Tietääkö kukaan Kiinalaisten tavoista? Talossamme on vierailulla ollut jo pidempään iäkkäämpi pariskunta. He pesevät kaikki vaatteensa joka pöivä. Pihanarulla ovat kuivumassa aina kun sää sallii. Onko tämä tyypillistä kiinalaista köytöstä vai onko kysymys jostain neuroosista vai sitten siitä että meillä Suomessa vettä riittää?!
Vaatehuolto Kiinassa
2
736
Vastaukset
- chinalaundry
Kiinalainen "palvelupesula" on ainakin syvältä.... = hyvin kasteltua, mutta erittäin heikosti pestyä pyykkiä. Kanton 2013.
- valkopesu
Jos Kantonissa vuonna 2013 oli huonosti pestyt vaatteet niin tottahan toki tämä koskee silloin koko Kiinaa ja pesuloita. Aivan kuten Suomessa sain kerran huonoa palvelua ravintolassa niin onhan se totta että kaikissa suomalaisravintoloissa on tuolloin huono palvelu.
Ainakin tuntemani kiinalaiset ovat siistejä muttei sekään voi koskea kaikkia kiinalaisia. Riippuen myös ammatista ja maantieteestä kuinka usein pesevät vaatteensa mutta moni päivittäin. Voi myös olla tekemisen puutetta, ahkeria kun ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882