Haju vie opiskelun ilon :(

2004

Oon yläasteella ja meidän luokalla on yks poika jonka vaatteet haisee tosi pahalle.Sen vieressä ku oon nii mun on vaikea hengittää ku mulla on astma.Voiko opelle sanoa asiasta?

8

495

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivan_varmaa

Jos pojan kotona on hometta, niin hänen vaatteensa varmasti haisevat. Kerro ihmeessä asiasta koulun terveydenhoitajalle, sillä asia voi aiheuttaa terveydellistä haittaa paitsi sinulle, niin hänelle itselleen.

• astma

Poika ei edes tiedä haisevansa joten tämä tekee asiasta vaikean.Tuntuu etten voi opettajallekkaan puhua mutta huomaan oireilevan luokassa tosi pahasti joten epäilen että pojan kotona todellakin on hometta tai jotain mikä tekee olostani tunnilla huonon.

• skunkbaxter

Puhu opettajalle vaan, vastuu on hänen loppupelissä.

• tupakaton

Voihan se olla joku eläinkin pojan kotona, tai kotipölypunkki allergia ja tulee siinä vaatteen mukana. Vaatteet jos ei kuivu kunnolla, niin tulee tunkkanen ja luutumainen haju, sipulikin tarttuu vaatteisiin.

• punikkitattinen

Toki kyseessähän voi olla kotipölypunikkikin. Rauhoitettu laji tätä nykyä, muinaisjäänne neuvostoajoilta.

• 2004

Oon yläasteella ja meidän luokalla on yks likka joka hengitys vinkuu tosi häiritsevästi.Sen vieressä ku oon nii mun on vaikea keskittyä opetukseen kun sen vinkumisen takia en kuule mitä opettajat sanoo.Voiko opelle sanoa asiasta?

• HomeSweetHome

Ei sitä hometta varmaan kotona kellään ole! Kaikki home pesiytyy julkisiin rakennuksiin ja pilaa niissä olevien terveyden.

• eitarttepelätä

Opettajan pitää hoitaa tälläiset asiat!

Kertokaa opettajalle.
      Jos opettaja ei hoida asiaa, niin kertokaa rehtorille!

Helppo juttu.
      Autatte samalla sitä oppilasta.
      Oppilaan vanhempien pitäisi hoitaa oikeasataan asia, mutta nyt eivät ole hoitaneet.

Silloin on opettajan velvollisuus puuttua asiaan!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      94
      5482
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4201
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      46
      2466
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2258
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1835
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1494
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1342
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1158
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      22
      1058
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1051
    Aihe