Varoituksen sana ... Taas on Perjantai.

Taas on Perjantai ja mieli Baariin ja sitten syömään vielä grilliin
ja ajelemaan ylihintaisella taksilla. Ei Pattayalle sillä tavalla pääse,
että juo tilinsä tai Kela tai minkä rahan tahansa Suomen Baarissa.

Siinä käy Poijat, niin että sitä sitten itkussa suin katsotaan Flightradar....
Ja sanotaan, että sinne se säästö-jamppa nyt lentää ja kohta sillä on kivaa
mä haaskasin rahat ja jäi luu ja vilu käteen... !

Ottakaa nyt opiksi, kun näette lehden kellastuneen ja kurki-auran lentävän.
Sanokaa, että Taitaa tulla kesä.... Joku voi katso sinua hulluna, mutta virnistä vain.
Sinulla on nyt lippu taskussa ja maksettu,. . se oli 6:des baariton viikonloppu.

14

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raitispattismies

      Viimeksi kävin baarissa Suomessa joskus 4 vuotta sitten. En pidä suomalaisten baarien väsyneestä ja aggressiivisesta tunnelmasta enkä lihatiskimäisistä yökerhoista. Alkossa kävin joku viikko sitten hakemassa viinikylmiöön tiettyä punkkua, josta ei tule naisystävän pää kipeäksi, kuten joistain tanniinisemmista tuotteista.
      Pattayalla tulee käytyä välillä baarissakin nauttimassa leppoisasta ilmapiiristä.

      • TampereenVili

        Mitä mieltä olet tämän palstan väsyneestä ja agressiivisesta ilmapiiristä, tykkäätkö musta ?


      • outoatuota

        todella sairas suomenruotsalainen tai keskustapuolukka tai kokoomusperlin yök tai änkyttäjä antti tai se neito joka juoksee vanhan miehen perässä viistoostavuotiaasta lähtien tai mitenkä muuten vois eduskunnan ja lakien säätäjien tekemisiä ja niitä oikeustoimi akkoja muuten kuvailla?


      • santtu_1975X

        Et pidä "lihatiskimäisistä" yökerhoista suomessa, mutta Pattaya käyt välillä baarissa(kin) nauttimassa leppoisasta ilmapiiristä...
        Nyt ei tuossa joku täsmää, tai sitten käytämme tuota termiä "lihatiski" baarien/yökerhojen osalta ihan eri merkityksissä.
        Siinä merkityksessä missä itse olen tottunut kuulemaan/käyttämään tuota sanaa "lihatiski" (ja itse kuitenkin työskentelen noissa baareissa/yökerhoissa sen 150-200 iltaa vuodessa), niin Pattayan baarit ovat juurikin niitä "lihatiskejä".
        Eli aika mielenkiintoista että asia mikä kertomasi mukaan häiritsee suomessa baareissa/yökerhoissa, ei sitten Pattayalla häiritsekkään vaikka siellä iso osa baareista on monikertaisesti "lihatiskimäisempiä" kuin vastineensa suomessa


      • TiskilläLihaa
        santtu_1975X kirjoitti:

        Et pidä "lihatiskimäisistä" yökerhoista suomessa, mutta Pattaya käyt välillä baarissa(kin) nauttimassa leppoisasta ilmapiiristä...
        Nyt ei tuossa joku täsmää, tai sitten käytämme tuota termiä "lihatiski" baarien/yökerhojen osalta ihan eri merkityksissä.
        Siinä merkityksessä missä itse olen tottunut kuulemaan/käyttämään tuota sanaa "lihatiski" (ja itse kuitenkin työskentelen noissa baareissa/yökerhoissa sen 150-200 iltaa vuodessa), niin Pattayan baarit ovat juurikin niitä "lihatiskejä".
        Eli aika mielenkiintoista että asia mikä kertomasi mukaan häiritsee suomessa baareissa/yökerhoissa, ei sitten Pattayalla häiritsekkään vaikka siellä iso osa baareista on monikertaisesti "lihatiskimäisempiä" kuin vastineensa suomessa

        Hyvä Santtu, oliko mukava Norjan trippi tyttöystäväsi kanssa?


      • tiedäntiedäntiedän
        santtu_1975X kirjoitti:

        Et pidä "lihatiskimäisistä" yökerhoista suomessa, mutta Pattaya käyt välillä baarissa(kin) nauttimassa leppoisasta ilmapiiristä...
        Nyt ei tuossa joku täsmää, tai sitten käytämme tuota termiä "lihatiski" baarien/yökerhojen osalta ihan eri merkityksissä.
        Siinä merkityksessä missä itse olen tottunut kuulemaan/käyttämään tuota sanaa "lihatiski" (ja itse kuitenkin työskentelen noissa baareissa/yökerhoissa sen 150-200 iltaa vuodessa), niin Pattayan baarit ovat juurikin niitä "lihatiskejä".
        Eli aika mielenkiintoista että asia mikä kertomasi mukaan häiritsee suomessa baareissa/yökerhoissa, ei sitten Pattayalla häiritsekkään vaikka siellä iso osa baareista on monikertaisesti "lihatiskimäisempiä" kuin vastineensa suomessa

        "Raitispattismies" ei pidä lihatiskimäisistä paikoista suomessa koska hän ei saa niistä mitään.

        Pattayan baareista hänkin saa halvalla haluamansa, siksi Pattayan baarit eivät ole lihatiskejä. Pattayan lihahuutokaupoissa saa tavaran heti mukaan kun tarjoaa lähtöhinnan.


      • TiskilläLihaa kirjoitti:

        Hyvä Santtu, oliko mukava Norjan trippi tyttöystäväsi kanssa?

        Tämä vastaus kuuluisi tuonne Norjan keskusteluun, mutta vastataan nyt sitten tänne.
        Olihan tuo hieno kokemus (siis etenkin noiden vuonomaisemien takia) ensikertalaiselle Norjan matkaajalle. Tromssa osoitteutui oikein mielenkiintoiseksi ja jotenkin sympaattiseksi kaupungiksi, Altassa ei sitten taasen (maisemien lisäksi)oikein ollut mitään erikoista ja mieleenpainuvaa,

        Kallishan se maa on, jopa Suomalaisen silmin katsottun, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

        Sen verran päätettiin jatkaa näitä pohjoismaiden "tutkimisia" että eilennä otettiin Marraskuulle vielä nais-ystäväni kanssa Kööpenhaminan lennot ja lähdemme sinne muutamaksi kaupunkilomailemaan Marras-Joulukuun vaiheessa. Tuota ennen onkin sitten vielä tuo yksin tekemäni Thaimaan matka edessä parin viikon päästä.


      • 64NumBall64

        Lihatiskeillä näyttää olevan resuperseelle erillaisia malleja, pattayalla on vähempi suomessa enempi, sitä se pattayan virtuaalimatkailu tai pattayarakkaus teetätäää...


      • OulunOsku
        64NumBall64 kirjoitti:

        Lihatiskeillä näyttää olevan resuperseelle erillaisia malleja, pattayalla on vähempi suomessa enempi, sitä se pattayan virtuaalimatkailu tai pattayarakkaus teetätäää...

        Lerppalauantai, itsensä emolerpan johdolla, täydessä vauhdissa, mutta yleiseillä palstoilla, sekin on siedettävä...


      • MukavaKylä
        santtu_1975X kirjoitti:

        Tämä vastaus kuuluisi tuonne Norjan keskusteluun, mutta vastataan nyt sitten tänne.
        Olihan tuo hieno kokemus (siis etenkin noiden vuonomaisemien takia) ensikertalaiselle Norjan matkaajalle. Tromssa osoitteutui oikein mielenkiintoiseksi ja jotenkin sympaattiseksi kaupungiksi, Altassa ei sitten taasen (maisemien lisäksi)oikein ollut mitään erikoista ja mieleenpainuvaa,

        Kallishan se maa on, jopa Suomalaisen silmin katsottun, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

        Sen verran päätettiin jatkaa näitä pohjoismaiden "tutkimisia" että eilennä otettiin Marraskuulle vielä nais-ystäväni kanssa Kööpenhaminan lennot ja lähdemme sinne muutamaksi kaupunkilomailemaan Marras-Joulukuun vaiheessa. Tuota ennen onkin sitten vielä tuo yksin tekemäni Thaimaan matka edessä parin viikon päästä.

        Kävitkö tutustumassa Thai-fjordeniin?


    • TampereenVili

      Oskarin hovin lihatiski on parasta maailmassa.

    • uusintana

      TVstä tuli myös Perjantai, jossa Markus Pattayalla

    • Mikä näistä videoista kuvasi lihatiskiä ? Minusta porukoilla on hauskaa ja
      moni viihtyy Pattayalla. En todellakaan ihannoi hienoja hotelleja tai hienoa
      matkustamista. Olen Pattayalainen ja tykkään Pattayasta ja Thaimaasta juuri
      sen vuoksi, kun siellä ihmiset on vapaita ja tavallisia ja vaatteiksi riittää T-paita
      ja Shortsit.

      Minä kerron, että minun kaveri kuoli ja sen piti muuttaa Thaimaahan ja se rehki
      ja tappoi itsensä tressillä. Hänellä oli jo 2000 euron eläke ja tahtoi saada miljoona
      euroa läjään ja sitten muuttaa Thaimaahan. Ihmettelen ja kysyn monta kertaa,
      että mitä helvet*** hän aikoi siellä ostaa ja miten taivaallista elämää hän aikoi
      viéttää jos siihen ei arviolta 6000 euron kuukausitulot edes riittäneet.
      Hän oli usein käynyt Thaimaassa....

      Minä ainakin pitäisin hyvin matalaa profiilia rahoista ja enkä todellakaan menisi
      sinne präystäilemään rahalla. On hyvä jos rahaa on tarpeeksi, että voi hoitaa ja
      maksaa tarpeelliset kulut ja ylläpitää vakuutuksia ja terveyttä.
      Olut ei siellä paljon maksa ja syödä voi edullisesti ja kivoja paikkoja ja kivoja
      ihmisiä ja eikö se ole kaikkein tärkein ?

      Ihmiset voi toteuttaa toiveensa pienemmälläkin rahalla ja asiat voi hoitaa niin,
      että voi viettää hyvää elämää Thaimaassa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe