Finnairilla on todettu, että Piereminen ja vessahätä ja pari liiallista huikkaa
voi estää lentämisen Finnairilla ja miten muuten luulette yskimisen nyt olevan ?
Finnairilla on myös paluulippu kontrolli ja siihen ei käy vastaus, että käy vähän
muissakin maissa. Joten yli kuukauden lippu on syytä varata viisumi ja muut
tarvittavat todisteet...
Finnairilla ei myöskään sovi kovin valitella esim. ilmastoinnin asetuksista ja tästä
tuli mieleen Espanjalais rouvan kehoitus lentoemännälle laittaa ilmastointi päälle
ja äänensävy ei ollut kovin mairitteleva ja hänet heitettiin pois koneesta ja samalla
heitettiin koko espanjalainen ryhmä, kun ryhtyivät puolustamaan naismatkustajaa.
Tehtiin selväksi, että Lentoemäntä on turvallisuudesta vastaava viranomainen.
Mitä tähän neuvoksi... Jos joudut matkustamaan Finnairilla, niin varaudu kaikkeen.
Myös Porteilla ei oteta enään vastaan jos ehtii sanoa, että suljettu. Tapsain yhden
miehen Moskovassa ja hän kertoi näin ja kone oli vielä putkessa kiinni. Eli ei vessaan
eikä kioskiin hakemaan mitään jos avaavat portin.
Turvatarkastukseen suomessa kannattaa varata myös aikaa, jottei käy niin kuin
Amerikkalaisella joka halusi vähän etuilla jonossa ehtiäkseen koneeseen, niin hänet
ohjattiin viimeiseksi. Muualla maailmassa jopa pyydetään etuilemaan jos on osoittaa
boarding time. No varautua pitää ja muista älä keskustele suomessa, sillä suomessa ei saa
puhua.
Jotenkin on aina pakannut hymyilyttämään, kun on koneessa joka nousee Helsinki -
Vantaa lentoasemalta. Toki muuallakin voi sattua, mutta varautua pitää.
Kannattaa pidätellä " yskimästä " Finnairissa.
7
150
Vastaukset
- Pirjokirjoitti
Känniset lentäjät ja palveluvastainen muu henkilökunta. Voiko pahempaa enää olla?
- Finnaironparas
Jahas se on pirjopäivä tänään aviomiehellä. Huomenna kiva sää ni paa joku kiva mekko päälle ja tuuleta tavaraa, Pike.
- Faktorix
Noin 35 menolippua Bangkokiin vuodesta 2000 alkaen eikä koskaan ole kyselty paluulippua. Ostan paluun vasta kun tiedän milloin palaan.
AIRBUS A350-900. 11 kpl, toi Finskin kaukolentoihin uuden mukavuuden ja väljyyden. Comfortti on tilava kuin business vanhoissa koneissa ja takuulla on ilmanvaihto sellainen kuin haluaa.
Finnair ei omista Hki-Vantaan lentokenttää kuten ilmeisesti kuvittelet vaan sitä operoi Finavia.
Aina on koneeseen siellä ehtinyt niin Finnairin kuin muidenkin koneisiin. Joskus on lähtenyt hlökuntaa mukaan avittamaan koneeseen ehtimistä.
Minun puolesta rynnivä jenkki pitäisi viedä putkaan, vaikka heitä niin suuresti ihailetkin.
"Muualla maailmassa"? Missähän sinäkin lökäpöksy olet käynyt? Juttusi on taas kerran aivan kuin 90 luvun alusta. Silloin teit ilmeisesti viimeksi matkan. Esim. Siellä Bangkokissa tullaan hakemaan ja heilutellaan nimilappuja jo
siellä Passi-kontrollissa.
Ei minulle ole sattunut mitään, mutta niitä näyttää tulevan julki hyvin paljon.
Ei Finnair ole muutenkaan ollut mistään parhaasta päästä. Ei ruoka eikä palvelu.
Minun mielestä parasta palvelua on tullut Lufthansalta sanotte mitä sanotte.Politiikka muuttuu maailman mukana. Ruoka ei ole missään muualla hyvää kuin busineksissa. Samoja pinaattipaistoksia se lufthansakin tarjoilee. Aeroflotilla et saa enää edes yhtä bisseä. Ne on alkottomia koneita.
Parhaat lentoemot on aasialaisilla yhtiöillä. Ja kauneimmat.
One world allianssiin kuuluu seuraavat yhtiö ja One World paukatti viime vuonna 1,5 miljardia voittoa joten ei mitenkään huonosti hoidettu lafka.
Yhdysvallat American Airlines 1999
Yhdistynyt kuningaskunta British Airways 1999
Hongkong Cathay Pacific 1999
Suomi Finnair 1999
Espanja Iberia 1999
Japani Japan Airlines 2007
Chile Brasilia LATAM 2014
Malesia Malaysia Airlines 2013
Australia Qantas 1999
Qatar Qatar Airways 2013
Jordania Royal Jordanian 2007
Venäjä S7 Airlines 2010
Sri Lanka SriLankan Airlines 2014
Lento muualla kuin busineksessa on aina kärsimystä meikäläisen kokoiselle. Sitä ei pelasta jälkiruokakakku eikä hymyilevä lentoemäntä.
- TampereenVili
Käsittääkseni Sensei- sai mielikuvituslennoillaan ikuisen porttikiellon Finnairin koneisiin, siksipä ei mielikuvitusmatkojaan niillä enää voi lentää. Suolistotoimintansa luultavasti aiheuttaa mielikuvitusmatkoihin monta porttikieltoa edelleen.
Minusta on erittäin järkevää ettei lennolle oteta:
Liian sairaita/huonokuntoisia ihmisiä ( https://yle.fi/uutiset/3-10388910 )
Selkeästi päihtyneitä henkilöitä ja lennolla alkoholitarjoilu keskeytetään henkilölle joka alkaa päihtymään tarpeettoman paljon.
Koneessa tulee myöskin totella lentohenkilökunnan käskyjä sekä määräyksiä.
Ei pitäisi olla kovinkaan vaikeaa.
Itselläni suhteellisen runsas määrä takana Finnairin lentoja (reilu kaksi ja puoliviikkoa seuraavaan Finnairin Helsinki - Bangkok lentoon aikaa) ja kertaakaan ei ole ongelmia kyseisillä lennoilla ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852