Hei, ihmettelen miksi Face -profiilini aukeaa aina uudestaan , vaikka olen sen poistanut lopullisesti, esim. eilen?
Onko teillä sama ongelma tai huomio?
Fsepuukkia..
10
202
Vastaukset
- pirremiinapas
p.s. kirjauduin profiiliini aikoinaan sähköpostillani.
- pirremiinapas
Mikähän kirjoitus virhe tuohon otsikkoon oikein pääsi, nyt vasta kiinnitin siihen huomiota..:)
- Vasen-kirja
pirremiinapas kirjoitti:
Mikähän kirjoitus virhe tuohon otsikkoon oikein pääsi, nyt vasta kiinnitin siihen huomiota..:)
Hikiäläisittäin se kirjoitetaan ja lausutaan V-a-s-e-p-o-o-k.
Naapuritalossa huutaa palosireeni.
Jokohan taas se juoppo on polttanut nakit ja muusit pohjaan.
Ei voisi oikein toimia kun juopolta otettiin hellan sulakkeet pois jo aikoja sitten.
Mikä piru siellä sitten huutaa?- Se-on-piru-mieheks
Piru-mieheks siellä huutaa.
- faskiittia
Kirjaudutko sinä sinne facebookkiin?
Jos ole lakkauttanut tilin, niin sinne on mahdollista kirjautua uudelleen. En muista kuinka kauan, koska oman tilini lopettamisesta on jo niin kauan.Kirjauduin, entisillä salasanalla jne., ihan vakuuttaa piti tiliä lopettaessa että haluan lopettaa tilini .
Nytkin siellä näkyy nimelläni kuusi profiilia, yhden niistä tiedän itse joskus perustaneeni.
En tiedä miten saisin liiat pois :(- Ollutta-on-mennyttä
Anna tilin homehtua ja mädäntyä sinne.
Miksi siitä huolia enää? - minuavainyksi
pirmi02 kirjoitti:
Kirjauduin, entisillä salasanalla jne., ihan vakuuttaa piti tiliä lopettaessa että haluan lopettaa tilini .
Nytkin siellä näkyy nimelläni kuusi profiilia, yhden niistä tiedän itse joskus perustaneeni.
En tiedä miten saisin liiat pois :(Oletko varma että on just sun profiileita.....samalla nimellä voi olla useita ihmisiä ja siten myös facessa
- helppoa
En nyt muista montako kuukautta se "katumusaika" on sen poiston jälkeen ja jos sinä aikana kirjaudut niin se lopullinen sulkeminen siirtyy ja siirtyy sitä enemmän mitä useemmin sinne kirjaudut.....niistä ylimääräisistä profiileista pääset kun laitat viestiä ylläpitoon että olet hukannut tunnukset etkä pääse itse poistamaan.....ylläpito saattaa kysyä jotain tietoja vielä varmistukseksi ennen kuin poistavat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071183
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631167Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto98637- 54608
- 78581
- 39538