Siis mä en tiiä oonko ainoo.. Mut siis oon 13v tyttö ja oon 7 luokalla. Mulle on käyny viime aikoina, että yks opettaja on käyttäytyny ahdistavasti mua kohtaa... Se opettaja on 23 eli aika nuori sinäänsä. Nii mua on alkanu vähä huolettaa se... Se ekaa kertaa tunnilla, kun mä pyysin apua tehtävässä nii se tuli jotenki oudosti mun viereen tai ninku sillee et se oli iha melkein mussa kiinni. Sitten se vähän ninku "halas" mua sillee, että se on mun vieres sit sen toinen käsi ninku oli mun toisella puolella ja sit se vähä ninku kosketteli mua oudosti.. Mä en ensi kiinnittäny huomiota, mut sit ku se alko toistumaa nii sit mä aloin ihmettelemää..
Sit se alko joskus vaa sanomaa mulle "sul on hieno paita tänää" tai "sä oot kaunis" tai jotai tollasta. Sitten kerran meni jo iha rajan yli.. Se vaa tunnin jälkee ku puhuin kaverin kaa se sano et "tuu tonne ku mul on vähä asiaa" ... Sitte mä vaa menin ja mä nojasin seinää ja ninku kuuntelin sitä mitä se "oli sanomas" . Sitte se tuli iha mun etee ninku et ku mä nojasin seinää nii se ninku melkein nojas muhun ja se tuntu aika ahdistavalta.. sitte se vaa alko jotai turhaa selittää että " Miten sulla on nyt alkanu tää ylä-aste?" Ja sit se vaa puhu jotai mikä ei melkei yhtää liittyny kouluu.. Ja se katto mua sillee oudosti ja ninku hymyili. Ja se teki tän saman jo ninku 2 kertaa!! Et mä en tiiä mitä mun pitäis tehä.. jos nyt totta puhutaan nii se on kyllä komea ja tällästä mut mä en iha haluis et se tollee ahdistelee... Et mitä mun ninku pitäis tehdä..?
Opettaja ahdistelee..
Jokutyttövaann
4
383
Vastaukset
Kerro asiasta vanhemmillesi.
- Töpö321
23-vuotias kuulostaa vähän liian nuorelta ollakseen pätevä opettaja. Mieshlö? Silloin pitäis olla jo intti käyty! Siviilipalvelusmies tai koulunkäynninohjaaja? Jospa kuvittelet outoudet? Jos hän alkas kosketella/puhua seksuaalissävytteisesti, ni sitten huudat ja kovaa.
- Miullaonviiltelyarpia
Joko sä kerrot vanhemmillesi, tai sitten sä annat tehdä mitä lystää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 964799
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1684343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854179Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442197
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282087Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261870- 881749
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91737