toyota corolla -03 1.6vvti

doohan

Mulla toyota corolla joka herjaa et katti on rikki. Moottorin häiriövalo syttyy nollauksen jälkeen 15 min ajon jälkeen. Auto katsastettu toissa päivänä ja päästöt on ok. Herjaa koodia p0240 eli kattia. voiko katissa olla niin pieni vika et menee päästöistä läpi mut silti häiriövalo syttyy. Voiko katttia millään testata esim lämpötiloja ennen ja jälkeen katin. Molemmat lambdat on vaihdettu. Kiitos tiedoista etukäteen toyota ammattilaiset.

14

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hybridfire

      Konttuurilla ole sellasii mittareita millä mitata, mutta autos on analyysi antura nuuhkimas eli paskana on kissumirri.

    • Vikakoodi
      • Sattuuhan_noita

        Terolla on lukihäiriö? Oikea koodi on P0420. Uusi katti tilalle, ja taas kulkee. Tosin katin hinta on kohtuullisen arvokas aiton hintaan suhteutettuna. Romiksesta käytettyä?


    • öljypoltin_korilla

      Onko autossasi runsasta öljynkulutusta? Se usein rikkoo katin ja tuon ikäisissä tojoissa niitä on ollut ihan riittämiin. Uusikin katti menee rikki jos öljyä palaa

      • doohan

        Onhan tässä ollut runsasta öljynkulutusta. Männänrenkaat ja ohjurinkumit on jo vaihdettu, ei auttanut. Nähtävästi väljä kone jo, ajettu 120tkm. Vähän ajettu per vuosi, muttei kai näitä tuuliviirejä kukaan paljon ajava ostakaan. Ei meinaa moottoritiellä kaksi kaistaa riittää, siksi ajammekin näillä kipoilla rajoitus miinus 20km/h


    • korollamiäs

      Ku mul syttys noita pirun valoi korollas ni mä panin leikkureil johtose poikki, oli vaa pirun hankala purkasse toi kojelaut, ostajaki ol tyytyväinen, ku joku vika valo ei palanu.

      • Onnea_vaan

        Ilkeä katsastusinssi katsoo, että valo palaa, kun laittaa virrat päälle, ja sammuu, kun moottori käy. Pettynyt ostaja saattaa tulla vaatimaan rahojaan takaisin.


    • rantane

      Ja meni katsatuksesta läpi.
      Olen aina epäillyt että toyotaa saa menemään katsastuksesta läpi vaikka etupuslat tippuisi väljyyttään, pakoputki olisi puhki, bensatankki vuotaisi, jarrut puoltaisi, suuntauksen sinne päin, merkkivalot moottori häiriöistä palaa ei vaikuta kun toyotaa katsastetaan ainakin pirkkalassa corolla kun corolla menee läpi aivan paskana , volkkareita ja bemareita pitää syynätä saatanan mulkut.

    • TarvikeVaiOrkkis

      Millaiset lambdat vaihdettu?

    • Corollaalla

      Kat voidaan uunikäsittelyssä saada uuden veroiseksi.
      Oljyt olis kannattanut vaihtaa 10 tkm tai kerran vuodessa.

    • koodit.häipyy

      Ota 60 kk soppari ja osta -06 Corolla

    • Anonyymi

      Mullakin alkoi vikavalo palamaan, vein testiin, katti vajaatehoine
      vika nollatiin, ajelin pari viikoa ja taas valo killitti.
      Aloin tutkimaan, ensin puhdistin ilmamäärä anturin, ei vaikutusta,
      sitten letuutelin ylimmän lambaran liitintä ja huomasin samalla, että
      ilmansuoratin, ei ollut kiinni takaosasta, siellä oli sentin rako.
      olisiko olut, että kun ajoin monttuun, ja kiharaista sivutietä ilmanpuhdistin
      olisi irronut, jos ja kun se ei ollut takaa kunnolla kiinni, mutta
      enivei vikavalo sammui näillä eväillä

    • Anonyymi

      Mulla se oli lambdan piuhat ja liittimet.

      • Anonyymi

        tarvike ilmansuodatin on vaikea laittaa paikalleen, käy
        helposti niin että takaa hahlot ei mene kunnolla tilaansa
        ja kannen väliin pieni rako


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7996
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      38
      2893
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2208
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1865
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1378
    Aihe