En matkusta koskaan kohteisiin, joissa rikotaan ihmisoikeuksia niinkuin Dubaissa ja näissä Emiraateissa. Tämä on nouseva trendi sivistysmaissa
Ei koskaan
12
288
Vastaukset
- Leeviska
Kiva tietää että ei kiinnosta matkustella :) Kuitenkin kovasti tuntuu kiinnostavan tuo kohde! Toiset matkusta toiset ei. Ei sitä kaikki tykkää suomessakaan matkustella kun on vaikkapa niin kallista :) :) :)
- Not
No olen vieraillut n 65 maassa ja olen töissä lentoliikenteen parissa, matkailen mielestäni usein. Lähelle ja kauas
- Huntuveikko
Humpuukikirjoittelua. Dubai on loistomatkakohde.
- Kuka-mitenkin
Samaa mieltä. Juuri varasin uuden matkan.
6 kertaa Dubaissa käyneenä Dubai ei voi olla väärässä.
Onhan se tavallaan illuusiota mutta hienosti toteutettu.
Vieras työvoimalla mutta mitä väliä!
Rakentaahan suomeakin virolaiset, latvialaiset, bulgarialaiset...ja maksavatko verot suomeen? Vitut. Harmaantalouden orjia. - sivistykäähieman
Dubaissa on joutunut vankilaan ulkomaalaisturisteja melko paljon ja täysinperättömistä syistä joten ei itse kiinnosta matkustaa kyseiseen paikkaa.
- Not
Kiva tietää, että on ihmisiä joita eivät ihmisoikeusasiat kiinnosta
- KiinnostaaKovasti
Kuinka voit asua suomessa ?
- Not
En asu Suomessa
- lestakepulipohjanmaalta
Pysyn Suomessa ja toivon että arabitkin pysyvät omissa maissaan. Mikäli joutuvat pakolaisiksi, oikeampi kohdemaa on heillä rikkaat öljyvaltiot arabimaissa kuin köyhä Suomi.
- Leeviska
Dubai on paras lomakohde ikinä. Ei noin hieno kohdetta olisi ollut varaa rakentaa vaikkapa kalliilla suomalaisella työvoimalla :) Suomeakinhan rakennetaan ulkomaisella halpatyövoimalla ja marjatkin metsästä kerää thaimaalaiset ja ukrainalaiset! Suomessa myös hyvin paljon laittomia ulkomaisia työntekijöitä rakennuksilla...luuletko että heidän oikeudet ovat kunnossa? jos vaikkapa tapahtuu onnettomuus raksalla ja olet täällä laittomasti, niin kiinnijäämisen pelossa et voi mennä vaikkapa lääkäriin paikkomaan irronnutta sormea tms. Viime keväänä iltalehdessä uutinen, jossa yhdellä ratsauskerralla Helsingissä rakennustyömaalle ulkomaisilta työntekijöiltä löytyi yli 10 väärennettyä romanian oleskelulupakorttia joiden avulla he olivat laittomasti rekisteröityneet suomeen töihin. Lisäksi ostamme vaatteemme henkka maukalta tai kappahalista tai huonekalut ikeasta, jotka valmistettu juurikin tälläisissa ongelma maissa kuten pakistan ja vietnam.
- Not
Erona tässä on se, että tällaiseen rikollisiuteen länsimaissa koetetaan puuttua ja niistä rangaistaan. UAE:ssä kaikki tapahtuu hallinnon luvalla/toimesta
- S-M_Dubai
Tykkään dokata Dubaissa siksi, että siellä saa raipparangaistuksen jos jää kiinni ryypppäämisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579237Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123659Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r303002Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht862293Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142070Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3711873Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411482FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01231Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731108Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105