Ei koskaan

Not

En matkusta koskaan kohteisiin, joissa rikotaan ihmisoikeuksia niinkuin Dubaissa ja näissä Emiraateissa. Tämä on nouseva trendi sivistysmaissa

12

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leeviska

      Kiva tietää että ei kiinnosta matkustella :) Kuitenkin kovasti tuntuu kiinnostavan tuo kohde! Toiset matkusta toiset ei. Ei sitä kaikki tykkää suomessakaan matkustella kun on vaikkapa niin kallista :) :) :)

      • Not

        No olen vieraillut n 65 maassa ja olen töissä lentoliikenteen parissa, matkailen mielestäni usein. Lähelle ja kauas


    • Huntuveikko

      Humpuukikirjoittelua. Dubai on loistomatkakohde.

      • Kuka-mitenkin

        Samaa mieltä. Juuri varasin uuden matkan.
        6 kertaa Dubaissa käyneenä Dubai ei voi olla väärässä.
        Onhan se tavallaan illuusiota mutta hienosti toteutettu.
        Vieras työvoimalla mutta mitä väliä!
        Rakentaahan suomeakin virolaiset, latvialaiset, bulgarialaiset...ja maksavatko verot suomeen? Vitut. Harmaantalouden orjia.


      • sivistykäähieman

        Dubaissa on joutunut vankilaan ulkomaalaisturisteja melko paljon ja täysinperättömistä syistä joten ei itse kiinnosta matkustaa kyseiseen paikkaa.


    • Not

      Kiva tietää, että on ihmisiä joita eivät ihmisoikeusasiat kiinnosta

      • KiinnostaaKovasti

        Kuinka voit asua suomessa ?


      • Not

        En asu Suomessa


    • lestakepulipohjanmaalta

      Pysyn Suomessa ja toivon että arabitkin pysyvät omissa maissaan. Mikäli joutuvat pakolaisiksi, oikeampi kohdemaa on heillä rikkaat öljyvaltiot arabimaissa kuin köyhä Suomi.

    • Leeviska

      Dubai on paras lomakohde ikinä. Ei noin hieno kohdetta olisi ollut varaa rakentaa vaikkapa kalliilla suomalaisella työvoimalla :) Suomeakinhan rakennetaan ulkomaisella halpatyövoimalla ja marjatkin metsästä kerää thaimaalaiset ja ukrainalaiset! Suomessa myös hyvin paljon laittomia ulkomaisia työntekijöitä rakennuksilla...luuletko että heidän oikeudet ovat kunnossa? jos vaikkapa tapahtuu onnettomuus raksalla ja olet täällä laittomasti, niin kiinnijäämisen pelossa et voi mennä vaikkapa lääkäriin paikkomaan irronnutta sormea tms. Viime keväänä iltalehdessä uutinen, jossa yhdellä ratsauskerralla Helsingissä rakennustyömaalle ulkomaisilta työntekijöiltä löytyi yli 10 väärennettyä romanian oleskelulupakorttia joiden avulla he olivat laittomasti rekisteröityneet suomeen töihin. Lisäksi ostamme vaatteemme henkka maukalta tai kappahalista tai huonekalut ikeasta, jotka valmistettu juurikin tälläisissa ongelma maissa kuten pakistan ja vietnam.

      • Not

        Erona tässä on se, että tällaiseen rikollisiuteen länsimaissa koetetaan puuttua ja niistä rangaistaan. UAE:ssä kaikki tapahtuu hallinnon luvalla/toimesta


    • S-M_Dubai

      Tykkään dokata Dubaissa siksi, että siellä saa raipparangaistuksen jos jää kiinni ryypppäämisestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe