Niin sinusta tämä on jo pitkään riippunut. Et taida haluta kun ei mitään tapahdu.
Kun miettii asiaa
jollekkinaiselle
27934
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 27
Vanhimmat
Ota kaivattuusi yhteyttä ja ala jutella hänen kanssaan.
Niin minä olen taas heittänyt pallon ei ole minun asiani nyt.
En mä voi, mulla on kauhea ikävä sua, mutta rikkaus liikaa jos antaisin periksi
rikkaus? En nyt ummarra.
Siis mitäh? ??
Te kyselijät, oisko esim et "rikkois liikaa" :D
Mietin tuota aikaisemmin. Harmillista jos rikkois liikaa.
Niin.. onhan se hankalaa jos kumpikaan ei uskalla lähestyä.
Niinhän se on.
En uskalla. Pelkän intuition varassa. Se olisi melkein kuin benji-hyppy ilman köyttä.
Niin, en minä sentään niin hullu ole. Tietenkin jos niitä silmiä tuijottelisi hetken jos toisenkin saattaisi löytyä vastaus ja rohkeus.
Kaikennäköistä hullua ihmiset kyllä tekee ja kokeilee mutta kun on yksinkertaisesta asiasta loppujenlopuksi kysymys iskee paniikki.. sitä ei vaan uskallakaan paljastaa tunteitansa toiselle .. näin voi mennä koko ihmiselämä sivusuun.. surullista.
Sehän se surettaakin. Koko elämä mennyt tietyllä tapaa päin helvettiä.
Mutta otinhan minä jo aikamoisen asekeleen aikaisemmin.. :/
Et minun kanssani. Olen joku muu.
.. mutta toisaalta koskaan ei ole liian myöhäistä.. ottaa ja selvittää asioita.. voi olla että asiat menee toivotulla tavalla ja voi olla että ” tulee saatua kylmä suihku” mut mitä sit..? Elämä jatkuu.. todennäköisesti yhtä kokemusta rikkaampana ja piste.
Otit yhteyttä mutta hiljenit sitten kokonaan. Ajattelinpa, ettet haluakaan enää mitään. Vähän tuntui kurjalle. Laita viestiä jos vielä kiinnostaa. Miehelle jollekin.
Ei sitä oikeen sen jälkeen keksinyt mitään sanottavaa. En olisi näin hiljanen jos asiat olisivat menneet toisella tavalla.
Jotkut eivät vain yksikertaisesti ymmärrä sitä että kaikki eivät halua olla missään yhteyksissä. En myös minäkään! Toiset ovat niin yliherkkiä yhteyksille että menee elämä jo ihan sen takia pilalle, että joku miettii Jos joku haluaa olla yksin niin ei pitäisi olla vaikea ymmärtää!!!! Siinä sulle viesti!
Jatkan vielä, että ei kiinnosta... en jaksa tapella jatkuvasti yksikertaisista asioista joita et voi ymmärtää
Sitten vaan uudelleen mikä tahansa esim viesti että tietää onko vielä kiinnostunut. Pienestä ne on suuretkin asiat alkunsa saaneet. Ole rohkea vaan!
Niin paljon vois antaa...
Mutkun ei...ei vaan toinen tajuu...
Löyhäpää idiootti...🌈😂👌😯😢❤😀
Joo ei kaikki tajuakkaan. 😀
Pitäs vääntää rautalangasta.
Kuka voisi antaa ja mitä?
Koita jo ymmärtää sä idiootti etten halua, sinä joka pöllit viestit kaivattuni kännykästä ja levittelet niitä tänne.
Onko "Jäätikköapina" taas tehnyt tuhmuuksiaan/ pahojaan?
Minä voisin kyllä hänen kanssaan jutellakin puhelimessa.
Ei taida hänelläkään olla hyvä olla.
Minulle tulee tuosta aloituksesta 2:kin miestä mieleen. Ja minulle voi kyllä soittaa, vaatimatta itseltään romanttisia lepertelyjä, ja puhua kuin ihminen ihmiselle. Tai minulle voi laittaa sähköpostia, jossa antaa SEN numeron, johon toivoo soittoa. (Joillakin ihmisillä kun on useampia.)