Nyt nautin elämästä

Tuuliatei

Aivan mahtavan ihanaa asua ja elellä tässä pienkerrostalossa, jossa on nyt kaksi asuntoa tyhjänä. Koko ajan on kyllä pelko mielessä, että minkähänlaista rupusakkia niihin muuttaa. Kunhan ei somaleita. EI!!
Nyt ainoat häiriötekijär ovat yläkerran asukkaan kissat, jotka tassuttelevat kovaäänisesti, ja joskus pyörittelevät lelujansa pitkin lattiaa. Vitsi,vitsi.
Mutta todella täällä on niin fiksuja asukkaita, että yksikään ei kävele kantapäillään, lapsiakin on, mutta ei niistäkään ole mitään häiriötä.
Tämä on onnea.Nautinto olla kotona ja kuunnella hiljaisuutta.
Olen kuitenkin melko varma, että onneni viedään minulta kohta pois, kun nuo kaksi asuntoa saavat uudet asukkaat.
Nautin nyt sydämeni kyllyydestä tästä hetkestä.
Kirjoittelen sitten, kun elämä uusien naapurien myötä on taas täysin perseestä.
Sitä odotellessa.

3

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräsmikähyvä

      Onhan se mukavaa, kun mikään ei häiritse asumista. Täällä päin on kello 00:10 ja kävin vessassa, jossa aivan kuin naapurin ääni olisi kuulunut ja hän ihmetteli, että "nyt on naapurirappuun tullut taas uusi kello. Tänään huomasin. Nyt on talossa jo ainakin 10-11 kelloa."
      Näin meillä kuuluu ääni mutta talo on hiljainen. Kukaan ei huuda kymmenen jälkeen illalla.

    • Kukalienee

      Niin olisi minustakin mukavaa elellä yksin mutta elämääni varjostaa mielisairas sukulainen. Huomasin osoittaessani äidilleni. Tämä sukulainen teki puhelimeeni soiton siirtoja ja poisti numerot näkyvistä joten arvaamalla tiesin, kun puhelin siirsi äitini minulle soittamat puhelut veljeni numeroon. Tämä kiusa ei päättynyt tähän vaan uhkailut koirani kiduttamisesta poissa ollessani saivat minut tuntemaan suunnatonta pelkoa, mitä kaikkea tämä sukulaiseksi sanottu henkilö saakaan aikaan koiralleni ja minulle. Nyt mieltäni kylmää ajatus siitä, miten saisin tämän henkilön lääkärin puheille, hän kun tuntee viisi lääkäriä ja pari poliisia on tuttuja, joten en usko onnistuvani. Otan ehdotuksia vastaan. Mitä tuumitte.

    • Harakankelloko

      Pienissä ympyröissä elämä pyörii, jos kissatkaan ei saa leikkiä lattialla ilman naapurin lupaa eikä naapurin ukko/akka saa nuorilla mitään käytävässä, ellei lupaa naapurilta järjesty. Minä asun melkein tyhjässä rapussa syrjäkaupungin osassa ja suren, kun en kuule kenenkään ääntä milloinkaan mihinkään aikaan vuodesta. Yksinäisyyskin on tappavan myrkyllistä, jos on aina yksin, eikä osaudu minnekään ihmisiä sisältäviin paikkoihin, vaan esimerkiksi kuten minulla ainut pitempien matkojen kulkupeli pyörä on ollut rikki liki kolme viikkoa. On siinä miettinyt syntyjä syviä, käyty läpi kadullakin vastaan tulijat ja koiralenkille tervehtivät. Kello uskollisesti heittää terveisiä joka tasatunti ja se ainoa ääni, joka on inhimillinen kuulunut lähes kolmeen viikkoon koko asunnossa. Menkää ihmisten luokse. Vaivat loppuu siihen, koettu juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe