Olen siis 14 vuotias tyttö jolle 22 vuotias mies flirttailee. Kaverin painostuksesta vinkkasin miehelle silmää kun mies ajoi pyörällä ohi. Mies puhui englantia. Mies alkoi kiemurrella pyörällä kunnes lopulta kääntyi ja kysyi mikä on minun Instagram. Kerroin sen "vitsinä". Mies laittoi minulle viestiä Instagramissa ja sanoi rakastavansa minua ja että haluaa suudella minua. Pyysi tapaamaan. Hän on siis turisti ja kertoi lähtevänsä pian kotimaahansa Albaniassa. Mitä teen? Mies vaikutti mukavalta ja ihmisiltä josta voisin pitää. Auttakaa? Mies lähtee pian!
22 vuotias mies flirttailee
Mitäteen
6
652
Vastaukset
- Jotainrakentavaa
Et tiedä kuka se on, ei kannata... albaniassa nainen on myös toissarvonen mieheen verrattuna.. mutta tärkeämpi pointti, et tunne sitä.. toivon mukaan autto
- Jotainrakentavaa
Miten meni ?
- Mitäteen
Mies haluaa nähdä tänään. Oli Lahdessa ja nyt on tulossa junalla paikkakunnalle jossa olen. Sanoin etten tiedä haluanko nähdä.
- andrukela
itsehän olisin jo kiristyshommissa
- Notkeakoira
Älä mene olet vielä nuori etsi oman ikäistä seuraa!!! kaikella rakkaudella ja huolehtien ettei käy mitään
- BeSafe
Ei kannata tehdä mitään, mistä ei ole täysin varma tuollaisissa tilanteissa. Jos et tunne oloasi hyväksi älä mene sinne!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812426- 1832004
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731851Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1211681Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311595- 1211476
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1781199Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711185Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771133Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,611103