Onko somekuvassasi joku vihje kaivatullesi,että edelleen nostaa liikaa tunteita vai?
Nainen ssshhhh.
13
737
Vastaukset
- taisittenmielisairasta
aika pohjattoman epätoivoista kyyläillä naisten kuvia ja olettaa, että niitä ladataan jollekin hörhölle viestimiseksi
Ei ole mitään vihjeitä kenellekkään 😁
- kukahuolii
petollisen miehen, joka sanooo shhhhh ja kyttää muiden naisten somekuvia. Katso peiliin ja mieti.
- Tyhmäaloitus
Tyhmä kysymys aloituksella
- Ikkunanraosta
No todellakin nostaa! ..mutta ei se somekuva mihinkään liity..tai saattaahan se alitajuisesti olla jokin vihje
- sieltäpois
Minusta hänellä on ihana kuva, tykkäsin siitä, harmi kun en näe sitä enää...
- viestini
Saattaa ollakin. Voit miettiä sitä. Anna joku vastaava merkki takaisin, niin tiedän että meni perille.
- aikavaikeaselkeoinen
Ei yhtään selvempää merkkiä saisi ? ;)
- joriittäävihjeet
No ei. Olen jo tarpeeksi antanut vaikeaselkoisia. Nyt ei enää yhtään, jos ei tuu välillä takaisinkin jotain.
- voi.pyhä.sylvi
EI TAKUULLA OLE MITÄÄN VIHJETTÄ! OSAAN SANOA SUORAANKIN JOS ON TARVETTA! TÄÄLTÄ PALSTALTA EN KAIPAA KETÄÄN! EIKÄ MINULLA OLE MITÄÄN SALAISTA!
- järjenjättiläiset
Voi hyvå luoja sentään....
- niinpystyyvastaamaan
mitä siinä kuvassa on?
- kysynn
olinko alasti tai vähissä vaatteissa siinä vai? ja mistä aattelit,et se kuva oli juuri sulle :D `?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237