa Suomeen fanille, näin. siis olet herrasmies. Ymmärrän yskän, tuot minut takaisin jonnekin minne olen ollut joskus menossa tai jotain, tarinoikaa jotain paskaa tälle suomalaiselle miehelle, joka lie viiskymppine. kiitos moi ja sellai.

• Jotainontaieiole

Ja sitte Julia Roberts Amerikkalainen näyttelijä. JR kuutonen ja Cee viitonen fanisi. Eli olen täällä edelleen ja katson elokuviasi televisiosta. Terveisin fanisi, eli jotenkin näin. Kuka näitäki kävis Amerikassa läpi. Mutta siinä idea, ja se siitä. Malmsteni humppa virkistää kumminki, eli jos se on hänen kappaleensa, siis Maljamme kaljamme.

• Vissausviisine

Gee kutos jutu voi tarkistaa helposti Stone - bändillä. Olen hoo kaks nolla eli Erkki epäilija ja ylä jako on gee seiska vitone, eli olen mitä olen ties mitä ja sellai, mutta jotain, eli ei mitää, ja tota noin, tästäkää ei pideta, ja muutenkin seli seli juu. että sellai. Siis ala- jako on vesi kemillinen merkki hoo kaks nolla ja ylä- jako on Stone- bändi joku juttu, en tiedä bändistä mitään. Mitä telkkarista tiedä niin tiedän, mutta gee kuutonen on lepposampi jude ja siinä ollaan iha vaikka kahe, yhe huligaani kaa. Hän tietää mitä tekee, mutta spektri jaossa, joka on värin aalto oppi, tieteessä joku juttu, niin tää jäppinen on vaikka Vissaus tai jotain. ja minä vaan gee kuutone. Mutta siis koko idea on vaan bändien nimestä.

• Haluanmerkin

Vissaus viisine on narkkari piäkaupunki seudulta, eräänlainen viesti mitä pääkaupunki seutu tarjoaa, mutta meno on mitä on. Ihmiset ovat mitä ovat. Kunnon saastaa ei taida olla olemassa tietyssä mielessä. Jeesus antaa voimia jatkaa arkea, mutta mutta. Jos joku maailman viimeisenä päivänä sanoo, että minähän sanoin, syypää on dekkarissa juuri se joka on syyllinen, niin hän saa maailman suurin idiootti palkinnon joltakulta ihan hyvästä tsempistä vielä viime metreillä. Lämmin heitto, että otit homman vielä haltuun sellai ihan kaikkien kuullen ihan vain muistuttaaksesi, että koko maailma oli vain yhen dekkarin luvun takana, jos näin voi kuvailla, hieman nostalgisesti. Tultahan taivaan portit aukeaa jo, enään ei tarvitse kiirehtiä, voimme sitten unohtaa koko menon jos sitä takotit kuomaseni?

• MMjalis

Suomi seuraaviin jalkapallon MM- kisoihin miehissä Kaikki on auki ja mahdollista. Neljä vuoden päästä on kisat ja sinne jos Suomi pääsee niin olisihan siinä jotain.

• Ehkäpänäintainiin

Suomi jalkapallon MM- kisoihi neljä vuoe kuluttua. Vanhat kuningas kunnat kaatuu, esimerkiksi Ruotsi, sitenn, että jos tietää Skoonen viljapellot ja Tukholman kaupungin sijainin Ruotsissa ja Suomessa pohjanmaan ja Helsingin, siin Suomen pääkaupungin niin ku rakenteellisen syyn, siis että kaikella on syynsä ja Ruotsissa on pohdittu aikoinaan Suomenkin asiat ohimennen niin, että pohjanmaalla on Suomen rikkaimmat vesi esiintymät tietyssä mielessä, siis viljavin maapera, ja pääkaupunki pitää työntää syötiksi mahdollisissa ongelmatilanteissa, siis tämä nyt siis pohdinta, että Ruotsissa maan vauraimmat vesi esiintymät etelä- Ruotsin viljavilla pelloilla. Ja pääkaupunki on työnnetty niin sanotusti eteen syötiksi mahdollisissa ongelma tilanteissa.

• Miminnevieonni

Ties mikä tänki homman hoitaa. Suomi kisoihin MM- jalkapallossa mieshissä. Mitä merkitystä on jollain maan rakenteellisella pohjalla, joka on aikoja sitte tuotu ulkomailta? Ja tämäki vain mielipide. En tiedä. Ruotsalaiset vain itse kopioineet aikoinaan koko niin sanotun vesirakenne jutun ullkomailta. Ei sitä kai Ruotsissa mainosteta Ruotsin omille kansalaisille. En tiedä. Ruotsalaiset eivät loppujen lopuksi ole keksinyt yhtään mitään. Eivät edes Ranskalaiset, jotka aikoinaan olivat Rooman valtakunnan orjia lie tai silleen. Englantilaisetkin kuulivat kiltisti Roomalaisten puheita. Ja sellai.

• KiitänJuiceasiitä

Saisin huomiota, jos ns. vesijuttuni menisi julkisuuteen. En ole lukenut tätä mistään, vaan näin unen. Voihan tän muut tietää, mutta mielipiteeni perustuu uneeni. Jos pääsisin julkisuuteen tällä jutulla, siis tämä vesikuvio, jossa valta on itseisarvo, eli loppu on historiaa tai jotain, koska niin, mitä siitä, valta on jollakulla, ja se perustuu se valta veteen ja viljapeltoihin, ja sitte asiaan, eli haluaisin yhden Juice Leskisen kappaleen levyltä Dokumentti muistaakseni, ja kappele lie nimeltä Olipa kerran. siis haluaisin kuunnelle palosireenin äären, jolla kappale alkaa. Suomen jalkapallo on jotain mutta, niin surkea kappale. Niin surkea sävel, niin kaunis naisnäyttelijä, mun oma mussukkani. Jos Suomi pelais Jenkkejä vastaan MM- kisoje jalkapallo ottelussa, niin mun suosikki naisnäyttelija Amerikasta vois huoma yhden pienen Eurooppalaisen maan. Tää naisnäyttelijä on toinen kuin Julie Roberts. Siis jos saisin julkisuutta vaikka Vallankumuos idean pohtijana. Eli vallataan pohjanmaa. siinä viljapellot. ei tarte ku odottaa ja sellai.

• Tääeiehkätoimi

Savo vois yllättää pohjamaan niin sanot vesivarannot jotenki. Siis parempi Savo kuin ulkoimainen yrittäjä. Tässä voi olla taustalla karua menoa maailmalta. Tämä niin sanottu Smurffi- laakso voi olla aika nopeasti nurin jos niikseen tulee. En tiedä. Maailmalla voima puhuu lie siihen malliin, että vesivarannoista ei keskustella. Ja viljallakaan mitään tekemista tämän asian kanssa. Hurjat jutut hurjia. Mutta savo vastaa pohjanmaa sitte. Savon pitäisi keksiä jotain, että pohjanmaa antautuisi ja vaihtaisi maat keskenään tai jotain.

• Oletkovieläsiellä

Ihmiset tahtovat elää mukavaa ja leposaa arkea. Viihtyä ja olla läheiste seurassa. Miellyttä, mukava, asiallinen ja kaikkea ihanaa. On unelmia, ei kauheeta sota tantere menoa ja kurjuutta, ihmiset jossain perkeleellisessä helvetissä elävät ku rotat jotain saatanan pimeys elämää, että jollakulla, nyt saattuu olemaan oikee alue hallinnassa. Mielipuolinen kurjuus. Siis sota sotaa, mutta jos rahavirrat katoavat, ja oletaan miettimään, että kaikki vaa meni näin. Niin kaikki vain loppu. Nyt sitte kurjuutta, ja se vaa nyt on näin. Mutta ties mitä.

• SuomiMMkisoihi

Eli alkuperäis idea oli parraa muistaakseni kaks viis seiksa kuus neljä tais olla niin sanottu taolainen onnen numero, siis koitan treenata muistiin laittoa, kun kirjottaa tänne julkisia tekstejä. Voimakkaat mielikuvat tulee tästä ku kirjottaa, siis jälkikäteen mieleen. Mutta alkuperäis idea oli laittaa kaikk kybälle siis Juice Leskisen biisi Olipa kerran, ja ois alkanu palosireeni harjotus ulkona. Siis hälytys, jota testataan välillä päivisin. Ulkona ku alkaa keskellä yötä palosireeni laulamaan ni on siinä menoa. Juice saatto miettii tätä kappaletta suunnitellessaan. Vesi paikka- juttu sai arvoisensa alun.

• Osannuhommansa

Juice Leskisen kappaleessa Olipa kerran on lie seitsemän nuottia, noin niinku ite laskin. Perus melodia. Mutta en ole ammattilainen. Ammattilaiset kattovat vesipaikat ja hoitavat hommat ohimennen ammattimaisesti. Jos maassa on Venäjän hallinon jälkeen tietoa jostain hemmetin vesialueista, niin ihmettelisin. Keisarillisen Venäjän tiedot ties mitä. Ruotsi menetti Suomen Venäjälle vuonna 1809 muistaakseni. Smurffi- landiassa jos kaikki hyvin niin sitte on. Mies hahmo Smurffi-sarjassa piirretty hemmetin hyvin! Ties kuka animoinu.

• Maailmasuuri

Unet unia, ja semmosta. Kaikki ei selviä kartoista, joku voi tietää jotain. Ja niin, ideat ideoita.

• Ihankivaideajoo

Seuraavaksi tietysti Juice Leskisen kappale Olipa kerran, jätettäisiin soimaan ja alkais yöradio palosireeni kaiuttimista. Tää ois maaginen hetki, värisevät sormet osoittavat eteen ojennetuista käsistä. Ei koko maassa täytyisi olla yöradio palosireeni kaiuttimista päällä koko yön, mutta kunnon äänen laadun aikaan saamiseksi, kehitystä tapahtuisi varmaankin? Tää on ihan Blade runner ykkösen, siis yhe elokuvan menoo, siis loputon melu ja äänisaasta, ja mun oma Jenkki nainen siis ihan yleisesti ottaen siis elokuvasta Blade runner siis, siinä tietokone nainen on soluttautunut takaisin avaruudesta maan päälle. Kalista Flochardin puoliso Harrison Ford hoitaa hommat siinä elokuvassa, mutta Rutger Hauer näyttelee viileän roolin miespuolisena robottina. Siis yöradio soimaan jossain kaupungissa kokeeksi palosireeneistä.

• Kuunnellaanjaollaan

Blade runner ykkönen kyllä taitaa kertoa kahvi kuppikädessä istuvista miehistä ja lie naisista jotka tulivat tänne ja lähtivät täältä kahvi kuppi kadessä. Vesa Matti Loiri käyttää sormiaan omanlaisesti kun soittaa huilua. Ne elävät, ikään kuin väreilevät. Loiri käyttää vartaloaan huojuvasti lie, huijaa katsojaa.

• Maailmala

Jos yö radio sois palosireeneistä vaikka Helsingissä oisin todella mojovalla voimaalla, eli laatu kaiuttimet ulos huutamaan melu saatetta eli saastaa. Mutta, lainsäädäntö pitäisi muokata tässä tilanteessa sellaiseksi, että tietynlainen julkinen juttelu radiotoimittajalla ja kuulijoilla olisi kielletty. Orgioihin ei saa yllyttää lie rikoslaissa, joten julkinen niin sanottu huoruus olisi hoidettava pois. Juice ei välltä mättä näitä miettiny ja minäkin mietin vesijuttua.

• Emmesallitällaista

Jos joku nainen soittaa toimittajalle keskellä yötä radioon ja palosireeneistä huutaa yö radio ja nainen pyytää koko Suomen kanssaa etsimään monitulkintaisesti jotain aurinkoista voidetta pimeään ja syömään vaikka teelusikallisen joitain semmosta että voikin olisi sen jälkeen herkkua. Eli kieli poskella uutten päivään vaikka Blade Runner elokuvan voimin!

• Hyihelvettisentään

Toimittaja voisi sanoa, että haluan haukata paistia, ja ryytimakkaraa jos sellaista on ja sanoa, että yhdessä nostamme lipputangon ylös, koska tunnen nyt koko vartalolla jotain sellaista jälleen kerran, että palosireenit jotka huutavat lihan apua, ovat nyt jännittyneet matala vireisesti, tai jotain. Siis jos kaikki on hyvin voimme tehdä kaikki lipun noston ja sellai.

• Jokakesti

Jaaha kuulkaa kaikki kaupunkilaiset. Täällä yö radion toimitta. Palosireenit huutavat koko yön tätä paskaa ja minä olen nyt sitä mieltä, että jaa yksi viesti tuli kuulijalta jostain päin kaupunki ilmeisesti, että lopetan julki runkkaamisen välittömästi. Totta kai tämä oli vain testi.

• Orjuuspois

Treenasin julki runkaamista kolmen minuutin munan verran. Mul on kolmen minuutin muna, kappale siis ties kene kappale.

• ukkosellatiesmitä

Palosireenin kautta koko kaupunkiin kuuluva yöradio soisi ulkona siis koko yön ja sellai. Jos soittaisi toimittajalle radioon ja alkaisi kiertää, mite helvetissä soittaja voisi hallita niin sanottua kiertoa. Soittajalla ei olisi mahdollisessa asunnossa lainkaan radiota, vaan yöradio kuuluisi ikkunoide läpi asuntoihin koska palosireenit soittaisivat yöradiota ulkona

• Jaminäenjatku

Gunnareide kappaleessa Rocket Queen on kymmenen nuottia, ihan perius melodiassa. Siinä toistetaan viisi nuottia niin sanotusti putkeen, eli viisi nuottia ja sitte toistetaan uudelleen samat viisi nuottia, toisen nuotti niin sanotun viitosen lopussa saattaa pieni nuotti muunnos kolmen nuotun osalta. Siis La la, lal la la ja ja sitte la la li li li, ja sanat Guns and Rosesin, siis Amerikkalaisen bändin kappaleessa alkavat Suomeksi suunnilleen näin: Jos mä sanon, etten tarvi mitään, ja sillee. Unessa pändin basisti Duff sukumineltaan sano mulle, että koko levy millä Rocket Queen kappale on, on sävelletty rajotin idealla. En oikein ymmärtänyt ideaa, unessa esittelin oman idean ja se oli suunnilleen Gee kuutosen sekoilu idea Vissaus viisine ja arki juustopano vaekkaba, eli sekoilua viitosella, ettei kukaan kysy kutosen mahdollisuuesta. Täs vissaus viisine ideassa on puhuttava ja kirjotettava pakolla murretta, vaikka en ole keski- Suomesta vaan piä kaupungisa niin sanotusti, isän puolelta eli visanko, siis Visa kortiton kuansalaene. eli kulli. tai tää vaa jatkuis.

• VeePeeKooniisanotust

Jatkuminen Veli Pekka Pöhölahti, Kuopion juttuja kommentoi, Koo on kirjain.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      109
      6953
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4451
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      49
      3945
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3538
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      191
      3502
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2979
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2684
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      48
      2542
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13