Opettaja ahdistelee..

Jokutyttövaann

Siis mä en tiiä oonko ainoo.. Mut siis oon 13v tyttö ja oon 7 luokalla. Mulle on käyny viime aikoina, että yks opettaja on käyttäytyny ahdistavasti mua kohtaa... Se opettaja on 23 eli aika nuori sinäänsä. Nii mua on alkanu vähä huolettaa se... Se ekaa kertaa tunnilla, kun mä pyysin apua tehtävässä nii se tuli jotenki oudosti mun viereen tai ninku sillee et se oli iha melkein mussa kiinni. Sitten se vähän ninku "halas" mua sillee, että se on mun vieres sit sen toinen käsi ninku oli mun toisella puolella ja sit se vähä ninku kosketteli mua oudosti.. Mä en ensi kiinnittäny huomiota, mut sit ku se alko toistumaa nii sit mä aloin ihmettelemää..

Sit se alko joskus vaa sanomaa mulle "sul on hieno paita tänää" tai "sä oot kaunis" tai jotai tollasta. Sitten kerran meni jo iha rajan yli.. Se vaa tunnin jälkee ku puhuin kaverin kaa se sano et "tuu tonne ku mul on vähä asiaa" ... Sitte mä vaa menin ja mä nojasin seinää ja ninku kuuntelin sitä mitä se "oli sanomas" . Sitte se tuli iha mun etee ninku et ku mä nojasin seinää nii se ninku melkein nojas muhun ja se tuntu aika ahdistavalta.. sitte se vaa alko jotai turhaa selittää että " Miten sulla on nyt alkanu tää ylä-aste?" Ja sit se vaa puhu jotai mikä ei melkei yhtää liittyny kouluu.. Ja se katto mua sillee oudosti ja ninku hymyili. Ja se teki tän saman jo ninku 2 kertaa!! Et mä en tiiä mitä mun pitäis tehä.. jos nyt totta puhutaan nii se on kyllä komea ja tällästä mut mä en iha haluis et se tollee ahdistelee... Et mitä mun ninku pitäis tehdä..?

4

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro asiasta vanhemmillesi.

• Töpö321

23-vuotias kuulostaa vähän liian nuorelta ollakseen pätevä opettaja. Mieshlö? Silloin pitäis olla jo intti käyty! Siviilipalvelusmies tai koulunkäynninohjaaja? Jospa kuvittelet outoudet? Jos hän alkas kosketella/puhua seksuaalissävytteisesti, ni sitten huudat ja kovaa.

• Se on ninku terveystiedon ja liikunnan opettaja..

• Miullaonviiltelyarpia

Joko sä kerrot vanhemmillesi, tai sitten sä annat tehdä mitä lystää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4667
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3942
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      147
      3661
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2635
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      132
      2582
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2151
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2067
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1840
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1717
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1709
    Aihe