Siis mä en tiiä oonko ainoo.. Mut siis oon 13v tyttö ja oon 7 luokalla. Mulle on käyny viime aikoina, että yks opettaja on käyttäytyny ahdistavasti mua kohtaa... Se opettaja on 23 eli aika nuori sinäänsä. Nii mua on alkanu vähä huolettaa se... Se ekaa kertaa tunnilla, kun mä pyysin apua tehtävässä nii se tuli jotenki oudosti mun viereen tai ninku sillee et se oli iha melkein mussa kiinni. Sitten se vähän ninku "halas" mua sillee, että se on mun vieres sit sen toinen käsi ninku oli mun toisella puolella ja sit se vähä ninku kosketteli mua oudosti.. Mä en ensi kiinnittäny huomiota, mut sit ku se alko toistumaa nii sit mä aloin ihmettelemää..
Sit se alko joskus vaa sanomaa mulle "sul on hieno paita tänää" tai "sä oot kaunis" tai jotai tollasta. Sitten kerran meni jo iha rajan yli.. Se vaa tunnin jälkee ku puhuin kaverin kaa se sano et "tuu tonne ku mul on vähä asiaa" ... Sitte mä vaa menin ja mä nojasin seinää ja ninku kuuntelin sitä mitä se "oli sanomas" . Sitte se tuli iha mun etee ninku et ku mä nojasin seinää nii se ninku melkein nojas muhun ja se tuntu aika ahdistavalta.. sitte se vaa alko jotai turhaa selittää että " Miten sulla on nyt alkanu tää ylä-aste?" Ja sit se vaa puhu jotai mikä ei melkei yhtää liittyny kouluu.. Ja se katto mua sillee oudosti ja ninku hymyili. Ja se teki tän saman jo ninku 2 kertaa!! Et mä en tiiä mitä mun pitäis tehä.. jos nyt totta puhutaan nii se on kyllä komea ja tällästä mut mä en iha haluis et se tollee ahdistelee... Et mitä mun ninku pitäis tehdä..?
Opettaja ahdistelee..
Jokutyttövaann
4
404
Vastaukset
Kerro asiasta vanhemmillesi.
- Töpö321
23-vuotias kuulostaa vähän liian nuorelta ollakseen pätevä opettaja. Mieshlö? Silloin pitäis olla jo intti käyty! Siviilipalvelusmies tai koulunkäynninohjaaja? Jospa kuvittelet outoudet? Jos hän alkas kosketella/puhua seksuaalissävytteisesti, ni sitten huudat ja kovaa.
- Miullaonviiltelyarpia
Joko sä kerrot vanhemmillesi, tai sitten sä annat tehdä mitä lystää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215684- 541795
- 251289
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2001101- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️63972- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945