Hei olen vapaa 60v leskiukko.Haen matkaseuraa loppu elämäksi.Olen yhden naisen mies.En ole raitis enkä varmaan sieltä helpoimmasta päästä aina,Olisi kiva saada kaveri joka pystyy ja haluaa vaik muutaman kerran vuodessa lähtemään lomalle(kanarialle ,turkki, bulkaaria) olis kiva kun ois kaveri kenen kans kävis syömäs ja muutama kuppikin on kiva ottaa.Jos kiinostaa niin otatko yhteyttä.PS.Nin olen lähdössä lokakuun 30 päivä inglesiin olen siellä kaksi viikkoa älä mieti lähde mukaan elämä on lyhyempi kuin uskoiskaan joten nautitaan.Pekka
kiinostaako
pekka.pekka
2
251
Vastaukset
- Keskijalka65v
Ookssää hono?
- Nainen11
Täällä olisi yksi milloin mennään
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511883
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131786Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391614Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961218- 941215
- 851178
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3581024- 62879
- 49831
- 50826