Et varmaan osaa arvata mikä se on... naiselle menee.
Tiedän ehkä sinusta yhden asian
38
1256
Vastaukset
- olenutelias
En arvaa, kerro.
- vaiosaatko
Emmäätiiä viihtinkö.
- noniinmikäseon
vaiosaatko kirjoitti:
Emmäätiiä viihtinkö.
pakko viihtiä kun alotit....:)
- vaiosaatko
noniinmikäseon kirjoitti:
pakko viihtiä kun alotit....:)
En mää taida silti viihtiä.. :B voin olla väärässä.
- jgjjjgjgj
vaiosaatko kirjoitti:
En mää taida silti viihtiä.. :B voin olla väärässä.
niin ei kannata heittää mitään olettamuksia,kun ei tiedä
- kerroäkkiimeennukkuu
no kerro.....en osaa nyt arvata...vois heittää montakin asiaa.....:)
- JeeJeee
No onpa köyhää jos tiedät vaan yhden asian, minä tiedän hänestä miehestä kymmeniä tai jopa satoja asioita :`D
- vaiosaatko
Tiedä rauhassa :) kyllä minäkin tiedän hänestä muutaman muunkin asian... mutta tämä on jotain mitä hän ei ole kertonut :)
- Kahvia_vain_sinulle
En osaan. Mahdollisuus tietää montakin asiaa. Meillä on paljon yhteisiä asioita.
Tuttujakin. - Arvuutteluan
En kyllä osaa arvata. Mitäköhän meinaat? Onko luonteeseen liittyvä? Löytyy niitä... uskollisuus, pitkäjänteisyys, tunteellinen. Toivon,ettei ylpeys? Olen yrittänyt nähdä ja pyytää anteeksi sanomisiani. Ei vieläkään. Se harmittaa. Kunnioitus toista kohtaan tärkeä.
- olenedelleenutelias
Niin on, tuttujakin, mutta mitä ei ole kertonut? On ilmeisesti joku "salaisuus", vai?
- vihjaan
Hän ei taida pitää yhdestä peellä alkavasta asiasta/jutusta.
- enminäkään
vihjaan kirjoitti:
Hän ei taida pitää yhdestä peellä alkavasta asiasta/jutusta.
pyykinpesu?
Etsä ainakaan musta tiedä sitä ''yhtä'' asiaa :P
- olenedelleenutelias
Ei "aukee" toi p-juttu?????
- purapekämät
Peellä alkava juttu hmm... 🤔
peseytyminen? Pidän kyllä, mutta masentuneena ei aina jaksa.
vai peräpukamat? Kukapa niistä pitäis. - creepyäcreepyä
Tiiätkö muuten mitä? En edes tiedä kuka olet joten tuo sun tietäminen tai ”tietäminen” on aika pelottavaa. Varsinkin siitä täällä ilmoittelu.
- Ky__i
Tiedät naisesta ehkä yhden asian .. EHKÄ ??
Sä et oo edes varma siitä ! 🤪
Mutta hei, kerro se, mikä se voisi olla?- neliökuutiopuoliksi
Ei hän ole niin tyhmä, että kirjoittelisi palstalla, plus yksi muu asia- hän on varattu.
- Ky__i
neliökuutiopuoliksi kirjoitti:
Ei hän ole niin tyhmä, että kirjoittelisi palstalla, plus yksi muu asia- hän on varattu.
Öö .. miksi sä sen ilmoitit minulle? Kysyinkö mä sitä, Jos joku on varattu?
🙄 - Ky__i
Hei, muuten!
Kyllä "hän" on kirjoittanut foorumille!
Onko nyt hän tyhmä sentakia?
Surullista, että sinun mielestäs foorum tekee ihmisen tyhmäksi! .. Mutta miulle sama se .. 🖐️
Tekkuja hänelle M.J. 🤣 - justjustjoo-
Miksi sitten kirjoitat hänelle palstalle? Vähän ontuu nyt. 😂
- neliökuutiopuoliksi
justjustjoo- kirjoitti:
Miksi sitten kirjoitat hänelle palstalle? Vähän ontuu nyt. 😂
Huomasitko ollenkaan, että kirjoitin hänen puolesta enkä itsestäni?
- RuutJuur
Missä sitä luit ulos, että hänen puolesta? Ja eikö hän voi kirjoitta itse omasta puolesta?
- sieltälöytyy
Lue ylempää vastaus johon ensimmäistä kertaa vastasit!
- wertyhnmkl
eli myönnät avoimesti, että esiinnyt täällä muina ihmisinä ja loruilet itsellesi mieluisia rakennelmia. sitäpaitsi tuollainen arvaileminen nettipalstalla vaikuttaa siltä, että ei ole asiaa ko naisen elämään sekä lisäksi nippelitiedoilla tuuletteleminen on lähtökohtaisesti epäilyttävää
- neliökuutiopuoliksi
wertyhnmkl kirjoitti:
eli myönnät avoimesti, että esiinnyt täällä muina ihmisinä ja loruilet itsellesi mieluisia rakennelmia. sitäpaitsi tuollainen arvaileminen nettipalstalla vaikuttaa siltä, että ei ole asiaa ko naisen elämään sekä lisäksi nippelitiedoilla tuuletteleminen on lähtökohtaisesti epäilyttävää
Hän pyysi vierestä kirjoittamaan asian kyseisellä tavalla, näetkö siinä jotain ongelmaa? Menetitkö päiväunesi vai muuten vaan känkkispäivä?
- haeapua
Hän pyysi vierestä kirjoittamaan asian kyseisellä tavalla, näetkö siinä jotain ongelmaa? Menetitkö päiväunesi vai muuten vaan känkkispäivä?
heh heh hee :D nuo sun uskomattomat selitykset alkaa olemaan aivan omaa luokkaansa, mutta jos näkee muut tyhmempinä niin sitten näkee muut tyhmempinä
- Häpeäsi
En ihmetteliskään jos olet noin alhainen p:n perässä juoksija.
- ehkähän
ei pidä panemisesta, pillusta, pyöräilystä, paastoamisesta, pysäköimisestä, paskasta, peniksistä, pyykkäämisestä, poraamisesta jne. Jos se joku tästä listasta olisi, niin tuo pysäköiminen.
- ettästiijätte
mie en tiijä yhtään asiaa kenestäkään. eipä sillä jos olen ihan rehellinen en edes halua tietää. vain koirat ja kissat ja jänikset ja oravat kiinnostaa miten he pärjäävät kuivan kesän jäljiltä
- Tylsää
Ihan viihdyttävä arvausleikki jos ei ole muuta tekemistä: testata omaa ajatuksen kulkua katsomalla mitkä p-kirjaimella alkavat sanat tulevat ensimmäisenä mieleen.
Pupu
Pallo
Pöllö
Poliisi
Pilleri
Peitto
Peti
Peto...- kunhansanon
onneksi on monia vaihtoehtoja.
- enkylarvaanyt
Jahas, ja mistäs sitten olet kuullut tämän asian vai ihan itsekö olet tehnyt havaintojasi? ;) Kuulopuheisiin ny ei ihan hirveen helpolla kyllä kantsi luottaa.
- eiolekuulopuhe
Vaan ihan itse tehty havainto.
- paasto.paasto
anorexikko tykkää paastoamisesta :D :D
- WeirdAl
En tiedä taas kuka on säälittävin, Aloittaja vai vastaajat? Ei näin.
- pikachu
Pilailu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247